Niet nodig, heb een goede flits op mijn foonquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nodig, heb een goede flits op mijn foon
Ook dan nog wel. Het is heel wat anders dan RTV Utrechtquote:Op zondag 5 januari 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jou en mij wel. Voor een journalist wat minder.
Je sluit maar achteraan in de rij.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je sluit maar achteraan in de rij.
Sowieso staan Air en Sedan al voor je
Dude....quote:Op zondag 5 januari 2014 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zegt net 'vriendin ligt in coma'
Ik zou het wel weten
Wat heb je nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn voetbalgekte neemt te erge vormen aan besef ik mij net
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je sluit maar achteraan in de rij.
Sowieso staan Air en Sedan al voor je
Merkt ze niks van hoorquote:
Scharrel heeft een gemeen plannetjequote:
Sweet dreams engelquote:
Trustequote:
Zó openlijk ervoor uitkomen een slechte minnaar te zijn, zie je niet vaak.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scharrel heeft een gemeen plannetjeKan pas de 14de uitgevoerd worden.
Ik: dat weekend erna kan ik niet want Ajax - PSV
Hehequote:Op zondag 5 januari 2014 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zó openlijk ervoor uitkomen een slechte minnaar te zijn, zie je niet vaak.
Schlaf gut, Engel.quote:
Dat denk ik nietquote:Op zondag 5 januari 2014 01:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Merkt ze niks van hoor [ afbeelding ]
Dat is alles?quote:
Wat ik me net afvraag, in Dld reed je die Alfa, wat heb je nu in Bogota eigenlijk voor een auto of tot je beschikking?quote:
Slaap lekker, lieve -Engel-quote:
Truste.quote:
Je blijft me verbazenquote:
Wat?quote:
Ik heb niks te bewijzen hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zó openlijk ervoor uitkomen een slechte minnaar te zijn, zie je niet vaak.
Ik zit vol verrassingenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen![]()
Nog gevliegerd vandaag? Of net klaar met werken?
Mijn vervoersmiddelen zijn:quote:Op zondag 5 januari 2014 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ik me net afvraag, in Dld reed je die Alfa, wat heb je nu in Bogota eigenlijk voor een auto of tot je beschikking?
Dat blijktquote:Op zondag 5 januari 2014 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit vol verrassingen
Mja wel het water op geweest, maar het was maar een laf windje... niet lekker gevaren. Met een beetje geluk morgen nog wel goede wind
Hoefde niet te werken ofzo hoor. Heb gewoon weekend
Soms kan ik wel normaal doen op Fok hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Oh jammer, inderdaad hopen dat het morgen beter is dan
Ja, weet ik toch niet
Stuur danquote:Op zondag 5 januari 2014 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@hups jij mag best een tettenfoto van mij
Oh man, in Ierland had ik ook geen auto, maar 2 jaar niet rijden?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn vervoersmiddelen zijn:
1 - Benenwagen
2 -
[ afbeelding ]
3 - Vliegtuig
Sinds 2 jaar (!) weer es achter het stuur gezeten. 600 kilometer over Korsou. Tof.
Zeldzame momenten zeker?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms kan ik wel normaal doen op Fok hoor
Ik houd meer van dikke tieten.quote:
Die fotoquote:Op zondag 5 januari 2014 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn vervoersmiddelen zijn:
1 - Benenwagen
2 -
[ afbeelding ]
3 - Vliegtuig
Sinds 2 jaar (!) weer es achter het stuur gezeten. 600 kilometer over Korsou. Tof.
zo, eerst jointje fixenquote:
Colombianen rijden minder erg dan Italianen vind ik. Dan heb je een beetje een idee. maar nee, nergens voor nodig en veel te duur bovendien.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh man, in Ierland had ik ook geen auto, maar 2 jaar niet rijden?dat zou ik niet trekken hoor. Huurde daar maandelijks wel een auto met vrienden om ergens heen te gaan, maar ik reed altijd. Al kan ik me voorstellen dat het daar iets anders is dan in Europa.
Verdomme chick!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fijn wel.. Hou je je in ivm die vertiefde maag, drink je 1 biertje en ook die moet er gelijk weer uit..
mooi dat ik die niet heb.quote:
Nu maar hopen dat mijn app niet crashedquote:
Erger??quote:Op zondag 5 januari 2014 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die fotoDas godverdomme nog erger dan New York en Londen
je wil nog wat kilo's kwijt?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme chick!
Als ik het van je kon overnemen deed ik dat hoor!!
Ik zit al heel lang te wachten op tettenfoto's van hups, maar sturen ho maarquote:Op zondag 5 januari 2014 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik doe mee kloon.quote:
van mijn tetten? Vast welquote:Op zondag 5 januari 2014 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat mijn app niet crashed
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dan valt het nog wel mee dus. Dat scheelt, in Ierland huurde je een Opel Insignia voor 90 euro van vrijdag ochtend vroeg tot zondag avond laat. Onbeperkte kms en incl verzekering e.d. Vond ik erg goedkoop, zeker met 3-4 man.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombianen rijden minder erg dan Italianen vind ik. Dan heb je een beetje een idee. maar nee, nergens voor nodig en veel te duur bovendien.
Bijzaak, ik gun jou een paar dagen zonder kotsenquote:
kloons will be kloonsquote:Op zondag 5 januari 2014 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe mee kloon.
some habits never change...
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit al heel lang te wachten op tettenfoto's van hups, maar sturen ho maar
Anders liep jij morgen bij de pastoor te bedelen om watjes om je uitgewoonde lichaamsdelen wat te verlichten.quote:
quote:
Ja, zo'n colonne heb ik in Londen nog nooit gezien hoor. Jij wel?quote:
voor gisteren had ik 1 dag vrij gehad ..quote:Op zondag 5 januari 2014 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijzaak, ik gun jou een paar dagen zonder kotsen
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijzaak, ik gun jou een paar dagen zonder kotsen
PM en FB werkt ook prima hoor.quote:
Ik snap het erge niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zo'n colonne heb ik in Londen nog nooit gezien hoor. Jij wel?
Wat is er allemaal aan de hand joh?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor gisteren had ik 1 dag vrij gehad ..
Tussen kerst en oud en nieuw maar 1 keer mn pot geknuffeld
No way dat ik zoiets op fb knal natuurlijkquote:
Dat zijn toch wel iets betere berichtenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor gisteren had ik 1 dag vrij gehad ..
Tussen kerst en oud en nieuw maar 1 keer mn pot geknuffeld
nee, daar geniet ik van. Ook al kan het soms verdomd vervelend zijn als je nog door wiltquote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anders liep jij morgen bij de pastoor te bedelen om watjes om je uitgewoonde lichaamsdelen wat te verlichten.
Finse taferelen dus, in de rij staan voor de taxiquote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap het erge niet?
Hier sta je soms ondanks deze hoeveelheden als het regent (bijna elke dag dus) toch nog 15-20 minuten te zoeken... zeker zonder Tappsi op de smartfoon.
Erg bedoel ik niet als slecht, meer als veel dudequote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap het erge niet?
Hier sta je soms ondanks deze hoeveelheden als het regent (bijna elke dag dus) toch nog 15-20 minuten te zoeken... zeker zonder Tappsi op de smartfoon.
Sloerie is ziekjes en artsen weten niet wat ze heeftquote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand joh?
Snel verdiend.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay, dat extreme cheapskates is wel heel erg![]()
Een vrouw die haar man kattenvoer geeft want tonijn in blik voor mensen is 30 cent duurder dan tonijn in blik voor katten![]()
Het is een topsysteem. Geen auto nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Finse taferelen dus, in de rij staan voor de taxi
daar zijn ze al een half jaar naar op zoek.. Ze hebben nu eindelijk een idee, maar eerst nog even testen voor ze het beestje bij het naampje gaan noemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand joh?
Ay. Kloon, minder blowen, meid.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erg bedoel ik niet als slecht, meer als veel dude
Hoax, Finnen staan alleen maar in de rij voor een bar!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Finse taferelen dus, in de rij staan voor de taxi
quotefaal?quote:
Voor een glas Salmiakki.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoax, Finnen staan alleen maar in de rij voor een bar!
Ligt aan de prijzen, in Dublin was het nog wel te betalen ja, Helsinki was nog duurder dan Amsterdam. Aan de andere kant, jij doet ook wel een paar keer beter dan modaal natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een topsysteem. Geen auto nodig.
Als je ooit het lef hebt om te meeten zal ik jou ook kattenvoer gevenquote:
Nope. IQ>100.quote:
ligt niet aan de drugsquote:
Nou ja, ik hoop dat ze snel wat vinden dan en dat er wat aan gedaan kan wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar zijn ze al een half jaar naar op zoek.. Ze hebben nu eindelijk een idee, maar eerst nog even testen voor ze het beestje bij het naampje gaan noemen.
Maar ik ben wel 10 kilo afgevallen, dat is wel mooi
Okay, duidelijkquote:
Dat durf ik niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ooit het lef hebt om te meeten zal ik jou ook kattenvoer geven
Nee, dat zijn de Ieren, Finnen liggen voor de bar.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoax, Finnen staan alleen maar in de rij voor een bar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Niet te zuipen dat spulquote:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Jij speelt met je leven nu, dat weet je he?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor
Vaak wel beter bereid dan normaal eten
Watje!!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor
Vaak wel beter bereid dan normaal eten
Praatjes die vrouwen, GvE ook steedsquote:Op zondag 5 januari 2014 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij speelt met je leven nu, dat weet je he?
Nog erger: Minthu. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Lefgozer die Sedan hequote:Op zondag 5 januari 2014 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij speelt met je leven nu, dat weet je he?
Durf jij eerst maar eens van je zolderkamer af te komenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Praatjes die vrouwen, GvE ook steeds
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Echt hoor.. Grote mond en allesquote:Op zondag 5 januari 2014 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lefgozer die Sedan he
[..]
Durf jij eerst maar eens van je zolderkamer af te komen
Al dat spul is niet te zuipen joh. Lokale Finse bier is ook niet geweldig, maar het enige dat enigszins betaalbaar was in mijn studententijd.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog erger: Minthu. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No way dat ik zoiets op fb knal natuurlijk
Ik heb geeneens een zolderquote:Op zondag 5 januari 2014 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lefgozer die Sedan he
[..]
Durf jij eerst maar eens van je zolderkamer af te komen
ja, zou leuk zijn.. Ik en mn pleepot hebben inmiddels wel een hele goede band, maar ik wil stiekem de relatie wel verbrekenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ze snel wat vinden dan en dat er wat aan gedaan kan worden
Dat is ranzig ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog erger: Minthu. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Heeft ie geld nodig?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Watje!!
Welkom in het topic. Ik heb ongeveer hetzelfde alleen is Miss Escobar veel te mooi en lief om op te schijten.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zou leuk zijn.. Ik en mn pleepot hebben inmiddels wel een hele goede band, maar ik wil stiekem de relatie wel verbreken![]()
quote:
Woonkamerautist danquote:
Schandalig hequote:
Nee, hij vond je wel gezelligquote:
maar kotsen gaat wel goed?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welkom in het topic. Ik heb ongeveer hetzelfde alleen is Miss Escobar veel te mooi en lief om op te schijten.
Wacht, wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay, het filter van de droger leegmaken en dat dan gebruiken als watjes om je gezicht te reinigen enz
Gringoquote:Op zondag 5 januari 2014 01:53 schreef El_Matador het volgende:
Jofuneukwatvoorneukneukmoetiknuweerertussenneukkunnenneuken!
Het is scripted reality hequote:Op zondag 5 januari 2014 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay, het filter van de droger leegmaken en dat dan gebruiken als watjes om je gezicht te reinigen enz
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
wat hebben jullie op de planning staan?quote:
Bij haar, bijna. Toen de eerste goeie X opkwam. Daarna straalde ze nog meer dan normaal.quote:
Ik werd wakker op plaatsen waar ik niet wilde ontwakenquote:
Finnen stoppen niet met drinken, everquote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef Barbusse het volgende:
Finnen hebben alcoholisme dan wel weer tot kunst gemaakt, dat wel. Daarmee hebben ze toch wel Rusland overstegen, voor hen is het gewoon werk.
Hoest ermee? Nog de beste wensen.quote:
Hahaha, maar ja.. Ik kan alleen maar zeggen maak het uit voor je een klootzak wordtquote:Op zondag 5 januari 2014 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij haar, bijna. Toen de eerste goeie X opkwam. Daarna straalde ze nog meer dan normaal.
Foto's? Ja, gejat.
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Woonkamerautist dan
[..]
Schandalig he
Dat kan ik beter aan jou en mijn scharrel vragenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat hebben jullie op de planning staan?
Wanstaltig achterlijk vikinggedrag.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Finnen stoppen niet met drinken, everzelfs als je niet meer kan opstaan, maar het glas kan nog aan je lippen komen. Dan blijf je gewoon drinken, als een echte vent of vrouw
quote:
wij zijn verdomd onschuldig ofzoietsquote:Op zondag 5 januari 2014 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou en mijn scharrel vragen![]()
Mijn zoon zag gewoon dat ik op FOK! zat.
Hij: aan het fokken?
Ik: ja?
Hij: is het gezellig? Nog mensen die ik ken?
Ik: ja, Cobra, Smurf en Gvse
Hij: doe GvsE de groeten van me, wanneer komt ze weer langs? Ze is gezellig!
Ik: ik zal het vragen!
Ik heb er ook nooit wat mee gehad. Heerlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanstaltig achterlijk vikinggedrag.
Nette beschaafde verleiderlijke latina's...
Verpest het nou niet voor mequote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is scripted reality he
Hoop dingen zijn wel echt, maar nog meer dingen worden overdreven of bijverzonnen omdat dat moet van het productiebedrijf...
Zoals alle van dat soort programma's....
Als ik in die kutsneeuw zou wonen zou ik me ook kapot zuipenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Finnen stoppen niet met drinken, everzelfs als je niet meer kan opstaan, maar het glas kan nog aan je lippen komen. Dan blijf je gewoon drinken, als een echte vent of vrouw
Ik ben een lieve klootzak, dat is veel erger kloon.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hahaha, maar ja.. Ik kan alleen maar zeggen maak het uit voor je een klootzak wordt![]()
Huh? Gejat?
Zelfde, en tjah, same shit, different day, changed person enzo..quote:Op zondag 5 januari 2014 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoest ermee? Nog de beste wensen.
Ik zal het na de 14de wel zien of jij zo onschuldig bent als je beweertquote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij zijn verdomd onschuldig ofzoiets
Zo snel als ik weer centjes heb. Ik heb wat leuks gekregen van Jai voor je
De sneeuw is bizar mooi, anders dan op een wintersportlocatie. Alleen wat donker is, nekt ze allemaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in die kutsneeuw zou wonen zou ik me ook kapot zuipen
Oh, nou.. Lekker dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een lieve klootzak, dat is veel erger kloon.
Ja, gemist? Voor 3200 gulden (~1600 euro) gejat door wat kutAntillianen. Ik sleep ze met onze brandende lekke autoband door de straten als ik ze ooit vind.
Changed person, how?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde, en tjah, same shit, different day, changed person enzo..
Herkenbaarquote:
DUDE!!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde, en tjah, same shit, different day, changed person enzo..
haha, nee dat nietquote:Op zondag 5 januari 2014 01:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het na de 14de wel zien of jij zo onschuldig bent als je beweert![]()
Paarse haarverf?
Wat dan welquote:
Neuk je d'r?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit wat mee gehad. Heerlijkik mis mijn Braziliaanse meisjes, mooi, hoog opgeleid, elegant. In Dublin stikte het ervan. Heb nu alleen mijn buuf nog
Niet meer sinds ze zo hard in mijn nek beet dat het bloeddequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet meer sinds ze zo hard in mijn nek beet dat het bloeddeKlinkt kinky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
dat zeg ik niet... Ze moest aan jou denkenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan wel
En waarom geeft Jai jou iets voor mij? Wel tof van haar, denk ik
quote:
Jaja..quote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
DUDE!!
Je bent zeker een halve cm gegroeid dankzij mij en GvsE!!
Trusten, have funquote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ik ga slapen. Morgen fris zijn en schoon zitten op m'n moeders verjaardag
I like the way you thinkquote:Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik zit net te denken, een virus dat alle mensen met een IQ onder de 100 uitroeit, zou dat niet heerlijk zijn voor de wereld?
Truste.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ik ga slapen. Morgen fris zijn en schoon zitten op m'n moeders verjaardag
Dat verschuift alleen het probleemquote:Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik zit net te denken, een virus dat alle mensen met een IQ onder de 100 uitroeit, zou dat niet heerlijk zijn voor de wereld?
mogen daar ook een paar misschien 100+ers bij zitten?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:
Zo rollen wijquote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Jaja..
Alle lof naar Hups en Kloon enzo..
Die hebben flink getimmerd aan m'n zelfvertrouwen en shit
Kijk, goed zo. Dames kan je veel van leren.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Jaja..
Alle lof naar Hups en Kloon enzo..
Die hebben flink getimmerd aan m'n zelfvertrouwen en shit
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo rollen wij![]()
Nu hebben we vast wel een tattoobon verdiend
Ik weet er wel 1quote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen daar ook een paar misschien 100+ers bij zitten?
Iets te kinky voor mijn plezier, zat onder de wonden, armen, schouders, rug, buik, overal had ze wel nagels of tanden gebruiktquote:
Geef ons de formule in handen en het wordt een prachtige wereld.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen daar ook een paar misschien 100+ers bij zitten?
ik denk wij beidenquote:
dat zeker.. Wij zouden de wereld goed runnenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef ons de formule in handen en het wordt een prachtige wereld.
Een Brazilliaanse kinky lesbo neuken en nog klagen.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets te kinky voor mijn plezier, zat onder de wonden, armen, schouders, rug, buik, overal had ze wel nagels of tanden gebruikt![]()
Was minder chill dan ik prettig vond.
quote:
Mag ik?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, goed zo. Dames kan je veel van leren.
Good job, ladies.
Hoe gaat het nu dan?
Die had je al gehad..quote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo rollen wij![]()
Nu hebben we vast wel een tattoobon verdiend
Nogsteeds niet je van het, gewoon z'n gangetje, maar er zit schot inquote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, goed zo. Dames kan je veel van leren.
Good job, ladies.
Hoe gaat het nu dan?
Ouderdom, joofquote:Op zondag 5 januari 2014 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die had je al gehad..
[..]
Nogsteeds niet je van het, gewoon z'n gangetje, maar er zit schot in
Watjequote:
Er kan nog meer bijquote:Op zondag 5 januari 2014 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die had je al gehad..
[..]
Nogsteeds niet je van het, gewoon z'n gangetje, maar er zit schot in
Klootzakquote:
Oke, oke, het was gewoon super tof om te doen, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Brazilliaanse kinky lesbo neuken en nog klagen.
Alleen op FOK!, 's lands grootste forum.
Netjes. Goed gedaan. Is Miss Escobar niks voor hem? 1,57 zonder hakken.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mag ik?
Smurf staat om te beginnen niet meer in elkaar gebogen als hij met mensen praat, heeft zijn lengte (of het gebrek daaraan) min of meer geaccepteerd en is gewoon allround tof
Vast welquote:Op zondag 5 januari 2014 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Netjes. Goed gedaan. Is Miss Escobar niks voor hem? 1,57 zonder hakken.
Dan ben ik mijn broodwinning kwijt, lul.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:
Hij gunt jou het rond de wereld zeilen nietquote:Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik mijn broodwinning kwijt, lul.
Grmblquote:
Wachten we tot na jouw move, jongen.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik mijn broodwinning kwijt, lul.
Niks gaskamers, een lekker hardnekkig virus.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
De ramen van een auto wassen met maandverband en cola
Ze zijn wel creatiefquote:Op zondag 5 januari 2014 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat klinkt beter. Ik heb geen schoorsteen, maar hij moet toch roken he?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wachten we tot na jouw move, jongen.
Zet de agua con gas maar vast koud en sla maar wat snoepjes in. Eerst gaan we die kapitalistische grootbetalers aan jouw zeilscheepjes even uitmelken.
Echt hequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks gaskamers, een lekker hardnekkig virus.
I know all about it.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt beter. Ik heb geen schoorsteen, maar hij moet toch roken he?
Dat doet hij wel zodra ik hem uitnodig op mijn bootje met volledig vrouwelijke crewquote:Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gunt jou het rond de wereld zeilen niet
Theo Maassen was wat milder maar denkt volgens dezelfde lijnen. Leuke show.quote:
maandverband is duurder dan een doekje.. En water goedkoper dan cola.. Ik snap het nietquote:
live gezienquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theo Maassen was wat milder maar denkt volgens dezelfde lijnen. Leuke show.
Wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
U heeft mijn volle aandacht, Captain Barbie.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doet hij wel zodra ik hem uitnodig op mijn bootje met volledig vrouwelijke crew
quote:
Dit is samen goedkoper dan 25 dollar aan speciaal raamschoonmaakspulquote:Op zondag 5 januari 2014 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maandverband is duurder dan een doekje.. En water goedkoper dan cola.. Ik snap het niet
Ik moet de oudejaarsconference nog kijkenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theo Maassen was wat milder maar denkt volgens dezelfde lijnen. Leuke show.
Krijg ik ook een invite?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doet hij wel zodra ik hem uitnodig op mijn bootje met volledig vrouwelijke crew
Ja, zo zit ik ook naar de tv te kijken hoorquote:
Vooral stoer blijven doen jijquote:
azijnquote:Op zondag 5 januari 2014 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is samen goedkoper dan 25 dollar aan speciaal raamschoonmaakspul
[..]
Ik moet de oudejaarsconference nog kijken
[..]
Krijg ik ook een invite?
Dat heeft die Amerikaan nog niet door geloof ikquote:
Dat dacht ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U heeft mijn volle aandacht, Captain Barbie.
stomme amerikanenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft die Amerikaan nog niet door geloof ik
Uhuhquote:
Slaap lekker mooie manquote:
Ik ben ook Amerikaan.quote:
Een vredige nacht!quote:
Je mag wel aan m'n vlieger hangenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is samen goedkoper dan 25 dollar aan speciaal raamschoonmaakspul
[..]
Ik moet de oudejaarsconference nog kijken
[..]
Krijg ik ook een invite?
slaap lekker barbiequote:
nee, jij bent kloon.quote:
Zo ken ik je weerquote:
MOEHAHAHAHAHAquote:
Jij hoopt dat je ook de tettenfoto van Gvse krijgt?quote:
....quote:
Wie niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoopt dat je ook de tettenfoto van Gvse krijgt?
Dat gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoopt dat je ook de tettenfoto van Gvse krijgt?
ik ben alleen te pesten met tattoobonnenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MOEHAHAHAHAHA
Scharrel heeft ook iets gevonden om jou te pesten![]()
![]()
Slaap lekker en tot ooit Mataquote:Op zondag 5 januari 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
....
daarom kloon, de enige die mij stil krijgt.
Ik ga wieberen jongens, allemaal een goeie nachtrust en heilige zondag. Handjes boven de dekens en neusjes uit de poederdoos.
oh shit.. What did I do..quote:
Dat had ik ook moeten zeggenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben alleen te pesten met tattoobonnen
*knuffel*quote:Op zondag 5 januari 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
....
daarom kloon, de enige die mij stil krijgt.
Ik ga wieberen jongens, allemaal een goeie nachtrust en heilige zondag. Handjes boven de dekens en neusjes uit de poederdoos.
Dank je en een dikke knuffel terug.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knuffel*
Spreek je snel gekke kloon.. Slaap lekker.
zonder kloon en zonder seks is er ook geen fuck aan natuurlijkquote:
Volgende week weerquote:Op zondag 5 januari 2014 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder kloon en zonder seks is er ook geen fuck aan natuurlijk
quote:
Trustenquote:
PER STREETquote:
ik weet nog niet wanneer. Druk leven begint weer. Ik wil niet meer werken.. Ik geniet van mijn nachtenquote:
Des te fijner zijn de weekenden toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet nog niet wanneer. Druk leven begint weer. Ik wil niet meer werken.. Ik geniet van mijn nachten
maar die zijn zo kortquote:Op zondag 5 januari 2014 02:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Des te fijner zijn de weekenden toch?
Mjahquote:
Zou je dat wel doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misschien dat ik voor vrijdag een internistafspraak verzin.. Dan heb ik maar een korte week
Straks weer.quote:
Mag nietquote:Op zondag 5 januari 2014 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misschien dat ik voor vrijdag een internistafspraak verzin.. Dan heb ik maar een korte week
Nee, dat gaat indruk makenquote:
moet volgende week toch nog bloedprikken. Is bijna hetzelfdequote:
bibberquote:
Ik eerst.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Watje
[..]
Er kan nog meer bijer kan nog meer bij
![]()
Mijn binnenzak zit nog niet vol en GvsE dr koelkast heeft nog plek over
Met alleen 1.57 heb ik niet voldoende info natuurlijk he..quote:Op zondag 5 januari 2014 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Netjes. Goed gedaan. Is Miss Escobar niks voor hem? 1,57 zonder hakken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met alleen 1.57 heb ik niet voldoende info natuurlijk he..
Wat. De. Neuk. Kijk. JIj.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, zoiets geluid kan je eerder van me verwachtenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het
[..]
You better.
[ afbeelding ]
Net extreme cheapskates, nu Tabooquote:
Klinkt als iets heel vaags..quote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net extreme cheapskates, nu Taboo
Oh, alleen dat.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, zoiets geluid kan je eerder van me verwachten
Mannen in pak toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
viswijfquote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, alleen dat.
[..]
Mannen in pak toch?
Uhuhquote:
quote:
wat verwacht je dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, alleen dat.
[..]
Mannen in pak toch?
quote:
ze had een vissenpak aanquote:
Ik dacht al dat je mij deed uitscheldenquote:
alleen met bejaarde en sloerie enzoquote:Op zondag 5 januari 2014 02:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je mij deed uitschelden
Trut!!quote:Op zondag 5 januari 2014 02:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen met bejaarde en sloerie enzo
die ook wel eensquote:
Kan ik daar nu veilig op klikken?quote:
Ja hoorquote:
Hoe moet je dan je nagels in zijn rug zetten? Hoe kom je dan aan blauwe plekken? Waar is de penetratiequote:
Er zat een opening in hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 02:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet je dan je nagels in zijn rug zetten? Hoe kom je dan aan blauwe plekken? Waar is de penetratie
Ik wist wel dat JIJ die zou zienquote:
Ja dat dus...quote:Op zondag 5 januari 2014 02:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet je dan je nagels in zijn rug zetten? Hoe kom je dan aan blauwe plekken? Waar is de penetratie
maar dat panterprintjequote:
Watch out, we've got an expert over here!!quote:
Deze gaat nog wel, trouwens..quote:Op zondag 5 januari 2014 02:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je deed het expresquote:
Ach, de een verzamelt postzegels, de ander doet ditquote:Op zondag 5 januari 2014 02:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Watch out, we've got an expert over here!!
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je deed het expres
[..]
Ach, de een verzamelt postzegels, de ander doet dit
Euhm..... apart.quote:
Zit je GvsE weer te pesten?quote:Op zondag 5 januari 2014 03:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nachtelijke telefoongesprekken![]()
Ze blijven leuk
buikpijnquote:
quote:
Wij petsen elkaar niet, wij hebben lol!!quote:
Wil ik best maar jij durft toch nietquote:Op zondag 5 januari 2014 03:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk je wil wel mijn fetish samen doen
Maar nee
Petsen.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij petsen elkaar niet, wij hebben lol!!
Ik ben geen vrouw, ik kan niet multitaskenquote:
Whehehe.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik kan niet multitasken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 03:27 schreef S95Sedan het volgende:
Blijven vette beesten.
[ afbeelding ]GvsE dr iPad gaat nu uit en ik haat jou gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waaromquote:Op zondag 5 januari 2014 03:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE dr iPad gaat nu uit en ik haat jou gewoon
Spoilerquote:
Ah, dan kan ik wel gokken wat het is zonder die spoiler te openen.quote:
Murquote:
En dan wat?quote:
S02E02.quote:
Ik ga zo eerst even slapen, zal een uur of 6 max zijn gok ik zo en dan ga ik de bank op voor een marathonquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 04:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even slapen, zal een uur of 6 max zijn gok ik zo en dan ga ik de bank op voor een marathon
Ik droomde dat ik een meet had met een fokster en we Frans praatten.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:01 schreef muhahaha het volgende:
Moggel, ik droomde dat mijn telefoon kapot was.
Zo een mooie barst over het display.
Haha kon je het gesprek volgen?quote:Op zondag 5 januari 2014 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een meet had met een fokster en we Frans praatten.
Ow haha, hoe kan je nou in het Frans dromen of spreek je de taal ook?quote:Op zondag 5 januari 2014 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Totdat ik het me besefte dat het Frans was
Geen idee manquote:Op zondag 5 januari 2014 08:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow haha, hoe kan je nou in het Frans dromen of spreek je de taal ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |