SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bojan heeft het 1 wedstrijd goed gedaan in de spits. ik weet het dus nog nietquote:Op zondag 5 januari 2014 03:12 schreef mabo11 het volgende:
Maar jullie zagen liever bojan in de spits dan goalbein of hoessen toen de jong geblesseerd was. Ook al was hij alleen technisch beter zonder body.
Ook ik zie dat schöne op rv beter rendeert, maar dat je beter bojan kan brengen om iets te forceren dan andersom.
Mijn aanval zou dan ook zijn: fischer-de jong-schöne![]()
de jong op 10 toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 04:17 schreef dimmak het volgende:
Hoesen 1, Bojan 2, de Jong 3.
In that order.
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Oké Frankquote:Op zondag 5 januari 2014 04:17 schreef dimmak het volgende:
Hoesen 1, Bojan 2, de Jong 3.
In that order.![]()
Frank was gisteren lekker bezig tijdens de nieuwjaarswedstrijd van de ex-internationals tegen de Koninklijke HFC. Hij kan het nog steeds.![]()
Dit dus. En met goed bedoelen we nuttig.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:30 schreef Adames het volgende:
[..]
bojan heeft het 1 wedstrijd goed gedaan in de spits. ik weet het dus nog niet
Overigens was Cuenca nog meer geschikt voor Ajax dan Bojan.![]()
Ik denk dat talenten die hedendaags bij Ajax met het eerste meegaan op trainingskamp het wel in zich zullen hebben het te kunnen maken of een toevoeging zijn voor in de breedte.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Volgens mij ging zelfs Overtoom mee op trainingskamp, dus dat zegt juist helemaal niks. Natuurlijk heeft hij talent, maar je gaat voorbij aan bijna al mijn punten. En 8 miljoen voor een bijna transfervrije, redelijke voetballer? Tuurlijk. Bojan huren voor de breedte, tuurlijk
. En nogmaals, ik zei niet dat ze persé moeten kopen, maar het kan ook geen kwaad. Maar goed, hier gaan we toch niet uit komen, zeker niet als je haast al mijn punten ontwijkt.
7/8 miljoen voor een speler met een 1-jarig contract heeft Ajax ook gehad voor Alderweireld, Vertonghen en Stekelenburg. Zoals je zelf zegt kan Siem aardig uit de voeten als spits dus als die volgend seizoenshelft goed speelt zal ook hij dat bedrag opbrengen.
Welke spits zou jij willen zien komen dan? Als je toch zegt dat kopen geen kwaad kan.![]()
Bojan heeft volgend seizoenshelft nog te gaan en heeft nog kans zich te bewijzen. Hij kan op meerdere posities uit de voeten. Als hij het veld in komt maakt hij het elftal niet bizar slechter en kan iets forceren. Je kan hem huren en zit een andere speler zijn ontwikkeling dan niet in de weg, is goedkoper dan een nieuwe speler kopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leg dit eens goed uit.
Bojan heeft helemaal niets gepresteerd bij Ajax, hoe kun je ervan overtuigd zijn dat hij een meerwaarde is als selectiespeler? Gezien zijn spel is hij niet goed genoeg voor de subtop van de eredivisie dus zeker niet goed genoeg voor Ajax. Elke keer dat ophemelen van Bojan omdat hij toevallig bij Barcelona en Milan heeft gespeeld én gefaald. Hou toch op, het is een schande dat Bojan nog bij Ajax rondloopt, hij had deze winterstop teruggestuurd moeten worden naar Barcelona.![]()
Open deur.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik denk dat talenten die hedendaags bij Ajax met het eerste meegaan op trainingskamp het wel in zich zullen hebben het te kunnen maken of een toevoeging zijn voor in de breedte.Vertonghen en Stekelenburg vielen echt op, op hun posities. De Jong amper. En wat is zijn positie eigenlijk? Dat werkt momenteel niet in zijn voordeel. Daarnaast zou jij Bojan, Hoesen of Kishna in de spits zetten, dus daar kan hij zich dan niet laten zien he.quote:7/8 miljoen voor een speler met een 1-jarig contract heeft Ajax ook gehad voor Alderweireld, Vertonghen en Stekelenburg. Zoals je zelf zegt kan Siem aardig uit de voeten als spits dus als die volgend seizoenshelft goed speelt zal ook hij dat bedrag opbrengen.Geen idee, ik ben geen scout.quote:Welke spits zou jij willen zien komen dan? Als je toch zegt dat kopen geen kwaad kan.![]()
Dan kun je net zo goed een jeugdspeler zijn plek laten overnemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Bojan heeft volgend seizoenshelft nog te gaan en heeft nog kans zich te bewijzen. Hij kan op meerdere posities uit de voeten. Als hij het veld in komt maakt hij het elftal niet bizar slechter en kan iets forceren. Je kan hem huren en zit een andere speler zijn ontwikkeling dan niet in de weg, is goedkoper dan een nieuwe speler kopen.![]()
Dit inderdaad, Bojan heeft nog in geen enkele wedstrijd het verschil gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een jeugdspeler zijn plek laten overnemen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Inderdaad. En dat op meerdere posities uit de voeten kunnen... Je kunt beter stellen op geen enkele positie geschikt voor Ajax. Nog een jaar om zich te bewijzen? Hij is bij Roma, Milan en in principe Ajax al gefaald. Dat hij bij Barça faalt neem ik hem niet kwalijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Bojan heeft nog in geen enkele wedstrijd het verschil gemaakt.![]()
Open deur. Oke, Kishna Bazoer en Riedewald hebben het allen in zich te slagen bij Ajax 1 van wat ik van ze heb gezien. En gaan dat ook doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Open deur.
[..]
Vertonghen en Stekelenburg vielen echt op, op hun posities. De Jong amper. En wat is zijn positie eigenlijk? Dat werkt momenteel niet in zijn voordeel. Daarnaast zou jij Bojan, Hoesen of Kishna in de spits zetten, dus daar kan hij zich dan niet laten zien he.
[..]
Geen idee, ik ben geen scout.
De Jong is International bij Oranje en aanvoerder van Ajax. Is een veel scorende middenvelder. We zullen in de zomer wel zien wat hij opbrengt.
Het feit dat je geen idee hebt zegt al genoeg. Er is geen spits die zich al bewezen heeft en waarvoor Ajax het geld heeft hem aan te trekken. Het enige wat ze kunnen doen is proberen een buitenlands talent te halen die nog jong en niet veel in de picture is. Maar Ajax heeft Kishna al en ook Bailey gaat in deze maand een contract tekenen bij Ajax? Dat zullen ze dus niet doen.
Nee, ik zou Hoesen Kishna en Bojan niet laten spelen voor De Jong. Ik heb het over volgend jaar, als De Jong weg is. Dan zou ik dat uiteraard wel doen.![]()
Je moet die jongen nog de kans geven voor het tweede seizoenshelft. Hij begon al niet wedstrijdfit bij Ajax, daarna na zijn blessure nog niet. Hij heeft nu de kans gekregen dat te worden en na het trainingskamp moet die ook fit genoeg zijn. Daarna kan je hem afkraken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Bojan heeft nog in geen enkele wedstrijd het verschil gemaakt.![]()
Ja, dat ziet Stevie Wonder ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Open deur. Oke, Kishna Bazoer en Riedewald hebben het allen in zich te slagen bij Ajax 1 van wat ik van ze heb gezien. En gaan dat ook doen.Je bent ook al scout begrijp ik?quote:Het feit dat je geen idee hebt zegt al genoeg. Er is geen spits die zich al bewezen heeft en waarvoor Ajax het geld heeft hem aan te trekken. Het enige wat ze kunnen doen is proberen een buitenlands talent te halen die nog jong en niet veel in de picture is.![]()
Je hoeft geen scout te zijn om dat te kunnen bedenken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, dat ziet Stevie Wonder ook.
[..]
Je bent ook al scout begrijp ik?
Ajax had dan altijd nog Helenius vorig jaar kunnen halen, maar heeft dat niet gedaan.
Maar noem jij maar eens een spits dan.![]()
Mario Kempesquote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je hoeft geen scout te zijn om dat te kunnen bedenken.
Ajax had dan altijd nog Helenius vorig jaar kunnen halen, maar heeft dat niet gedaan.
Maar noem jij maar eens een spits dan.![]()
lukt je niet dusquote:
En bovendien is de scouting voor het eerste elftal ook sinds het technisch hart is aangetreden niet echt goed te noemen. De jeugdscouting is echter wel top. Maar de tijd dat er tropische verassingen kwamen voor het eerste elftal die direct een versterking waren is voorlopig voorbij zolang de scouting nog niet is gerenoveerd.![]()
Ajax heeft toch nog steeds zo'n beetje het meeste aantal scouts van heel Europa of is dat inmiddels minder?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef davyleiden het volgende:
[..]
lukt je niet dus
En bovendien is de scouting voor het eerste elftal ook sinds het technisch hart is aangetreden niet echt goed te noemen. De jeugdscouting is echter wel top. Maar de tijd dat er tropische verassingen kwamen voor het eerste elftal die direct een versterking waren is voorlopig voorbij zolang de scouting nog niet is gerenoveerd.![]()
Ik denk dat Ajax nog steeds wel zo'n beetje het meeste aantal scouts heeft, maar dan vooral op Nederland zelf gericht (en op de jeugd).quote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft toch nog steeds zo'n beetje het meeste aantal scouts van heel Europa of is dat inmiddels minder?![]()
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over het feit of er wel of geen spitsen voor Ajax zijn. Natuurlijk is dat niet makkelijk, maar het is niet onze taak toch? Daarnaast leg je steeds de nadruk op die aankoop, alsof ik daar om smeek of zo.quote:![]()
Lekker een beetje Fox Sports scouting.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax nog steeds wel zo'n beetje het meeste aantal scouts heeft, maar dan vooral op Nederland zelf gericht (en op de jeugd).![]()
De kans dat er spitsen zijn voor Ajax die direct een versterking zijn en die niet veel kosten is heel klein. Ajax heeft met Kishna, Walian en binnenkort Bailey de alternatieven voor die positie voor de toekomst al in bezit. Hopen dat die gaan slagen dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over het feit of er wel of geen spitsen voor Ajax zijn. Natuurlijk is dat niet makkelijk, maar het is niet onze taak toch? Daarnaast leg je steeds de nadruk op die aankoop, alsof ik daar om smeek of zo.![]()
Tja dat is nog 1 van de enige kritiekpunten op het TH. Maar ook echt dramatisch als je zo'n Sigthorsson haalt. Ajax moet veel verder durven te scouten, Japan bijvoorbeeld. Nederland werd niet voor niets overklast door Japan op basis van techniek.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Lekker een beetje Fox Sports scouting.![]()
Dat overklassen zat hem meer in het eindeloos jagen door de Japanners. Dan wordt meteen duidelijk hoe kwetsbaar de Nederlandse verdediging is.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Tja dat is nog 1 van de enige kritiekpunten op het TH. Maar ook echt dramatisch als je zo'n Sigthorsson haalt. Ajax moet veel verder durven te scouten, Japan bijvoorbeeld. Nederland werd niet voor niets overklast door Japan op basis van techniek.![]()
Maar het is wel pijnlijk om te zien dat Japan technisch zeer onderlegd is en het bij een aantal spelers in Oranje ver onder de maat is. Dat geforceerde fysiek willen opleiden is echt een lachertje geweest.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat overklassen zat hem meer in het eindeloos jagen door de Japanners. Dan wordt meteen duidelijk hoe kwetsbaar de Nederlandse verdediging is.![]()
4-5 mans middenveld ookquote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat overklassen zat hem meer in het eindeloos jagen door de Japanners. Dan wordt meteen duidelijk hoe kwetsbaar de Nederlandse verdediging is.![]()
Daar is iedereen (bij Ajax in ieder geval) het wel over eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar het is wel pijnlijk om te zien dat Japan technisch zeer onderlegd is en het bij een aantal spelers in Oranje ver onder de maat is. Dat geforceerde fysiek willen opleiden is echt een lachertje geweest.
De jaren dat de nationale jeugdteams om de prijzen meededen / meedoen ( vanaf 2005 ofzo) heeft vele zand in de ogen gestrooid. Geen fatsoenlijke speler doorgebroken sindsdien terwijl in het verleden de jeugdteams de eindtoernooien niet eens haalden maar wel aan de lopende band toppers voortbracht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toen stond ook alleen Cillessen als Ajacied in de verdediging en geen helden zoals Veltman en Denswil.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik geef je deels gelijk. Veltman wordt een topper. Denswil doet mij erg veel denken aan Douglas. Teveel rare foutjes waardoor je vooralsnog niet echt goed op hem kunt bouwen. Dat kan bij Veltman wel. Die zorgt voor veel meer vertrouwen binnen de ploeg in hun eigen verdediging.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Toen stond ook alleen Cillessen als Ajacied in de verdediging en geen helden zoals Veltman en Denswil.![]()
Denswil mag je op zich nog wel even de tijd geven voordat je hem vergelijkt met Douglas.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik geef je deels gelijk. Veltman wordt een topper. Denswil doet mij erg veel denken aan Douglas. Teveel rare foutjes waardoor je vooralsnog niet echt goed op hem kunt bouwen. Dat kan bij Veltman wel. Die zorgt voor veel meer vertrouwen binnen de ploeg in hun eigen verdediging.![]()
de Jong in de spits en Hoesen als invaller, prima toch
Andersen of Fischer op 10 zou mooi geweest zijn als we daar nog aan deden...![]()
Hoesen verkopen aan Utrecht ofzo, Siggy naar de Bundesliga en een fatsoenlijke spits erbij is het bestequote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
de Jong in de spits en Hoesen als invaller, prima toch
Andersen of Fischer op 10 zou mooi geweest zijn als we daar nog aan deden...![]()
De Bundesliga clubs zullen wel staan springen om Sigthorsson jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen verkopen aan Utrecht ofzo, Siggy naar de Bundesliga en een fatsoenlijke spits erbij is het beste
Oh.![]()
Clubs uit het rechterrijtje wel ja precies het type spits waar ze van houden daarquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Bundesliga clubs zullen wel staan springen om Sigthorsson ja![]()
Weder Bremen misschien?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Bundesliga clubs zullen wel staan springen om Sigthorsson ja
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ze houden daar van spitsen die er niks van kunnen? Misschien houden ze ook van middenvelders die er niks van kunnen, kan Siem de Jong ook weg.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clubs uit het rechterrijtje wel ja precies het type spits waar ze van houden daarOh.![]()
Is een leuke voor Sankt Pauliquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Bundesliga clubs zullen wel staan springen om Sigthorsson jaRED ONS HENNIEGOD![]()
En hier houdt voor mij de discussie direct opquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze houden daar van spitsen die er niks van kunnen? Misschien houden ze ook van middenvelders die er niks van kunnen, kan Siem de Jong ook weg.![]()
![]()
Siem is een held en een echte Ajacied.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze houden daar van spitsen die er niks van kunnen? Misschien houden ze ook van middenvelders die er niks van kunnen, kan Siem de Jong ook weg.![]()
Maakt hem nog geen goede voetballerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Siem is een held en een echte Ajacied.![]()
Kan in de spits aardig meevoetballen ja, maar op het middenveld is hij gewoon drama. Laat hem er eerst eens voor zorgen dat hij zelf een paar goede wedstrijdjes speelt voordat je hem ook aanvoerder maakt. Hij heeft het al druk genoeg met zichzelf. Maar misschien dat hij samen met Blind en Klaassen/Serero wel goed speelt op het middenveld.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig is hij wel een goede voetballer![]()
Als spits wel, als middenvelder niet. Althans niet voor het systeem dat Ajax speelt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig is hij wel een goede voetballerWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jij hebt vorig seizoen alleen de wedstrijden van Siem in de spits gezien?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan in de spits aardig meevoetballen ja, maar op het middenveld is hij gewoon drama. Laat hem er eerst eens voor zorgen dat hij zelf een paar goede wedstrijdjes speelt voordat je hem ook aanvoerder maakt. Hij heeft het al druk genoeg met zichzelf. Maar misschien dat hij samen met Blind en Klaassen/Serero wel goed speelt op het middenveld.![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Jij hebt vorig seizoen alleen de wedstrijden van Siem in de spits gezien?![]()
Je weet niet hoe zoiets loopt. Ik had een jaar geleden zeker niet durven zeggen dat een middenveld met Blind, Klaassen en Serero zo goed zou lopen, dus waarom iets uitsluiten?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Morendo het volgende:
Siem en Davy samen op het middenveld? Liever niet...![]()
Als middenvelder ook maar dan dichter tegen de 16 aan van de tegenstander. Dat hij als halfspeler misschien niet geschikt is dat is een ander verhaal maar je kan moeilijk zeggen dat hij niet kan voetballen of zoals sommige hier zeggen slecht is.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als spits wel, als middenvelder niet. Althans niet voor het systeem dat Ajax speelt.![]()
En juist bij Ajax moet hij als halfspeler spelen op het middenveld. Dat is dan ook gelijk het probleem. Als nummer 10 kan hij prima renderen als een spits gaten trekt voor hem.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als middenvelder ook maar dan dichter tegen de 16 aan van de tegenstander. Dat hij als halfspeler misschien niet geschikt is dat is een ander verhaal maar je kan moeilijk zeggen dat hij niet kan voetballen of zoals sommige hier zeggen slecht is.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat ben ik met je eens. Maar dat maakt hem geen slechte speler dat maakt hem een speler die niet in het systeem past.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En juist bij Ajax moet hij als halfspeler spelen op het middenveld. Dat is dan ook gelijk het probleem. Als nummer 10 kan hij prima renderen als een spits gaten trekt voor hem.![]()
![]()
Beide spelers willen graag zo snel mogelijk naar voren toe, strafschopgebied van de tegenstander, Siem nog iets meer. Wat blijft er dan over van het teamspel?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet niet hoe zoiets loopt. Ik had een jaar geleden zeker niet durven zeggen dat een middenveld met Blind, Klaassen en Serero zo goed zou lopen, dus waarom iets uitsluiten?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Maar als spits past hij juist wel weer prima in het systeem.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar dat maakt hem geen slechte speler dat maakt hem een speler die niet in het systeem past.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Welke spits erbij?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen verkopen aan Utrecht ofzo, Siggy naar de Bundesliga en een fatsoenlijke spits erbij is het beste![]()
Wat is een fatsoenlijke spits en hoeveel moet dat kosten?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke, dat zei hij toch?!![]()
Is volgens transfermarkt 9 mil pond waard. Gaat nooit voor minder dan 15 mil transfereren. Nog meer opties?quote:![]()
quote:quote:Jij moet technisch directeur bij PSV worden.quote:![]()
Waar speelt die lijer Hosé eigenlijk ? Ajax moet hem de kans geven om zijn belofte in te lossen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Jouw posts zijn los van de alternatieven ook verwaarloosbaar, mafklapper.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Gelukkig hebben jullie genoeg andere alternatieven waardoor mijn posts verwaarloosbaar zijn![]()
Rosales verdient ook nog wel een kans.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doe eens relaxed joh, ruzie met je vriendje?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn los van de alternatieven ook verwaarloosbaar, mafklapper.![]()
Nee, je moeder wou niet slikken.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Doe eens relaxed joh, ruzie met je vriendje?![]()
Lodeiro was oprecht een goede speler.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax moet gewoon Cvitanisch en Lodeiro terug halen.
Cvitanich was kut met peren.,Oh.![]()
Beide goede spelers, maar wellicht niet voor Ajax. Geschiktheid is minstens zo belangrijk als kwaliteit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lodeiro was oprecht een goede speler.
Cvitanich was kut met peren.,![]()
Lodeiro mocht nooit spelen op zijn positie omdat meneer ideale schoonzoon daar stond.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Beide goede spelers, maar wellicht niet voor Ajax. Geschiktheid is minstens zo belangrijk als kwaliteit.Oh.![]()
Geen idee wie de ideale schoonzoon is, maar Lodeiro heeft wel wat pech gehad met kansen en blessures inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lodeiro mocht nooit spelen op zijn positie omdat meneer ideale schoonzoon daar stond.![]()
In de spits deed hij het ook niet eens zo slecht. Scoorde gewoon tegen Real, maar werd afgekeurd.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geen idee wie de ideale schoonzoon is, maar Lodeiro heeft wel wat pech gehad met kansen en blessures inderdaad.Oh.![]()
Ik denk Siem.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geen idee wie de ideale schoonzoon is, maar Lodeiro heeft wel wat pech gehad met kansen en blessures inderdaad.![]()
Fijn dat we het wekelijkse momentje, waarbij we sarcastisch namen gaan noemen van spelers die terug moeten komen, weer gehad hebben.![]()
Mss even bellen met Stankovic of die makelaar van Cerny . Of ze nog wat kinderen in de aanbieding hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er deze winter helemaal geen huurspeler of aankoop komt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien weet j0rdiii daar meer vanquote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mss even bellen met Stankovic of die makelaar van Cerny . Of ze nog wat kinderen in de aanbieding hebben
Oh.![]()
Of dat VI journalistjequote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien weet j0rdiii daar meer vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Echt waarquote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lodeiro mocht nooit spelen op zijn positie omdat meneer ideale schoonzoon daar stond.![]()
![]()
Dan nog is het zielig voor Meleg dat Cruijff roept dat ze niet in zee gaan met louche makelaarsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt alleen met nieuws wat al in elke krant heeft gestaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
* Zaakwaarnemers die het ontwikkelingsproces van de speler tegen houden.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan nog is het zielig voor Meleg dat Cruijff roept dat ze niet in zee gaan met louche makelaars![]()
Staan inmiddels geen gastjes van 10 jaar meer op de website van de zaakwaarnemer van Cerny. De jongste is nu 15.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mss even bellen met Stankovic of die makelaar van Cerny . Of ze nog wat kinderen in de aanbieding hebbenDie twee Jamaicanen als ze een verblijfsvergunning kunnen regelen. Zijn wel weer Denen(uiteraard) op stage geweest maar die komen eventueel in de zomer pas denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien weet j0rdiii daar meer van
Een gehuurde rechtsbuiten voor het eerste elftal heel misschien, verder is er niks nodig. Ze willen de weg helemaal vrij houden voor de 5 talenten uit de A1.Dat ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 04:04 schreef davyleiden het volgende:
[..]
* Zaakwaarnemers die het ontwikkelingsproces van de speler tegen houden.![]()
Komt goed uit voor jullie want Fischer kan er namelijk geen zak van.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
En wat nu?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:38 schreef dimmak het volgende:
Vilhena breekt met 'top' zaakwaarnemer Raiola.![]()
Ik hoop het. Toch fijn als hij van de loonlijst af is.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwestie van tijd waarschijnlijk![]()
![]()
Die Turken (no racism) zijn niet echt te vertrouwen qua transfernieuws. Bij hun moet je echt wachten tot Ajax het zelf meldt![]()
Ik hoop niet dat ze hem besodeflikkeren met zijn loon.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik gun Enoh het beste.....
Is wel echt een baas
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ah, oké.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk Ronaldo, aangezien Messi normaal spits is.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk Ronaldo, aangezien Messi normaal spits is.![]()
![]()
Hmmm moet het nog zien. Zie niet in waarom Ola john er gelijk zou staan.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hij is in principe rechtsbenig, dus op rechts kan ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Omdat Bojan er geen kut van kan en Fischer uit vorm isquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Hmmm moet het nog zien. Zie niet in waarom Ola john er gelijk zou staan.![]()
niet eens een beetje grappigquote:Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat heeft Sana met z'n haar gedaan dan?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dat is Hoesen, wat dom van je dat je dat niet ziet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat heeft Sana met z'n haar gedaan dan?![]()
Sana is niet mee op trainingskamp zie ikDie kunnen we dus afschrijven.
Jammer, hij begon wel grappig"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Als je Ola gaat huren , doe dan ook optie tot koop, voor halfjaartje huren en vervolgens weer geen jeugd hebben die het aankan schiet niet op.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
laat hem die bril op t veld dan ook eens dragen!quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jij hebt er echt geen kijk opquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Smoofie het volgende:
Als je Ola gaat huren , doe dan ook optie tot koop, voor halfjaartje huren en vervolgens weer geen jeugd hebben die het aankan schiet niet op.![]()
1. Wil Benfica nietquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Smoofie het volgende:
Als je Ola gaat huren , doe dan ook optie tot koop, voor halfjaartje huren en vervolgens weer geen jeugd hebben die het aankan schiet niet op.
2. Te duur
3. Wil Ola John niet
4. de Sa moet zich verder ontwikkelen, daarna kan hij daar spelen![]()
Als hij zich verder ontwikkelt inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
1. Wil Benfica niet
2. Te duur
3. Wil Ola John niet
4. de Sa moet zich verder ontwikkelen, daarna kan hij daar spelen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 19:42:21 ]![]()
Punt 4 kan je wel wegstrepen, verder eens.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
1. Wil Benfica niet
2. Te duur
3. Wil Ola John niet
4. de Sa moet zich verder ontwikkelen, daarna kan hij daar spelenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik meende te lezen dat Ola John wss gehuurd gaat worden zodat de talentjes klaargestoomd kunnen worden voor volgend seizoen. Hier stond De Sa niet bij.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
1. Wil Benfica niet
2. Te duur
3. Wil Ola John niet
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Punt 4 kan je wel wegstrepen, verder eens.Gelukkig zijn we het met elkaar eensquote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als hij zich verder ontwikkelt inderdaad.![]()
![]()
Precies, als zou ik bij 1. Benfica vervangen door Doyen en bij 4. El ghazi, Becker, Andersen toevoegen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
1. Wil Benfica niet
2. Te duur
3. Wil Ola John niet
De Sa is toch rechtsbuiten? Dat kereltje is 18 ofzo. Ik meende te hebben gelezen dat Ajax Ola John tijdelijk wil en zo volgend jaar jeugd inpassen..![]()
Niet voor t eerst, niet voor het laatst.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn we het met elkaar eensWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lesley de Sa wordt dit jaar 21.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Vermecelli het volgende:
De Sa is toch rechtsbuiten? Dat kereltje is 18 ofzo. Ik meende te hebben gelezen dat Ajax Ola John tijdelijk wil en zo volgend jaar jeugd inpassen..Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan is er nog genoeg werk aan de winkel voor 'mquote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lesley de Sa wordt dit jaar 21.![]()
![]()
Leuke speler voor de Jupiler League.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lesley de Sa wordt dit jaar 21.
Oh wacht![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuke speler voor de Jupiler League.
Oh wacht![]()
![]()
Die gaat gewoon naar een clubje als RKC en dan is PSV misschien wel iets voor hem.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuke speler voor de Jupiler League.
Oh wachtWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als Andersen wat meer body krijgt en zich dit jaar verder ontwikkelt denk ik wel dat hij net als schone op rechtsbuiten kan spelen.![]()
In principe wel, Andersen is me tot nu toe wel erg tegengevallen.. het oogt zo ontzettend slapquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef davyleiden het volgende:
Als Andersen wat meer body krijgt en zich dit jaar verder ontwikkelt denk ik wel dat hij net als schone op rechtsbuiten kan spelen.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef Vermecelli het volgende:
Misschien is Lukoki na een jaartje Cambuur wel een echte eindbaas![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef Vermecelli het volgende:
Misschien is Lukoki na een jaartje Cambuur wel een echte eindbaas
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik ben trouwens aardig serieus, Hoesen is een goede degelijke spits als hij nou maar de kans krijgt.![]()
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben trouwens aardig serieus, Hoesen is een goede degelijke spits als hij nou maar de kans krijgt.![]()
Verklaar, Hoesen heeft nog nooit slecht gepresteer en telkens laat hij zien dat hij het niveau aan kan.quote:![]()
Als ie de kans kreeg in de basis was hij wel vaak redelijk onzichtbaar. Het is überhaupt geen type Suarez. Die scoort echt uit het niets goals.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verklaar, Hoesen heeft nog nooit slecht gepresteer en telkens laat hij zien dat hij het niveau aan kan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Leuke invaller hoor Hoesen maar dat is toch geen basis materiaal en dat zal hij ook nooit worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verklaar, Hoesen heeft nog nooit slecht gepresteer en telkens laat hij zien dat hij het niveau aan kan.![]()
Hoesen knokt wel wat meer voor de goal dan Siggy doet. Siggy wacht gewoon op een bruikbare bal en probeert die naar het doel door te schuiven. Bij de 1-1 tegen Roda zag je dat Hoesen wil vechten. Maar idd geen basis klantje. Lekker Siem daar zetten![]()
degenen die basismateriaal kunnen worden zijn kishna walian en bailey. Spitsen halen kan Ajax niet want directe versterkingen zijn te duur en houden de spelers die ik hierboven heb genoemd tegen.![]()
Hoesen heeft nooit een echte kans gehad, laat hem eens 5 wedstrijden achter elkaar spelen en dan kun je een fatsoenlijk oordeel geven. Ik zeg niet dat hij top is maar alles is beter dan siggyquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ie de kans kreeg in de basis was hij wel vaak redelijk onzichtbaar. Het is überhaupt geen type Suarez. Die scoort echt uit het niets goals.![]()
Oh ik zeg ook niet dat hij minder is dan siggy. Die heeft sinds zijn laatste blessure niet eens meer een neusje voor de goal en dat was het enige dat hij voorhad op Hoessen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoesen heeft nooit een echte kans gehad, laat hem eens 5 wedstrijden achter elkaar spelen en dan kun je een fatsoenlijk oordeel geven. Ik zeg niet dat hij top is maar alles is beter dan siggy
Hoessen heeft echter ook al genoeg speeltijd gehad om te kunnen beoordelen dat het niet de gedroomde Ajax spits is die men zoekt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoeveel wedstrijden heeft die Bailey al gespeeld voor Ajax?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef davyleiden het volgende:
degenen die basismateriaal kunnen worden zijn kishna walian en bailey. Spitsen halen kan Ajax niet want directe versterkingen zijn te duur en houden de spelers die ik hierboven heb genoemd tegen.![]()
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben trouwens aardig serieus, Hoesen is een goede degelijke spits als hij nou maar de kans krijgt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Doet Ajax nog mee aan dat toernooitje in Turkije? Met gala etc.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Ja we gaan tegen sneijdertje voetballen (9-12januari)quote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef danos het volgende:
Doet Ajax nog mee aan dat toernooitje in Turkije? Met gala etc.
Speelschema Antalya Wintercup 2014:
Trabzonspor - Celtic
Donderdag 9 januari, 19:00 uur
Galatasaray - Ajax
Vrijdag 10 januari, 19:00 uur
Wedstrijd om derde plaats
Zaterdag 11 januari, 19:00 uur
Finale
Zondag 12 januari, 19:00 uur"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Moet het niet sneeuwen anders zien we hem niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ja we gaan tegen sneijdertje voetballen (9-12januari)
Speelschema Antalya Wintercup 2014:
Trabzonspor - Celtic
Donderdag 9 januari, 19:00 uur
Galatasaray - Ajax
Vrijdag 10 januari, 19:00 uur
Wedstrijd om derde plaats
Zaterdag 11 januari, 19:00 uur
Finale
Zondag 12 januari, 19:00 uur![]()
komt gewoon net te kort. verder hoop ik wel dat hij blijftquote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef wickedmen het volgende:
Ligt eraan wat je onder degelijk verstaat. Niet goed genoeg voor het Ajax systeem, hoewel ik hem voor Ajax beter vindt dan Siggy (quote:).
Zou bij een club als Heerenveen of Feyenoord niet minder scoren dan Pelle of Finbogasson.![]()
heeft genoeg minuten gehad op alle mogelijke niveau'squote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoesen heeft nooit een echte kans gehad, laat hem eens 5 wedstrijden achter elkaar spelen en dan kun je een fatsoenlijk oordeel geven. Ik zeg niet dat hij top is maar alles is beter dan siggy![]()
Nul. Maar ga geen domme vragen stellen, in de korte tijd dat ik hier actief ben heb je al bewezen geen verstand van voetbal en Ajax te hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft die Bailey al gespeeld voor Ajax?![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 06-01-2014 om 22:28:50Hoop vragen over Ola John. Terwijl er weinig is veranderd: #Ajax en John in wachtkamer, Benfica onderzoekt eerst andere opties reageer retweet
![]()
Je mist mijn punt knul. Je hebt die kerel nog nooit zien spelen en je schat hem nu al in als een van de grote talenten voor de spits positie. Laten we eerst maar eens zien wat die knul kan voordat we hem gaan ophemelen. Meleg werd ook al ontzettend gehyped voordat hij bij ons speelde en die heeft tot nu toe echt totaal niets laten zienquote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nul. Maar ga geen domme vragen stellen, in de korte tijd dat ik hier actief ben heb je al bewezen geen verstand van voetbal en Ajax te hebben.![]()
Wel eens met Litmanen. Talent alleen is niet genoeg.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel eens met Litmanen. Talent alleen is niet genoeg.![]()
Klopt, Ajax heeft veel geïnvesteerd in jonge talenten. Niet al die talenten gaan uiteindelijk ook topvoetballers worden. Sterker nog, ik denk dat je blij mag zijn als er een of twee Europese top worden en er nog een paar in de subtop komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mist mijn punt knul. Je hebt die kerel nog nooit zien spelen en je schat hem nu al in als een van de grote talenten voor de spits positie. Laten we eerst maar eens zien wat die knul kan voordat we hem gaan ophemelen. Meleg werd ook al ontzettend gehyped voordat hij bij ons speelde en die heeft tot nu toe echt totaal niets laten zienVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is die ook, wacht maar af. Talent is niet genoeg, maar inzet heeft die ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mist mijn punt knul. Je hebt die kerel nog nooit zien spelen en je schat hem nu al in als een van de grote talenten voor de spits positie. Laten we eerst maar eens zien wat die knul kan voordat we hem gaan ophemelen. Meleg werd ook al ontzettend gehyped voordat hij bij ons speelde en die heeft tot nu toe echt totaal niets laten zien
Meleg ben ik nooit positief over geweest tot nog toe ook niet van wat ik van hem zag op filmpjes. Ben benieuwd of hij nog wat gaat worden, de concurrentie is ook moordend.![]()
Dankzij die jongens en van wat er in de jeugd loopt gaat Ajax zelf al Europese subtop worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, Ajax heeft veel geïnvesteerd in jonge talenten. Niet al die talenten gaan uiteindelijk ook topvoetballers worden. Sterker nog, ik denk dat je blij mag zijn als er een of twee Europese top worden en er nog een paar in de subtop komen.![]()
Dat is wel de insteek ja, hopelijk lukt dat ook. Daarvoor zal het wel zaak zijn om de talenten die het waarmaken lang genoeg te kunnen behouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dankzij die jongens en van wat er in de jeugd loopt gaat Ajax zelf al Europese subtop worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat proberen ze te bewerkstelligen met contracten die later in gaan en zaakwaarnemers tegenhouden die het leerproces van de spelers in de weg staan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel de insteek ja, hopelijk lukt dat ook. Daarvoor zal het wel zaak zijn om de talenten die het waarmaken lang genoeg te kunnen behouden.![]()
Dat snap ik hoor, maar dat is nog steeds geen garantie. Ik steun deze aanpak van harte, want het is de beste manier waarop een club als Ajax nog enige kans heeft om mee te komen in Europa. Een zekerheid is het echter niet natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat proberen ze te bewerkstelligen met contracten die later in gaan en zaakwaarnemers tegenhouden die het leerproces van de spelers in de weg staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij elke club is er onzekerheid. Ook bij barcelona waar talenten naar Arsenal kunnen gaan. Ik hoop alleen dat er meer zekerheid is omdat spelers die voor Ajax kiezen weten dat ze niet voor het grote geld kiezen maar voor hun ontwikkeling.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, maar dat is nog steeds geen garantie. Ik steun deze aanpak van harte, want het is de beste manier waarop een club als Ajax nog enige kans heeft om mee te komen in Europa. Een zekerheid is het echter niet natuurlijk.![]()
Hoe graag we het misschien ook willen, Ajax kan zich in financieel opzicht al niet meten met Arsenal. Laat staan met Barcelona. Dat soort clubs investeren bovendien wel in jeugd, maar onderschat ook niet wat ze er bij kopen. Neymar, Özil, enzovoort. Dat soort clubs geven aan een speler al meer uit dan Ajax in drie seizoenen in zijn geheel aan spelers uitgeeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Bij elke club is er onzekerheid. Ook bij barcelona waar talenten naar Arsenal kunnen gaan. Ik hoop alleen dat er meer zekerheid is omdat spelers die voor Ajax kiezen weten dat ze niet voor het grote geld kiezen maar voor hun ontwikkeling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja oke maar wat ik bedoelde is dat bij elke club talenten we kunnen lopen. Maar ik hoop juist dat talenten die voor Ajax kiezen al bij voorbaat kiezen voor hij ontwikkeling.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe graag we het misschien ook willen, Ajax kan zich in financieel opzicht al niet meten met Arsenal. Laat staan met Barcelona. Dat soort clubs investeren bovendien wel in jeugd, maar onderschat ook niet wat ze er bij kopen. Neymar, Özil, enzovoort. Dat soort clubs geven aan een speler al meer uit dan Ajax in drie seizoenen in zijn geheel aan spelers uitgeeft.
Dat veel clubs zoveel kunnen uitgeven als ze willen is inderdaad een goede reden waarom Ajax nooit meer Europese top kan worden. Maar zolang er bij veel van die clubs geen beleid is en elk jaar een andere trainer met een totaal andere filosofie staat denk ik dat Ajax nog wel eens een succes kan krijgen.![]()
Ik snap dat je dat bedoelt, maar talenten lopen bij Arsenal net even iets minder snel weg dan bij Ajax, om over Barcelona nog maar te zwijgen. Niet alleen vanwege het feit dat het in sportief opzicht topclubs zijn, maar ook omdat ze salaristechnisch net even iets meer kunnen krijgen. Ajax legt het qua salarissen al af tegen de middelmaat uit de grote competities.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ben toch wel benieuwd of Ajax het voor elkaar zal krijgen ook meer geld te kunnen realiseren. Betere spelers uit de opleiding zouden ook meer geld moeten opleveren. Bovendien op gebied van merchandising en sponsoring heeft Ajax grote plannen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef Monolith het volgende:
Ik snap dat je dat bedoelt, maar talenten lopen bij Arsenal net even iets minder snel weg dan bij Ajax, om over Barcelona nog maar te zwijgen. Niet alleen vanwege het feit dat het in sportief opzicht topclubs zijn, maar ook omdat ze salaristechnisch net even iets meer kunnen krijgen. Ajax legt het qua salarissen al af tegen de middelmaat uit de grote competities.![]()
quote:Talenten willen zich laten zien
De jonge talenten Ricardo Kishna, Riechedly Bazoer en Jairo Riedewald weten deze week de ogen op zich gericht in Turkije. Het drietal krijgt van Frank de Boer de kans om zich te laten zien tijdens het trainingskamp in Belek. Vol verwachting verheugen ze zich op een leerzame week.
De jongelingen Kishna (19), Bazoer (17) en Riedewald (17) treden deze week in de voetsporen van onder anderen Davy Klaassen en Lucas Andersen. Zij waren tijdens de winterse trainingskampen in 2012 en 2013 de benjamins van de groep. Ook ex-Ajacied Christian Eriksen vervulde ooit een dergelijke rol toen hij begin 2010 als 17-jarige A-junior met Ajax mee naar Portugal ging.
Van de drie beloftes heeft alleen Riedewald al zijn debuut in Ajax 1 gemaakt. De verdediger bekroonde zijn eerste optreden ruim twee weken geleden met twee goals tegen Roda JC. Daarmee voorkwam de jeugdinternational duur puntenverlies van Ajax. Zijn uitverkiezing voor het trainingskamp in Turkije is het tweede hoogtepunt in korte tijd.
Hoog in de lucht tussen Amsterdam en Antalya gingen de gedachten van de talenten al even naar de trainingsweek in Turkije. Dat uitgerekend de jongelingen op rij 16 achter alle andere spelers gingen zitten, was volgens Kishna puur toeval. ,,Het ging in ieder geval niet automatisch omdat we de jongsten zijn. Er was daar ter hoogte van de vleugels veel beenruimte, dus het leek ons een mooie plek om te gaan zitten.”
Afgelopen zaterdag vierde Kishna zijn 19de verjaardag. Enkele dagen eerder kreeg de linksbuiten van De Boer te horen dat hij mee mocht naar Turkije. Een mooier verjaardagscadeau had hij zich niet kunnen wensen. ,,Het zal een leerzame week worden. Hopelijk ga ik hier tijdens het trainingskamp in Belek een paar mooie momenten meemaken. Ik ben nieuw, dus ik zal goed op alle andere jongens gaan letten. Het is voor mij niet de eerste keer dat ik met Ajax 1 train, maar een trainingskamp als dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Dit is toch wel even iets anders dan een training op de Toekomst.”
Voor Bazoer is het de tweede keer dat hij een week de tijd krijgt om zich te laten zien. Een halfjaar geleden was de middenvelder er voor het eerst bij tijdens het trainingskamp in Oostenrijk. ,,Hoewel dit voor mij de tweede keer is, voel ik me sterk verbonden met de andere debutanten tijdens dit trainingskamp. Ik voel met nog een nieuweling.”
Tijdens het trainingskamp liggen de debutanten Riedewald en Kishna samen op een kamer. Bazoer deelt zijn kamer met Lesly de Sa. Terugkijkend op het afgelopen halfjaar heeft Bazoer naar eigen zeggen heel grote stappen gemaakt. ,,Ik heb met Jong Ajax veel duels in de Jupiler League gespeeld. Daar heb ik veel van geleerd. Ik heb zowel aanvallende middenvelder als verdedigende middenvelder gespeeld. Ik heb laten zien dat ik op verschillende posities uit de voeten kan. Daarnaast is mijn handelingssnelheid een stuk hoger geworden. En ik ben er fysiek ook enorm op vooruitgegaan tijdens het afgelopen halfjaar. Tussen het trainingskamp in Oostenrijk en nu zit daarom een groot verschil voor mij. Ik wil me deze week echt laten zien aan de trainer.”
Kishna koestert op zijn beurt dat hij sinds een halfjaar weer volledig fit is. ,,Nadat ik in 2011 mijn eerste contract bij Ajax tekende ging het aanvankelijk niet goed vanwege blessures. Sinds begin dit seizoen ben ik helemaal terug. Gelukkig heb ik in de afgelopen maanden geen terugval gehad. Ik kom steeds beter in mijn ritme en benader langzaam weer mijn oude vorm. Dankzij het ritme van trainen en wedstrijden spelen ben ik weer in een bepaald flow gegroeid. Ik ben blij dat ik weer helemaal fit ben.”
Test Kishna maar als rechtsbuiten deze week.![]()
![]()
Godver, duuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt lang!Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
KNJBtwitter:televoetbal twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 13:36:02Ajax krijgt taart van KNVB http://t.co/sM2eUJ33Ck reageer retweet
![]()
![]()
Ben ik de enige die het raar vind dat riedewald net debuteerde, bazoer al een tijdje geleden en kishna, die 2 jaar ouder is, nog niet is gedebuteerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Test Kishna maar als rechtsbuiten deze week. [ afbeelding ]Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja ik denk dat je de enige bent aangezien hij nog niet zo lang terug is van een hele zware blessurequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat riedewald net debuteerde, bazoer al een tijdje geleden en kishna, die 2 jaar ouder is, nog niet is gedebuteerd?![]()
Blessuresquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat riedewald net debuteerde, bazoer al een tijdje geleden en kishna, die 2 jaar ouder is, nog niet is gedebuteerd?![]()
Ja dan ben je de enige want dan heb je totaal geen weet uit wat voor een situatie kishna komt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Gramulanion het volgende:
KNJBtwitter:televoetbal twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 13:36:02Ajax krijgt taart van KNVB http://t.co/sM2eUJ33Ck reageer retweet
![]()
![]()
hij is in 2 jaar niet 1x fit geweest?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:54 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja dan ben je de enige want dan heb je totaal geen weet uit wat voor een situatie kishna komt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is Kishna geblesseerd geweest. Tevens duurt het lang."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarom gaan we niet voor Hupperts/ gudmunsson? Godverdomme dure huurconstructies...Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Huppertsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom gaan we niet voor Hupperts/ gudmunsson? Godverdomme dure huurconstructies...Gudmunsson
Lekker de plekken die voor Kishna, Cerny, El Ghazy of wie dan ook bestemd zijn opvullen met mager materiaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, rot aub op met die matige clubvoetballertjes. Heb je niks aan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee ola john voor 1,6 miljoen huren heb je wat aan. Gudmundsson is toch gewoon even goed voor de eredivisie/ EL?Charlie: How's it going in there?
Daarnaast transfervrij in de zomer, gaat niet bijtekenen en dus voor minder dan een mio op te halen verwacht ik. Rot toch op met dat 'nieuwe' beleid, huren till we die?
Charlie: How's it going in there?
19 maanden geblesseerd aan de ene knie(kraakbeen blessure), augustus 2012 3 of 4 wedstrijden gespeeld en toen weer tot augustus 2013 met een soortgelijke blessure aan zijn andere knie. Het is een wonder als hij het profvoetbal al haalt en zonder de blessures zat hij er allang bij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is in 2 jaar niet 1x fit geweest?![]()
kneusje dus. Net als vriendje Boilesen, die met griep in het hotel zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
19 maanden geblesseerd aan de ene knie(kraakbeen blessure), augustus 2012 3 of 4 wedstrijden gespeeld en toen weer tot augustus 2013 met een soortgelijke blessure aan zijn andere knie. Het is een wonder als hij het profvoetbal al haalt en zonder de blessures zat hij er allang bij.
jaja hij kan er niets aan doen, maar hij heeft wel altijd wat.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Brengt het voor Ajax kiezen ipv een club waar hij in 1 keer binnen is toch weer in een ander daglicht, hopen dat hij heel blijft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
19 maanden geblesseerd aan de ene knie(kraakbeen blessure), augustus 2012 3 of 4 wedstrijden gespeeld en toen weer tot augustus 2013 met een soortgelijke blessure aan zijn andere knie. Het is een wonder als hij het profvoetbal al haalt en zonder de blessures zat hij er allang bij.![]()
Dus op het veld stondenquote:Tegenover De Telegraaf laat Frank de Boer weten erg blij te zijn met de gretigheid in de selectie. Veel spelers begonnen uit eigen beweging zaterdag in Amsterdam al met de eerste training. 'Alleen Nicolai Boilesen, Siem de Jong en Lerin Duarte moesten zaterdag trainen, omdat ze terugkomen na een blessure. Maar uiteindelijk stonden er elf man op het veld. De jongens namen het initiatief om anderen een sms’je te sturen: 'Heeft er iemand zin om mee te trainen?' Dat er vervolgens elf man zijn, geeft de gretigheid aan, plus dat iedereen zin heeft in de tweede seizoenshelft.'
Nicolai Boilesen
Siem de Jong
Lerin Duarte
en?
Ik denk
Daley Blind
Victor Fischer
Riechadly Bazoer
Jasper Cillessen
Joel Veltman
Niclas Moisander
Lasse Schone
Christian Poulsen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gudmundson kun je er best bij hebben anders doet niet onder voor Bojan bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Ja, rot aub op met die matige clubvoetballertjes. Heb je niks aan.![]()
Met het verschil dat je aan hem weer jaren vast zit. Iets waar men dus niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gudmundson kun je er best bij hebben anders doet niet onder voor Bojan bijvoorbeeld"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat wel maar je weet ook niet wat die jongens in de jeugd gaan doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Met het verschil dat je aan hem weer jaren vast zit. Iets waar men dus niet op zit te wachten.![]()
Daarom maar lukraak spelers blijven kopen, ook al druist dat tegen het jaren geleden ingezette beleid in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wel maar je weet ook niet wat die jongens in de jeugd gaan doen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik blijf het lastig vinden en er moet gewoon een goede combinatie zijn tussen aankopen voor het eerste en jeugd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom maar lukraak spelers blijven kopen, ook al druist dat tegen het jaren geleden ingezette beleid in.
Maar een ding is zeker huren kost je alleen maar geld en dat is zonde![]()
Lukraak? Het 'chinese leger' idee is nog geen realiteit. De selectie dient toch 'on par' te blijven. Gudmundsson zou beter binnenkomen dan Derk, die in het begin zeker niet tegenviel. Heb bij Gudmundsson namelijk het idee dat die ook wat kan brengen in de kleine ruimte.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom maar lukraak spelers blijven kopen, ook al druist dat tegen het jaren geleden ingezette beleid in.Charlie: How's it going in there?
Huren is een mooie tijdelijke oplossing waarmee je direct ook een signaal afgeeft aan je eigen jeugd : "Nee, we kopen geen spelers. Wij vertrouwen in jullie en jullie zullen binnen nu en een jaar de touwtjes in handen nemen."quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik blijf het lastig vinden en er moet gewoon een goede combinatie zijn tussen aankopen voor het eerste en jeugd.
Maar een ding is zeker huren kost je alleen maar geld en dat is zonde"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja dat is allemaal leuk en aardig maar wie zegt dat er ook maar 1 van die jongens door breekt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Huren is een mooie tijdelijke oplossing waarmee je direct ook een signaal afgeeft aan je eigen jeugd : "Nee, we kopen geen spelers. Wij vertrouwen in jullie en jullie zullen binnen nu en een jaar de touwtjes in handen nemen."![]()
Het vertrouwen is schijnbaar groot genoeg. Wanneer je zelf de jeugd volgt dan weet je dat er ook genoeg talent aan zit te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal leuk en aardig maar wie zegt dat er ook maar 1 van die jongens door breekt?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aha, oké.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kneusje dus. Net als vriendje Boilesen, die met griep in het hotel zit.
jaja hij kan er niets aan doen, maar hij heeft wel altijd wat.![]()
Ja maar alleen talent is helaas niet genoeg anders speelde Bojan nu niet bij Ajaxquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Het vertrouwen is schijnbaar groot genoeg. Wanneer je zelf de jeugd volgt dan weet je dat er ook genoeg talent aan zit te komen.![]()
Kortzichtige opmerking waarschijnlijk gemaakt om makkelijk te scoren maar die waarschijnlijk ook al honderden malen is weerlegd. Bojan is gehuurd omdat de jeugd er begin dit seizoen niet klaar voor was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar alleen talent is helaas niet genoeg anders speelde Bojan nu niet bij Ajax"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Top beleid.quote:
Hopelijk wel hé.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Vermecelli het volgende:
Volgend seizoen Poulsen weg en Bazoer als back-up achter Blind?![]()
Hoezo makkelijk scorenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortzichtige opmerking waarschijnlijk gemaakt om makkelijk te scoren maar die waarschijnlijk ook al honderden malen is weerlegd. Bojan is gehuurd omdat de jeugd er begin dit seizoen niet klaar voor was.Ik neem hem even als voorbeeld omdat hij werd bestempeld als het grote talent van Barcelona en we zien op welk niveau hij nu speelt. Nogmaals vertrouwen hebben in de eigen opleiding is heel goed maar je moet er imo ook niet te ver in gaan
![]()
![]()
quote:
Als het aan een pak hem beet Smoofie lag dan hadden we een lagere score nu en een 100 kg. zware Maduro in het 2e spelen.![]()
Ajax wil terug naar de kern van haar ziel. Spelers opleiden en echte buitenkansjes bij gebrek aan (toekomstig) talent aankopen. Ik sta er wat dat betreft helemaal achter en ben niet minder dan apetrots dat ik supporter ben van een club met zo'n uniek beleid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk scorenIk neem hem even als voorbeeld omdat hij werd bestempeld als het grote talent van Barcelona en we zien op welk niveau hij nu speelt. Nogmaals vertrouwen hebben in de eigen opleiding is heel goed maar je moet er imo ook niet te ver in gaan
Aparte zaak begint dit te worden.quote:De directie van Ajax neemt het prominente Ajax-lid, dat wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag, in bescherming. De clubleiding staat nog steeds toe dat het lid het sportcomplex bezoekt. De bestuursraad, de directie en de Raad van Commissarissen van Ajax hebben nog niet gereageerd op de brandbrief die Wim Jonk en Dennis Bergkamp eind vorig jaar hebben gestuurd. De twee leden van het technisch hart eisen dat het prominente clublid moet vertrekken wegens “grensoverschrijdend gedrag”.
Openheid wil de bestuursraad niet geven, voorzitter Hennie Henrichs weigert iedere vorm van commentaar. Ook de directie en Raad van Commissarissen weigeren te reageren op de noodkreet. Supporters en leden vinden dat de vereniging niet transparant is. “Henrichs speelt, door de geslotenheid en doofpotmentaliteit, met de kernwaarden en de goede naam van alles waar Ajax voor staat. Men moet in het openbaar volledige uitleg geven”, vertelt een supporter, die bezorgd is over de manier van besturen.
De vrijwilliger loopt nog steeds rond op het sportpark. Zo lunchte hij maandag in het clubhuis van Ajax en loopt nog regelmatig rond op het complex. “Wij trekken nu aan de noodrem en besluiten dat, per direct, de heer (…) niet meer welkom is op De Toekomst. In welke hoedanigheid dan ook”, schreven Bergkamp en Jonk eind vorig jaar aan de clubleiding. Ondanks de noodkreet heeft de clubleiding verklaard dat de omstreden man niet wordt geweerd.
De clubleiding heeft zwaarwegende redenen om de identiteit van het omstreden lid niet te prijs te geven.
Bron: http://ajax1.nl/archief/d(...)-en-jonk/#more-53689So confused when you're lost in the groove![]()
Morgen in de VI.quote:Twee jaar na de afloop van de machtsstrijd bij Ajax geven Wim Jonk (hoofd opleiding) en Ruben Jongkind (hoofd talentontwikkeling) uitleg over wat er tijdens de hervorming van de Amsterdamse jeugdopleiding allemaal is veranderd. 'Talenten van internationale topclubs beginnen ons zelfs op te bellen, of ze naar Ajax mogen komen.'![]()
Toch balen dat ik hier geen abonnementje kan aanschaffenquote:
De goede combinatie is door in de jeugd al gaten op te vullen. En dat doet Ajax dmv buitenlands talent maar ook Nederlands talent. Je hoeft je dus geen zorgen te maken want Ajax heeft nu een anticiperend beleid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik blijf het lastig vinden en er moet gewoon een goede combinatie zijn tussen aankopen voor het eerste en jeugd.
Maar een ding is zeker huren kost je alleen maar geld en dat is zonde![]()
Die trainde vorige week voor het eerst mee met het eerste elftal, blijft daar gewoon. En hij moet nog 16 worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat ventje van Milan die aan ons werd gelinkt?![]()
Die Marokkaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat ventje van Milan die aan ons werd gelinkt?![]()
Ik ben benieuwd om welke talenten dat dan zou gaan want tot nu toe is er nog geen enkel talent van zon buitenlandse topclub gekomen behalve Boccara. Hopelijk komt er in de zomer weer een shitload aan talent danquote:![]()
![]()
Was gewoon onzin dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die trainde vorige week voor het eerst mee met het eerste elftal, blijft daar gewoon. En hij moet nog 16 worden.![]()
Jij bent echt een lul de behanger hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar alleen talent is helaas niet genoeg anders speelde Bojan nu niet bij Ajax![]()
Nee, maar aangezien man united nog een terugkoopclausule heeft...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Molde FK bedoelen ze geen topclub mee hoop ik.![]()
Als je met argumenten komt waarom ik daarin geen gelijk heb dan praten we wel verder laten we dat even afsprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij bent echt een lul de behanger he![]()
![]()
Je hebt geen weet over wat er bij jong Ajax, A1 en de rest van de opleiding rondloopt en ook niet waarin Ajax interesse heeft dus hoe kan ik dan zinvol met jou discussiëren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je met argumenten komt waarom ik daarin geen gelijk heb dan praten we wel verder laten we dat even afspreken![]()
Daar heb je geen gelijk in maar goed. Vooral niet op mijn posts reageren vanaf nu danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je hebt geen weet over wat er bij jong Ajax, A1 en de rest van de opleiding rondloopt en ook niet waarin Ajax interesse heeft dus hoe kan ik dan zinvol met jou discussiëren.![]()
Ik snap sowieso niet hoe je voor liverpool EN Ajax kan zijn. Als je voor een club wil zijn die met aankopen het leuk doet moet je het bij liverpool houden die zich weer tot topclub heeft gekocht. Gerrard is de enige uit de jeugd en die is alweer 33 jaar oud moet je nagaan Hoelang er al geen speler is doorgebroken bij liverpool. Bij Ajax zullen elk jaar spelers doorbreken en asjeblieft wat heb ik dat beleid liever dan dat beleid van dat omhooggekochte topclubje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je met argumenten komt waarom ik daarin geen gelijk heb dan praten we wel verder laten we dat even afspreken![]()
Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je voor liverpool EN Ajax kan zijn. Als je voor een club wil zijn die met aankopen het leuk doet moet je het bij liverpool houden die zich weer tot topclub heeft gekocht. Gerrard is de enige uit de jeugd en die is alweer 33 jaar oud moet je nagaan Hoelang er al geen speler is doorgebroken bij liverpool. Bij Ajax zullen elk jaar spelers doorbreken en asjeblieft wat heb ik dat beleid liever dan dat beleid van dat omhooggekochte topclubje.![]()
Dude, wat slik jij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je voor liverpool EN Ajax kan zijn. Als je voor een club wil zijn die met aankopen het leuk doet moet je het bij liverpool houden die zich weer tot topclub heeft gekocht. Gerrard is de enige uit de jeugd en die is alweer 33 jaar oud moet je nagaan Hoelang er al geen speler is doorgebroken bij liverpool. Bij Ajax zullen elk jaar spelers doorbreken en asjeblieft wat heb ik dat beleid liever dan dat beleid van dat omhooggekochte topclubje..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat is dat nou weer voor onzin, je bent voor een club en toch niet voor het beleid?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je voor liverpool EN Ajax kan zijn. Als je voor een club wil zijn die met aankopen het leuk doet moet je het bij liverpool houden die zich weer tot topclub heeft gekocht. Gerrard is de enige uit de jeugd en die is alweer 33 jaar oud moet je nagaan Hoelang er al geen speler is doorgebroken bij liverpool. Bij Ajax zullen elk jaar spelers doorbreken en asjeblieft wat heb ik dat beleid liever dan dat beleid van dat omhooggekochte topclubje.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch een avatar van liverpool of ben je fan van suarezquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam overdan neem ik m'n woorden terug
![]()
![]()
Toen met coronel en van der boog was ik niet trots op dat beleid en volgens mij is elke liverpudlian dat welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin, je bent voor een club en toch niet voor het beleid?![]()
Ik ben fan van Suarez en als ik dan al voorkeur heb voor een club in Engeland dan is het Chelsea omdat ze leuke spelers hebben op dit moment maar dat kan over 2 seizoenen weer anders zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je hebt toch een avatar van liverpool of ben je fan van suarezdan neem ik m'n woorden terug
![]()
Successupporterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben fan van Suarez en als ik dan al voorkeur heb voor een club in Engeland dan is het Chelsea omdat ze leuke spelers hebben op dit moment maar dat kan over 2 seizoenen weer anders zijn
Leg jij dan uit waarom je gudmonsonn wil zien terwijl je ook nog Andersen, Becker, acolatse, Fischer en bojan hebt lopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je geen gelijk in maar goed. Vooral niet op mijn posts reageren vanaf nu dan![]()
Toen liep je toch ook niet weg? Dat laatste betwijfel ik al hebben ze eindelijk weer de weg naar boven gevonden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Toen met coronel en van der boog was ik niet trots op dat beleid en volgens mij is elke liverpudlian dat wel![]()
Omdat ik in Fischer nog steeds meer een middenvelder zie dan een buitenspeler, Bojan er niets van kan, Andersen er nog lang niet klaar voor is en het nog maar afwachten is wat er in de jeugd gaat gebeuren met al die talenten. De weg van de jeugd naar basis speler is nog lang voor die gasten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Leg jij dan uit waarom je gudmonsonn wil zien terwijl je ook nog Andersen, Becker, acolatse, Fischer en bojan hebt lopen.
Bovendien kun je beter een speler kopen dan huren want dat is gewoon geld over de balk gooien![]()
Tuurlijk niet, maar laten we wel wezen, stil zitten en alles slikken als zoete koek deed men ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen liep je toch ook niet weg? Dat laatste betwijfel ik al hebben ze eindelijk weer de weg naar boven gevonden.![]()
Kishna schuiven ze dus al door. Eindelijk weer wat goeds voorin bij Jong Ajax.quote:De Boer sluit niet uit dat Kishna en Bazoer in navolging van Riedewald nog dit seizoen officieel zullen debuteren in de hoofdmacht. „Dat hangt van de jongens zelf af. Allereerst moeten Ricardo en Riechedly nu leren én genieten. Na deze week zullen ze veelvuldig in het tweede elftal gaan spelen om te laten zien dat ze het niveau wekelijks aan kunnen. Want dat is nog wel eens het probleem met jonge jongens. Als ze zich bewijzen, komen ze vanzelf in aanmerking voor het eerste. Er zijn altijd momenten dat zich blessures en schorsingen voordoen en dan moeten ze er klaar voor zijn. Als ze een goed signaal afgegeven op de training en in Jong Ajax zal ik zeker een beroep op ze doen.”![]()
De weg van middelmatige speler van AZ is groter dan de weg van de Ajax jeugd naar het eerste van Ajax. Moisander was sterkhouder, Gudmonsson is dat niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik in Fischer nog steeds meer een middenvelder zie dan een buitenspeler, Bojan er niets van kan, Andersen er nog lang niet klaar voor is en het nog maar afwachten is wat er in de jeugd gaat gebeuren met al die talenten. De weg van de jeugd naar basis speler is nog lang voor die gasten.
Bovendien kun je beter een speler kopen dan huren want dat is gewoon geld over de balk gooien
Ik betwijfel of Fisher middenvelder is, hij zal daar ook niet de voorkeur krijgen met Duarte en Serero voor zich. Geef Bojan nou maar de kans, die zal volgend seizoenshelft voor het eerst fit genoeg zijn.
Koop je Gudmonsson dan is het 1. Niet zeker of die goed genoeg is 2. Heeft die Fischer al voor zich 3. Zit je minstens 3 jaar aan hem vast, zijn salaris zal minstens 5x hoger zijn dan dat van een jeugdspeler. 4. Belangrijker vind ik dat hij een selectieplek van een jeugdspeler weghoudt
Niet nodig naar mijn mening.![]()
Sterling komt volgens mij ook uit de eigen jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je voor liverpool EN Ajax kan zijn. Als je voor een club wil zijn die met aankopen het leuk doet moet je het bij liverpool houden die zich weer tot topclub heeft gekocht. Gerrard is de enige uit de jeugd en die is alweer 33 jaar oud moet je nagaan Hoelang er al geen speler is doorgebroken bij liverpool. Bij Ajax zullen elk jaar spelers doorbreken en asjeblieft wat heb ik dat beleid liever dan dat beleid van dat omhooggekochte topclubje.quote:Ajax zou het bod op Benfica-aanvaller Ola John verhoogd hebben naar 600.000 euro. Dat is 200.000 euro meer dan het eerste bod van de landskampioen. Ook Liverpool en Swansea City zouden interesse hebben in de vleugelspeler. (A Bola)
http://www.abola.pt/nnh/ver.aspx?id=451811![]()
Als Sterling eigen opleiding is dan is Fischer dat ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sterling komt volgens mij ook uit de eigen jeugdopleiding.
[..]![]()
Je moet die koppen eens zien als ik zeg dat ik helemaal niets met Barca heb en Real een warm hart toedraag...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin, je bent voor een club en toch niet voor het beleid?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Als er een club pure aids is, is het dat smerige Chelsea wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben fan van Suarez en als ik dan al voorkeur heb voor een club in Engeland dan is het Chelsea omdat ze leuke spelers hebben op dit moment maar dat kan over 2 seizoenen weer anders zijn
Oh.![]()
Sinds het Bosman arrest zijn het beide tyfusclubs. Wel een prachtige historie qua prijzen (Real Madrid) en Nederlanders (Barcelona).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet die koppen eens zien als ik zeg dat ik helemaal niets met Barca heb en Real een warm hart toedraag...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Oscar, Willian,Hazard, Ramires,David Luiz en Mata zie ik graag spelen. Als ze voor United of City speelde dan had ik een van die clubs wel een warm hart toe gedragenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een club pure aids is, is het dat smerige Chelsea wel.![]()
David Luiz en Ramires. Kom op zeg, dan kan je niet van voetballen houden.
Mata en Hazard zijn wel pareltjes en ook Willian komt los. Oscar vind ik wisselvallig.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oscar, Willian,Hazard, Ramires,David Luiz en Mata zie ik graag spelen. Als ze voor United of City speelde dan had ik een van die clubs wel een warm hart toe gedragen![]()
![]()
Maar boeiend. Het ging hier over Ajax. Ik ben nog nooit zo trots en blij geweest om Ajacied te zijn als sinds Cruijff er de revolutie was gestart.
Johan bedankt![]()
![]()
City was een prachtige club voordat de poen kwam. Met Nial Quinn toen nog.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Je hebt de jaren 90 niet bewust meegemaakt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef davyleiden het volgende:
Maar boeiend. Het ging hier over Ajax. Ik ben nog nooit zo trots en blij geweest om Ajacied te zijn als sinds Cruijff er de revolutie was gestart.
Johan bedanktWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nee niet echt, ik werd wel mee gesleurd naar CL-wedstrijden toen De Boertjes, Blind en Litmanen enzo er nog speelden, maar toen was ik 4 ofzo, dat noem ik niet echt bewust.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hebt de jaren 90 niet bewust meegemaakt?
Ik ging het pas bewust mee maken toen ik 10 was en bij de huldiging was in 2002 met het eerste kampioenschap onder Koeman.![]()
Ja en die Giorgi Kinkladze die ze bij Ajax verwoest hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef Chase_Utley het volgende:
City was een prachtige club voordat de poen kwam. Met Nial Quinn toen nog.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben ik blij dat ik dat zeer bewust heb meegemaakt.Dat maakt het eigenlijk ook weer triest om te zien hoe weinig we nog maar in Europa te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik werd wel mee gesleurd naar CL-wedstrijden toen De Boertjes, Blind en Litmanen enzo er nog speelden, maar toen was ik 4 ofzo, dat noem ik niet echt bewust.
Ik ging het pas bewust mee maken toen ik 10 was en bij de huldiging was in 2002 met het eerste kampioenschap onder Koeman.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ramires is imo een van de beste box to box middenvelders in de wereld pracht speler vind ik datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef Chase_Utley het volgende:
David Luiz en Ramires. Kom op zeg, dan kan je niet van voetballen houden.
Mata en Hazard zijn wel pareltjes en ook Willian komt los. Oscar vind ik wisselvallig.David Luiz is gewoon een baasje daar kan ik niet meer van maken al laten zijn voetballende kwaliteiten hem soms wel in de steek. Oscar wordt echt een grote die staat gewoon basis op het WK is van een totaal andere klasse dan bijvoorbeeld Coutinho
![]()
![]()
Ik hou dan ook niet van box to box middenvelders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ramires is imo een van de beste box to box middenvelders in de wereld pracht speler vind ik datDavid Luiz is gewoon een baasje daar kan ik niet meer van maken al laten zijn voetballende kwaliteiten hem soms wel in de steek. Oscar wordt echt een grote die staat gewoon basis op het WK is van een totaal andere klasse dan bijvoorbeeld Coutinho
Altijd als ik Coutinho zie voetballen kom ik klaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ramires is imo een van de beste box to box middenvelders in de wereld pracht speler vind ik datDavid Luiz is gewoon een baasje daar kan ik niet meer van maken al laten zijn voetballende kwaliteiten hem soms wel in de steek. Oscar wordt echt een grote die staat gewoon basis op het WK is van een totaal andere klasse dan bijvoorbeeld Coutinho
![]()
Ik zie Yaya Toure en Ramires toch heel graag spelen anders en in mindere mate Fernandinho omdat hij nog wat technisch begaafder is en wat "geiler" voor de goalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van box to box middenvelders.![]()
Zwaar verbeterde versie van Serero is datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Altijd als ik Coutinho zie voetballen kom ik klaar![]()
Fernandinho vind ik dus geen box2box speler. Meer een spelmaker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Yaya Toure en Ramires toch heel graag spelen anders en in mindere mate Fernandinho omdat hij nog wat technisch begaafder is en wat "geiler" voor de goalWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maakt ook genoeg verdedigende meters een echte aanvallende middenvelder is het ook weer nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Fernandinho vind ik dus geen box2box speler. Meer een spelmaker.![]()
Een spelmaker hoeft niet een aanvallende middenvelder te zijn, zie Modric en Pirlo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt ook genoeg verdedigende meters een echte aanvallende middenvelder is het ook weer niet
Box2box moet het vooral hebben van snelheid, conditie en kracht imo. Daar valt Ramires wel onder maar Fernandinho niet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja maar die zijn een stuk luier op het veld dan Fernandinhoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een spelmaker hoeft niet een aanvallende middenvelder te zijn, zie Modric en Pirlo.![]()
Bazoer heeft het denk ook wel in zich om een box-to-box middenvelder te worden. Maar het gevaar van zulke middenvelders is dat ze vaak vergeten zich positioneel goed op te stellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van box to box middenvelders.![]()
Modric is allesbehalve lui. Pirlo trouwens ook niet maar die hoeft door het spelsysteem niet veel meters te maken. Iets wat hij overigens ook niet meer zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar die zijn een stuk luier op het veld dan FernandinhoWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Je hoeft niet actief te zijn, als je positioneel maar goed staat tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar die zijn een stuk luier op het veld dan Fernandinho![]()
En soms is het beter om 2 meter te lopen als je al goed staat dan 10 meter omdat je uit positie bent.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Modric maakt dus lang niet zoveel meters als Fernandinho iedere wedstrijd maakt. Maar goed ik zei dan ook dat het in mindere mate geld voor Fernandinhoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Modric is allesbehalve lui. Pirlo trouwens ook niet maar die hoeft door het spelsysteem niet veel meters te maken. Iets wat hij overigens ook niet meer zou kunnen.![]()
![]()
Meters zeggen niet alles.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Maar Fernandinho maakt ook veel minder meters dan een echte box2box speler. Dat is logisch want Fernandinho is geen box2box speler. Fernandinho is gewoon een spelmaker die het vooral moet hebben van de bal aan de voet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Modric maakt dus lang niet zoveel meters als Fernandinho iedere wedstrijd maakt. Maar goed ik zei dan ook dat het in mindere mate geld voor FernandinhoWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja dan zijn we het toch met elkaar eensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar Fernandinho maakt ook veel minder meters dan een echte box2box speler. Dat is logisch want Fernandinho is geen box2box speler. Fernandinho is gewoon een spelmaker die het vooral moet hebben van de bal aan de voet.
Middenveld met Ramires,Fernandinho en Oscar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar we hebben het over box2box spelers en je noemt hem. Hij is gewoon completer dan een box2box speler imo. Ik zie hem veel liever spelen dan Ramires bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dan zijn we het toch met elkaar eensWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zeg in mindere mate Fernandinho omdat hij technischer is en wat geiler voor de goal is. Maar we zijn het iig met elkaar eensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het over box2box spelers en je noemt hem. Hij is gewoon completer dan een box2box speler imo. Ik zie hem veel liever spelen dan Ramires bijvoorbeeld.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg in mindere mate Fernandinho omdat hij technischer is en wat geiler voor de goal is. Maar we zijn het iig met elkaar eens.
No shit sherlockquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie nog altijd liever stylisten aan het werk dan die lopertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |