Ik denk gewoon dat 10 dagen te kort is. Het heeft in deze niets met vrouw zijn te makenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg stuart
ik was gisteren super goed met karten
lekker slippen enzo
Maar dan zit je wel lang in de auto he per dagquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat 10 dagen te kort is. Het heeft in deze niets met vrouw zijn te maken![]()
ja met zn zijltje?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
Je kunt ook ijskarten
Heeft iemand dat ooit gedaan?
Daarom juist. Ik denk dat het teveel is in een korte periode maar misschien heb ik het wel gewoon helemaal mis johquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel lang in de auto he per dag
ze bieden het niet voor niets aanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik denk dat het teveel is in een korte periode maar misschien heb ik het wel gewoon helemaal mis joh
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Gesandwitched tussen Jimbo en Ess.
10 dagen kan genoeg zijn. Je hebt toch van die rijtesten waar ze kijken hoelang je nodig zult hebben? Echt autorijden leer je pas wanneer je je rijbewijs hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel lang in de auto he per dag
een vriendin van me deed vier keer examenquote:
Wat een onzin. 10 dagen echt getraind worden > 1 uur per week en maar mazzel moeten hebben alles tegen te komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik denk dat het teveel is in een korte periode maar misschien heb ik het wel gewoon helemaal mis joh
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Gesandwitched tussen Jimbo en Ess.
quote:
Doe na je examens.quote:
dan pasquote:
Zo, duur geintjequote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
een vriendin van me deed vier keer examen
dat wil ik echt niet
Gewoon in bed blijven liggenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma zijn ernu moet ik me omkleden
Wie heeft het over 1 uur per week? Je kunt toch 'gewoon' 2 of 3 lessen per week nemen?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. 10 dagen echt getraind worden > 1 uur per week en maar mazzel moeten hebben alles tegen te komen.
ja hequote:
Nee gewoon normaal karten maar dan op ijs met aangepaste bandjes je kan dat in Den Haag doen.quote:
Help hem, laat hem er 2 noemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem 3 voorbeelden waarin ik jou zo voor schut heb gezet als dat jij nu met mij doet.
En ik dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij valt onder etc.
Zo lief ben je ook niet voor mij
Lijkt me niet echt helpen voor je self esteem in het verkeer zeg maarquote:Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heen ook super lang rijles gehad daarvoor
wel goed dat ze het niet op 30dec zeiquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
Ik had theorie en praktijk in 1 keer gehaald. En ik rijd nu 4 jaar boete- en schadevrij.
Maar dat is logisch, ik ben een man.
modsquote:
oh, dan nietquote:Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal karten maar dan op ijs met aangepaste bandjes je kan dat in Den Haag doen.
Vroeger kon je in Rotterdam ook karten maar dit boeit niemand
moet je opeens in je zondagskleding ?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma zijn ernu moet ik me omkleden
Ik zou dan willen voorstellen dat GGMM hier voor altijd blijft posten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:56 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM hier is ga ik mijn gedrag aanpassen.
Voor hem ben ik wel bang voor Tjacka niet
Ik heb je poging wel door hoor. Je probeert dit verzonnen verhaal van jezelf te promoten in de hoop dat je een stoerder imago krijgt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Succes bij de vrouwen jongen.
Kreeg net gewoon een bonuskaart van kassameisje terwijl ik er eigenlijk geen heb.
Volgens mij wilde ze me gewoon
Jij bent dan ook een beetje mannelijk.quote:
Jij heb dusdanig weinig aandacht voor mij dat je mijn haarkleur zelfs niet juist weet te benoemen.quote:
Fijn om te zien dat ik je volledig in m'n broekzak heb zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:56 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM hier is ga ik mijn gedrag aanpassen.
Voor hem ben ik wel bang voor Tjacka niet
Dat vindt Etsu wel leuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat ik je volledig in m'n broekzak heb zitten.
Kom nou. Het ligt gewoon aan jouw webcam.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij heb dusdanig weinig aandacht voor mij dat je mijn haarkleur zelfs niet juist weet te benoemen.
Zullen we dit idee maar snel vergeten?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou dan willen voorstellen dat GGMM hier voor altijd blijft posten.
nee, ik zit nu in een tshirt en ondergoed. dus alleen een broek aan doenquote:
vind je?quote:
inb4 geloof er niks van, picsquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, ik zit nu in een tshirt en ondergoed. dus alleen een broek aan doen
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je poging wel door hoor. Je probeert dit verzonnen verhaal van jezelf te promoten in de hoop dat je een stoerder imago krijgt.
begin jij anders ook dan kijken we wie het eerste rijbewijs heeftquote:
Het zijn wel strugglesquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb daar het geld niet voorquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
begin jij anders ook dan kijken we wie het eerste rijbewijs heeft
Nee hoor sofquote:
Zeer matige grap inderdaad. Misschien kan je iemand anders ermee pesten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Misschien ga ik nog wel op korfbal ook later.
Ok dit is niet grappig
Wat buitengewoon opwindend. Al kan een broek aantrekken inderdaad flink wat last geven.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb nu al broek aan sorryquote:
Lul niet man, jij draait toch plaatjes, net als Afrojack? Jij bulkt vast van het geldquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar het geld niet voor
mijn ouders dragen een beetje bijquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar het geld niet voor
Dat vraagt gewoon om pics, en je weet het!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
LRquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bijna compliment
Sof![]()
Muto![]()
Jimbo![]()
Etsu![]()
GGMM
Ik draai in mijn slaapkamer, verder nergensquote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lul niet man, jij draait toch plaatjes, net als Afrojack? Jij bulkt vast van het geld
sukkel.quote:
Lucky youquote:
Jij gaat uit mijn lijst met favoriete users in mijn FoBo.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bijna compliment
Sof![]()
Muto![]()
Jimbo![]()
Etsu![]()
GGMM
Ga naar NY of London of Ibizaquote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik draai in mijn slaapkamer, verder nergens![]()
wat deed je in spanje?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb 4x over mn rijbewijs gedaan(en gelukkig maar 1x hoeven te betalen)
1e en 2e keer had ik iemand die geen nederlands sprak naast ,mewas die gast zn eerste klus ook
Die vent had me zoveel verkeerds aangeleerd dat ik de 3e ook niet haalde want die was er te kort op, en de 4e haalde ik gewoon in 1x.
Wel een leuk detail, in de tussentijd reek ik al ruim 3 jaar auto, omdat ik in spanje een L rijbewijs hadmaar alles wat ik deed was volgens meneer 1 helemaal verkeerd, dus ik paste me aan hem aan
4e x heb ik me nergens wat van aangetrokken en gereden zoals ik gewend was
Oh en dit was allemaal in een tijd van 1maandGezien ik in NL op vakantie was en terug moestkomen met een rijbewijs omdat mn auto in spanje stond
neequote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat vraagt gewoon om pics, en je weet het!
Nou meid. Wat ver-schrik-ke-lijk!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij gaat uit mijn lijst met favoriete users in mijn FoBo.
Toch maar even reageren dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb 4x over mn rijbewijs gedaan(en gelukkig maar 1x hoeven te betalen)
1e en 2e keer had ik iemand die geen nederlands sprak naast ,mewas die gast zn eerste klus ook
Die vent had me zoveel verkeerds aangeleerd dat ik de 3e ook niet haalde want die was er te kort op, en de 4e haalde ik gewoon in 1x.
Wel een leuk detail, in de tussentijd reek ik al ruim 3 jaar auto, omdat ik in spanje een L rijbewijs hadmaar alles wat ik deed was volgens meneer 1 helemaal verkeerd, dus ik paste me aan hem aan
4e x heb ik me nergens wat van aangetrokken en gereden zoals ik gewend was
Oh en dit was allemaal in een tijd van 1maandGezien ik in NL op vakantie was en terug moestkomen met een rijbewijs omdat mn auto in spanje stond
nepsupporter.quote:
Ik wist niet dat je er wasquote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij gaat uit mijn lijst met favoriete users in mijn FoBo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |