abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zondag 5 januari 2014 @ 20:54:48 #26
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135119226
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
Wtf :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135120006
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
:') Wat een flapdrol.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_135120400
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
WTF :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2014 @ 21:14:16 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_135120632
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_135123084
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
Wat een lul is het ook. Jammer dat ie niet op zijn bek gaat
  zondag 5 januari 2014 @ 21:51:37 #31
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_135123176
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:54 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht nog, als ik het terug zie dan is het vast minder erg....

maar nee
Ik vond zijn gegil erbij nog storender.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 januari 2014 @ 21:53:59 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_135123336
je hoopt ook elke meter dat hij keihard op zn bek gaat
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_135123346
Mag Anema een overwinning niet vieren?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 januari 2014 @ 21:55:38 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_135123441
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Evertjan het volgende:
Mag Anema een overwinning niet vieren?
altijd beetje triest om tegenstanders recht in het gezicht zowat uit te lachen en het zo in te wrijven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_135123658
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Evertjan het volgende:
Mag Anema een overwinning niet vieren?
Natuurlijk wel. Alleen doet hij het weer op zo'n lompe en arrogante manier imo :r
pi_135126585
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

http://nos.nl/video/59388(...)ekman-in-sprint.html handig terugkijken......... daar zetten ze de wedstrijd van de vrouwen dan bij
Nu hebben ze wel de juiste video

http://nos.nl/video/59395(...)ekman-in-sprint.html
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 januari 2014 @ 22:52:57 #37
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135126930
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
Man man man, wat een klapjosti :')
quote:
;( ;(
pi_135143640
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Mansjester het volgende:
Volgende week EK allround :)
Daar kom ik dus net achter, dat dat komend weekend al is. :o Voor mijn gevoel zou dat nog minstens twee weken moeten duren ofzo. Wel tof, en dat kan nog best spannend worden zoals hier ook al geschreven werd. :Y
pi_135144020
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Daar kom ik dus net achter, dat dat komend weekend al is. :o Voor mijn gevoel zou dat nog minstens twee weken moeten duren ofzo. Wel tof, en dat kan nog best spannend worden zoals hier ook al geschreven werd. :Y
Ik had precies hetzelfde :D
  maandag 6 januari 2014 @ 18:59:11 #40
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_135155987
Topicje voor EK Allround:
SPT / EK Allround 2014 in Hamar #1
Géén kloon van tvlxd!
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 januari 2014 @ 19:02:18 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_135200026
Schaatsen wordt een goksport en de Vrije Universiteit in Amsterdam heeft maandenlang een plagiaatzaak rond een van haar topwetenschappers onder de pet gehouden. Wat vindt documentairemaker Geertjan Lassche - bekend van onder andere Niemand Kent Mij (2011) over de gevallen wielerheld Thomas Dekker, en Zwart IJs over topschaatsers van het christelijke platteland - van het nieuws van de dag? .

'Hier bestaat een groot verschil tussen marathonschaatsers en indoorschaatsers. Misschien dat een type Erben Wennemars hier nog wel voor te porren is, maar een boerenschaatser als Geert-Jan van der Wal heeft hier niets mee.'

Waarom niet?
'Voor mijn documentaire Zwart IJs volgde ik drie verschillende schaatsers uit de Biblebelt (uitgezonden op 1 januari, terug te zien via Uitzending Gemist -red.). Ik heb het met deze mannen natuurlijk ook over de professionalisering van de schaatssport gehad. Met speciale voedingen en hoogtetrainingen hebben zij niets. Het enige wat zij willen is op natuurijs staan om vervolgens het gevecht met de gure omstandigheden van het weer en de wind aan te gaan. Kijk, niemand slaat een enorm geldbedrag af, de boerenschaatsers ook niet. Maar het gaat de marathonschaatsers in wezen vooral om het oergevecht tegen de natuur.'

Marathonschaatster Greta Smit was anders ook best succesvol tijdens de winterspelen in Salt Lake City. Zou Geert-Jan van der Wal niet toevallig ook wat medailles in Sotsji kunnen pakken?
'Hij schaatst momenteel niet meer, tot er een Elfstedentocht komt. Maar ik denk ook niet dat hij in succesvol in Sotsji zou zijn. Hij heeft de elementen nodig. Hij is geen technische rijder. Van der Wal begint op te vallen waar anderen afvallen.' .


© anp.
De kist met Sjoerd Huisman wordt het ijs opgedragen tijdens de herdenkingsdienst in ijshal De Westfries. De 27-jarige marathonschaatser overleed plotseling aan een hartaanval.
Het tragische is dat Huisman - hoewel intimi wisten dat er gezondheidsissues waren - overkwam als een energieke schaatser

© anp.
Marathonschaatser Sjoerd Huisman in 2010In een shot in uw documentaire dacht ik Geert Jan van der Wal naast de nog maar pas overleden Sjoerd Huisman te zien zitten. Klopt dat?
'Ja, Van der Wal en Huisman waren maatjes. Ik heb hem ook gefilmd en een paar keer geïnterviewd. Huisman was geen gelovige sporter dus in de context van deze film meer een subpersonage. De film was al zo vol dat we uiteindelijke hebben besloten Huisman eruit te knippen. Het plotselinge overlijden van Huisman is een megashock voor Van der Wal. Het tragische is dat Huisman - hoewel intimi wisten dat er gezondheidsissues waren - overkwam als een energieke schaatser. Hij was toch een beetje het gezicht van het marathonschaatsen.'

Gezondheidsissues?
'Ja, ik wist wel dat er gezondheidsproblemen bij Huisman waren, maar ik vind het moeilijk om daar te veel over te zeggen want ik weet niet zeker of dat intieme informatie is. Het verhaal dat in De Telegraaf stond dat Huisman hartproblemen zou hebben, klopt in ieder geval helemaal niet. De dood van Huisman kwam ook voor intimi totaal onverwacht.' .

Thomas Dekker.Iets heel anders. Afgelopen maandag zei wielrenner Thomas Dekker in het programma 5 jaar later dat hij heeft gedacht aan zelfmoord. Dat was in de periode dat u hem filmde. Had u dat door?
'Ja. Mensen die de film 'Niemand kent mij' hebben gezien, hebben die unheimische onderlaag ook geproefd. In de film zie je een jongen die steeds geïsoleerder raakt in een wereld waar hij ooit de ster was. De wereld van ex-dopingzondaar Dekker was buitengewoon oncomfortabel. Ik heb hem anderhalf jaar met mijn camera gevolgd, ik heb me ook wel eens zorgen over hem gemaakt.'

Toen u Dekker volgde (2010-2011) was de Rabobankploeg nog onaantastbaar en zat Lance Armstrong nog op zijn troon. Had u toen al door uit welke hoek Dekker de doping had gekregen?
'We hadden één duidelijke afspraak: dat ik geen technische onthullingen zou doen. Dus ik zou geen namen en rugnummers onthullen. Dekker moest zich natuurlijk ook vrij voelen in zijn eigen huis. Het ging mij om zijn psyche. Maar als ik nu terugkijk, denk ik dat de grootste onthulling in de film is als ik vraag of hij doping van de Italiaanse dopingarts Cecchini heeft gekregen. Hij antwoordt: je moet het dichterbij huis zoeken. Iedereen die goed heeft gekeken heeft meer van dit soort tastbare aanknopingspunten en hints gekregen. Als je de film nu terugkijkt vallen meer puzzelstukjes op zijn plaats. Ik wist heel veel maar op dat moment deed dat er niet toe.'

Vond u Thomas Dekker maandagavond tijdens het interview met Jeroen Pauw veranderd?
'In eerste instantie vond ik hem heel erg veranderd. Een volwassen man met een bezonken persoonlijkheid. Om eerlijk te zijn maakte ik me daar juist zorgen over. Zijn kracht zit 'm in zijn extreme karakter.

'In de tweede helft van het interview zag ik gelukkig weer de spitsvondige Thomas die een beetje aan het spelen is met Jeroen Pauw. Dat zorgde bij mij voor een glimlach. Er zit wel degelijk nog steeds een winnaar in hem. Bij Thomas weet je het nooit. Als iedereen de moed heeft laten zakken, kan hij opeens opstaan. In die zin verwacht ik ook nog wel iets van hem op sportief gebied. Ik denk dat iedereen hoopt dat hij ooit nog een prachtige etappezege in de Tour zal pakken. Kijk, ik ben natuurlijk geen Thomas-kenner, ik zeg dit allemaal alleen op basis van de informatie die ik na anderhalf jaar filmen heb gekregen. '

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135257260
quote:
Dijkema (ISU): Icederby slecht idee

Jan Dijkema, vice-voorzitter van de Internationale Schaatsunie (ISU), heeft negatief gereageerd op het nieuwe concept Icederby. Aziatische en Amerikaanse investeerders, die actief zijn in de gokindustrie, zien in het schaatsen een nieuwe markt. Met startgeld kunnen schaatsers verleid worden deel te nemen aan de Icederby.

"Er gaat ook gegokt worden op deze wedstrijden. We moeten daarvan wegblijven", zegt Dijkema bij Radio 1. "Vorig jaar hebben wij een brief gestuurd naar alle bonden, om ons standpunt duidelijk te maken. Wij willen de sport gewoon zuiver houden. Georganiseerd gokken is het uitlokken van matchfixing. Dat willen we niet, laat dat duidelijk zijn."

De ISU zal er geen stokje voor kunnen steken, maar er kunnen wel maatregelen worden genomen. "We kunnen niet verbieden dat er wedstrijden worden georganiseerd, maar schaatsers die dan meedoen zullen er rekening mee moeten houden dat ze niet meer aan onze toernooien mogen deelnemen. Het is niet verstandig om daar aan de start te verschijnen."
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_135365927
quote:
Wrevel rond Bob de Jong

Van onze speciale verslaggever
HAMAR -
De afwezigheid van reserveschaatser Bob de Jong in Hamar heeft wrevel gewekt in de schaatswereld. Als reserve voor de EK allround was de afgelopen dagen op zijn aanwezigheid gerekend. De stayer uit de BAM-ploeg verkoos echter een trainingskamp in het Italiaanse Collalbo, ter voorbereiding op Sotsji. Dat laatste is hoogst ongebruikelijk, aangezien de reserve normaal gesproken standby dient te staan om indien nodig in te vallen.

De Jong (37) wil vanuit Collalbo niet ingaan op zijn afwezigheid. "Dat is iets tussen mij en de KNSB”, aldus de olympisch kampioen van 2006 op de tien kilometer. Arie Koops, directeur sport van de KNSB, wenste gisteravond evenmin te reageren op de kwestie. Indien één van de Nederlandse deelnemers zou wegvallen door ziekte of een blessure en die startplaats wordt niet opgevuld, verliest Nederland meteen ook een plek op de WK allround, over twee maanden in Heerenveen.
Gisteravond was iedereen in het Nederlandse kamp nog fit. Desondanks reageerde TVM-coach Gerard Kemkers ontstemd over de hele gang van zaken. "Het maakt me niet uit als hij later zou invliegen, desnoods een uur voor de start, maar Bob hoort gewoon hier te zijn op het moment dat het toernooi begint. Als iemand op het laatste moment ziek wordt of er gebeurt iets, dan moet die plek opgevuld worden”, aldus Kemkers, die in Hamar bij de mannen met Koen Verweij en Douwe de Vries twee vertegenwoordigers heeft. „Ik zou het ook kunnen begrijpen wanneer Bob voor zichzelf kiest en op trainingskamp gaat, maar dan had hij die reserveplek aan iemand anders moeten gunnen.


http://www.telegraaf.nl/t(...)d_Bob_de_Jong__.html
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 11 januari 2014 @ 20:58:08 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_135370912
omg :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport zaterdag 11 januari 2014 @ 21:05:18 #45
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135371353
Bob :r
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 januari 2014 @ 21:10:21 #46
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_135371635
Bob heeft gewoon gelijk. Voor hem telt Sochi, niets meer, niets minder
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_135371704
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Bob heeft gewoon gelijk. Voor hem telt Sochi, niets meer, niets minder
Dan had ie geen reserve moeten zijn..

Arrogante en lage actie dit.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 11 januari 2014 @ 21:12:57 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_135371793
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Bob heeft gewoon gelijk. Voor hem telt Sochi, niets meer, niets minder
meldt je dan af als reserve
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2014 @ 10:17:28 #49
43556 miss_dynastie
pi_135387972
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Bob heeft gewoon gelijk. Voor hem telt Sochi, niets meer, niets minder
Gun het dan iemand die wel wil?!
pi_135388567
Wat een lul is het toch ook :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')