Koffie?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Kutmanager het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben niet meer ziek maar heb nu dus wel een dag vrij.
Helaas niet, heb wel nog bergen koekjes en chocola liggen die nog over zijnquote:
Ook prima. Zo even ontbijt halen. Eitjes koken en dan samen met filet americain en veel peper op een lekker snee oerbrood.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas niet, heb wel nog bergen koekjes en chocola liggen die nog over zijn
Begin maarquote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef Kutmanager het volgende:
KLB / Steam
Leuk topic om te trollen.
Oh man, dat is de shit. Ik doe het gewoon met een bammetje kaas en een glas melk, dat is hetquote:Op maandag 6 januari 2014 11:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ook prima. Zo even ontbijt halen. Eitjes koken en dan samen met filet americain en veel peper op een lekker snee oerbrood.
Ik ken het, maar de laatste keer dat ik het heb gehad was bij mijn ouders, dus dat moet minimaal 3 jaar geleden zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef Kutmanager het volgende:
Oerbrood ligt wel zwaar maar daardoor heb je er ook wat minder van nodig.
Een Duft?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:19 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_aftuigen_2.0.html
Colin Furze. Als hij Nederlands was zou ik denken dat het een Duft is.![]()
![]()
Wij noemen dat fietsenmakersquote:Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef Kutmanager het volgende:
Dat is Zuid-Hollands voor Delftenaar.
Vastquote:Op maandag 6 januari 2014 11:36 schreef Kutmanager het volgende:
Als je in Leiden roept dat je een Duft bent, rijg je ze allemaal om je vinger. En om je lul, als je mazzel hebt.
De gasten uit Leiden wel ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
VastNet alsof ze daar niet ook, net zoals de rest van Nederland, een gruwelijke hekel hebben aan gasten uit Delft
Ach ja, blijft leuk. Ik ga maar eens boodschappen doen, Hamsterweken fuck yeah!quote:
Lekker Diabetes krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lipton ijsthee 1+1 gratis, even 12 pakken scoren
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij op de gezonde toer dan
Ik ben nog jong zegt iequote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, dus ik heb daar geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |