Op de 10km heeft ie een kans.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Bergsma wel concurreren hoor met Kramer hoor. Zou toch wel een stuntje zijn
Wat een ééndagsvlieg was dat zegquote:Op zondag 5 januari 2014 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wie de Jens Boden gaat worden.
U mag door voor de koelkastquote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef FredWielergek het volgende:
het begint toch om 12.30 uur? Sotsji tijd is 15.30 u, min 3 uur, is dus 12.30 u
Ik ookquote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Remzz het volgende:
Ik ben hier enorm bang voor de Russen, zo'n Skobrev die ineens uit zijn slof schiet.
Of Yuskov. Die lijkt dit jaar beter te zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Remzz het volgende:
Ik ben hier enorm bang voor de Russen, zo'n Skobrev die ineens uit zijn slof schiet.
Ik ook..quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Remzz het volgende:
Ach welnee. Die kan een uitschieter hebben met 6:14, maar Kramer blijft een tandje beter in zo'n geval.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Remzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik weet dus niet of dit soort users trolls zijn, of dat ze de namen echt niet wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Teubster het volgende:
Kramer gaat op zijn muil, blokkestijn wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |