Is zoquote:Op zondag 5 januari 2014 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat zo
Meestal deed ik hem als een riem om mn middel maar denk doe eens wat anders
[..]
Ja duh
Stop nou eens met internetten op een n73quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ugh, plaatjes in de OP..
Denk ook eens aan de mobiele fokkers en doe het niet?
vindtquote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest net mn eigen broodje jam maken en ik kwam tot de conclusie dat ik zo'n broodje lekkerder vindt als het is gemaakt door een leuke vent die het dan ook nog naar bed komt brengen!
Nee, ik vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij klopt het in deze variant hoor.
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere ventquote:
'dat ik zo'n broodje lekkerder vindt'quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere vent
Ik zo'n broodje lekkerder vindt..
Not sure, maar volgensmij doet ze het toch goed hoor.
Vraag de zoon van Huppel of ie t je kan lerenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Dit moet ik toch eens een keer leren
mehehe en die gast die daar ff stoer staat te doen
Dat deed ik vroeger nog wel eens, maar dan zwaar amateuristischquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Die doet toch breaken? Al zijn sommige tricks daar ook wel bij te gebruikenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag de zoon van Huppel of ie t je kan leren
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free runningquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger nog wel eens, maar dan zwaar amateuristisch
Wel tof.
Een manier om er achter te komen; proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die doet toch breaken? Al zijn sommige tricks daar ook wel bij te gebruiken
[..]
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free running
Ik ren wel eens over een randje, maar over een hek heb ik al heel lang niet meer gesprongen... de laatste keer bleef ik met mijn tenen er aan hangenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een manier om er achter te komen; proberen
Wat, op de kop?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ren wel eens over een randje, maar over een hek heb ik al heel lang niet meer gesprongen... de laatste keer bleef ik met mijn tenen er aan hangenDat was best grappig om te zien
Is ook bezig met dat Parkour gebeurenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free running
Nou meer flat on my facequote:
oe... naja... mocht ik hem zien zal ik t eens vragen... in de tussentijd eerst maar wat meer kracht etc krijgenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is ook bezig met dat Parkour gebeuren
Klinkt spannend.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou meer flat on my facemaar goed. Het is beter dan met een koprol over je stuur heen schieten omdat je voorwiel in een gat verdween
Fax heeft gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere vent
Ik zo'n broodje lekkerder vindt..
Not sure, maar volgensmij doet ze het toch goed hoor.
Valt mee toch... stuk fietsen met een groep en in het bos eigenwijs een ander soort pad volgen... dan krijg je datquote:
Doet mn zoon ookquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Allebeiquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Grove fout ook welquote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihihihi ik heb je op een foutje betrapt
Mountainbiken? Dat is wel tof.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt mee toch... stuk fietsen met een groep en in het bos eigenwijs een ander soort pad volgen... dan krijg je dat![]()
Tof clipjequote:
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tijd voor strafZeg maar tegen je scharrel dat je stout bent geweest
En maar eigenwijs doen hequote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt mee toch... stuk fietsen met een groep en in het bos eigenwijs een ander soort pad volgen... dan krijg je dat![]()
Ik moest vooral lachen om mijn zoon die zich achter een paar takken had "verstopt"quote:
Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Tof... ja... en respect....quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Echt hequote:Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof... ja... en respect....
Sommige van die gasten hebben echt onwijs veel controle over hun lichaam
Nee gewoon offroad met mijn fietsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mountainbiken? Dat is wel tof.
Je leeft nog dus je kan spreken van een succes.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee gewoon offroad met mijn fietsIk weet wel dat t niet handig is, maar ik ben nu eenmaal gezegend met een hoofd vol unieke doch leuke ideeën
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om mijn zoon die zich achter een paar takken had "verstopt"
Was nog best fris.quote:
Kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 15:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je leeft nog dus je kan spreken van een succes.
Niet alles dat goed voor je is, is ook aangenaam.quote:
Ja duh..... anders is de lol er af...quote:Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alles dat goed voor je is, is ook aangenaam.
Dat geloof ik graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan anders genoeg dingen bedenken die goed voor mij zijn én die wel aangenaam zijn.quote:
Hmm....quote:Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet je iemand met een sixpack zoeken
Nu je het zegt, tijd voor een biertjequote:Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet je iemand met een sixpack zoeken
Ben jij blij dat je van Tetten houdtquote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan anders genoeg dingen bedenken die goed voor mij zijn én die wel aangenaam zijn.
Mannen die naar borsten staren, leven 5 jaar langer
Dat is nog iets anders dan er daadwerkelijk naar kijken. Dus lever jij es een bijdrage aan mijn gezondheid en toon die van jou es.quote:
qftquote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog iets anders dan er daadwerkelijk naar kijken. Dus lever jij es een bijdrage aan mijn gezondheid en toon die van jou es.
Hai!quote:
Hehehequote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, tijd voor een biertje
Hoe is het met u?quote:
Heb je niet genoeg aan je verzamelingquote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog iets anders dan er daadwerkelijk naar kijken. Dus lever jij es een bijdrage aan mijn gezondheid en toon die van jou es.
Ennuh.... had je je al ergens voorgesteld?quote:
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh.... had je je al ergens voorgesteld?
Niet zolang die nog niet compleet is.quote:
Ja sorry, ik heb alleen een krat.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen enkele sixpack te vinden ... t is toch wat![]()
Hoezo niet compleetquote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zolang die nog niet compleet is.
Ook goed. Beetje fris van de strandwandeling van zonet. En ook een beetje trek, maar voor dat laatste wordt iets verzorgd.quote:
O.a. jij ontbreekt.quote:
Wordt er iets verzorgd? Ik moet het gewoon zelf regelenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook goed. Beetje fris van de strandwandeling van zonet. En ook een beetje trek, maar voor dat laatste wordt iets verzorgd.
mehehehequote:
Waar je woont?quote:
Mijn vrouw regelt dat voor mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt er iets verzorgd? Ik moet het gewoon zelf regelenMaar hij zit al in de oven
![]()
Jij wil haar gaan daten?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehehe
[..]
Waar je woont?
Welke kleur ogen je hebt?
Leeftijd?
Voorkeuren?
Hoe lang de afstand is tussen je onderkant palm en topje middenvinger?
oja Status natuurlijk![]()
en dan verzin ik later nog wel wat
Dus hou mij in leven en lever een persoonlijke bijdrage.quote:
Een van Faxquote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit nou voor tt?
Tevens, Fera lokpost.
Kiten, poolen, tieten, seksquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van Fax
loklokloklok ..... en werkt t al?
quote:
Er zit ook al een bepaalde wederkerigheid in hoor. Zo gaat dat in een relatie schijnt.quote:
Oh, toch wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Er zit ook al een bepaalde wederkerigheid in hoor. Zo gaat dat in een relatie schijnt.
Ik ben een man. Dat mannetje naast mijn naam lijkt me toch duidelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is t een haar?
Waarom dacht ik dan dat t een man is?
Daar heb je je dame voorquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus hou mij in leven en lever een persoonlijke bijdrage.
Oeps het is manquote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is t een haar?
Waarom dacht ik dan dat t een man is?
Honden, gitaar, seks,quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We proberen Fera te lokken... niet Faxie... TB opletten he
Dat kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Er zit ook al een bepaalde wederkerigheid in hoor. Zo gaat dat in een relatie schijnt.
ja dat leek mij ook.... komt door TBquote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ben een man. Dat mannetje naast mijn naam lijkt me toch duidelijk
Ik heb er een maar er zit nog te veel vet voorquote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen enkele sixpack te vinden ... t is toch wat![]()
Zo doe je datquote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
Wat is dit nou voor tt?
Tevens, Fera lokpost.
Het was op dat moment actueelquote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit nou voor tt?
Tevens, Fera lokpost.
Mijn krat is alweer bijna leegquote:
Onwetendequote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kiten mag weg, maar de rest is niks mis mee.
Al antwoord?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht al.... mijn radar sloeg anders niet uit
Ja, bij haar in elk geval wel. Jij niet, jij doet van alles zonder dat je er wat voor terug krijgt?quote:
Ik was er al hoor. Maar was even afwezigquote:Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij Faxie werkte het in ieder geval![]()
Nu Fera nog.
Nee, nog niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van Fax
loklokloklok ..... en werkt t al?
Geef!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik wilde alleen even zeggen dat ik Vanilla Coke had gekocht.
Uiteraard drinken met Icequote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef fietsie het volgende:
Zow. Best leuk zo'n Raspberry Pi maar je tafel wordt er wel een zooitje van
Het is net als met vitaminen, je moet er verschillende hebben om gezond te blijven. En teveel van één soort is weer slecht voor je. Dus...quote:
Als je een vrouw was had ik je een lesje aangebodenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zal best leuk zijn maar ik heb er geen ervaring mee he
Bij de Xenos of hebben ze t nu weer bij de AH?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heeft bij Faxie gewerkt?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij Faxie werkte het in ieder geval![]()
Super is dichtquote:
Mooi, nu de rest nogquote:
Als ik hem aan de praat krijg:quote:
Ghehequote:
Ik ben wel een type dat graag ontbijtjes op bed maakt na een goede nacht seksquote:Op zondag 5 januari 2014 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, bij haar in elk geval wel. Jij niet, jij doet van alles zonder dat je er wat voor terug krijgt?
Ik dacht aan american pie.... geen idee waaromquote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef fietsie het volgende:
Zow. Best leuk zo'n Raspberry Pi maar je tafel wordt er wel een zooitje van
Xenos. Ging kijken of ze kaneelstokjes hadden, maar vond de cola.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij de Xenos of hebben ze t nu weer bij de AH?
Hai!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben wel een type dat graag ontbijtjes op bed maakt na een goede nacht seks![]()
En opzich doe ik sowieso gewoon lieve dingen zonder iets terug te verwachten
Zo zouden er meer moeten zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel een type dat graag ontbijtjes op bed maakt na een goede nacht seks![]()
Oh, daar is mijn antwoord. Xenosquote:Op zondag 5 januari 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Xenos. Ging kijken of ze kaneelstokjes hadden, maar vond de cola.
Maar en echter .....quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net als met vitaminen, je moet er verschillende hebben om gezond te blijven. En teveel van één soort is weer slecht voor je. Dus...
En dan moet ik weer denken aan appeltaart met een zout, smakeloos korstje...quote:Op zondag 5 januari 2014 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht aan american pie.... geen idee waarom
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik je een lesje aangeboden
Gadverdamme Engelquote:Op zondag 5 januari 2014 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht aan american pie.... geen idee waarom
Zullen we er een politieke partij voor oprichten om dat wettelijk verplicht te krijgen?quote:
Je wil mij dood hebben...quote:
Nee!!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we er een politieke partij voor oprichten om dat wettelijk verplicht te krijgen?
Ik ben ook aan het kijkken of het interessant is als mediaplayer.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik hem aan de praat krijg:
- Wireless adapter
- Wireless keyboard
- Netflix aan de praat krijgen
En gras is groen.quote:
Goed plan, het land is toch al naar de klote.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we er een politieke partij voor oprichten om dat wettelijk verplicht te krijgen?
Want vroeger was alles beter?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lol.... zo lekker jaren 90 .... oe ik wil weer naar de 90' now
Regel die tietenfoto van GvsE voor mij en ik zie er vanaf.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee!!
Ik zou wel willen maar ik kan beter gewoon uit een keuken blijven natuurlijk
Alleen na een goede nacht seks?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Xbmc er opquote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijkken of het interessant is als mediaplayer.
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regel die tietenfoto van GvsE voor mij en ik zie er vanaf.
Als GvsE nogmaals duidelijk zegt dat ik hem mag doorsturen komt dat goed!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regel die tietenfoto van GvsE voor mij en ik zie er vanaf.
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Want vroeger was alles beter?
Verzameling compleet krijgen natuurlijk!!quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als GvsE nogmaals duidelijk zegt dat ik hem mag doorsturen komt dat goed!
Ja ik twijfel. Android lijkt me ook fijn ivm internet en evt. Youtube en Soundcloud.quote:
Deal!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Goed plan, het land is toch al naar de klote.
Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik heb alleen maar goede seksquote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen na een goede nacht seks?
Gotta catch em all!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verzameling compleet krijgen natuurlijk!!
Collect all the boobs!![]()
Hoezo 'nogmaals'? De eerste keer dat ze het zei zou meer dan voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Als GvsE nogmaals duidelijk zegt dat ik hem mag doorsturen komt dat goed!
Jij snapt hetquote:
Net als bij de ark van Noah; altijd per 2.quote:
Ah ja. Ik vergeet wel eens dat andere mannen borsten wel heel interessant vinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verzameling compleet krijgen natuurlijk!!
Collect all the boobs!![]()
quote:
Ah, dat doe je goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede seks
Dus ze hadden het nog... n.a.v. de folder van ergens vorig jaar.... raar trouwens dat geen stokjes hadden.... Apotheek al geprobeerd?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Xenos. Ging kijken of ze kaneelstokjes hadden, maar vond de cola.
Biologisch bepaald, ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah ja. Ik vergeet wel eens dat andere mannen borsten wel heel interessant vinden.
Dat klinkt best slecht.... maar volgens mij bedoelde je het niet dubbelzinnigquote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet trouwens stokbrood met truffelgevulde brie.![]()
raarquote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan moet ik weer denken aan appeltaart met een zout, smakeloos korstje...
Apotheek was niet open.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus ze hadden het nog... n.a.v. de folder van ergens vorig jaar.... raar trouwens dat geen stokjes hadden.... Apotheek al geprobeerd?
Goed excuus wel. Moet ik vaker gebruiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Biologisch bepaald, ik kan er niks aan doen.
Ik heb gewoon een stokbrood gekocht en daarnaast lag allemaal brie. Met olijven of truffel. Truffel leek me lekkerderquote:Op zondag 5 januari 2014 16:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt best slecht.... maar volgens mij bedoelde je het niet dubbelzinnig
[..]
raar
Daar zit toch niks dubbelzinnigs achter?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt best slecht.... maar volgens mij bedoelde je het niet dubbelzinnig
[..]
raar
Nee.... ik vind 90' now gewoon een tof feestquote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Want vroeger was alles beter?
Owja eerst poollesquote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ooit.... maar eerst weer een poolles ... want ik schiet nog steeds niet iedereen van de tafel
zieligquote:Op zondag 5 januari 2014 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Kom ik thuis, zie ik een kat lopen die een achterpootje mist
Ik heb nog wat training nodigquote:
Heb pas tegen 3 meiden gespeeld. Van 1 verloren, geloof ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog wat training nodig
Maar om een of andere reden speel ik tegen kerels die ik leuk vind onwijs slecht en tegen kerels die ik oke vind onwijs goedwierd
wat DUUUUR....quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Apotheek was niet open.
Ik heb tot nu toe alleen kaneelstokjes kunnen vinden bij de Tuinen. Maar dan is het 1,50 voor 6 stokjes
ik hou niet van briequote:Ik heb gewoon een stokbrood gekocht en daarnaast lag allemaal brie. Met olijven of truffel. Truffel leek me lekkerder
Ik speel tegen alle vrouwen slechtquote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar om een of andere reden speel ik tegen kerels die ik leuk vind onwijs slecht en tegen kerels die ik oke vind onwijs goedwierd
Dat kan wel hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zit toch niks dubbelzinnigs achter?
i.v.m. wiskundig inzicht enzo zijn mannen volgens mij meestal in t voordeel.... dus als je er van een verliestquote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb pas tegen 3 meiden gespeeld. Van 1 verloren, geloof ik.
Hosselbaasquote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb pas tegen 3 meiden gespeeld. Van 1 verloren, geloof ik.
Vrouwen gebruiken dan gewoon hun geheime wapensquote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind je alle vrouwen leuk dan of kan je gewoon niet zo best schieten?
Maar biljarten is veel minder leukquote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben gestopt met biljarten en kom niet zo vaak in kroegen meer
Ik werd afgeleid door haar knapheid.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
i.v.m. wiskundig inzicht enzo zijn mannen volgens mij meestal in t voordeel.... dus als je er van een verliest
Hoe hossel ik in dit geval?quote:
Nu heb ik het probleem dat er straks visite komquote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook al en toen was je tevens lui
Vaker met leuke mannen gaan poolenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan heel goed schieten.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind je alle vrouwen leuk dan of kan je gewoon niet zo best schieten?
Ik heb nog nooit een kerel tijdens een schot een kus ofzo gegevenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken dan gewoon hun geheime wapens
Komtquote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu heb ik het probleem dat er straks visite kom
Meer natuurkundig... maar okequote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
i.v.m. wiskundig inzicht enzo zijn mannen volgens mij meestal in t voordeel.... dus als je er van een verliest
Daar merk ik nooit veel van andersquote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die bedoelde ik niet eensquote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kerel tijdens een schot een kus ofzo gegeventoch maar eens doen
Poolen met 3 damesquote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door haar knapheid.
[..]
Hoe hossel ik in dit geval?
Ik kop hem niet in Fax, ik doe het gewoon niet!quote:
Diepe decolletés FTW!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie het je graag proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kerel tijdens een schot een kus ofzo gegeventoch maar eens doen
Jij kijkt graag toe hoe ze een ander versiert?quote:
Hoeft ook niet. Bij dames die aan het 'date-poolen' zijn met iemand zie ik het ook nietquote:Op zondag 5 januari 2014 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in Fax, ik doe het gewoon niet!
Alleen schoonheid zou t toch niet doenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd afgeleid door haar knapheid.
Een keer een dubbeldate. Toen heb ik ze ingemaaktquote:
Deze visite blijft wel lang?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu heb ik het probleem dat er straks visite kom
Nee niet een anderquote:Op zondag 5 januari 2014 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kijkt graag toe hoe ze een ander versiert?
Goed planquote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vaker met leuke mannen gaan poolen
Oooowquote:Op zondag 5 januari 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer een dubbeldate. Toen heb ik ze ingemaakt
En de laatste keer bij jou.
Ik ben een man he?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen schoonheid zou t toch niet doen
hehehequote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed schieten.
Maar ik denk dat ik dan altijd een partij inga met het idee dat ik dat wel ff win.
En sommige vrouwen ook omdat je afgeleid bent door het uitzicht.
oja... spiegelwet is natuurknuddequote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer natuurkundig... maar oke![]()
Uiteindelijk is het gewoon wijs worden door herhaling in de meeste gevallen.
dat klopt, maar ik betwijfel of dat wat uitmaaktquote:Op zondag 5 januari 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt zeker nog nooit met mij gebiljart.
Dubbeldate ging ook goed. Maar dat is echt al 7 jaar geleden ofzo.quote:
Wat een vertrouwen weerquote:Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik betwijfel of dat wat uitmaakt
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kijkt graag toe hoe ze een ander versiert?
Dat heeft een maatje mij ook eens geflikt.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dubbeldate ging ook goed. Maar dat is echt al 7 jaar geleden ofzo.
Was wel leuk. Ik zou eerst met haar alleen gaan, maar toen wilde ze ineens haar vriendin meenemen. Moest ik snel een maatje regelen om mee te gaan.
Vrouwen die opeens een vriendin willen meenemenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dubbeldate ging ook goed. Maar dat is echt al 7 jaar geleden ofzo.
Was wel leuk. Ik zou eerst met haar alleen gaan, maar toen wilde ze ineens haar vriendin meenemen. Moest ik snel een maatje regelen om mee te gaan.
Vond je dat erg dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft een maatje mij ook eens geflikt.
Ja dus? Ik mag toch zeker wel zelf weten wanneer ikquote:Op zondag 5 januari 2014 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet zokijken
het is wel je ma hoor
oquote:Op zondag 5 januari 2014 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat valt ook wel onder wiskunde, maar dat is maar een klein onderdeel van het geheel.
Daar zijn maten voor, Roy.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft een maatje mij ook eens geflikt.
Waarschijnlijk had ze dubbel afgesproken ofzo. Of misschien wilde ze dat haar vriendin mij ook zou zien ofzo. Of whatever.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen die opeens een vriendin willen meenemen
Dat heb ik ook eens gehad. Is er uiteindelijk niet meer van gekomen.
Het was een oneerlijke wedstrijd.quote:
Met mij is toch alles leuk. Zelfs dammen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heeft het met vertrouwen te maken
Zou wel handig zijn, ik moet nog schoonmaken namelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is een goed idee... soms beginnen moeders er zelfs zelf mee
Gaan we bijdehand doenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dus? Ik mag toch zeker wel zelf weten wanneer ikgebruik
Curling is sowieso leuk..quote:Op zondag 5 januari 2014 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij is toch alles leuk. Zelfs dammen.
Of curling.
Ik ben altijd bijdehandquote:Op zondag 5 januari 2014 16:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen![]()
en natuurlijk
Ik heb nog nooit gecurld, maar als t zoiets is als jeu de boules kan je lachenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij is toch alles leuk. Zelfs dammen.
Of curling.
Jonguhquote:Op zondag 5 januari 2014 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, ik moet nog schoonmaken namelijk
Belangrijkste bij poolen is het potten van de ballen natuurlijk. Daar komt in de regel geen band bij kijken. Alleen dan komen er (ook voor positie) nog een hoop dingen bij zoals voornamelijk wrijving van de ballen op elkaar en op het laken en de banden, pommerans op de cuebal, elasticiteit van de ballen en banden, ingangs en uitgangshoeken van de ballen, en hoe verschillende effecten en snelheden dat soort dingen allemaal manipuleren.quote:
Jij veegt graag?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... ik vind die bezems grappig
Bij mij was het volgens mij omdat ze niet zo goed durfde in d'r eentjequote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn maten voor, Roy.
[..]
Waarschijnlijk had ze dubbel afgesproken ofzo. Of misschien wilde ze dat haar vriendin mij ook zou zien ofzo. Of whatever.
Het is iig goed gekomen. Best lang gedate.
[..]
Het was een oneerlijke wedstrijd.
Booooriiiingquote:Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Belangrijkste bij poolen is het potten van de ballen natuurlijk. Daar komt in de regel geen band bij kijken. Alleen dan komen er (ook voor positie) nog een hoop dingen bij zoals voornamelijk wrijving van de ballen op elkaar en op het laken en de banden, pommerans op de cuebal, elasticiteit van de ballen en banden, ingangs en uitgangshoeken van de ballen, en hoe verschillende effecten en snelheden dat soort dingen allemaal manipuleren.
En dan moet je nog tactisch denken natuurlijk.
Nu zijn veel mensen helemaal niet zo bezig met die onderliggende natuurkunde, maar dat soort dingen proberen te begrijpen geeft je wel enorm veel inzicht in balgedrag in allerlei situaties, en zodoende kan je voor elk probleem een goede oplossing bedenken.
Dus
Kan ik me voorstellen. Jij ben ook wel een stuk enger dan dat ik ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij was het volgens mij omdat ze niet zo goed durfde in d'r eentje
Ze gaat gewoon heel schattig met d'r haar staan/zitten freubelen enzoquote:
Helaasquote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Jij ben ook wel een stuk enger dan dat ik ben.
Als ze dat met d'r hoofdhaar doet ben ik niet onder de indruk hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon heel schattig met d'r haar staan/zitten freubelen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |