Jij bent dan ook een beetje mannelijk.quote:
Jij heb dusdanig weinig aandacht voor mij dat je mijn haarkleur zelfs niet juist weet te benoemen.quote:
Fijn om te zien dat ik je volledig in m'n broekzak heb zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:56 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM hier is ga ik mijn gedrag aanpassen.
Voor hem ben ik wel bang voor Tjacka niet
Dat vindt Etsu wel leuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat ik je volledig in m'n broekzak heb zitten.
Kom nou. Het ligt gewoon aan jouw webcam.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij heb dusdanig weinig aandacht voor mij dat je mijn haarkleur zelfs niet juist weet te benoemen.
Zullen we dit idee maar snel vergeten?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou dan willen voorstellen dat GGMM hier voor altijd blijft posten.
nee, ik zit nu in een tshirt en ondergoed. dus alleen een broek aan doenquote:
vind je?quote:
inb4 geloof er niks van, picsquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, ik zit nu in een tshirt en ondergoed. dus alleen een broek aan doen
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je poging wel door hoor. Je probeert dit verzonnen verhaal van jezelf te promoten in de hoop dat je een stoerder imago krijgt.
begin jij anders ook dan kijken we wie het eerste rijbewijs heeftquote:
Het zijn wel strugglesquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb daar het geld niet voorquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
begin jij anders ook dan kijken we wie het eerste rijbewijs heeft
Nee hoor sofquote:
Zeer matige grap inderdaad. Misschien kan je iemand anders ermee pesten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Misschien ga ik nog wel op korfbal ook later.
Ok dit is niet grappig
Wat buitengewoon opwindend. Al kan een broek aantrekken inderdaad flink wat last geven.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb nu al broek aan sorryquote:
Lul niet man, jij draait toch plaatjes, net als Afrojack? Jij bulkt vast van het geldquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar het geld niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |