SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door klaas_th op 05-01-2014 00:53:41 ]ik
hou
van
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rode bank en het vliegtuigje gaan overigens weg
ik
hou
van
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik ipv kale witte hoeslakens een marineblauwe gehaald. Met ook een sfeervol dekbedovertrek.
Verder heb ik echt een coole kast in m'n kamer (ikea stolmen) en een army locker. Heb je al een kleed? dat telt ook. Je moet het hier en daar een beetje volbouwen met meubeltjes, sta lampen, een kast met boeken spellen en dvd's en heb je een fauteuille?
Helpt allemaal!
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef klaas_th het volgende:
Die rode bank zie je nu amper, maar lijkt me wel belangrijk. Wat komt er op die plaats te staan, want je kunt niet op bed zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rode bank en het vliegtuigje gaan overigens weg
Ik vind het best netjes, wel een beetje kaal. Weinig persoonlijke dingen. Het bruine stoort me niet, trouwens.
Je bureau vind ik vrij klein en weggepropt. Ik weet niet wat daar links staat. Maar kan er geen ruimere studieplek komen?The love you take is equal to the love you make.
Dit. Ik vind kamers juist leuk door foto's, souvenirs, beeldjes. Ik mag dan wel een meisje zijn, maar ook bij jongens vind ik dat prima kunnen hoor. Misschien een paar grotere foto's?quote:
Bruin café... Ah, daarom dus!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef porsche1 het volgende:
Bruin is een warme kleur, daarom hebben cafés dat vaak ook. (Of hadden)
Dat soort dingen komen er bij mij nooit in. Kunstig gedoe. Gewoon je huis goed inrichten,kleuren, stoffen en materialen op elkaar afstemmen en er de tijd voor nemen en dan kunnen dit soort 'hulpmiddelen' weg blijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:48 schreef SEMTEX het volgende:
En een van deze kan ook al een wereld van verschil maken:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |