ik had toch een serieuze verkoudheid maar m'n neus is nog kapotskiquote:
Welke Eva? Die van Adam en Eva?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Kally het volgende:
Best vreemd, in je Eva kostuum voor een fotograaf![]()
Back piece op de foto toch? Nou om dan met een naar beneden getrokken broek te staan is ook niet mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Say WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????????![]()
![]()
Toch wel met vijgenblad hè?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Back piece op de foto toch? Nou om dan met een naar beneden getrokken broek te staan is ook niet mooi
Kont komt er niet opquote:
Ah beter dat je dan aardig genezen bent!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had toch een serieuze verkoudheid maar m'n neus is nog kapotski
Kijk... gaat de goede kant op dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had toch een serieuze verkoudheid maar m'n neus is nog kapotski
Whehehe dapper hoor!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Back piece op de foto toch? Nou om dan met een naar beneden getrokken broek te staan is ook niet mooi
Ik had heel even zoiets van uhhh, en toen ach schijt aan ookquote:
quote:
Gaat zen gangetje hé. Scriptie bijna klaar en dan kan de zolder kamer weer los voor het eerst in 2 weken.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef Casaa het volgende:
[..]
Gaat zen gangetje hé. Scriptie bijna klaar en dan kan de zolder kamer weer los voor het eerst in 2 weken.
Wat is er op die zolder dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef Casaa het volgende:
[..]
Gaat zen gangetje hé. Scriptie bijna klaar en dan kan de zolder kamer weer los voor het eerst in 2 weken.![]()
Met U, hoogwaarde ToT?
quote:
Gaat elke dag wat beter.quote:
Tot zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef Zokunen. het volgende:
Semi verplichting zit er op.
Nu nog ff bij iemand langs en dan ben ik er weer
Bier & een laptop, daarmee hou je het wel 2 weken vol. Goed afval dieet trouwens, kan ik iedereen aanbevelen.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Casaa het volgende:
[..]
Bier & een laptop, daarmee hou je het wel 2 weken vol. Goed afval dieet trouwens, kan ik iedereen aanbevelen.
Klinkt goed!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Casaa het volgende:
[..]
Bier & een laptop, daarmee hou je het wel 2 weken vol. Goed afval dieet trouwens, kan ik iedereen aanbevelen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Melting het volgende:
Straks om 18.00 uur nog maar eens draaien.
Gisteren had ik geen zin, vanwege de rugpijn.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Toen ik toen straks mijn motor uit de schuur wilde halen dacht ik dat ik een spier in m'n pols (weer) scheurdeFock wat deed dat pijn.
Wat gaat er gedraaid worden?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Melting het volgende:
Straks om 18.00 uur nog maar eens draaien.
Gisteren had ik geen zin, vanwege de rugpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |