Jouw aanvallen zijn zo persoonlijk als maar wat, en lijkt me duidelijk dat jij geen idee noch punt hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben nu een aantal onderwerpen bij de kop gehad hier. Zowel waar het gaat over OWS als waar het gaat over defensie blijk je geen punt te hebben.
[..]
Dat persoonlijke geneuzel mag je voor je houden
Ik ga niet in op jouw stromannen, ik heb de claim nooit gemaakt de overheidsuitgaven vast te zetten op percentage bbpquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ga nu eens inhoudelijk ergens op in.
Ben je werkelijk van mening dat het verstandig is om overheidsuitgaven vast te zetten als percentage van het BBP? Dat we niet moeten kijken naar de absolute uitgaven of de uitgaven gecorrigeerd voor de inflatie maar naar het percentage van het BBP?
Is dat echt verstandiger?
En zoals ik aangaf zijn de afgelopen 20 jaar zowel absoluut als voor de inflatie gecorrigeerd gestegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jouw aanvallen zijn zo persoonlijk als maar wat, en lijkt me duidelijk dat jij geen idee noch punt hebt.
Zoals ik zei, defensie uitgaven zijn sinds eind jaren 80 met een slordige 70% gedaald. Jij blijft draaien en stromannen lanceren
Je komt er keer op keer mee aanzetten als het over de uitgaven van defensie gaat. Waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ga niet in op jouw stromannen, ik heb de claim nooit gemaakt de overheidsuitgaven vast te zetten op percentage bbp
En de afgelopen 30 Jaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zoals ik aangaf zijn de afgelopen 20 jaar zowel absoluut als voor de inflatie gecorrigeerd gestegen.
Nee, dat ben je nietquote:Ben toch wel benieuwd naar je reactie hoor. Hoe moet je overheidsuitgaven bekijken? Aan de hand van het percentage van het BBP? Of is een andere meetmethode wellicht toch verstandiger?
Nope, leer lezenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je komt er keer op keer mee aanzetten als het over de uitgaven van defensie gaat. Waarom is dat dan?
Waarom moeten die uitgaven wel en andere uitgaven niet meegroeien met het BBP?
Ga nu gewoon eens op die eenvoudige vragen in, in plaats van op de man te spelen en boos lopen huilen. Je kan toch wel beter dan dat?
Aha, de defensie-uitgaven op het peil houden van volop in de koude oorlog, hoe nuttig is dat voor een vergelijking?quote:
Kan je misschien ook inhoudelijk reageren?quote:Nee, dat ben je niet
Waarom, het enige wat jij doet is niet of half lezen en stromannen opstellen, en iedere keer over wat anders beginnen.quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)ies_in_the_coalitionquote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke illegale oorlogen? Nederland gaat niet zonder VN mandaat
Voiláquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Het Nederlandse leger het land in? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Feestvieren met de militairen en ouwehoeren en tankje rondrijden?
[ afbeelding ]
Nonsens, ik ga keer op keer keurig inhoudelijk in op je verhaal en negeer je gehuil en gescheld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom, het enige wat jij doet is niet of half lezen en stromannen opstellen, en iedere keer over wat anders beginnen.
Waar claim ik dat uitgaven moeten meegroeien met het BBP?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ga keer op keer keurig inhoudelijk in op je verhaal en negeer je gehuil en gescheld.
Probeer nu eens de inhoud in plaats van de man.
Je claimt dat men bezuinigt wanneer het er niet mee meegroeit. En je doet ook alsof dat verschrikkelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar claim ik dat uitgaven moeten meegroeien met het BBP?
Quote?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je claimt dat men bezuinigt wanneer het er niet mee meegroeit. En je doet ook alsof dat verschrikkelijk zou zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1% BBP, tegenwoordig
Slordige 25 jaar geleden was dat nog rond de 3,25
Das een slordige 70%
.
[..]
Ga je gang
Blijkbaar telt een bezuiniging bij jou alleen maar als het ten opzichte van het BBP is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jouw aanvallen zijn zo persoonlijk als maar wat, en lijkt me duidelijk dat jij geen idee noch punt hebt.
Zoals ik zei, defensie uitgaven zijn sinds eind jaren 80 met een slordige 70% gedaald. Jij blijft draaien en stromannen lanceren
Het is een illustratie van een bezuiniging, een manier van berekenen, maar waar staat dat ik vind dat overheidsuitgaves al dan niet moeten meegroeien met BNP?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar telt een bezuiniging bij jou alleen maar als het ten opzichte van het BBP is.
Je hebt net die foto van die mensen in dat vliegtuig ontdekt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |