Dat je er niet op zit te wachten om vader te worden dat kan ik me heel goed voorstellen, maar juichen omdat iemand een miskraam krijgt...quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Er is nog hoop! Ik heb niet helemaal vergelijkbaar "probleempje" gehad. Maar de dame in kwestie had een spontane biologische miskraam net voor 3 maanden
Ik zou haar nog maar een beetje te vriend houden, met je grote praatjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:09 schreef SunTzu het volgende:
Echt ze probeert me nu dus wijs te maken dat ze al eerder heeft verteld over die ander. Het word echt aantrekkelijk om mijn auto in haar te rammen.
Wie neukt, moet met de kinderen zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zou er best kunnen zijn maar ik erken helemaal niets.
Gelukkig weet je heel het achterliggende verhaal nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Dat je er niet op zit te wachten om vader te worden dat kan ik me heel goed voorstellen, maar juichen omdat iemand een miskraam krijgt...
Ha, en ze denkt door een blanke te neuken dat dat te voorkomen is? Hahaha wat een amateur hoer!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef SunTzu het volgende:
Heb nu een dikke ruzie veroorzaakt door haar te confronteren over de leugens en daden, maar ze wil geen contact van mij verder nu en ik heb hetzelfde tegen haar gezegd. Hoor over 4 weken uitslag van vlokkentest en daarna is het over zegt ze.
Ze zegt ook dat ze nooit maar dan ook nooit met een gekleurd kind wil rondlopen.
Heeft ze met die ander ook seks gehad zonder condoom?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef SunTzu het volgende:
Heb nu een dikke ruzie veroorzaakt door haar te confronteren over de leugens en daden, maar ze wil geen contact van mij verder nu en ik heb hetzelfde tegen haar gezegd. Hoor over 4 weken uitslag van vlokkentest en daarna is het over zegt ze.
Ze zegt ook dat ze nooit maar dan ook nooit met een gekleurd kind wil rondlopen.
Ze heeft dus met die ander ook seks gehad zonder condoom en inderdaad die test van 1575 euro.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Draakster het volgende:
[..]
Heeft ze met die ander ook seks gehad zonder condoom?
Vlokkentest? Ik neem aan dat ze de niet invasieve vaderschapstest gaat doen om vaderschap te bepalen. Die via consanguinitas of intercetezza van rond de 1600 euro? Er is in Nederland geen enkele arts die een vlokkentest doet voor vaderschapsbepaling ook al beweren consanguinitas etc van wel. Miskraamrisico wordt niet geaccepteerd door de artsen om deze reden. Test kunt je met 9 weken doen. Vlokkentest pas na het eerste trimester.
Zit er lang tussen de seks met jou en hem? Anders is t misschien al duidelijk. Kun je t uitrekenen. Moet er wel RUIM een week tussen zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze heeft dus met die ander ook seks gehad zonder condoom en inderdaad die test van 1575 euro.
Kan je ook een keer blij zijn met discriminatiequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef SunTzu het volgende:
Je stelt geen hoge eisen aan de sletjes die je neukt he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef SunTzu het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je ook een keer blij zijn met discriminatie
Dat is dus niet duidelijk, ik en haar hadden gewoon een seksrelatie. Dus 1 dag in de week en soms 2 gewoon drinken en dan blijven slapen. Buiten die dag of dagen om belde ik haar nooit en interesseerde ik mij totaal niet in haar leven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef Draakster het volgende:
[..]
Zit er lang tussen de seks met jou en hem? Anders is t misschien al duidelijk. Kun je t uitrekenen. Moet er wel RUIM een week tussen zitten.
Zelf zal ze het wel weten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dat is dus niet duidelijk, ik en haar hadden gewoon een seksrelatie. Dus 1 dag in de week en soms 2 gewoon drinken en dan blijven slapen. Buiten die dag of dagen om belde ik haar nooit en interesseerde ik mij totaal niet in haar leven.
Weet die andere gozer eigenlijk wel uberhaupt iets van heel dit drama? Volgens mij heeft ze in het begin zo tegen jou gelogen over morning after pill e.d. omdat ze het eerst waarschijnlijk ook echt wilde doen maar toen bedacht dat het misschien van die andere sjaak kon zijn en dus nu maar hoopt dat ze hem een oor aan kan naaien... Ik denk iig dat als inderdaad blijkt dat het van jou is ze wel abortus zal doen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dat is dus niet duidelijk, ik en haar hadden gewoon een seksrelatie. Dus 1 dag in de week en soms 2 gewoon drinken en dan blijven slapen. Buiten die dag of dagen om belde ik haar nooit en interesseerde ik mij totaal niet in haar leven.
Precies wat ik denk!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Weet die andere gozer eigenlijk wel uberhaupt iets van heel dit drama? Volgens mij heeft ze in het begin zo tegen jou gelogen over morning after pill e.d. omdat ze het eerst waarschijnlijk ook echt wilde doen maar toen bedacht dat het misschien van die andere sjaak kon zijn en dus nu maar hoopt dat ze hem een oor aan kan naaien... Ik denk iig dat als inderdaad blijkt dat het van jou is ze wel abortus zal doen...
Over 10 jaar kun je hier met z'n drieën hartelijk om lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze heeft dus met die ander ook seks gehad zonder condoom en inderdaad die test van 1575 euro.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef 2dope het volgende:
vet chill man gewoon traine en vrouwe ja tog
Geillllquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ben je een pilletje vergeten in te nemen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
gadverdamme ts word misselijk van mensen die 'rondneuken'
ik kots op jou en de moeder van je kind![]()
![]()
![]()
vies vies vies onrespectvol schaamteloos zwijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |