Om te beginnen wil ik zeggen dat ik niets tegen christenen heb, ik ben zelf ook (een beetje) christelijk. Wel ben ik ertegen als ik in de stad aangesproken wordt door zieltjeswinners, mensen die je religie proberen op te dringen.
Onlangs kwam ik op Youtube de nieuwste vorm van zieltjes winnen tegen: Pipo Anita.
![photo.jpg]()
Een vrouw verkleed als clown die via Youtube kinderen probeert te winnen voor het Christelijk geloof. Nu heb ik sowieso al een verschrikkelijke hekel aan clowns. Ze proberen altijd grappig te doen, maar de mensen die als clown verkleed zijn falen meestal hard en zetten zich alleen maar voor lul.
Clown Pipo Anita richt zich tot kinderen en probeert d.m.v. grappige stemmetjes en typetjes de bijbel aan de man te brengen. De naam Pipo Anita is ook kut en on-origineel. Het zijn ook ongelooflijke poep filmpjes.
![hqdefault.jpg]()
Wat Pipo Anita hier doet is dus pure christelijk indoctrinatie voor kleine kinderen (al vraag ik me af of die de filmpjes daadwerkelijk zien). Welke vader van een goed christelijk gezin gaat nou elke donderdag een filmpje van Pipo Anita voor de kids opzetten?
Een paar van de filmpjes heten bijvoorbeeld:
Pipo Anita is zwanger van de Heilige geest.(Hier tovert ze fruit onder d'r rok vandaan waar woorden op staan als 'barmhartigheid' en 'vrede')
Clown Anita met: Laat de kinderen tot mij komen!(Pure kinder indoctrinatie)
Pipo Anita verteld vandaag over de Barmhartige SamaritaanGod veranderd mensen, en julie kunnen ook veranderd worden jongens en meisjesetcDe filmpjes van Pipo Anita hebben ook een intro muziekje waar je al krankjorum van wordt.
Hieronder de songtekst van het intro liedje:
Hallo Kindjes hebben jullie er weer zin in? Ik wel hoor!
Pipo Anita komt weer langs vandaag, met een nieuw verhaaaaltje...
Pipo Anita komt weer langs vandaag, zit alvast maar klaar...
Zit je strik goed en je hoed? Luister dan maar even goed!
tralalala, Pipo Anita komt weer langs vandaag, met een nieuw verhaaaltje...
Pipo Anita komt weer langs vandaag, zit alvast maar klaar...
Luister naar wat Jezus zegt, geloof het maar het is heus echt..
tralalala, Pipo Anita komt weer langs vandaag, met een nieuw verhaaaltje...
Pipo Anita komt weer langs vandaag, zit alvast maar klaar...De filmpjes zijn via Youtube hier te bekijken:
http://www.youtube.com/pl(...)VDM4yxTZIgQ4mMzucNQxKlacht: Clown Pipo Anita die kinderen dwingt ook de bijbel te lezen en te leren over Jezus en God met kinderachtige kut liedjes.