quote:
Co en Koert kunnen het ook niet alleen vanuit de studio, ze hadden ook naar dat toernooi moeten afreizen.quote:
Gottegod, wat een frustie ben jij zeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan niet lezen denk ik man. Ik zei dat Wilson een gemiddelde had van 95 OVER HET HELE TOERNOOI dus incl finale. Kom dan met feiten dat dat niet goed is of niet goed genoeg is. Er zijn er maar weinig die dat gemiddelde halen over een heel toernooi tot aan de finale.
Ik ben niet onder de indruk van 95 gemiddeld maar wel als toernooi gemiddelde ja, dat is gewoon goed. Dat Lewis 99 gemiddeld haalt tuurlijk is dat goed, maar dat doet hij ook niet een heel toernooi, iedereen heeft een mindere dag. Overigens gooide Wilson in de finale 99, vrij goed zeker voor een finale.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gottegod, wat een frustie ben jij zeg.
Ik heb alleen gezegd dat ik niet onder de indruk ben van 95 gemiddeld.
Als jij dat wel bent, en als reden aanvoert dat diegene met dat gemiddelde de finale won, zegt dat juist over het triest niveau van de rest.
Als een speler als Lewis halve finale haalt bij de GSOD met een gemiddelde van 99 dan ben ik daarvan meer onder de indruk dan van iemand die een toernooi wint met 95 gemiddeld.
Haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gottegod, wat een frustie ben jij zeg.
Ik heb alleen gezegd dat ik niet onder de indruk ben van 95 gemiddeld.
Als jij dat wel bent, en als reden aanvoert dat diegene met dat gemiddelde de finale won, zegt dat juist over het triest niveau van de rest.
Als een speler als Lewis halve finale haalt bij de GSOD met een gemiddelde van 99 dan ben ik daarvan meer onder de indruk dan van iemand die een toernooi wint met 95 gemiddeld.
Ik heb het even aangekeken ouwe reus, maar toen ze 12 beurten op rij dubbel 1 misten, ben ik weer gaan veldrijden.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gozer, je hebt Karin Krapgod gemist, ben jij nou dartsfan of niet?
Die 99 was tot en met de halve finale slimpie (dus 6 wedstrijden, en dus een herl toernooi op 1 wedstrijd na) Als Lewis finale had gespeeld was hij ECHT wel boven de 95 geëindigt.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van 95 gemiddeld maar wel als toernooi gemiddelde ja, dat is gewoon goed. Dat Lewis 99 gemiddeld haalt tuurlijk is dat goed, maar dat doet hij ook niet een heel toernooi, iedereen heeft een mindere dag. Overigens gooide Wilson in de finale 99, vrij goed zeker voor een finale.
Ik vind die rimpels op zijn achterhoofd dan wel weer vet.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Green heeft niet eens een nek meer, jezus
Niet dus, dit was toch de partij waar de hele dartswereld al weken naar uitkeek.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gozer, je hebt Karin Krapgod gemist, ben jij nou dartsfan of niet?
Zeker maar je komt met Lewis wereldtalent. Ik zei dat 95 als toernooigemiddelde meer dan goed is. Er zijn er maar weinig die dat kunnen, o.a. Lewis of course.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die 99 was tot en met de halve finale slimpie (dus 6 wedstrijden, en dus een herl toernooi op 1 wedstrijd na) Als Lewis finale had gespeeld was hij ECHT wel boven de 95 geëindigt.
Ook heeft hij Shimizu, de revelatie, gemist.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet dus, dit was toch de partij waar de hele dartswereld al weken naar uitkeek.
Die gooit gewoon 180 op bestelling, daar gaan we in de toekomst nog veel van horen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heeft hij Shimizu, de revelatie, gemist.
Shimizu dat is toch een schaatser?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heeft hij Shimizu, de revelatie, gemist.
Je loopt nu met je eigen domheid te koop.quote:
Shimizu had een check-out percentage van 120 procent ofzo, die was steengoed.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je loopt nu met je eigen domheid te koop.
Sorry dat ik de naam Shimizu associeer met de Keizer van Nagano en niet één of andere popie jopie dartser.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je loopt nu met je eigen domheid te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |