Ik begin februari, maar ik denk dat ik hem weer ga verplaatsen, eigenlijk moest ik in december, Ik ga wel weer in juli ofzo, dan zit er weer een jaar tussenquote:
YOU MAKE US HAPPYquote:
Bij mij zit er ook bijna een jaar tussenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik begin februari, maar ik denk dat ik hem weer ga verplaatsen, eigenlijk moest ik in december, Ik ga wel weer in juli ofzo, dan zit er weer een jaar tussen
Toen was je nog singlequote:Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen was ik 9![]()
Op hoeveel sta ik eigenlijk?
#508, bijna top 500 dus.quote:
Ik had laatste keer dat ik was eentje gemaakt. Volgens mij 21 januari. Morgen maar eens bellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet maar eens een afspraak maken
ik 260quote:
Ze is dan ook heel zoet?quote:
quote:
Dit is de reden waarom ik er niet aan begonnen ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben arm geworden door cryptocurrencies
Te vroeg, zo snel verandert het nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
Ik sta er volgens mij al wel een tijdje in of niet?
Kun je een update doen of is dat te vroeg?
wij krijgen een paar dagen van te voren een sms'je om je eraan te herinneren. Super handig. Kun je altijd nog afbellenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had laatste keer dat ik was eentje gemaakt. Volgens mij 21 januari. Morgen maar eens bellen.
holy shitquote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Het is echt al heel lang terug dat ik single was, morgen 7,5 jaar om precies te zijn
Ziek veel per danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |