Hierzoquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was gewoon Blondie hoor, maakt verder niet uit hoor.
Je tegenstander in war brengen door een vreemde uitgooi, waardoor zij zelf faalt.. Helaas profiteerde Krappen nietquote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwendarts is een meer strategisch spel merk ik.
Er komt een hoop psychologische oorlogsvoering bij kijken, daardoor lijkt het af en toe net alsof het niet zo goed is. Maar eigenlijk is het gewoon wereldtop dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwendarts is een meer strategisch spel merk ik.
Tuurlijk ken ik die gozer wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als je Wilson niet kent volg je het niet ouwe reus.
Geen indruk gemaakt?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die gozer wel.
Maar heeft voor de rest geen indruk op me gemaakt.
Jocky Wilson daarentegen....
En ja, Adams is een zaadje, maar wel meervoudig wereldkampioen.
Het moet wel een uitdaging blijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Krappen houdt meer van hoge finishes.
Van Co zou ze nog wel winnen ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krappen kan zo met de heren meedoen! Zet haar tegenover Jeffrey de Graaf
Er worden van die typische gemene opmerkingen gemaakt naar elkaar, wat altijd gebeurt als je twee vrouwen alleen laat.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er komt een hoop psychologische oorlogsvoering bij kijken, daardoor lijkt het af en toe net alsof het niet zo goed is. Maar eigenlijk is het gewoon wereldtop dit.
Als je continu (Zuiderduin Masters dan) 95+ gemiddeld gooit maak je indruk, zo simpel is het.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, en dat lijstje dat je postte doet daar niks aan veranderen
OEPS !!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er staat in die gele balk first to 2 sets, ik denk het wel man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |