Doet me goed om te horen. Vergeet niet dat ik heel veel van jou houd, op een vriendschappelijke manier en dat ik jou altijd waardeer en respecteer indien mogelijk. Het feit dat ik je een beetje plaag met zwart haar, is meer omdat ik zin heb om te plagen. Ik weet heus wel dat je bruin haar hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie. Niet iedereen heeft het in zich om homo te zijn. Ook ik kijk erg tegen je op.
[..]
Wat zit je neus toch mooi centraal op je gezicht
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef sararaats het volgende:
waar denk je?
wat bedoelen ze met: fier op uw roem? deze topic was niet van mij hoor
by the way, zeg hallo tegen de nieuwe sararaats (neukmachine Raats)
quote:
denk dat ik 13 was toen we dr heen gingen en daarna 18oid toen ik terug ging..mss 19, ik weet t eigenlijk niet meerquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook weleens mijn uitspattingen.
Iets met een topic uit ONZ van 9 jaar geledenquote:
Tuurlijk Stuart, tuurlijk.quote:
Ahw. Bedankt knuffelbeertje van me.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen. Vergeet niet dat ik heel veel van jou houd, op een vriendschappelijke manier en dat ik jou altijd waardeer en respecteer indien mogelijk. Het feit dat ik je een beetje plaag met zwart haar, is meer omdat ik zin heb om te plagen. Ik weet heus wel dat je bruin haar hebt.
Nee, ik ben gewoon een grappig persoon.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets met een topic uit ONZ van 9 jaar geleden
Toto is nogal goedgelovig zeg maar
deze is het leukstequote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Stuart het volgende:
Ik sta nog maar 12e en Ess nog maar 16e![]()
[ afbeelding ]
Ik doe mijn best om lief te zijn tegen mensenquote:
Nee, anders had ik me wel anders uitgedruktquote:
Je hebt je momenten.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om lief te zijn tegen mensen
Ik heb geen idee hoe grappig jij bentquote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een grappig persoon.
Ik ben heel erg grappig, en heel erg luchtig.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe grappig jij bent
Leuke ervaring welquote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk dat ik 13 was toen we dr heen gingen en daarna 18oid toen ik terug ging..mss 19, ik weet t eigenlijk niet meer
je zit vol met lucht?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg grappig, en heel erg luchtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |