Waar is dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:42 schreef Grunnbradda het volgende:
[..]
Hij zal nooit vergeten worden. Ik ga nog weleens bij hem langs aan de kassa.
quote:
Kreeg je vroeger veel reacties op je filmpjes?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:18 schreef Anita777 het volgende:
Er reageert verders niemand. Ik ga de filmpjes maar verwijderen denk.
Welke beperking heb je?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:18 schreef Anita777 het volgende:
Joh, je moet er een soort van Krusty the Clown show van maken! Levert gegarandeerd kijkers op.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:18 schreef Anita777 het volgende:
De kinderen die het toen zagen weten inmiddels toch wel beter, hoop ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:12 schreef Anita777 het volgende:
10.000 views 5.000 enz. Maar toen moest ik er alles af halen en op hun eigen site zetten.Sindsdien is het minder.
Kijkt geen hond naar denk. Jou tube werkt gewoon veel beter. Kreeg goede en minder goede reacties. Maar dat is bij alles.Maar ben niet meer bij die benjamin cousijnsen.is valse profeet naar ik vermoed. Ik heb het filmpje op privé gezet. Denk kinderen het niet leuk vinden als ze ineens zien dat hun fictieve karakter clowntje Anita een doodgewone vrouw is.sneu voor ze.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:12 schreef Anita777 het volgende:
10.000 views 5.000 enz. Maar toen moest ik er alles af halen en op hun eigen site zetten.Sindsdien is het minder.
Kijkt geen hond naar denk. Jou tube werkt gewoon veel beter. Kreeg goede en minder goede reacties. Maar dat is bij alles.Maar ben niet meer bij die benjamin cousijnsen.is valse profeet naar ik vermoed. Ik heb het filmpje op privé gezet. Denk kinderen het niet leuk vinden als ze ineens zien dat hun fictieve karakter clowntje Anita een doodgewone vrouw is.sneu voor ze.
Scheiden mag niet van God. Hij is dus 100% vals.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:22 schreef Anita777 het volgende:
Vast wel. Ja die leeft nog. Is gescheiden en met een andere vrouw getrouwd. De zogenaamde engelen boodschappen gaan gewoon door. Ik laat het aan God over of ze waar zijn of niet. Heb geen contact meer met ze.
Ik zou hier niet zo bang voor zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:12 schreef Anita777 het volgende:
Denk kinderen het niet leuk vinden als ze ineens zien dat hun fictieve karakter clowntje Anita een doodgewone vrouw is.
Sorry... Ik heb het wellicht gemist en geen zin om te scrollen... Van welke pedofieleninstituut geloofsgemeenschap ben was je ook alweer?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:03 schreef Anita777 het volgende:
Ja klopt dat denk ik dus ook. Toen ik het hoorde ben ik uit het team gestapt. Geen vertrouwen meer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |