Drie Nederlanders lijkt mij knap, of je moet ook de vrouwen bedoelen. Voor de rest heb je gelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:42 schreef Jovatov het volgende:
Shorttrack is veel wisselvalliger naar mijn gevoel. Je kan vandaag drie Nederlanders in de finale of geen een.
Schaatsen is wel weer heel anders wat dat betreft.
Ik hoop dat je een punt uitloopt want ik heb 0quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt lang getwijfeld of ik 1 Nederlander in de finale voorspel of 0. Ik ben er nu alweer onzeker over
Gewoon 2quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt lang getwijfeld of ik 1 Nederlander in de finale voorspel of 0. Ik ben er nu alweer onzeker over
Hou maar op , jij jinxt de boel, ga die Duitser maar voorspellenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over alles.Hamelin? Da's geen Koreaan of Chinees, opvallend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm niet echt, hij heeft wel hele mooie ogen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
Sjinkie is aantrekkelijk
Ben je het hiermee eens Alors?
Walgelijke man idd. Hoop dat ie onderuit gaat.quote:
Weinig opvallendquote:Op maandag 10 februari 2014 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Hamelin? Da's geen Koreaan of Chinees, opvallend.
Het is ook een echte Fries héquote:Op maandag 10 februari 2014 10:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm niet echt, hij heeft wel hele mooie ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |