abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 9 januari 2014 @ 19:52:02 #251
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_135287075
Wat leuk nieuws, gefeliciteerd *O*
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:36:13 #252
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_135289381
Ik heb dus met een advocaat gesproken en ik hoef helemaal nergens aan mee te doen aangezien ik in het begin gewoon afspraken met haar heb gemaakt over verscheidene dingen zoals dat het alleen een seksrelatie zou zijn en sowieso geen kinderen, daarbij ook dat ze dingen heeft verzwegen die ze naderhand naar mij heeft gewhatsapped.

Ik erken helemaal niets.
pi_135289456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ben je een pilletje vergeten in te nemen?
nee
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:38:24 #254
405070 BookerDeWitt
The Lord judges, i act!
pi_135289489
En TS? Weet je de uitslag al? Is ze zwanger?
They can't stay livin' on a government's dime!
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:42:07 #255
354147 SunTzu
pi_135289654
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:38 schreef BookerDeWitt het volgende:
En TS? Weet je de uitslag al? Is ze zwanger?
Dat is ook eigenlijk 1 van de dingen waarvan ik niet eens meer zeker ben, ze zegt van wel maar ik heb niet eens een test gezien. Maar ik ga nu eerst een soa test afwachten en dan even kijken met de advocaat wat hierna de beste stappen zijn. Kan mij ook niet inbeelden dat iemand waar zij 2 weken mee is ook blij is met de zwangerschap en om het meteen te houden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:43:34 #256
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135289711
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:42 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Dat is ook eigenlijk 1 van de dingen waarvan ik niet eens meer zeker ben, ze zegt van wel maar ik heb niet eens een test gezien. Maar ik ga nu eerst een soa test afwachten en dan even kijken met de advocaat wat hierna de beste stappen zijn. Kan mij ook niet inbeelden dat iemand waar zij 2 weken mee is ook blij is met de zwangerschap en om het meteen te houden.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb dus met een advocaat gesproken en ik hoef helemaal nergens aan mee te doen aangezien ik in het begin gewoon afspraken met haar heb gemaakt over verscheidene dingen zoals dat het alleen een seksrelatie zou zijn en sowieso geen kinderen, daarbij ook dat ze dingen heeft verzwegen die ze naderhand naar mij heeft gewhatsapped.

Ik erken helemaal niets.
:') Ik walg van mensen als jou. Hem wel erin stoppen maar verder niets? Gebruik dan toch een condoom als het een ongelukje was ok. Maar het is wel echt leven waar het hier om gaat je eigen kleine meisje of dochtertje.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:07:42 #257
354147 SunTzu
pi_135290800
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

:') Ik walg van mensen als jou. Hem wel erin stoppen maar verder niets? Gebruik dan toch een condoom als het een ongelukje was ok. Maar het is wel echt leven waar het hier om gaat je eigen kleine meisje of dochtertje.
Het is dus ook dat ik haar wel eens met condoom heb gedaan en dat die knapte, vervolgens de volgende dag met haar naar de winkel voor de MAP. Ben er toen ook niet bij gebleven om te kijken of zij die daadwerkelijk innam, heb er wel voor betaald.

Heb ook al vanaf het begin af aan te laten weten dat ik helemaal niets moet hebben van kinderen, zij heeft mij nog een foto verstuurd dat zij anti conceptie pillen had gekocht en dat alles gecovered was. Het is gewoon mijn fout dat ik vertrouw in de eerlijkheid van iemand.
pi_135295048
quote:

Ik erken helemaal niets.
Het verhaal wordt nu wel erg ongeloofwaardig :'). Jij hebt helemaal geen advocaat gesproken man. Je mondelinge afspraken betekenen geen fuck, en doen sowieso niets af aan jouw wettelijke verplichtingen, mocht jij de biologische vader zijn en zij het kind willen houden.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135295339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Het verhaal wordt nu wel erg ongeloofwaardig :').
lol
pi_135296849
quote:

Ik erken helemaal niets.
Je hoeft het ook niet te erkennen maar dat neemt niet weg dat je wel alimentatie moet betalen als je de biologische vader bent. Je bent dan verplicht om mee te werken aan een DNA test welke wordt erkend door de rechtbank, via sanquin meestal.

Maar wacht eerst die prenatale test af, misschien loopt het met een sisser af voor je. Ben je helemaal de verwekker niet of doet ze toch een abortus als je dat wel bent. Je kunt niet op de zaken vooruit lopen.
pi_135297045
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Trollscience het volgende:

[..]

lol
?
pi_135297220
quote:

Ik erken helemaal niets.
Boeiend allemaal :') men kijkt naar het belang van het kind
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135297385
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef Draakster het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet te erkennen maar dat neemt niet weg dat je wel alimentatie moet betalen als je de biologische vader bent. Je bent dan verplicht om mee te werken aan een DNA test welke wordt erkend door de rechtbank, via sanquin meestal.

Maar wacht eerst die prenatale test af, misschien loopt het met een sisser af voor je. Ben je helemaal de verwekker niet of doet ze toch een abortus als je dat wel bent. Je kunt niet op de zaken vooruit lopen.
iedereen vergeet hierbij altijd te zeggen dat dat aan de moeder ligt. Als zij geen vaderschapstest wil, komt die er ook niet. Als zij geen alimentatie wil/hoeft ook niet.
compact en kleverig.
pi_135297546
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

iedereen vergeet hierbij altijd te zeggen dat dat aan de moeder ligt. Als zij geen vaderschapstest wil, komt die er ook niet. Als zij geen alimentatie wil/hoeft ook niet.
Zeker! Dat klopt. TS had al vermeld dat ze een vaderschapstest zal ondergaan.

Maar als ze wel alimentatie wil heeft de vader gewoon te betalen. Erkenning of niet.
pi_135297569
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Er zijn weinig vrouwen die gratis geld afwijzen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:04:45 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135297688
Ze kan met 9 weken zwangerschap laten onderzoeken wie de vader is, en dan krijgt ze zeg maar met een week of 10 (of later) de uitslag, dan moet ze nog een afspraak gaan maken met de abortuskliniek en die geven haar nog weer een week bedenktijd, dan is ze dus al minimaal 11 weken zwanger, maar waarschijnlijk langer.

Dat gaat geen abortus worden hoor.

Het is trouwens sowieso vaag; je rommelt onveilig met twee fuckbuddies, en als het van de een is wil je het niet houden, maar als het van de ander is wil je het wel houden?
Die keuze maak je op basis van hun inkomen ofzo?

Overigens zou het ook prima kunnen zijn dat ze helemaal niet zwanger is, maar gewoon ¤ 1.600 wil vangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135297861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

ik denk dat dat wel meevalt. Zeker als je iemand echt niet moet en niet meer in je leven wil, zit je niet te wachten op verplicht 'omgaan' met elkaar. Het is iig best een gedoe om datge regelen via een rechter.
Ook zijn er vrouwen die vinden dat het hun eigen 'probleem' is en dat ze hun ex(scharrel) niet kunnen dwingen daarin mee te gaan, dat hij, kortom, zelf een keuze moet maken daarin. Ik zou dat bv nooit gedaan hebben.

Ik heb geen idee van de aantallen verder, maar kan me voorstellen dat het meevalt.
compact en kleverig.
pi_135299718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Geloof me, die zijn er wel ;)

En ts sorry hoor ik snap dat je dit niet gewild hebt en er niks mee te maken wilt hebben, maar wie zegt dat het niet echt perongeluk gegaan is, en dat je ex scharrel het ook niet echt laat weghalen mocht het van jou zijn.

En misschien haalt ze het uiteindelijk wel niet weg maar vraagt ze jou verder helemaal nergens om qua geld, erkenning, opvoeding of wat dan ook.

En als ze een beetje slim is doet ze dat ook mocht ze het toch willen houden, gezien hoe jij met deze situatie omgaat zou ik jou dus nooit een rol in de opvoeding van mijn toekomstige kind willen geven.
pi_135299908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Leandra het volgende:
Ze kan met 9 weken zwangerschap laten onderzoeken wie de vader is, en dan krijgt ze zeg maar met een week of 10 (of later) de uitslag, dan moet ze nog een afspraak gaan maken met de abortuskliniek en die geven haar nog weer een week bedenktijd, dan is ze dus al minimaal 11 weken zwanger, maar waarschijnlijk langer.

Dat gaat geen abortus worden hoor.

Het is trouwens sowieso vaag; je rommelt onveilig met twee fuckbuddies, en als het van de een is wil je het niet houden, maar als het van de ander is wil je het wel houden?
Die keuze maak je op basis van hun inkomen ofzo?

Overigens zou het ook prima kunnen zijn dat ze helemaal niet zwanger is, maar gewoon ¤ 1.600 wil vangen.
Je kunt op wel langere termijn, verder in de zwangerschap, abortus laten uitvoeren hoor. Ook om deze reden.

TS kan zelf de test bestellen. Als hij niet zou worden uitgevoerd dan kun je het geld terug krijgen. Er kan ook niet mee gesjoemeld worden want bloedafname is in een lab en de mannen moeten ervoor tekenen evenals degene die het afneemt. Die zet ook de naam op het lab buisje.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:52:26 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135300081
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef Draakster het volgende:

[..]

Je kunt op wel langere termijn, verder in de zwangerschap, abortus laten uitvoeren hoor. Ook om deze reden.

TS kan zelf de test bestellen. Als hij niet zou worden uitgevoerd dan kun je het geld terug krijgen. Er kan ook niet mee gesjoemeld worden want bloedafname is in een lab en de mannen moeten ervoor tekenen evenals degene die het afneemt. Die zet ook de naam op het lab buisje.
Dat het kan ontken ik ook nergens, ik denk alleen niet dat ze het dan nog gaat doen.
Het is niet alsof ze zwanger is van haar buitenechtelijke exotische neukertje terwijl ze ook nog een hoogblonde man heeft hè....

Ik denk dat er tegen de tijd dat ze zo ver zwanger is zoveel gewenning is dat ze het niet meer laat weghalen omdat het van de verkeerde vader is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135305743
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef Emm16 het volgende:

[..]

?
alsof het tot op dat moment toe wél geloofwaardig was
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:16:39 #273
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135305762
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Al nieuws brah? Baby's zijn een surefire recept voor low-test, pls stay safe.
wha, lol

klopt idd. Zelfs mannen krijgen tieten zodra ze zo'n ding krijgen
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:18:25 #274
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135306130
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
Huh, eerst waren de kapotjes op, en toen was die gescheurd?
Je moet wel goed lezen he... Hij heeft een keer eerder gehad met dezelfde chick dat het rubber was gescheurd... Toen is hij met haar naar winkel gereden voor morning after pill. Nu zonder rubber gebatst en niet met haar naar de winkel gereden. En zij had beloofd een morning after pill te halen... En dus niet gedaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')