SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bojan heeft het 1 wedstrijd goed gedaan in de spits. ik weet het dus nog nietquote:Op zondag 5 januari 2014 03:12 schreef mabo11 het volgende:
Maar jullie zagen liever bojan in de spits dan goalbein of hoessen toen de jong geblesseerd was. Ook al was hij alleen technisch beter zonder body.
Ook ik zie dat schöne op rv beter rendeert, maar dat je beter bojan kan brengen om iets te forceren dan andersom.
Mijn aanval zou dan ook zijn: fischer-de jong-schöne![]()
de jong op 10 toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 04:17 schreef dimmak het volgende:
Hoesen 1, Bojan 2, de Jong 3.
In that order.
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Oké Frankquote:Op zondag 5 januari 2014 04:17 schreef dimmak het volgende:
Hoesen 1, Bojan 2, de Jong 3.
In that order.![]()
Frank was gisteren lekker bezig tijdens de nieuwjaarswedstrijd van de ex-internationals tegen de Koninklijke HFC. Hij kan het nog steeds.![]()
Dit dus. En met goed bedoelen we nuttig.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:30 schreef Adames het volgende:
[..]
bojan heeft het 1 wedstrijd goed gedaan in de spits. ik weet het dus nog niet
Overigens was Cuenca nog meer geschikt voor Ajax dan Bojan.![]()
Ik denk dat talenten die hedendaags bij Ajax met het eerste meegaan op trainingskamp het wel in zich zullen hebben het te kunnen maken of een toevoeging zijn voor in de breedte.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Volgens mij ging zelfs Overtoom mee op trainingskamp, dus dat zegt juist helemaal niks. Natuurlijk heeft hij talent, maar je gaat voorbij aan bijna al mijn punten. En 8 miljoen voor een bijna transfervrije, redelijke voetballer? Tuurlijk. Bojan huren voor de breedte, tuurlijk
. En nogmaals, ik zei niet dat ze persé moeten kopen, maar het kan ook geen kwaad. Maar goed, hier gaan we toch niet uit komen, zeker niet als je haast al mijn punten ontwijkt.
7/8 miljoen voor een speler met een 1-jarig contract heeft Ajax ook gehad voor Alderweireld, Vertonghen en Stekelenburg. Zoals je zelf zegt kan Siem aardig uit de voeten als spits dus als die volgend seizoenshelft goed speelt zal ook hij dat bedrag opbrengen.
Welke spits zou jij willen zien komen dan? Als je toch zegt dat kopen geen kwaad kan.![]()
Bojan heeft volgend seizoenshelft nog te gaan en heeft nog kans zich te bewijzen. Hij kan op meerdere posities uit de voeten. Als hij het veld in komt maakt hij het elftal niet bizar slechter en kan iets forceren. Je kan hem huren en zit een andere speler zijn ontwikkeling dan niet in de weg, is goedkoper dan een nieuwe speler kopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leg dit eens goed uit.
Bojan heeft helemaal niets gepresteerd bij Ajax, hoe kun je ervan overtuigd zijn dat hij een meerwaarde is als selectiespeler? Gezien zijn spel is hij niet goed genoeg voor de subtop van de eredivisie dus zeker niet goed genoeg voor Ajax. Elke keer dat ophemelen van Bojan omdat hij toevallig bij Barcelona en Milan heeft gespeeld én gefaald. Hou toch op, het is een schande dat Bojan nog bij Ajax rondloopt, hij had deze winterstop teruggestuurd moeten worden naar Barcelona.![]()
Open deur.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik denk dat talenten die hedendaags bij Ajax met het eerste meegaan op trainingskamp het wel in zich zullen hebben het te kunnen maken of een toevoeging zijn voor in de breedte.Vertonghen en Stekelenburg vielen echt op, op hun posities. De Jong amper. En wat is zijn positie eigenlijk? Dat werkt momenteel niet in zijn voordeel. Daarnaast zou jij Bojan, Hoesen of Kishna in de spits zetten, dus daar kan hij zich dan niet laten zien he.quote:7/8 miljoen voor een speler met een 1-jarig contract heeft Ajax ook gehad voor Alderweireld, Vertonghen en Stekelenburg. Zoals je zelf zegt kan Siem aardig uit de voeten als spits dus als die volgend seizoenshelft goed speelt zal ook hij dat bedrag opbrengen.Geen idee, ik ben geen scout.quote:Welke spits zou jij willen zien komen dan? Als je toch zegt dat kopen geen kwaad kan.![]()
Dan kun je net zo goed een jeugdspeler zijn plek laten overnemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Bojan heeft volgend seizoenshelft nog te gaan en heeft nog kans zich te bewijzen. Hij kan op meerdere posities uit de voeten. Als hij het veld in komt maakt hij het elftal niet bizar slechter en kan iets forceren. Je kan hem huren en zit een andere speler zijn ontwikkeling dan niet in de weg, is goedkoper dan een nieuwe speler kopen.![]()
Dit inderdaad, Bojan heeft nog in geen enkele wedstrijd het verschil gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een jeugdspeler zijn plek laten overnemen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Inderdaad. En dat op meerdere posities uit de voeten kunnen... Je kunt beter stellen op geen enkele positie geschikt voor Ajax. Nog een jaar om zich te bewijzen? Hij is bij Roma, Milan en in principe Ajax al gefaald. Dat hij bij Barça faalt neem ik hem niet kwalijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Bojan heeft nog in geen enkele wedstrijd het verschil gemaakt.![]()
Open deur. Oke, Kishna Bazoer en Riedewald hebben het allen in zich te slagen bij Ajax 1 van wat ik van ze heb gezien. En gaan dat ook doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Open deur.
[..]
Vertonghen en Stekelenburg vielen echt op, op hun posities. De Jong amper. En wat is zijn positie eigenlijk? Dat werkt momenteel niet in zijn voordeel. Daarnaast zou jij Bojan, Hoesen of Kishna in de spits zetten, dus daar kan hij zich dan niet laten zien he.
[..]
Geen idee, ik ben geen scout.
De Jong is International bij Oranje en aanvoerder van Ajax. Is een veel scorende middenvelder. We zullen in de zomer wel zien wat hij opbrengt.
Het feit dat je geen idee hebt zegt al genoeg. Er is geen spits die zich al bewezen heeft en waarvoor Ajax het geld heeft hem aan te trekken. Het enige wat ze kunnen doen is proberen een buitenlands talent te halen die nog jong en niet veel in de picture is. Maar Ajax heeft Kishna al en ook Bailey gaat in deze maand een contract tekenen bij Ajax? Dat zullen ze dus niet doen.
Nee, ik zou Hoesen Kishna en Bojan niet laten spelen voor De Jong. Ik heb het over volgend jaar, als De Jong weg is. Dan zou ik dat uiteraard wel doen.![]()
Je moet die jongen nog de kans geven voor het tweede seizoenshelft. Hij begon al niet wedstrijdfit bij Ajax, daarna na zijn blessure nog niet. Hij heeft nu de kans gekregen dat te worden en na het trainingskamp moet die ook fit genoeg zijn. Daarna kan je hem afkraken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Bojan heeft nog in geen enkele wedstrijd het verschil gemaakt.![]()
Ja, dat ziet Stevie Wonder ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Open deur. Oke, Kishna Bazoer en Riedewald hebben het allen in zich te slagen bij Ajax 1 van wat ik van ze heb gezien. En gaan dat ook doen.Je bent ook al scout begrijp ik?quote:Het feit dat je geen idee hebt zegt al genoeg. Er is geen spits die zich al bewezen heeft en waarvoor Ajax het geld heeft hem aan te trekken. Het enige wat ze kunnen doen is proberen een buitenlands talent te halen die nog jong en niet veel in de picture is.![]()
Je hoeft geen scout te zijn om dat te kunnen bedenken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, dat ziet Stevie Wonder ook.
[..]
Je bent ook al scout begrijp ik?
Ajax had dan altijd nog Helenius vorig jaar kunnen halen, maar heeft dat niet gedaan.
Maar noem jij maar eens een spits dan.![]()
Mario Kempesquote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je hoeft geen scout te zijn om dat te kunnen bedenken.
Ajax had dan altijd nog Helenius vorig jaar kunnen halen, maar heeft dat niet gedaan.
Maar noem jij maar eens een spits dan.![]()
lukt je niet dusquote:
En bovendien is de scouting voor het eerste elftal ook sinds het technisch hart is aangetreden niet echt goed te noemen. De jeugdscouting is echter wel top. Maar de tijd dat er tropische verassingen kwamen voor het eerste elftal die direct een versterking waren is voorlopig voorbij zolang de scouting nog niet is gerenoveerd.![]()
Ajax heeft toch nog steeds zo'n beetje het meeste aantal scouts van heel Europa of is dat inmiddels minder?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef davyleiden het volgende:
[..]
lukt je niet dus
En bovendien is de scouting voor het eerste elftal ook sinds het technisch hart is aangetreden niet echt goed te noemen. De jeugdscouting is echter wel top. Maar de tijd dat er tropische verassingen kwamen voor het eerste elftal die direct een versterking waren is voorlopig voorbij zolang de scouting nog niet is gerenoveerd.![]()
Ik denk dat Ajax nog steeds wel zo'n beetje het meeste aantal scouts heeft, maar dan vooral op Nederland zelf gericht (en op de jeugd).quote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft toch nog steeds zo'n beetje het meeste aantal scouts van heel Europa of is dat inmiddels minder?![]()
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over het feit of er wel of geen spitsen voor Ajax zijn. Natuurlijk is dat niet makkelijk, maar het is niet onze taak toch? Daarnaast leg je steeds de nadruk op die aankoop, alsof ik daar om smeek of zo.quote:![]()
Lekker een beetje Fox Sports scouting.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax nog steeds wel zo'n beetje het meeste aantal scouts heeft, maar dan vooral op Nederland zelf gericht (en op de jeugd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |