Bij de BDO wel ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als je continu (Zuiderduin Masters dan) 95+ gemiddeld gooit maak je indruk, zo simpel is het.
Zoals ik al zei je volgt het niet, maakt verder niet uit. Kijk dit toernooi maar naar hem zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij de BDO wel ja.
Maar das 1 toernooi, jij bent dan nogal snel onder de indruk denk ik...
95 is overal wel knap hoor. Toernooigemiddelde PDC WK was ook zoiets geloof ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij de BDO wel ja.
Maar das 1 toernooi, jij bent dan nogal snel onder de indruk denk ik...
Zoals ik al zei, je bent nogal snel onder de indruk, maakt verder niet uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je volgt het niet, maakt verder niet uit. Kijk dit toernooi maar naar hem zou ik zeggen.
Er zijn er maar weinig die 95 gemiddeld gooien over een heel toernooi tot aan de finalequote:Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je bent nogal snel onder de indruk, maakt verder niet uit.
Maar als je geïmponeerd raakt van een toernooi 95 gemiddeld, vraag ik me af hoe zeer jij darts volgt.
Toernooigemiddelde ja, een WK veel groter format, dus moeilijker om een hoger gemiddelde te halen. En veel meer deelnemers.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
95 is overal wel knap hoor. Toernooigemiddelde PDC WK was ook zoiets geloof ik.
Hij gooide dat op de Zuiderduin Masters, doen ook gewoon 32 man ofzo aan mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toernooigemiddelde ja, een WK veel groter format, dus moeilijker om een hoger gemiddelde te halen. En veel meer deelnemers.
Kun je niet vergelijken.
Met een gemiddelde van 95 zou je dus in het midden van de groep darters uitkomen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toernooigemiddelde ja, een WK veel groter format, dus moeilijker om een hoger gemiddelde te halen. En veel meer deelnemers.
Kun je niet vergelijken.
Top 16. MvG had ook niet heel veel meer dan 95 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 95 zou je dus in het midden van de groep darters uitkomen.
32/2 = 16 = in het midden, toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Top 16. MvG had ook niet heel veel meer dan 95 bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |