Ik vind die rimpels op zijn achterhoofd dan wel weer vet.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Green heeft niet eens een nek meer, jezus
Niet dus, dit was toch de partij waar de hele dartswereld al weken naar uitkeek.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gozer, je hebt Karin Krapgod gemist, ben jij nou dartsfan of niet?
Zeker maar je komt met Lewis wereldtalent. Ik zei dat 95 als toernooigemiddelde meer dan goed is. Er zijn er maar weinig die dat kunnen, o.a. Lewis of course.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die 99 was tot en met de halve finale slimpie (dus 6 wedstrijden, en dus een herl toernooi op 1 wedstrijd na) Als Lewis finale had gespeeld was hij ECHT wel boven de 95 geëindigt.
Ook heeft hij Shimizu, de revelatie, gemist.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet dus, dit was toch de partij waar de hele dartswereld al weken naar uitkeek.
Die gooit gewoon 180 op bestelling, daar gaan we in de toekomst nog veel van horen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heeft hij Shimizu, de revelatie, gemist.
Shimizu dat is toch een schaatser?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heeft hij Shimizu, de revelatie, gemist.
Je loopt nu met je eigen domheid te koop.quote:
Shimizu had een check-out percentage van 120 procent ofzo, die was steengoed.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je loopt nu met je eigen domheid te koop.
Sorry dat ik de naam Shimizu associeer met de Keizer van Nagano en niet één of andere popie jopie dartser.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je loopt nu met je eigen domheid te koop.
Darten niet respecteren . Kanjer op uit deze topicquote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry dat ik de naam Shimizu associeer met de Keizer van Nagano en niet één of andere popie jopie dartser.
De keizer van de sprintquote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry dat ik de naam Shimizu associeer met de Keizer van Nagano en niet één of andere popie jopie dartser.
Ik zocht een passende manier om te reageren op jouw raar gebrabbel.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lang over deze reactie nagedacht?
Denk het wel hè?
Thornton speelde ook 7 wedstrijden (net als Taylor) en kwam ook tot 95 gemiddeld. Ik denk ECHT dat er bij de PDC minimaal 8-10 zijn die over een heel toernooi 95+ kunnen gooien. Dat ze het toernooi niet winnen, komt door de suprematie van Lewis, van Gerwen en Taylor.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker maar je komt met Lewis wereldtalent. Ik zei dat 95 als toernooigemiddelde meer dan goed is. Er zijn er maar weinig die dat kunnen, o.a. Lewis of course.
6 spelers denk ik meer niet op een totaal van 300 spelers wow veel manquote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Thornton speelde ook 7 wedstrijden (net als Taylor) en kwam ook tot 95 gemiddeld. Ik denk ECHT dat er bij de PDC minimaal 8-10 zijn die over een heel toernooi 95+ kunnen gooien. Dat ze het toernooi niet winnen, komt door de suprematie van Lewis, van Gerwen en Taylor.
Oftewel, je kon niks zinnigs zeggen op mijn wel onderbouwde bijdrage?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zocht een passende manier om te reageren op jouw raar gebrabbel.
Dit was het enige dat ik kon bedenken.
Ja dus.
Die ging met zijn kin over het ijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn er een stuk of 5 à 6 van de BDO die meekunnen met de top 32 van de PDC, maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
6 spelers denk ik meer niet op een totaal van 300 spelers wow veel man
Kom op. Ik heb argumenten genoeg gegeven. Je blijft gewoon doorzeiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oftewel, je kon niks zinnigs zeggen op mijn wel onderbouwde bijdrage?
Misschien niks zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |