abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135603560
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het volgende.
De meeste soldaten uit het Iraakse leger waren niet bereid hun leven te geven voor de dictator.
Plus het reguliere leger had het lang niet zo goed voor ekaar als de Elite.
Er zijn gevallen geraporteerd dat ze zich overgaven aan Journalisten in ruil voor eten.
Weet je zeker dat dat allemaal echt was, en niet onderdeel van een tranentrekkende mediacampagne waar de VS erg goed in zijn?

Ik geloof best dat de dictatuur kut was, en de staat van het leger was inderdaad bedroevend (walk-over dus), maar dit komt me wel erg Net5 over, jou niet? Typisch zo'n staaltje mediabiasing, zoals die -naar later bleek- onechte Koerdische meid die door haar vader de ambassadeur misbruikt was voor propagandadoeleinden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135603598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wie het weet mag het zeggen. Maar dat een deel van de amerikaanse overheid/geheime dienst er mee te maken heeft lijkt mij wel duidelijk.
Ehm ja, ik stelde ook niet dat iedereen wist dat het niet echt was, maar jij hebt dus geen enkele hypothese?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 17 januari 2014 @ 14:55:31 #228
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135603645
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het is geen zwaktebod. Het is om aan te geven dat het niet zwart-wit is. Oorlog is niet altijd slecht, met name als je je moet verdedigen.

Of had het Iraakse regime de VSAmerikaanse soldaten op thee moeten trakteren, is dat het?
Nee de USA had nooit een leger daar naartoe moeten sturen natuurlijk.

Oorlog is niet altijd slecht? Heb jij wel eens iemand vermoord? Neem aan van niet. Het is zelfs te gruwelijk om voor te stellen. Maar als jij oorlog prima vind, waarom ga je dan niet in het leger, lekker wat mensen vermoorden?

Oorlog is WAANZIN ten top. En als je dat niet ziet, zou ik zeggen, ga het meemaken daarna piep je wel anders.
Feyenoord!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:56:17 #229
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135603678
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehh, en wat bewijst dat precies? Dat ze het niet eens waren met hun eigen regering (en dus zeiden; nemen jullie het maar over, yankees)?
Misschien dat ze geen oorlog wilden voeren? Omdat ze weten wat voor waanzin het is?
Feyenoord!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:57:55 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135603741
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn er zoveel, Het lijkt me bij uitstek een combinatie:

Praktisch:
- manschappentekort
- geldtekort
- materieeltekort

Politiek:
- geen steun
- Rusland tegen je in het harnas jagen

Strategisch:
- gebed zonder eind (extreem complex conflict, geen walkover zoals Irak/A'stan)
- al tijden gevechten aan de gang, dus zware verliezen voor de VSAmerikanen

Denk jij werkelijk dat de neocons, die eerst in Afghanistan logen dat Bin Laden gepakt moest worden en daarna in Irak dat Saddam MWD had, erom maalden dat het volk er niet achter zou staan? Dat DAT de reden was? Denk je dat echt? En zoniet (want ik denk het ook niet), hoe kon het volk dan voorkomen dat het VSAmerikaanse leger WEL ging?
Politiek gezien was het een giga Blunder van Obama, een jaar ervoor namelijk gaf hij aan dat zodra Syrie weer gifgas gebruikte ( ja er was al eerder gifgas gebruikt) ze actie zouden ondernemen.
Er was weer Gigas gebruikt waardoor de President dus aangaf dat het tijd werd voor actie.
Er waren al aardig wat schepen in de regio en men gaf aan dat ze binnen 48 uur al konden beginnen met bombarderen,
Het volgende werd werkelijk een probleem nog steeds is niet duidelijk wie gas heeft gebruikt, was het leger de boosdoener of een van de opstandige partijen.

En bij ingrijpen bedoel ik dus bombarderen , de Amerikanen heb net als Nederland al duidelijk hun steun gegeven aan de opstandelingen, en dat is ook wat veel mensen dwars zat, tussen de opstandelingen bevinden zich veel zogenaamde Al queda leden ( zegt men) er was zoveel onduidelijk over de hele situatie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_135603752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef Japie77 het volgende:

Oorlog is niet altijd slecht? Heb jij wel eens iemand vermoord? Neem aan van niet. Het is zelfs te gruwelijk om voor te stellen. Maar als jij oorlog prima vind, waarom ga je dan niet in het leger, lekker wat mensen vermoorden?
Bij de eerste onderstreping herhaal je mijn genuanceerde punt tenminste nog. Dan komt de blinde vlek en begin je te beschuldigen, schelden en lasteren. Onnodig.

quote:
Oorlog is WAANZIN ten top. En als je dat niet ziet, zou ik zeggen, ga het meemaken daarna piep je wel anders.
Natuurlijk is oorlog waanzin, in die zin dat het een hoop ontwricht. Maar oorlog komt, in veel gevallen, van 2 kanten. Is het waanzin om je te verdedigen? Werkelijk? Dan doe je ook mee aan de oorlog, maar ben je dan "WAANZINNIG" (jouw woorden), of doe je gewoon wat je evolutionair zou moeten doen; jezelf en je nageslacht beschermen?

pi_135603866
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Misschien dat ze geen oorlog wilden voeren? Omdat ze weten wat voor waanzin het is?
Ik denk eerder dat ze inzagen dat het een heilloze strijd was. Ze wisten ook wel dat het brakke leger van Saddam nooit in staat zou zijn het hightech-leger van de VS aan te kunnen. NOOIT.

vrijdag 17 januari 2014 @ 15:05:53 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135604049
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat allemaal echt was, en niet onderdeel van een tranentrekkende mediacampagne waar de VS erg goed in zijn?

Ik geloof best dat de dictatuur kut was, en de staat van het leger was inderdaad bedroevend (walk-over dus), maar dit komt me wel erg Net5 over, jou niet? Typisch zo'n staaltje mediabiasing, zoals die -naar later bleek- onechte Koerdische meid die door haar vader de ambassadeur misbruikt was voor propagandadoeleinden...
In tegenstelling tot veel andere oorlogen was de media heel goed vertegenwoordigd.
Bij veel eenheden die voorop gingen waren Journalisten bij aanwezig.
In veel regionen was het inderdaad een walkover, en andere regionen juist helemaal niet.

Ik vond die hele oorlog maar een rare toestand, de propaganda machine liep op volle toeren voor de VS en dat was ook een van de redenen dat het ingrijpen van Syrie van de kaart was.
De Irak oorlog had geen grondige reden, De Vs en GB omzeilden alles voor die inval.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:12:49 #234
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135604286
quote:
18s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij de eerste onderstreping herhaal je mijn genuanceerde punt tenminste nog. Dan komt de blinde vlek en begin je te beschuldigen, schelden en lasteren. Onnodig.

[..]

Natuurlijk is oorlog waanzin, in die zin dat het een hoop ontwricht. Maar oorlog komt, in veel gevallen, van 2 kanten. Is het waanzin om je te verdedigen? Werkelijk? Dan doe je ook mee aan de oorlog, maar ben je dan "WAANZINNIG" (jouw woorden), of doe je gewoon wat je evolutionair zou moeten doen; jezelf en je nageslacht beschermen?
Noem mij dan eens het precieze schelden en lasteren in deze grapjas? Het enige wat doe is een aanname maken dat jij niet zo veel problemen hebt met oorlog aangezien je het verdedigt. Zit geen scheldwoord of laster bij hoor.

Verder komt oorlog juist niet vaak van twee kanten, zeker in de huidige tijd niet. En dan heb ik het vooral over de oorlogen van het westen. Het is vaak het creeeren van een voedingsbodem zodat het volk meegaat met oorlog (zoals bij 911 met de false flag).
Feyenoord!
pi_135604320
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:05 schreef theguyver het volgende:

De Irak oorlog had geen grondige reden, De Vs en GB omzeilden alles voor die inval.
Eens met de rest, dus alleen dit gequote.

Er was een heel duidelijke reden, 3 zelfs:
- beheer over de oliebronnen van een van de olierijkste landen ter wereld (en voormalig Britse kolonie)
- het afzetten van een lastige dictator en vervanging door een puppet die voortaan dient te luisteren naar de VS
- de enorme private investeringen in de "wederopbouw" (Irak was vóór april 2003 niet "kapot") waar de VSAmerikaanse economie hard van profiteerde

pi_135604455
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Noem mij dan eens het precieze schelden en lasteren in deze grapjas? Het enige wat doe is een aanname maken dat jij niet zo veel problemen hebt met oorlog aangezien je het verdedigt. Zit geen scheldwoord of laster bij hoor.
Je gaat dus niet in op mijn punt.

Ik verdedig oorlog niet. Ik zeg dat je niet zwart-wit kan stellen dat oorlog altijd fout is. Die nuance zie je?

quote:
Verder komt oorlog juist niet vaak van twee kanten, zeker in de huidige tijd niet. En dan heb ik het vooral over de oorlogen van het westen. Het is vaak het creeeren van een voedingsbodem zodat het volk meegaat met oorlog (zoals bij 911 met de false flag).
Eens dat de VS zo opereren, helaas.

Maar als je terugvecht, dan doe je mee aan oorlog. Wat moet je dan doen, gewoon niet meer terugvechten, want oorlog is WAANZIN (jouw woord, met hoofdletters)?

Gewoon lekker laten domineren door de VS? Geen tegenstand?

Het is wel een leuke discussie zo.

Jij wil dat mensen zich niet verdedigen tegen een agressor, willen ze geen "WAANZINNIGEN" worden en ems en theguyver vinden dat juist door NIET te protesteren/opstandig te worden/massaal te demonstreren (en actie ondernemen, want met alleen woorden overtuig je de neocons echt niet) je zelf medeschuldig bent?

Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:19:05 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_135604525
Maar welke 9 grote overheidscomplotten zijn nu inmiddels bewezen?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:19:23 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135604535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De eerste golf oorlog, Kon niet diplomatiek worden opgelost, plus Irak viel een stad binnen aan de Saudische grens. ( heb nog vanuit geen enkele Bron gehoord dat dit niet gebeurt was)
Propaganda werd vanuit 2 kanten gevoerd, maar het was gewoon duidelijk dat Irak zich niet ging terug trekken uit Koeweit, helaas Ingrijpen was gewoon nodig.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:22:32 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135604652
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens met de rest, dus alleen dit gequote.

Er was een heel duidelijke reden, 3 zelfs:
- beheer over de oliebronnen van een van de olierijkste landen ter wereld (en voormalig Britse kolonie)
- het afzetten van een lastige dictator en vervanging door een puppet die voortaan dient te luisteren naar de VS
- de enorme private investeringen in de "wederopbouw" (Irak was vóór april 2003 niet "kapot") waar de VSAmerikaanse economie hard van profiteerde
Ja tuurlijk hadeden ze er baat bij daarom wouden ze ook het land aanvallen, maar de grootste redenen die ze gebruikten waren onjuist.

- herbergen en financieren Terroristen.
- massa vernietigings wapens
pi_135604670
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

De eerste golf oorlog, Kon niet diplomatiek worden opgelost, plus Irak viel een stad binnen aan de Saudische grens. ( heb nog vanuit geen enkele Bron gehoord dat dit niet gebeurt was)
Propaganda werd vanuit 2 kanten gevoerd, maar het was gewoon duidelijk dat Irak zich niet ging terug trekken uit Koeweit, helaas Ingrijpen was gewoon nodig.
Om de olie veilig te stellen ja. ;)

Denk jij werkelijk dat de machthebbers in de VS ook maar ene drol gaven om de Koeweiti's?

vrijdag 17 januari 2014 @ 15:24:29 #241
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135604725
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je gaat dus niet in op mijn punt.

Ik verdedig oorlog niet. Ik zeg dat je niet zwart-wit kan stellen dat oorlog altijd fout is. Die nuance zie je?

[..]

Eens dat de VS zo opereren, helaas.

Maar als je terugvecht, dan doe je mee aan oorlog. Wat moet je dan doen, gewoon niet meer terugvechten, want oorlog is WAANZIN (jouw woord, met hoofdletters)?

Gewoon lekker laten domineren door de VS? Geen tegenstand?

Het is wel een leuke discussie zo.

Jij wil dat mensen zich niet verdedigen tegen een agressor, willen ze geen "WAANZINNIGEN" worden en ems en theguyver vinden dat juist door NIET te protesteren/opstandig te worden/massaal te demonstreren (en actie ondernemen, want met alleen woorden overtuig je de neocons echt niet) je zelf medeschuldig bent?
Ik ben pertinent tegen oorlog. Zal het nooit goedkeuren. Dus ja ik zou me niet verdedigen tegen een agressor. Jezus probeerde ons een wijze les te leren met de andere wang toekeren. Geweld leidt alleen tot meer geweld.

Als 1 land het goede voorbeeld zou geven zouden er misschien meer volgen. Gewoon het leger opheffen. Scheelt je ook ENORM veel geld wat je kan gebruiken voor bv de zorg voor ouderen etc.
Feyenoord!
pi_135604830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ben pertinent tegen oorlog. Zal het nooit goedkeuren. Dus ja ik zou me niet verdedigen tegen een agressor. Jezus probeerde ons een wijze les te leren met de andere wang toekeren. Geweld leidt alleen tot meer geweld.

Als 1 land het goede voorbeeld zou geven zouden er misschien meer volgen. Gewoon het leger opheffen. Scheelt je ook ENORM veel geld wat je kan gebruiken voor bv de zorg voor ouderen etc.
Ok, Japie, nu sta je er alleen voor. Letterlijk.

Er is vrijwel niemand die denkt als jij, op misschien wat Tibetanen na. Die ook door de Chinezen in de pan zijn gehakt.

Jij verdedigt jezelf dus niet. Heb je een vriendin? Of nog sterker; kinderen. Zou je haar/hen ook niet tegen een agressor verdedigen?

pi_135605071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Maar welke 9 grote overheidscomplotten zijn nu inmiddels bewezen?
Sja, moeilijk.

Wat is "bewijs"?

Tonkin en Cuba 1962 (documenten van de CIA -meen ik, kan ook een ander onderdeel zijn- stellen het zwart op wit; false flag initieren, Castro de schuld geven en Cuba binnenvallen) lijken me wel bewezen false flags. 9/11 The Official Story lijkt me bewezen onwaar (een vliegtuig dat geen enkele motorafdruk en brokstukken achterlaat tegen het Pentagon maar wel door 4 ringen heengaat?), hoewel er nog geen bewijs is voor een andere sluitende verklaring, wel hypotheses.

Tenzij die documenten over Cuba 1962 door Alex Jones en de zijnen vervalst zijn, maar dat lijkt me wat erg BNW-BNW... ;)

vrijdag 17 januari 2014 @ 15:33:35 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135605134
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om de olie veilig te stellen ja. ;)

Denk jij werkelijk dat de machthebbers in de VS ook maar ene drol gaven om de Koeweiti's?
Er waren zoveel redenen, En ja vast wel wat Olie was ook een grote reden maar er waren redenen genoeg daarom deden ook maar liefst 34 landen mee.
pi_135605177
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er waren zoveel redenen, En ja vast wel wat Olie was ook een grote reden maar er waren redenen genoeg daarom deden ook maar liefst 34 landen mee.
"wel wat olie"? Heb je enig idee hoeveel olie de VS zelf produceerden in 1991 en hoeveel hun economie nodig had? :D

vrijdag 17 januari 2014 @ 15:36:26 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135605253
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, moeilijk.

Wat is "bewijs"?

Tonkin en Cuba 1962 (documenten van de CIA -meen ik, kan ook een ander onderdeel zijn- stellen het zwart op wit; false flag initieren, Castro de schuld geven en Cuba binnenvallen) lijken me wel bewezen false flags. 9/11 The Official Story lijkt me bewezen onwaar (een vliegtuig dat geen enkele motorafdruk en brokstukken achterlaat tegen het Pentagon maar wel door 4 ringen heengaat?), hoewel er nog geen bewijs is voor een andere sluitende verklaring, wel hypotheses.

Tenzij die documenten over Cuba 1962 door Alex Jones en de zijnen vervalst zijn, maar dat lijkt me wat erg BNW-BNW... ;)
9/11 is appart topic voor graag zou ik wel wat willen weten over pentagon etc, wat je hierboven aan geeft.

Van de 9 aangegeven complotten zie ik weinig in waarom het niet waar kan zijn.

Het Tonkin incident is ook door vele al toegegeven dat het in scene is gezet en ook dusdanig bewezen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:40:49 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135605387
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"wel wat olie"? Heb je enig idee hoeveel olie de VS zelf produceerden in 1991 en hoeveel hun economie nodig had? :D
Sorry zin klopt niet, Ik bedoel dat Olie niet de enige reden was.
Nadat de zaken in de regio opliepen werd er door Irak ook aanvallen op Israel uitgevoerd.
Als Israel opelijk mee ging doen werd de hele regio een groot kruitvat.
pi_135605443
Nog een interessante complottheorie (uit eigen land! zowel voor jullie als voor mij -en voor mij ernstig dichtbij, qua werk-):

http://www.nu.nl/algemeen(...)-van-bilderbeek.html

Weggespeeld door de grote oliejongens
MICHAEL PERSSON EN MARJOLEIN VAN DE WATER − 24/03/12, 00:00

Henk van Bilderbeek heeft nog veertien jaar te gaan in een Colombiaanse cel. Terwijl voor hem en zijn broer de miljarden nu hadden moeten binnenstromen van de oliebron die hij in het land ontdekte.

Een politiek gevangene, noemt hij zich, al zou je dat niet zeggen als je hem zo ziet zitten in de lobby van het Sheraton Hotel op Schiphol. Een lamswollen trui, scherp gevouwen broek, een gedistingeerd snorretje à la Toon Hermans - dit lijkt eerder een zakenman of diplomaat in ruste, die na een vruchtbaar werkzaam leven op een fauteuil zit uit te blazen.

Niet dus. Henk van Bilderbeek (57), gedroomd olietycoon, zit in Colombia twintig jaar gevangenisstraf uit voor het witwassen van drugsgeld. Hij mocht voor doktersbezoek even naar Nederland, maar daarna moet hij terug: nog veertien jaar te gaan.

Niet dat hij geen succesvol zakenman had willen zijn. Hij had zo'n zakenman móeten zijn. Eigenlijk hadden de miljarden nu moeten binnenstromen, de miljarden van de Colombiaanse oliebron die hij in de jaren tachtig ontdekte. Zeker een miljard vaten zouden daar, in het noorden van het land, in de bodem zitten - in het stukje grond waarvan hij de exploratierechten verwierf. Een schat van misschien wel 100 miljard dollar, tegen de huidige olieprijzen, te verdelen tussen de Colombiaanse staat en de ontdekker. Maar die schat hebben ze van hem afgepakt.

Ze: dat zijn de Colombiaanse oliemaatschappij Ecopetrol, de Colombiaanse geheime dienst DAS, de Amerikaanse oliedienstverlener Halliburton, de Amerikaanse steenkoolmijnbouwer Drummond, de Amerikaanse drugsrecherche DEA, en de Amerikaanse geheime dienst CIA. Ook betrokken: onze eigen ABN Amro en minister Verhagen (eerst op Buitenlandse Zaken, later bij Economische Zaken), die hand- en spandiensten zouden hebben verleend.

Een onwaarschijnlijke constellatie, maar er zijn dan ook onwaarschijnlijke dingen gebeurd.

Eerst was het "terrorisme", nu is het "witwassen van drugsgeld".

http://m.rnw.nl/nederlands/node/146150

Te klein voor zo'n grote vondst
Twee Nederlandse broers zijn hun exploitatierechten op een olieveld in Colombia kwijtgeraakt. Hun zoektocht naar de redenen achter de in hun ogen illegale overname, door Peter Smolders opgetekend in De Olievlek, onthult patronen die we kennen van de onder Uribe wijdverspreide parapolítica.

Afgelopen najaar belandden duizenden geheime documenten van de Colombiaanse veiligheidsdienst DAS op straat. Hierin staat hoe de dienst paramilitairen getraind en bewapend heeft en de explosieven leverde voor een aanslag op toenmalig minister Vargas Lleras. De feiten waren in grote lijnen al bekend. Wat met name tot ophef leidde was het feit dat het personeel zelf de documenten verkocht aan wie maar wilde, onder meer drugskartels, om zo een laatste financieel gewin te halen uit hun op sterven na dode werkgever.

De ontmanteling van de DAS was in 2009 al aangekondigd door toenmalig president Uribe. Op dat moment liepen staatsrechtelijke onderzoeken tegen de laatste vier directeuren van de DAS wegens samenwerking met paramilitaire organisaties, betrokkenheid bij moorden en verdwijningen van vakbondsleiders en wetenschappers en het illegaal afluisteren van onder meer presidentskandidaten, rechters van het Hooggerechtshof en journalisten. Jorge Noguera, DAS-directeur van 2002 tot 2005, is in 2011 veroordeeld tot 25 jaar cel.

Llanos Oil
Niet alleen Colombianen waren doelwit van de dienst. In 2004 belandden de twee Nederlanders Henk en Albert van Bilderbeek, geboren uit een Nederlandse Shell-man en een Colombiaanse moeder in het web van de geheime dienst. Op basis van informatie van de DAS werd hun oliebedrijf Llanos Oil in 2006 schuldig bevonden aan het witwassen van drugsgeld.

Dat is nooit gebeurd, zeggen Henk en Albert van Bilderbeek, om de simpele reden dat de broers een olievondst ter waarde van 100 miljard dollar gedaan hadden. Wie zou dan risico gaan lopen door een paar miljoen wit te wassen? De Van Bilderbeeks zijn er van overtuigd dat hun olievondst grote politieke belanghebbenden in beweging zette. De DAS is een van de partijen, maar slechts spil in een veel groter netwerk waar zelfs George W. Bush volgens de broers weet van had.

vrijdag 17 januari 2014 @ 15:44:11 #249
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135605536
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, Japie, nu sta je er alleen voor. Letterlijk.

Er is vrijwel niemand die denkt als jij, op misschien wat Tibetanen na. Die ook door de Chinezen in de pan zijn gehakt.

Jij verdedigt jezelf dus niet. Heb je een vriendin? Of nog sterker; kinderen. Zou je haar/hen ook niet tegen een agressor verdedigen?
Ik denk dat je je daar lelijk in vergist. Er zijn veel meer mensen die de buik vol hebben van die belachelijke geldverslindende oorlogen.

Heb jij een vriendin of kinderen? Heb je die ooit tegen een agressor moeten verdedigen?
Feyenoord!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:48:38 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135605765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Helaas zijn er te veel verschillende meningen waardoor dit niet mogelijk is, ik hoop wel dat het toekomst verhaal zal zijn.
Maar zolang er nog te veel onenigheid in de wereld is, vooral door Geld en Religie, zal het nog niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')