Desalnietteminquote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie je.
Best zielig wat ik met die jongen gedaan heb door zo actief te posten
NTB jeweets.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Het is echt al heel lang terug dat ik single was, morgen 7,5 jaar om precies te zijn
quote:
JA VET GRAPPIG BRB FF HOSSELENquote:
hossel haarquote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA VET GRAPPIG BRB FF HOSSELEN
Ja, sinds 23 december: http://arcee862.com/foktop500extended.phpquote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef supersof het volgende:
Ik bestormde pas de top500
lr kan bevestigen
Dat wens ik iedereen in de crypto's aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet naar ryan luisteren.
Ryan gaat vanavond helemaal naar de tering.
En ik ben bijna 24, dus even snel rekenen leert dat ik al bijna 1/3 van mijn leven bezet benquote:
Ze heeft haar telefoon niet bij de hand gok ikquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik ben bijna 24, dus even snel rekenen leert dat ik al bijna 1/3 van mijn leven bezet ben
Per maand graagquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijstje met de meeste nummer 1 posities in de dagcijfers updaten?
Lijstje maken met de topposters van het jaar sinds 1999
Nee die zit in d'r cuntquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft haar telefoon niet bij de hand gok ik
ja tuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin
Sof![]()
Maar ik als #244 mag er ook wezen
Ik heb een hele hippe tandartsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij ons ook zoiets, maar dan met de ouderwetse briefpost.
Ik geef te veel geld uit aan leuke dingen en ben als t tegenzit over 3 maanden werkeloos. Dus dan heb ik liever dat ik mn buffer die ik nu heb goed kan gebruiken tegen die tijd (gezien ik maar 7 maanden een uitkering krijg) zodat ik normaal kan blijven leven ipv dat ik het investeer en een kans heb het weg te gooienquote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja als je geen geld kan missen moet je het niet doen. Maar hoe kom jij zo armoedig in dit rijke landje dan?
Je bent zelf minimumloonquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt wel mee. Voedselbank, uitkering en minimumloon het is maar wat je arm noemt.
Nee joh gekkie jij wordt minstens 24*4quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik ben bijna 24, dus even snel rekenen leert dat ik al bijna 1/3 van mijn leven bezet ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |