Ik denk gewoon dat 10 dagen te kort is. Het heeft in deze niets met vrouw zijn te makenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg stuart
ik was gisteren super goed met karten
lekker slippen enzo
Maar dan zit je wel lang in de auto he per dagquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat 10 dagen te kort is. Het heeft in deze niets met vrouw zijn te maken![]()
ja met zn zijltje?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
Je kunt ook ijskarten
Heeft iemand dat ooit gedaan?
Daarom juist. Ik denk dat het teveel is in een korte periode maar misschien heb ik het wel gewoon helemaal mis johquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel lang in de auto he per dag
ze bieden het niet voor niets aanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik denk dat het teveel is in een korte periode maar misschien heb ik het wel gewoon helemaal mis joh
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Gesandwitched tussen Jimbo en Ess.
10 dagen kan genoeg zijn. Je hebt toch van die rijtesten waar ze kijken hoelang je nodig zult hebben? Echt autorijden leer je pas wanneer je je rijbewijs hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel lang in de auto he per dag
een vriendin van me deed vier keer examenquote:
Wat een onzin. 10 dagen echt getraind worden > 1 uur per week en maar mazzel moeten hebben alles tegen te komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik denk dat het teveel is in een korte periode maar misschien heb ik het wel gewoon helemaal mis joh
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Gesandwitched tussen Jimbo en Ess.
quote:
Doe na je examens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |