Dat is gebeurd gisteren. Dus nu een opening omdat men toch niets te doen had.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Arcee het volgende:
Openingsceremonie.![]()
Laten we gewoon 1 dag eerder beginnen met de sport.
Nou ja, ik vind openingsceremonies geen fluit aan dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef Montov het volgende:
Dat is gebeurd gisteren. Dus nu een opening omdat men toch niets te doen had.
Dan kijk je toch nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind openingsceremonies geen fluit aan dus.
Waar maak jij uit op dat ik ga kijken dan?:')quote:
Dat je hier post?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik ga kijken dan?:')
Nee, Lu, ik kwam alleen even melden dat ik er geen fluit aan vind.quote:
twitter:BartVeldkamp twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:20:43Atleten en begeleiders staan te wachten voor de opening http://t.co/lMXiSRL25t
reageer retweet
Alle landen die binnen komen kan ook behoorlijk saai zijn andersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant is zo'n openingsceremonie 90% van de (lange) tijd eigenlijk strontvervelend en niet veel aan. Maar tegelijkertijd heeft het toch ook altijd weer zijn charme. Kijken waarmee de Russen allemaal aan komen zetten en welke sporters de belangrijke taken mogen vervullen (de vlam, de vlag etc.). Ik moet nog strijken, dus dat is eigenlijk wel ideaal om te doen tijdens de eerste helft van het programma, als dan de atleten het stadion inkomen en er andere boeiende zaken voorbij komen, kan ik er gewoon voor gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |