Jammer van het volume.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
Lol gratis geld
Hogere buyorder dan sellorder
[ afbeelding ]
Kan nog als het flink daaltquote:Op zondag 5 januari 2014 17:02 schreef roislecxe het volgende:
Wie had het nou gister of eergister over de weekenddip die volgens hem nog steeds elke week voorkwam?
Is toch gewoon een gratis 10tje ofzo. Maar hoe is dat eigenlijk mogelijk, verkoopt hij ze niet automatisch.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
Lol gratis geld
Hogere buyorder dan sellorder
[ afbeelding ]
Volgens mij is die website nog in Wordperfect gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch gewoon een gratis 10tje ofzo. Maar hoe is dat eigenlijk mogelijk, verkoopt hij ze niet automatisch.
Dat is echt fantastisch!quote:
Als BTC een beetje bekender wordt als betaalmiddel kan je altijd nog je kontje verkopen achter het station.quote:
Neen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als BTC een beetje bekender wordt als betaalmiddel kan je altijd nog je kontje verkopen achter het station.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als BTC een beetje bekender wordt als betaalmiddel kan je altijd nog je kontje verkopen achter het station.
qr code op je sterretjequote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:20 schreef -mosrednA het volgende:
Het is wel eenrichtingsverkeer naar China zeg...
Mn broer wil zn hypotheek aflossen ermee, maar die heeft al wel wat staanquote:Op zondag 5 januari 2014 16:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Appartementje. Als me dat lukt ben ik al tevreden
PPC is zeg maar de Margareth Thatcher van de crypto. Frigide en stug.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef Stryder het volgende:
PPC open op 6.98 nu 6.99
BTC open op 821 nu 900
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |