Niet hier, mijn hood mag niet weten dat ik ook een zolderkamerautist ben.quote:
LB my nigguhquote:
Post dan nietquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niet hier, mijn hood mag niet weten dat ik ook een zolderkamerautist ben.
Yoquote:
Maar ik ben de meest ondergewaardeerfe user van 2013 met hits als: 'ONZ SC jingle', 'Hee, heb jij mijn panterbadjas gezien' en 'Ode aan alle mooie meisjes op het FOK! forum'quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar ik ben de meest ondergewaardeerfe user van 2013 met hits als: 'ONZ SC jingle', 'Hee, heb jij mijn panterbadjas gezien' en 'Ode aan alle mooie meisjes op het FOK! forum'
Wilt u mij echt weg? Of wilt u de dubbelcd aanschaffen voor slechts 7,99
Ik heb daar iets tegenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb al echt een week pijn als ik mn pols beweeg
#yolo
Jij bent echt slimquote:Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb daar iets tegen
Niet je pols bewegen
Ondergewaardeerde*quote:Op zondag 5 januari 2014 12:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar ik ben de meest ondergewaardeerfe user van 2013 met hits als: 'ONZ SC jingle', 'Hee, heb jij mijn panterbadjas gezien' en 'Ode aan alle mooie meisjes op het FOK! forum'
Wilt u mij echt weg? Of wilt u de dubbelcd aanschaffen voor slechts 7,99
Oké.quote:
Ripquote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme weer een BSoDGisteravond ook al!
Bruine Schimmel op je Dick? Ripquote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme weer een BSoDGisteravond ook al!
Misschien moet je ze niet eerst in je kont stoppenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan ik nooit een ei koken zonder dat ze al in het water breken?
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet eerst in je kont stoppen
Gaatje in de onderkant prikken met een naald.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Moet ook zonder kunnen, mijn broer lukt het altijd prima.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaatje in de onderkant prikken met een naald.
Wie is Dick?quote:
Beetje zout in de pan doen.quote:
Ah, oké, wist niet dat dat wat uit zou maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje zout in de pan doen.
En sowieso kan er wel meer water in, zo lijkt 't net alsof je eieren drijven.
Aight mii mann. Hoeveel heb je op swa.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:31 schreef Braddie het volgende:
Bah, gister avond uitgeweest terwijl dat helemaal niet mijn intentie was, wel een gezellige avond gehad.
Jammer dat een vriendin van me afspreekt met een gozer, die helemaal hier heen laat komen, en er dan met een andere jongen vandoor gaat en die ene kerel niks laat weten.
(En uiteraard heb ik weer eens voor mijn doen teveel gedronken)
quote:
Op een lepel leggen en dan zachtjes in het water laten zakken.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Ik hoef ook helemaal niet naar jouw oma.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Fopje het volgende:
Ik ga lekker naar mijn oma HAHAHAHAHA JULLIE LEKKER NIET.
Ik had ze eerst in de pan gelegd, toen pas het water uit de waterkoker erbij gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op een lepel leggen en dan zachtjes in het water laten zakken.
Ik heb je oma gisteravond al gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Fopje het volgende:
Ik ga lekker naar mijn oma HAHAHAHAHA JULLIE LEKKER NIET.
Als je dat laatste weet, waarom stop je dan niet eerder of drink je water tussendoor?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:31 schreef Braddie het volgende:
Bah, gister avond uitgeweest terwijl dat helemaal niet mijn intentie was, wel een gezellige avond gehad.
Jammer dat een vriendin van me afspreekt met een gozer, die helemaal hier heen laat komen, en er dan met een andere jongen vandoor gaat en die ene kerel niks laat weten.
(En uiteraard heb ik weer eens voor mijn doen teveel gedronken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |