Ne toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Te vroeg, zo snel verandert het nou ook weer niet.
Je gemiddelde is nog hetzelfde, dus je staat sowieso nog hoog.
Lijstje met de meeste nummer 1 posities in de dagcijfers updaten?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Te vroeg, zo snel verandert het nou ook weer niet.
Je gemiddelde is nog hetzelfde, dus je staat sowieso nog hoog.
Ik ook hoor? Ik heb nooit wat, nooit gaatjes, nooit geen ander gedoe. En daar zou ik dan 2x 50 euro voor moeten betalen? Ik vind die ene keer al wel duur genoeg..quote:
Volgens mij hebben ze bij ons ook zoiets, maar dan met de ouderwetse briefpost.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
wij krijgen een paar dagen van te voren een sms'je om je eraan te herinneren. Super handig. Kun je altijd nog afbellen
Dat was een emotionele dag. Ik schiet zowaar weer vol.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef supersof het volgende:
Ik bestormde pas de top500
lr kan bevestigen
Ik ga 2x per jaar en 2x per jaar naar de mondhygienist. Moet woensdag maar dan kan ik helemaal niet dus moet ik afbellen morgenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook hoor? Ik heb nooit wat, nooit gaatjes, nooit geen ander gedoe. En daar zou ik dan 2x 50 euro voor moeten betalen? Ik vind die ene keer al wel duur genoeg..
Zie je.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een emotionele dag. Ik schiet zowaar weer vol.
Daley is blind van vertrouwen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie je.
Best zielig wat ik met die jongen gedaan heb door zo actief te posten
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn wc ook, en toch pomp ik die ook vol.
Dat zeggen ze ja, maar ik kan mn geld hard genoeg gebruiken binnenkort.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik zou snel kopen voor het duurder wordt. Het is nu 875 dollar per BTC ( je kan ook 0.00000001 BTC kopen). En dat gaat komende dagen waarschijnlijk stijgen. Dus doe het nu of nooit!
Niet naar ryan luisteren.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar ik kan mn geld hard genoeg gebruiken binnenkort.
Gewoon te riskant om in te stappen
True, daar voor was 113.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
Ne toch?
daar staat 106 en ik heb nu 112
Ja als je geen geld kan missen moet je het niet doen. Maar hoe kom jij zo armoedig in dit rijke landje dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar ik kan mn geld hard genoeg gebruiken binnenkort.
Gewoon te riskant om in te stappen
Zat armoede hier hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja als je geen geld kan missen moet je het niet doen. Maar hoe kom jij zo armoedig in dit rijke landje dan?
Desalnietteminquote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie je.
Best zielig wat ik met die jongen gedaan heb door zo actief te posten
NTB jeweets.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Het is echt al heel lang terug dat ik single was, morgen 7,5 jaar om precies te zijn
quote:
JA VET GRAPPIG BRB FF HOSSELENquote:
hossel haarquote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA VET GRAPPIG BRB FF HOSSELEN
Ja, sinds 23 december: http://arcee862.com/foktop500extended.phpquote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef supersof het volgende:
Ik bestormde pas de top500
lr kan bevestigen
Dat wens ik iedereen in de crypto's aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet naar ryan luisteren.
Ryan gaat vanavond helemaal naar de tering.
En ik ben bijna 24, dus even snel rekenen leert dat ik al bijna 1/3 van mijn leven bezet benquote:
Ze heeft haar telefoon niet bij de hand gok ikquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik ben bijna 24, dus even snel rekenen leert dat ik al bijna 1/3 van mijn leven bezet ben
Per maand graagquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijstje met de meeste nummer 1 posities in de dagcijfers updaten?
Lijstje maken met de topposters van het jaar sinds 1999
Nee die zit in d'r cuntquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft haar telefoon niet bij de hand gok ik
ja tuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin
Sof![]()
Maar ik als #244 mag er ook wezen
Ik heb een hele hippe tandartsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij ons ook zoiets, maar dan met de ouderwetse briefpost.
Ik geef te veel geld uit aan leuke dingen en ben als t tegenzit over 3 maanden werkeloos. Dus dan heb ik liever dat ik mn buffer die ik nu heb goed kan gebruiken tegen die tijd (gezien ik maar 7 maanden een uitkering krijg) zodat ik normaal kan blijven leven ipv dat ik het investeer en een kans heb het weg te gooienquote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja als je geen geld kan missen moet je het niet doen. Maar hoe kom jij zo armoedig in dit rijke landje dan?
Je bent zelf minimumloonquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt wel mee. Voedselbank, uitkering en minimumloon het is maar wat je arm noemt.
Nee joh gekkie jij wordt minstens 24*4quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik ben bijna 24, dus even snel rekenen leert dat ik al bijna 1/3 van mijn leven bezet ben
Al bijna 1/3 van mijn leven heb ik net uitgerekendquote:
Nee, aller tijden natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Per maand graagdan sta ik er ook in
![]()
Wat?quote:
Doe je goedquote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al bijna 1/3 van mijn leven heb ik net uitgerekend
Ja dat had ik doorquote:
Dat klinkt nog langerquote:
2013-04-14quote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sinds 23 december: http://arcee862.com/foktop500extended.php
quote:
vibratorapp in dr kutquote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
Ja dat had ik door
Maar eh, huh?
Hč wat? Ik ben op dit moment bijna 1/3 van mijn leven bezetquote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh gekkie jij wordt minstens 24*4
quote:
de lijst is te lang om te snappen, maar zo te zien was ik in 2004 ook tof in de top 500quote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sinds 23 december: http://arcee862.com/foktop500extended.php
Slecht verhaalquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Truequote:
Sorryquote:
Oh ik dacht dat je 1/3 van je leven al leeftquote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hč wat? Ik ben op dit moment bijna 1/3 van mijn leven bezet
Niet te brekenquote:
1999-11-02quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de lijst is te lang om te snappen, maar zo te zien was ik in 2004 ook tof in de top 500
Ja zoiets dacht ik alquote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 1/3 van je leven al leeft
Dat je dacht dat je maar 72 jaar oud werdIk faal.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet te breken
Maar ik ben trots op jou en je meneer. Jullie zijn goed samen
BAM, zo doen we dat !quote:
Kaneelquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net terug van de stad.
Niet gevonden wat ik wilde.
Niet kunnen kopen wat ik zag.
Gekocht wat ik niet nodig heb.
quote:
Toen had ik 1542 postsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef Stuart het volgende:
Arcee, waarom staat bij jaar in jouw lijst eigenlijk nog de aantallen van 2012
die film vond ik vroeger best eng, dat beginquote:
Ben ik dan? Ik ben blond!quote:
vind die maar raarquote:
''hoi, waarom ben jij raar?"quote:
het is meer ikquote:
mn chick en ik zitten disney muziek te luisterenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
die film vond ik vroeger best eng, dat begin
siamese tweelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |