ah ok, ik snap het weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je moet wel goed lezen he... Hij heeft een keer eerder gehad met dezelfde chick dat het rubber was gescheurd... Toen is hij met haar naar winkel gereden voor morning after pill. Nu zonder rubber gebatst en niet met haar naar de winkel gereden. En zij had beloofd een morning after pill te halen... En dus niet gedaan...
Laten we dit gewoon voor hem doen ... ik stel voor Frederik-Janquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef BookerDeWitt het volgende:
TS mag ik een naam verzinnen voor het kind
ik dacht meer aan floris ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Laten we dit gewoon voor hem doen ... ik stel voor Frederik-Jan
Dat klinkt als rammelende eierstokken..quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef SunTzu het volgende:
Ze heeft dus met die ander ook seks gehad zonder condoom en inderdaad die test van 1575 euro.
verzonnen topicsquote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef SunTzu het volgende:
omdat ik meer met trainen en vrouwen bezig was.
kan hij af en toe ook een man datenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:48 schreef JeMoeder het volgende:
Nou TS, welke les heb je nu geleerd?
Alleen anaal met scharrels.
Of een geit, wat hij maar fijn vindt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
kan hij af en toe ook een man daten
Zal me niks verbazen als hij dit al doet ... immers laat hij zich wel heel makkelijk naaien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
kan hij af en toe ook een man daten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |