het wordt morgen -24 als warmste. Je mag het hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Stiekem ben ik jaloers op het weer daar PS; ik ging net boodschappen doen met de auto, en mn jas had ik beter thuis kunnen laten.... zit nu nog in mn hemdje om wat af te koelen!
picsquote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
godallejezus, volgens mij heeft mijn huisgenote het héél gezellig met haar vrouwelijke logee
wat is ze toch verschrikkelijk mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nou om je op te vrolijken dan PS:
[ link | afbeelding ]
Ben niet zo van mini-mensjes, maar mooi meisjequote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan het niet beter zeggen...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben niet zo van mini-mensjes, maar mooi meisje
Getennist, gewonnen, het voornemen om dit vaker te doen!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Bedankt, maar ik mis de link ff denk ik?
Owauwquote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanmorgen gespind, halve astma aanval gehad, halverwege afgestapt, maar ga het vaker doenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Getennist, gewonnen, het voornemen om dit vaker te doen!
Goed bezig meisquote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanmorgen gespind, halve astma aanval gehad, halverwege afgestapt, maar ga het vaker doen
Klinkt lekker!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit ga ik maken vandaag:
http://www.marksdailyappl(...)g-tagine/#more-46831
(ik ga proberen een poosje een low carb dieet te volgen)
Low carb is goed te doen; zoek eens op South Beach recepten... zitten erg lekkere bij!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit ga ik maken vandaag:
dankjequote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Low carb is goed te doen; zoek eens op South Beach recepten... zitten erg lekkere bij!
moest je toen verder lopen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanmorgen gespind, halve astma aanval gehad, halverwege afgestapt, maar ga het vaker doen
Wel een hele trap naar boven om me om te kledenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het vestje is gebreid door een vriendin, de andere 2 heb ik zelf gemaakt jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je de sjaal, de trui en de slofjes zelf gemaakt? Staat zo leuk.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Low carb? Why?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit ga ik maken vandaag:
Ik las juist dat low carb ervoor zorgt dat je je beter voeltquote:Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Knap dat je dan toch weer gaat! Spinnen lijkt me sowieso al de hel, laat staan als je half van de fiets afvalt wegens geen lucht
[..]
Low carb? Why?
Ik geloof dat MaJo het ook een tijd heeft gedaan en er ook tegenaan liep, maar hou je wel in de gaten dat je je er goed bij blijft voelen? Als je gevoelig bent voor depressies is lowcarb niet altijd een goed idee.
Ik denk dat je je vooral goed voelt als je gezond eet, net wat Red zegtquote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik las juist dat low carb ervoor zorgt dat je je beter voelt![]()
En ik moet wat gewicht kwijt
Ik ben gewoon echt te zwaar hoor, vooral veel aangekomen in de laatste maanden. Dat is hoe je het ook wend of keert niet gezondquote:Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vooral goed voelt als je gezond eet, net wat Red zegtVolkorenproducten eten is sowieso verstandiger dan wit, maar koolhydraten zijn helemaal niet slecht voor je.
Dat tweede ga ik maar niet eens op in
Hihiquote:Op zondag 5 januari 2014 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus dit gaat hopelijk op alle fronten helpen.
?quote:
Ja mevrouwquote:Op zondag 5 januari 2014 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh shut up you![]()
Gezond eten is inderdaad goed PS! Maargoed, ik wou je iig even waarschuwen
goed aangekomen. Maar ik vind het altijd zo flauw dat ik tegen niemand mag zeggen dat er wat af moetquote:Op zondag 5 januari 2014 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh shut up you![]()
Gezond eten is inderdaad goed PS! Maargoed, ik wou je iig even waarschuwen
I see your girl and raise you an apekop:quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
I see your girl and raise you an apekop:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kwam in mij yoga broek de woonkamer binnen twee weken geleden en mijn vader maakte direct een opmerking over hoeveel ik wel niet was aangekomen
Mijn moeder maakte ookal opmerkingen over dat ik te dik was. Dus zij zijn het wel met me eens
waar? wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef Wiebelkont het volgende:
Oh, en ik ben misschien volgende maand in de buurt van PS, en toch ook weer niet.
Ja ik zet ook geen lelijke foto's van mezelf onlinequote:Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik plaag je maar hoor. Ik zie altijd alleen maar mooie foto's van je, that's why
Zo'n 934 mijl bij je vandaan, ik ga op training met het bedrijf en die worden meestal in Boston gehouden.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waar? wat?
[..]
Ja ik zet ook geen lelijke foto's van mezelf online
ohja, dat wel in de buurt maar toch ook nietquote:Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zo'n 934 mijl bij je vandaan, ik ga op training met het bedrijf en die worden meestal in Boston gehouden.
In ieder geval het zelfde continent! En aan het einde van de week krijgen we een paar uurtjes voor onszelf, maar aangezien de sessies dagelijks van 08:00 tot 22:00 duren zijn we dan waarschijnlijk bek-af.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohja, dat wel in de buurt maar toch ook niet
Vegasquote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In ieder geval het zelfde continent! En aan het einde van de week krijgen we een paar uurtjes voor onszelf, maar aangezien de sessies dagelijks van 08:00 tot 22:00 duren zijn we dan waarschijnlijk bek-af.
Gelukkig volgen er later dit jaar ook nog sessies in Las Vegas en Atlanta.
dat hoor ik ook veel. Nu courgette-squash soup met balletjes aan het eten die ik zelf gemaakt hebquote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt niet verkeerd Wiebel
en mocht het een motivatie voor de dames hier zijn: ik ben met low carb eten best wel veel afgevallen (al zeg ik het zelf)
Truste.quote:
Ja ze waren zo tofquote:
Ja dat zijn die stomme lampenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht even dat het sneeuwde op die foto.
En die enorme alles-in-een rol? Heb je die fatsoenlijk kunnen opeten? Was het niet te zwaar om een rol/schijf te blijven?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, heb je advies toch maar opgevolgd en verschillende soorten sushi gemaakt, aangezien het met die rolmachin supersimpel lukte.
Had nu creamcheese met komkommer-, tonijn-, zalm- en combi zalm/tonijn/krabsticks/mayo sushi's. De avocado's liggen nog onaangetast, omdat een pond rauwe rijst gekookt toch niet genoeg bleek te zijn.
De sushi is schoon opgegaan...
Ik zou best zo'n busje als camper willen hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ze waren zo tofEcht zoveel bij elkaar ook. En van die volkswagen busjes. Echt cute
Spaar nog maar even danquote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n busje als camper willen hebben.
Ik wil het niet weten denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Spaar nog maar even danWat een prijzen zeg
18500 was vrij normaal wat ik heb gezien. Al stond er ook eentje voor 1100, maar daar moest nog wel wat aan gebeuren. En hij was roze met bloemetjesquote:
Eendjes vind ik ook wel leuk. Mini's niet echt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige die niks met Kevers, Eendjes en Mini's heeft?
Nee, die mega sushi heb ik uiteindelijk dus toch maar niet gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En die enorme alles-in-een rol? Heb je die fatsoenlijk kunnen opeten? Was het niet te zwaar om een rol/schijf te blijven?
Het is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik sushi heb gehad. Volgende week waarschijnlijk eerst dimsum.
Hmm, best prijzig ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef ß het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |