Is zoquote:Op zondag 5 januari 2014 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat zo
Meestal deed ik hem als een riem om mn middel maar denk doe eens wat anders
[..]
Ja duh
Stop nou eens met internetten op een n73quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ugh, plaatjes in de OP..
Denk ook eens aan de mobiele fokkers en doe het niet?
vindtquote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest net mn eigen broodje jam maken en ik kwam tot de conclusie dat ik zo'n broodje lekkerder vindt als het is gemaakt door een leuke vent die het dan ook nog naar bed komt brengen!
Nee, ik vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij klopt het in deze variant hoor.
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere ventquote:
'dat ik zo'n broodje lekkerder vindt'quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere vent
Ik zo'n broodje lekkerder vindt..
Not sure, maar volgensmij doet ze het toch goed hoor.
Vraag de zoon van Huppel of ie t je kan lerenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Dit moet ik toch eens een keer leren
mehehe en die gast die daar ff stoer staat te doen
Dat deed ik vroeger nog wel eens, maar dan zwaar amateuristischquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Die doet toch breaken? Al zijn sommige tricks daar ook wel bij te gebruikenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag de zoon van Huppel of ie t je kan leren
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free runningquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger nog wel eens, maar dan zwaar amateuristisch
Wel tof.
Een manier om er achter te komen; proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die doet toch breaken? Al zijn sommige tricks daar ook wel bij te gebruiken
[..]
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free running
Ik ren wel eens over een randje, maar over een hek heb ik al heel lang niet meer gesprongen... de laatste keer bleef ik met mijn tenen er aan hangenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een manier om er achter te komen; proberen
Wat, op de kop?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ren wel eens over een randje, maar over een hek heb ik al heel lang niet meer gesprongen... de laatste keer bleef ik met mijn tenen er aan hangenDat was best grappig om te zien
Is ook bezig met dat Parkour gebeurenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free running
Nou meer flat on my facequote:
oe... naja... mocht ik hem zien zal ik t eens vragen... in de tussentijd eerst maar wat meer kracht etc krijgenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is ook bezig met dat Parkour gebeuren
Klinkt spannend.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou meer flat on my facemaar goed. Het is beter dan met een koprol over je stuur heen schieten omdat je voorwiel in een gat verdween
Fax heeft gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere vent
Ik zo'n broodje lekkerder vindt..
Not sure, maar volgensmij doet ze het toch goed hoor.
Valt mee toch... stuk fietsen met een groep en in het bos eigenwijs een ander soort pad volgen... dan krijg je datquote:
Doet mn zoon ookquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Allebeiquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Grove fout ook welquote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihihihi ik heb je op een foutje betrapt
Mountainbiken? Dat is wel tof.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt mee toch... stuk fietsen met een groep en in het bos eigenwijs een ander soort pad volgen... dan krijg je dat![]()
Tof clipjequote:
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tijd voor strafZeg maar tegen je scharrel dat je stout bent geweest
En maar eigenwijs doen hequote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt mee toch... stuk fietsen met een groep en in het bos eigenwijs een ander soort pad volgen... dan krijg je dat![]()
Ik moest vooral lachen om mijn zoon die zich achter een paar takken had "verstopt"quote:
Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Tof... ja... en respect....quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Echt hequote:Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof... ja... en respect....
Sommige van die gasten hebben echt onwijs veel controle over hun lichaam
Nee gewoon offroad met mijn fietsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mountainbiken? Dat is wel tof.
Je leeft nog dus je kan spreken van een succes.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee gewoon offroad met mijn fietsIk weet wel dat t niet handig is, maar ik ben nu eenmaal gezegend met een hoofd vol unieke doch leuke ideeën
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om mijn zoon die zich achter een paar takken had "verstopt"
Was nog best fris.quote:
Kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 15:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je leeft nog dus je kan spreken van een succes.
Niet alles dat goed voor je is, is ook aangenaam.quote:
Ja duh..... anders is de lol er af...quote:Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alles dat goed voor je is, is ook aangenaam.
Dat geloof ik graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan anders genoeg dingen bedenken die goed voor mij zijn én die wel aangenaam zijn.quote:
Hmm....quote:Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet je iemand met een sixpack zoeken
Nu je het zegt, tijd voor een biertjequote:Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet je iemand met een sixpack zoeken
Ben jij blij dat je van Tetten houdtquote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan anders genoeg dingen bedenken die goed voor mij zijn én die wel aangenaam zijn.
Mannen die naar borsten staren, leven 5 jaar langer
Dat is nog iets anders dan er daadwerkelijk naar kijken. Dus lever jij es een bijdrage aan mijn gezondheid en toon die van jou es.quote:
qftquote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog iets anders dan er daadwerkelijk naar kijken. Dus lever jij es een bijdrage aan mijn gezondheid en toon die van jou es.
Hai!quote:
Hehehequote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, tijd voor een biertje
Hoe is het met u?quote:
Heb je niet genoeg aan je verzamelingquote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog iets anders dan er daadwerkelijk naar kijken. Dus lever jij es een bijdrage aan mijn gezondheid en toon die van jou es.
Ennuh.... had je je al ergens voorgesteld?quote:
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh.... had je je al ergens voorgesteld?
Niet zolang die nog niet compleet is.quote:
Ja sorry, ik heb alleen een krat.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen enkele sixpack te vinden ... t is toch wat![]()
Hoezo niet compleetquote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zolang die nog niet compleet is.
Ook goed. Beetje fris van de strandwandeling van zonet. En ook een beetje trek, maar voor dat laatste wordt iets verzorgd.quote:
O.a. jij ontbreekt.quote:
Wordt er iets verzorgd? Ik moet het gewoon zelf regelenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook goed. Beetje fris van de strandwandeling van zonet. En ook een beetje trek, maar voor dat laatste wordt iets verzorgd.
mehehehequote:
Waar je woont?quote:
Mijn vrouw regelt dat voor mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt er iets verzorgd? Ik moet het gewoon zelf regelenMaar hij zit al in de oven
![]()
Jij wil haar gaan daten?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehehe
[..]
Waar je woont?
Welke kleur ogen je hebt?
Leeftijd?
Voorkeuren?
Hoe lang de afstand is tussen je onderkant palm en topje middenvinger?
oja Status natuurlijk![]()
en dan verzin ik later nog wel wat
Dus hou mij in leven en lever een persoonlijke bijdrage.quote:
Een van Faxquote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit nou voor tt?
Tevens, Fera lokpost.
Kiten, poolen, tieten, seksquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van Fax
loklokloklok ..... en werkt t al?
quote:
Er zit ook al een bepaalde wederkerigheid in hoor. Zo gaat dat in een relatie schijnt.quote:
Oh, toch wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Er zit ook al een bepaalde wederkerigheid in hoor. Zo gaat dat in een relatie schijnt.
Ik ben een man. Dat mannetje naast mijn naam lijkt me toch duidelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is t een haar?
Waarom dacht ik dan dat t een man is?
Daar heb je je dame voorquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus hou mij in leven en lever een persoonlijke bijdrage.
Oeps het is manquote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is t een haar?
Waarom dacht ik dan dat t een man is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |