Nope. Steamspellen zijn account gebonden. Je bent dus gewoon genaaid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef sturmpie het volgende:
kan TS het spel wel spelen als de vorige eigenaar op zijn account aangeeft het spel niet meer te hebben zodat het alsnog mogelijk is voor TS om het spel te kunnen spelen. er wordt namelijk een email gestuurd naar de vorige gebruiker. weet iemand ?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef Lazvic het volgende:
Waarom ben je zo dom om het spel te kopen?
ik wist niet dat Steam het niet toelaat om een spel van gebruiker te laten wisselen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef Spongeboss het volgende:
Geen idee maar waarom koop je dan ook een steam code op zo'n omslachtige manier.
Steam jou waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef sturmpie het volgende:
[..]
[..]
ik wist niet dat Steam het niet toelaat om een spel van gebruiker te laten wisselen.
ik vind Steam dom
Terwijl Steam juist het beste is wat de game-industrie ooit is overkomen. Zonder Steam zouden PC games zijn uitgestorven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef sturmpie het volgende:
[..]
[..]
ik wist niet dat Steam het niet toelaat om een spel van gebruiker te laten wisselen.
ik vind Steam dom
gebruikt of tweedehands kennen ze bij Steam niet ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Terwijl Steam juist het beste is wat de game-industrie ooit is overkomen. Zonder Steam zouden PC games zijn uitgestorven.
Nee. DVD's ben je tegenwoordig ook niet meer nodig. Ik vind het ook niet vreemd, er moet toch geld worden verdient.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gebruikt of tweedehands kennen ze bij Steam niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |