Welke Eva? Die van Adam en Eva?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Kally het volgende:
Best vreemd, in je Eva kostuum voor een fotograaf![]()
Back piece op de foto toch? Nou om dan met een naar beneden getrokken broek te staan is ook niet mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Say WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????????![]()
![]()
Toch wel met vijgenblad hè?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Back piece op de foto toch? Nou om dan met een naar beneden getrokken broek te staan is ook niet mooi
Kont komt er niet opquote:
Ah beter dat je dan aardig genezen bent!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had toch een serieuze verkoudheid maar m'n neus is nog kapotski
Kijk... gaat de goede kant op dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had toch een serieuze verkoudheid maar m'n neus is nog kapotski
Whehehe dapper hoor!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Back piece op de foto toch? Nou om dan met een naar beneden getrokken broek te staan is ook niet mooi
Ik had heel even zoiets van uhhh, en toen ach schijt aan ookquote:
quote:
Gaat zen gangetje hé. Scriptie bijna klaar en dan kan de zolder kamer weer los voor het eerst in 2 weken.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef Casaa het volgende:
[..]
Gaat zen gangetje hé. Scriptie bijna klaar en dan kan de zolder kamer weer los voor het eerst in 2 weken.
Wat is er op die zolder dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef Casaa het volgende:
[..]
Gaat zen gangetje hé. Scriptie bijna klaar en dan kan de zolder kamer weer los voor het eerst in 2 weken.![]()
Met U, hoogwaarde ToT?
quote:
Gaat elke dag wat beter.quote:
Tot zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef Zokunen. het volgende:
Semi verplichting zit er op.
Nu nog ff bij iemand langs en dan ben ik er weer
Bier & een laptop, daarmee hou je het wel 2 weken vol. Goed afval dieet trouwens, kan ik iedereen aanbevelen.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Casaa het volgende:
[..]
Bier & een laptop, daarmee hou je het wel 2 weken vol. Goed afval dieet trouwens, kan ik iedereen aanbevelen.
Klinkt goed!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Casaa het volgende:
[..]
Bier & een laptop, daarmee hou je het wel 2 weken vol. Goed afval dieet trouwens, kan ik iedereen aanbevelen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Melting het volgende:
Straks om 18.00 uur nog maar eens draaien.
Gisteren had ik geen zin, vanwege de rugpijn.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Toen ik toen straks mijn motor uit de schuur wilde halen dacht ik dat ik een spier in m'n pols (weer) scheurdeFock wat deed dat pijn.
Wat gaat er gedraaid worden?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Melting het volgende:
Straks om 18.00 uur nog maar eens draaien.
Gisteren had ik geen zin, vanwege de rugpijn.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht polka's met schunnige teksten!
Ja ik ben homo!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
ToT zag dat tasje eerder dan ik!!!
Al heb ik wel een klein scherm.
Jaja.... dat zou ik nou ook ontkennen.quote:
Waar ben je? Ik ben gisteren ook weer begonnen, en ik zit ook nog steeds zoquote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef ToT het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF??????????????????
REDELIJK onverwachte wending in The Walking Dead!!!!!!!Tering wat een schrikmoment!
Net begonnen met deel 2 van seizoen 2.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar ben je? Ik ben gisteren ook weer begonnen, en ik zit ook nog steeds zosoms
Oh jaquote:Op zondag 5 januari 2014 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Net begonnen met deel 2 van seizoen 2.
Dat schrikmoment was met dat hert!![]()
![]()
![]()
Ik volg geen series.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja
Zo dan, ik zit ook nog in 2, laatste aflevering, had er even een tijd geen zin meer in, nu weer wel
Ik op tv sowieso niet, maar als ik ze binnen haal kan ik zelf bepalen wanneer ik kijkquote:
Ik ook al jarenlang niet meer, maar dankzij bepaalde dames in dit topic heb ik Game of Thrones, Breaking Bad en The walking dead leren kennen!quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook al jarenlang niet meer, maar dankzij bepaalde dames in dit topic heb ik Game of Thrones, Breaking Bad en The walking dead leren kennen!
Slechte zaak.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook al jarenlang niet meer, maar dankzij bepaalde dames in dit topic heb ik Game of Thrones, Breaking Bad en The walking dead leren kennen!
Das nog weinigquote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Casaa het volgende:
[..]
Slechte zaak.Nu ben je dus verslaafd aan 3 series? haha.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Casaa het volgende:
[..]
Slechte zaak.Nu ben je dus verslaafd aan 3 series? haha.
Johquote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef ToT het volgende:
Goddomme, de makers van deze serie zijn echte sick fucks!
![]()
Tadaaaaa....... bambi?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef ToT het volgende:
Sowieso ook met dat hert: bidt hij voor een teken van God, komt dat hert, en dan.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, goede serie voor op verjaardagen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef ToT het volgende:
Maar verder wel een gezellige familieserie hoor!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:55 schreef Casaa het volgende:
[..]
Haha, goede serie voor op verjaardagen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Nee, ff spoiler voor als mensen het nog willen zien:Ahaa, The Walking DeadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Aha... dat zal me een avontuur zijn!quote:
Ja dat verklaart al het bloed en rondvliegende ingewanden he!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha... dat zal me een avontuur zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik ben met een serie bezig die minstens even verslavend is als de drugs waar de serie over gaatBrood Bakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's meestal een goed teken!Inspector Clouseau is slecht nieuws!
Ow ff door elkaar gehaald.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Muppet is Vout. Clouseau is Melting.
Daar was ik drie dagen geleden. Zit nu in seizoen 4quote:
Klinkt als een verslaving.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar was ik drie dagen geleden. Zit nu in seizoen 4
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar was ik drie dagen geleden. Zit nu in seizoen 4
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ff door elkaar gehaald.Maar ik dacht dat je nu GEEN schunnige polka's ging draaien?
Whehehehe ah!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Klopt..... deze was om jou op het verkeerde been te zetten.
Heb de dvd-box (seizoen 1 tot 5A) en zal er deze week een recensie over schrijvenquote:
Trouwens... zal komende week nog wel eens tussendoor draaien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ff door elkaar gehaald.Maar ik dacht dat je nu GEEN schunnige polka's ging draaien?
Ah mooi man!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Trouwens... zal komende week nog wel eens tussendoor draaien.
Weet nog niet wat, maar gewoon, zeg maar.
quote:
Eine kleine nachtmuzik!quote:
Ernstig!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Eine kleine nachtmuzik!
Met Bonkers!
Ernstig goed bedoel je, neem ik aan?quote:
Uhhhh ik zeg maar ff niks!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ernstig goed bedoel je, neem ik aan?
Dat zegt me niets.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh ik hou meer van het Slippery when wet album!
Aha.... Oké..... Dan speciaal voor jou..... Britney Spears!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun bekende hits va vroeger staan daar op!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.... Oké..... Dan speciaal voor jou..... Britney Spears!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ToT het volgende:
Ik ga me trouwens ff douchen en scheren enzo.Ben zo weer terug.
Je hebt je ingesmeerd met ananas?quote:
En dan wordt er tegen mij gezegd dat ik snel ben, ik hoefde me niet te scherenquote:
Peer is anders wel zoooooo 2012!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee man, dat is zo 2013!
Peer & honingmeloen natuurlijk!
Dat scheelt altijd wel enorm.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan wordt er tegen mij gezegd dat ik snel ben, ik hoefde me niet te scheren
Zeker heel die benenquote:
Geen idee.... die scheer ik nooit.quote:
quote:
En ik had deze keer nog FLINK lange stoppels ook!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan wordt er tegen mij gezegd dat ik snel ben, ik hoefde me niet te scheren
Op je benen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik had deze keer nog FLINK lange stoppels ook!!!
Hierna dan Priest! (Met Lady Gaga)quote:
De stemmen in mijn hoofd hebben altijd feest.quote:
Betje gezellige drukte daar boven dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De stemmen in mijn hoofd hebben altijd feest.
Ow... ik dacht dat jij feest had met de sletten en sletinnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De stemmen in mijn hoofd hebben altijd feest.
Slechte Ali B imitatie!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat jij feest had met de sletten en sletinnen.
Ali B is geen muziek die ik luister.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Sletten en sletinnen, dat komt in een nummer van hem voor.
Niet in mijn levenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Sletten en sletinnen, dat komt in een nummer van hem voor.
Ah!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Nee ik wacht op die simpele sletjes.
quote:
Blikkie bulk?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Zokunen. het volgende:
Zin in kapsalon.
Maar kapsalon is niet duur genoeg om te laten bezorgen.
Wat zal ik er bij doen
Blikje drinken? Of denk je dat je nog meer honger hebt?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Zokunen. het volgende:
Zin in kapsalon.
Maar kapsalon is niet duur genoeg om te laten bezorgen.
Wat zal ik er bij doen
Ook een goede keuze.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Zokunen. het volgende:
Maar een broodje gedaan![]()
Dat kan morgen of overmorgen ook nog
Mee eens. Wel apart Beethoven zo op de achtergrond.quote:
Helaas niet. Ik zou willen dat ik dat kon.quote:
Zo'n 2000 stuks.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
Hoeveel van dit soort mashups heb je eigenlijk?
Je kent de grote van mijn collectie toch?quote:
Dat ook wel weer ja!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kent de grote van mijn collectie toch?
Hey Broertje.... straks een mashup met Bowie!quote:
nicequote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Broertje.... straks een mashup met Bowie!
Auto?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef ToT het volgende:
Brian Johnson drait zich om in z'n......oh wacht!
En nu alles kwijt?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Casaa het volgende:
FOK! Vergeten een stuk van men verslag op te slaan...
\das kutquote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Casaa het volgende:
FOK! Vergeten een stuk van men verslag op te slaan...
Ja, vind het ook wel lekker platen.quote:
Ja helaas welquote:
jaren lurken & een half jaar niet nauwelijks posten. Dus redelijk nieuw. Ken het topic berenpak2 nog als de dag van gister.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
\das kut![]()
Nieuw hier ?
Welkomquote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Casaa het volgende:
[..]
jaren lurken & een half jaar niet nauwelijks posten. Dus redelijk nieuw. Ken het topic berenpak2 nog als de dag van gister.
Dat is vroeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef aadspagaat het volgende:
morgen/strax om 4:15 opstaan![]()
ik heb nog laaang geen slaap
Gaat erom dat ik hem ziequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik hem zie
Nu wel ?quote:
5.50 is toch ook vroegquote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
Ik pas om 5.50 uur. En dat vind ik al vroeg.
Nee, maar heb de link even gekopieerd.quote:
Killing in the name of Glen Miller!quote:
quote:
het had slechter gekundquote:
Een leuke plaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Groot gelijk, Bubbles!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:39 schreef xBubbles het volgende:
@Broertje: Zijn maar 2 mensen die ik echt gemist heb
@Melting: Mijn voornemen is al die mensen die over me roddelen gewoon links te laten liggen
@ToT: Jup. Lang verhaal
Die van Jackson bedoel je?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen moeten die andere 5 ff hun bek houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |