quote:UCI Cyclo-Cross World Championships
Hoogerheide 1/2 & 2/2
quote:Stannah NK Cyclocross
Gieten Gasselte 11/1 & 12/1
quote:Wereldbeker
WB Valkenburg 20/10
WB Tabor 26/10
WB Koksijde 23/11
WB Namen 22/12
WB Zolder 26/12
WB Rome 05/01
WB Nommay 26/01
quote:Superprestige
Superprestige Ruddervoorde 27/10
Superprestige Zonhoven 03/11
Superprestige Hamme-Zogge 10/11
Superprestige Gavere 17/11
Superprestige Gieten 24/11
Superprestige Diegem 29/12
Superprestige Hoogstraten 09/02
Superprestige Middelkerke 15/02
quote:Bpost Bank Trofee
GP Mario De Clercq (Ronse) 13/10
Koppenbergcross (Oudenaarde) 01/11
GP Hasselt 16/11
Cyclocross Essen 21/12
Azencross (Loenhout) 27/12
GP Sven Nys (Baal) 01/01
Krawatencross (Lille) 08/02
Sluitingsprijs (Oostmalle) 23/02
quote:Soudal Classics
GP Neerpelt 28/09
Jaarmarktcross Niel 11/11
Scheldecross Antwerpen (Soudal) 07/11
WB Namen 22/12
Leuven (Soudal) 09/10
U23quote:Op zondag 5 januari 2014 12:18 schreef buzz1291 het volgende:
Belangrijke koersen worden niet weggegeven.
WB Rome U23:
1. Mathieu van der Poel
2. Wout van Aert
3. Laurens Sweeck
Mathieu van der Poel ook gelijk eindwinnaar van la Coupe du Monde U23. Had hiervoor nog niemand gepresteerd als 1e jaars belofte!
Maar daar is weinig eer aan te behalen voor een talent als VDP, dat ie maar snel naar de elite komt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
U23Daar mag vdPoel dus nog 5 jaar aan meedoen
Lijkt me ook het verstandigste. Al wordt het dan wel een erg groot Elite team daar bij BKCP. Bij de beloften hebben ze dan volgend jaar Toupalek rondrijden en dat kan ook wel eens een veelwinnaar worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Maar daar is weinig eer aan te behalen voor een talent als VDP, dat ie maar snel naar de elite komt.
Precies zo zoals je zegt ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid: VDP mag volgend jaar b.v. niet WB bij elite rijden en daarnaast SP bij beloften? Hij moet kiezen voor elite's of bij de beloften blijven koersen, tenzij er tijdens het evenement geen koers voor beloften is?
Tenzij er geen Belg wint, dan was het geen cross.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een hele verbetering tov die linten van vorig jaar.
Eigenlijk vind ik dat het er vrij deprimerend uit ziet. Beetje zielig zelfs.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Wombcat het volgende:
Idd. En de beelden van zo veraf helpen ook niet echt mee.
Het ziet er uit alsof ze op een bouwplaats rondrijdenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat het er vrij deprimerend uit ziet. Beetje zielig zelfs.
Je kunt als Belg natuurlijk overal kritiek op hebben, de toeschouwers, de entourage, de kwaliteit van de regie, etc. Maar zeg niet dat dit geen echte cross is.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dan ook nog eens klassieke Italiaanse regie, waarbij ze alles missen.
UCU live stream op joetjoep. Als je Canvas niet kunt ontvangen.quote:
En de logica zou dicteren dat die in dienst moet rijden van Walsleben, die hoger staat in de WB.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef Pedroso het volgende:
Toch ook maar weer 1 Belg bij de eerste 4 momenteel.
Wat dus nu ook gebeurd.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de logica zou dicteren dat die in dienst moet rijden van Walsleben, die hoger staat in de WB.
Ik gok zo dat die logica ver te zoeken gaat zijn als het er straks op aankomt.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de logica zou dicteren dat die in dienst moet rijden van Walsleben, die hoger staat in de WB.
Denk dat Albert gevaarlijker is dan Walsleben...die is de laatste weken nl niet super in vorm.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk ook wel Bina en Mourey lossen, want anders zijn ze 3e en 4e. Als VDH dan opschuift naar de 5e plek (of zelfs 7e of 8e), dan is 't ook allemaal zinloos. Heb je geen WB en geen dagzege.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij moest de laatste weken ook nogal eens in dienst van Albert rijden.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Albert gevaarlijker is dan Walsleben...die is de laatste weken nl niet super in vorm.
Walsleben moet Bina maar lossen, dan zie ik Albert nog wel wachten. Anders rijden ze voor de 2e en 3e plek.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Albert doet prima werk voor Lars trouwens.
Als Albert vandaag 40 punten ofzo inhaalt, doet hij ook gewoon weer mee voor eindwinst hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Inderdaad, schandalig dat Nys niet aan de start is verschenen in Surhuisterveen!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Nijs rijdt op het wiel van vd Haar, dat zal 'm leren om niet overal aan de start te verschijnen !
Ik sluit niet uit dat ze ook nog bij het groepje Walsleben komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Vd Haar gaat aansluiten bij groep v. Amerongen. Ik zie 'm nog wel 5e eindigen.
Dat ziet er nu idd wel naar uit. Zou klasse zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze ook nog bij het groepje Walsleben komen.
Dat is de bedoeling in de World Cup: uur + 1 ronde.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt trouwens een lange cross: 1h06 ofzo...
Oeps, uiteraard ! Dan maar op weg naar Albert.quote:
Dat geldt voor Albert in elke cross van het seizoen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef wimderon het volgende:
Met een goede start zat Van der Haar nu nog bij Albert.
Vaak wel, maar bij Van der Haar verwacht je juist het omgekeerde (snelle start en dan een paar plekjes wegzakken) op zo'n parcours.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat geldt voor Albert in elke cross van het seizoen.
Het enige verschil is dat, als Van der Haar al zwak start, het dan meestal is in crossen waar het niet zo veel uitmaakt, Albert doet dat meestal in snelle crossen waarbij hij zich moet leegrijden om nog vooraan te raken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vaak wel, maar bij Van der Haar verwacht je juist het omgekeerde (snelle start en dan een paar plekjes wegzakken) op zo'n parcours.
Hoe belangrijker het is om snel te starten, hoe beter de snelle starters hun best doen, lijkt me zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat, als Van der Haar al zwak start, het dan meestal is in crossen waar het niet zo veel uitmaakt, Albert doet dat meestal in snelle crossen waarbij hij zich moet leegrijden om nog vooraan te raken.
Nu op 21. Als 'ie dat nog 3 ronden doet, haalt 'ie Albert nog bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef Pedroso het volgende:
Vd Haar had een achterstand van 40 seconden op een gegeven moment, nu nog maar 28 sec. op Albert.
Daarom snap ik niet dat Albert daar niets aan doet. Daar kan je toch op trainen, dat je op zijn minst in de top 10 blijft zitten. Albert verliest daar gewoon crossen en zelfs klassementen door.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe belangrijker het is om snel te starten, hoe beter de snelle starters hun best doen, lijkt me zo.
Als het minder belangrijk is om snel te starten, hoef je je ook niet zo extreem in te spannen om het te proberen. Je wint er namelijk weinig mee.
Denk dat VDH voluit rijdt en Albert nog wel op enige reserve.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu op 21. Als 'ie dat nog 3 ronden doet, haalt 'ie Albert nog bij.
2quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel rondes is het nu nog eigenlijk, 3 ?
Moet kunnen, nog een dikke ronde.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet VDH proberen het wiel van Nys te houden.
Uitstekend gereden, inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat VDH aantoont dat hij ook op dit soort parcoursen meekan.
Daar heeft ie toch ook ruimschoots aandacht aan besteed?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef Pedroso het volgende:
VDH ook Wuijts. Niet alleen Nijs heeft een inhaalrace gereden.
Volgens mij heeft Wuijts een seintje gekregen want hij was opvallend positief over Lars van der Haar vandaag. Had het er toch meerdere keren over dat hij zijn verantwoordelijkheid nam, en zelfs niets negatiefs over het er Nys opleggen in de sprint.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch ook ruimschoots aandacht aan besteed?
idd, daar heeft bijv. Vannieuwkerke ook nog wel eens last van. Sympathieke gozer, totdat er iemand op staat die in de positie komt om een zege van een belg af te pakken, dan wordt het al snel vals.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van der Haar heeft dan ook niet gewonnen en kwam op geen enkel moment in de buurt van de overwinning die wel naar een Belg ging.
In dat soort omstandigheden deelt hij wel vaker complimenten uit aan niet-Belgen
Je kan toch niet van de UCI president verwachten dat die voor zo'n cross helemaal naar dat Franse Nommay afreist?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:03 schreef Wombcat het volgende:
Waarom doen ze de uitreiking van de WB de vrijdag voor het WK? Welke idioot heeft dat verzonnen? Kan toch gewoon direct na de laatste koers.
Wat blijft Albert toch onsympathiek in interviews. Altijd van diequote:Albert: "Best oké na week trainen"
"Ik was best oké, zeker in de eerste helft van de koers", doet Niels Albert het verhaal van zijn achtste zege dit seizoen. "De concurrentie was niet goed vertrokken, daar heb ik van kunnen profiteren. Net zoals Sven Nys dat de voorbije wedstrijden deed na mijn slechte start."
"In de laatste twee rondes ontbrak de frisheid, omdat ik de hele week hard ben blijven trainen. Het parcours werd ook slechter en slechter. Ik had moeten wisselen naar plattere en bredere tubes, maar dat durfde ik niet. De materiaalpost was te slecht. Daardoor kwamen ze nog dicht bij mij, maar dat had ik ingecalculeerd."
Met Bina en Walsleben had Albert twee (halve) ploegmaats mee in de aanval. "Dat speelde niet in mijn voordeel. Ik had graag een keertje in hun wiel gezeten op dit parcours, maar daar reden ze te traag voor."
Alberts laatste klassementszege dateerde van 24 november in Gieten. "Tijdens de kerstperiode kende ik de nodige pech en botste ik op een sterke Nys. Maar zo slecht is het nog niet, Vantornout moet op de kalender al terug naar oktober kijken voor een overwinning."
Sowieso een onsympathieke sportman.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Wat blijft Albert toch onsympathiek in interviews. Altijd van dieopmerkingen
quote:Op maandag 6 januari 2014 07:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgend jaar komt er een WB-cross in Engeland (Milton Keynes) en Las Vegas blijft ook een optie, al zou die dan vergezeld worden door een cross voor de Superprestige en eentje voor de Bpost trofee in de VS.
quote:Ophef in Vlaams crossland: Klaas Vantornout heeft geprobeerd om het BK-parcours van zondag in Waregem te laten aanpassen. Maar de Belgische kampioen van Sunweb-Napoleon Games kreeg nul op het rekest. "Een schaamteloze demarche" noemde commentator Michel Wuyts het. Sven Nys, Niels Albert en bondsvoorzitter Tom Van Damme zijn dezelfde mening toegedaan. "Vragen staat vrij", reageert teammanager Jurgen Mettepenningen.
Klaas Vantornout gaf woensdag ziek op in Baal en trok naar de warmte in Spanje. Maar niet voor donderdag nog even langs te gaan in Waregem, waar hij een opvallend verzoek had voor de parcoursbouwer: of de balken in plaats van voor de bocht niet na de bocht gelegd konden worden.
"Humor van de bovenste plank. Ik schrok niet eens toen ik het hoorde. Ik geef het je op een briefje: met zulke zaken maak je je niet populair"
SVEN NYS
Vantornout heeft het niet zo voor balken en na de bocht zou iedereen er te voet over moeten. Ploegleider Mario De Clercq steunde de eis - volgens Gazet van Antwerpen werd er zelfs met geld gezwaaid - maar beide mannen kwamen van een kale reis thuis.
Opvallend: ook vorig jaar probeerden Vantornout en zijn team om de BK-omloop in Mol te veranderen. Ze wilden een lange zandstrook eruit. Maar ook toen bleef het parcours gehandhaafd.
Het manoeuvre van Vantornout kwam al snel Sven Nys en Niels Albert ter ore. Die lachten er eens smakelijk om, maar konden het maar matig appreciëren: "Humor van de bovenste plank", zegt Nys. "Ik schrok niet eens toen ik het hoorde. Ik geef het je op een briefje: met zulke zaken maak je je niet populair."
Ook Albert begrijpt Sunweb-Napoleon Games niet: "Je kunt als renner tips geven aan een parcoursbouwer. Als het om de veiligheid gaat, of om het spektakel te verhogen. Maar ingrijpen met je eigen gewin voor ogen, dat doe je niet."
Van Damme: "Platte koopmansgeest"
Tom Van Damme was 12 maanden geleden in Mol een van de partijen die benaderd werden om het parcours aan het Zilvermeer te veranderen. De bondsvoorzitter is niet te spreken over het nieuwe verhaal.
"Als het klopt dat ze opnieuw centen willen bovenhalen, is het hoog tijd dat daar paal en perk aan gesteld wordt. Het dreigt stilaan pathologisch te worden bij dat team."
"Dit is een vertoon van platte koopmansgeest, iets wat het imago van een mooie sporttak besmeurt. Ik kan alleen maar de diepste afkeuring opbrengen voor zulke praktijken."
Van Damme klinkt stellig: "Alle voorgestelde wijzigingen worden afgewezen. Ik hoop dat het een einde zal stellen aan die verwerpelijke manier van handelen. Ik reken erop dat die ploeg na deze nieuwe zaak ophoudt met zich belachelijk te maken."
Mettepenningen: "Vragen staat vrij"
Teammanager Jurgen Mettepenningen van Sunweb-Napoleon Games hoorde naar eigen zeggen via de media van de actie van Vantornout. "Maar dat zal dan wel zo zijn, zeker?", reageert hij laconiek in Gazet van Antwerpen.
Mettepenningen vindt dat van een mug een olifant gemaakt wordt: "Veldrijden is groot in het kleine Vlaanderen, dan krijg je van die dingen. Laat me dit duidelijk stellen: de organisator heeft het beslissingsrecht, in alle omstandigheden. Maar vragen staat tegelijk vrij."
quote:Olympisch veldrijden weer stapje dichterbij
Peter Van Den Abeele, UCI-offroadcoördinator, heeft volgende week een afspraak met Christophe Dubi, directeur sport van het IOC, om te spreken over de opname van veldrijden in het programma van de Olympische Winterspelen.
Cyclocross droomt al langer van een olympisch label, maar nu zouden een aantal hefbomen voorhanden zijn om het te realiseren. Om te beginnen heeft de nieuwe UCI-voorzitter Brian Cookson een verleden in het veldrijden en kan hij het blijkbaar zeer goed vinden met de nieuwe IOC-voorzitter Thomas Bach. Maar de belangrijkste troef van cyclocross is dat het de krachten bundelt met de machtige Internationale Atletiekfederatie (IAAF) die graag veldlopen op de Winterspelen wil krijgen en nu geblokkeerd wordt door hetzelfde regeltje dat ook veldrijden tegenhoudt: de verplichting dat er sneeuw of ijs bij te pas moet komen. Mocht dat regeltje kunnen worden aangepast, dan staat de deur open voor veldlopen én veldrijden.
Joh. Je snapt wat ik bedoel, neem ik aan?quote:
Van de huidige beloften zie ik er ook maar twee. Maar als je Van der Haar, Toupalik en Dubau meerekent, want die laatste twee gaan het denk ik wel maken, heb je er zo maar 5 die binnen een paar jaar de dienst uit kunnen gaan maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mathieu vond trouwens ook dat er nu een uitzonderlijk sterke generatie beloften is en ze met meerderen zijn die in de toekomst Albert en co op een hoopje zullen rijden. Ik zie er eerlijk gezegd toch maar 2, de overigen lijken me hoogstens kandidaten om door te groeien tot zo'n gemiddelde Telenet-Fidea of AA Drink renner. Plekken 6 tot 10 dus, met af en toe een uitschietertje.
en ik moet nog zien of dat Team Alonso er daadwerkelijk ooit komt ...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kunt je ondertussen afvragen wie er niet gepolst is door Team Alonso. Zou Fernando weten dat er maar 30 in een ploeg gaan?
Deze dude, sterk argument hoorquote:Geert Slot van NOC*NSF moet nog zien dat de UCI een wielren-discipline op de Winterspelen krijgt.
'Dat zou revolutionair zijn. Dan moet er eerst een aanpassing komen van het reglement over de verplichte ondergrond van sneeuw en ijs. En wielrennen als sport is niet voorbehouden aan de winter. Zo wordt er in de winter ook gevoetbald, maar er is geen voetbal tijdens de Winterspelen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-heel-ver-weg.dhtml
Whahaha. Hoe kreeg 'ie dat voor elkaar?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef TheArt het volgende:
In België wordt Van Aert gediskwalificeerd na een valse start
twitter:VBaeri twitterde op zondag 12-01-2014 om 12:53:24Vanderhaar mag wel de post binnenrijden zonder te wisselen zonder straf, Van Aert mag nog niet eens achteraan starten na 0.5s jump start. reageer retweet
Ook meteen weer meervoud, dus het staat er vol mee als je nu gaat zoeken?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:05 schreef baggerbaas het volgende:
Komen ook weer leuke calimero's voorbij op Twittertwitter:VBaeri twitterde op zondag 12-01-2014 om 12:53:24Vanderhaar mag wel de post binnenrijden zonder te wisselen zonder straf, Van Aert mag nog niet eens achteraan starten na 0.5s jump start. reageer retweet
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef TheArt het volgende:
Mathieu op weg naar de Nederlandse beloftentitel.
In België wordt Van Aert gediskwalificeerd na een valse start
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 13:25 schreef Evertjan het volgende:
Rijd lars boom nog een paar crossen btw?
Bij de nationale kampioenschappen levert de UCI de jury?twitter:andremeganck twitterde op zondag 12-01-2014 om 12:40:10#WKwaregem #U23 valse start - veroorzaakt door Wout Van Aert krijgt startverbod door de UCI - vertrekt alsnog tegen de beslissing van UCI reageer retweet
En dat voor het zoveelste waardeloze schaatstoernooiquote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat de NOS het NK niet uitzend.
Tussen al die uren schaatsen zou een uur veldrijden toch wel moeten kunnen. Nu moeten we het met een samenvatting van 5 minuten doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
En dat voor het zoveelste waardeloze schaatstoernooi
In de dweilpauzes zou je het veldrijden uit kunnen zenden. Met een beetje mazzel kun je dan de finale zelfs live doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tussen al die uren schaatsen zou een uur veldrijden toch wel moeten kunnen. Nu moeten we het met een samenvatting van 5 minuten doen.
Ondanks dat VDH wel kampioen zal worden verwacht ik wel een leuke NK wedstrijd.
Gelukkig heeft Sporza sinds vorig jaar weer de rechten voor het BK.
Het waren iig belgen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij de nationale kampioenschappen levert de UCI de jury?twitter:andremeganck twitterde op zondag 12-01-2014 om 12:40:10#WKwaregem #U23 valse start - veroorzaakt door Wout Van Aert krijgt startverbod door de UCI - vertrekt alsnog tegen de beslissing van UCI reageer retweet
Adrenaline, niet te zwaar aan tillen man.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef buzz1291 het volgende:
En in Belgie wordt zo'n respectloze aktie als illegale deelnemer van Wout van Aert natuurlijk weer met de mantel der liefde bedekt. Wat een land is het toch.
Beetje overdreven jaquote:Op zondag 12 januari 2014 14:56 schreef TheArt het volgende:
Gigantische voorbeschouwing op de Belg voor een evenement met maar 14 deelnemers
Kut voor de toeschouwers.quote:
Valt mee als 14dequote:
Twee rondes brommeren voor hem bij de opwarmingquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef DeeBee het volgende:
Vanthourenhout, ach, contractje toch weer binnen. Ik weet niet wat die gast allemaal bij Nys doet om dat te verdienen.
Genot bij het interview, gaat ook vast de sloot inquote:
Als ik een officiële sponsor was zou ik dat niet toelaten nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
"Debo Decor"
Worden dit soort figuren niet van het terrein afgeslagen?
Ik gok Ad Pertijsquote:Op zondag 12 januari 2014 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Iemand nog een goede Twitter voor het volgen van het NK?
http://www.wiel-rent.nl/liveticker-nkveldrijden2014-zondag-elitequote:Op zondag 12 januari 2014 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Iemand nog een goede Twitter voor het volgen van het NK?
Thxquote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.wiel-rent.nl/liveticker-nkveldrijden2014-zondag-elite
4000 vipsquote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Op de Hippodroom in Waregem, staan maar liefst negen vip-tenten opgesteld, uiteraard op welgekozen locaties. Daartegenover staan twee publiekstenten.
Bron.
Hij is de waterdrager, gaat bidons bij de sportbestuurder halen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef DeeBee het volgende:
Vanthourenhout, ach, contractje toch weer binnen. Ik weet niet wat die gast allemaal bij Nys doet om dat te verdienen.
Wederom een illustratie van het feit dat Nys een veel completere sportman is dan Albert.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, dit wordt het niet voor Albert, je ziet het aan zijn gezicht/gedrag, dit is de klagende Albert.
Het is niet voor niks dat Nys nog steeds top is.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Wederom een illustratie van het feit dat Nys een veel completere sportman is dan Albert.
Kan ook Shimano zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
En Trek had nog wel zo'n goede fietsen.
Teken aan de wand inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens niet alleen Albert die tegenvalt. Michael Vanthourenhout, Jim Aernouts, Wietse Bosmans en Bart Wellens vechten voor het podium.
Te veel tripelsquote:Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef Tommeke het volgende:
Heeft die Albert gister in de kroeg gehangen? Zo ziet ie eruit en zo rijdt ie ook rond!
twitter:vremdetweet twitterde op zondag 12-01-2014 om 15:27:18Als Albert rap zijn profstatuut opgeeft, kan hij nog winnen bij de elite zonder contract. #bkwaregem reageer retweet
Maar dan is hij wel vals gestartquote:Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef TheArt het volgende:
twitter:vremdetweet twitterde op zondag 12-01-2014 om 15:27:18Als Albert rap zijn profstatuut opgeeft, kan hij nog winnen bij de elite zonder contract. #bkwaregem reageer retweet
Zou mooi zijn ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een 2e plek voor Wellens zou wel leuk zijn.
Duifkes volgens recept Adrie van der Poel?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja.
Wieske zal weer duifkes klaargemaakt hebben.
Motortje op de fietsquote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef Wombcat het volgende:
Wellens heeft opeens een brommer ingeslikt
Onbegrijpelijk dat hij dat niet simpelweg durft te benoemen, inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Ja Wuyts, Niels is gewoon mentaal niet sterk.
Omdat ze fittie met elkaar gingen doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom is er eigenlijk zoveel gepraat over dit parcours? Is toch niks mis mee?
Dat was over Vantornout, maar eerder was er toch de discussie dat het een racebaan was?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze fittie met elkaar gingen doen.
quote:Integendeel, Corne van Kessel komt steeds korter en een aansluiting lijkt slechts een kwestie van minuten.
Thijs van Amerongen daarentegen moet steeds meer terrein prijsgeven op Lars van der Haar.
Lars van der Haar bouwt zijn voorsprong niet uit.
Gaat moeilijk worden met Peeters en Pauwels op z'n wiel.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:41 schreef OProg het volgende:
Wellens gun ik alleen al een podium omdat hij vandaag zo graag wil.
Het zal lastig worden inderdaad maar ik gun het hem wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden met Peeters en Pauwels op z'n wiel.
Gunnen zeker.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zal lastig worden inderdaad maar ik gun het hem wel.
Bedoeling is om voor zich te laten dubbelen om zo nog even kopwerk voor Nys te kunnen doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef DeeBee het volgende:
quote:Doorkomst na 7 rondes
1. Lars van der Haar solo
2. Corne van Kessel op 21 sec
3. Thijs van Amerongen op 58 sec
4. Thijs Al op 1.27 min
5. Eddy van IJzendoorn op 1.28 min
6. Niels Wubben
7. Twan van den Brand
8. Patrick van Leeuwen
9. Rudi Van Houts
Hoop doet leven.quote:
Lijkt me niet, althans niet veel vergeleken met een normale cross.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Geen geld te verdienen aan de meet?
quote:De uitslag van het Nationaal Kampioenschap Veldrijden 2014 is als volgt:
1. Lars van der Haar
2. Corne van Kessel
3. Thijs van Amerongen
4. Thijs Al
5. Eddy van IJzendoorn
6. Twan van den Brand
7. Niels Wubben
8. Patrick van Leeuwen
9. Rudi Van Houts
10. Micki van Empel
Deze uitslag is officieus. Voor de officiële uitslagen verwijzen wij u graag naar www.cyclingdatabase.com
Ik ben blijquote:
Volgend seizoenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel jammer dat we de driekleur niet veel gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |