SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
Zat in ooit in de Humblebundle toch?quote:
Neen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zat in ooit in de Humblebundle toch?
Welk spel?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef Chef_M het volgende:
Op een gegeven moment kan je alleen niks meer, behalve uitbreiden met basic gear.
[ afbeelding ]
Tarot card crash.quote:
Ik weet 't, pakte um per ongeluk op, maar dan nog heb ik nog nooit zo de game gebrokenquote:Op zondag 5 januari 2014 04:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Tarot card crash.
Is vrij bekend onder de BoI breakers
Hoezo wordt jij daar gek van? Het is zelfs een aparte categorie, je hoeft er niet te komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik word gek van al die early-acces alpha games op steam.
ik moet zeggen dat ik tot op heden een keer telergesteld ben geweest (Towns, niet zozeer dat ik geen fun in het spel heb, maar wel dat hij bagger is qua updates..) maar vaak genoeg plezier heb gehad aan early access (PA, SB-DF9)quote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hoezo wordt jij daar gek van? Het is zelfs een aparte categorie, je hoeft er niet te komen.
Overigens zijn de leukste spellen die ik speel op dit moment allemaal (pre)alpha/beta.
ja ik had gister ook een beetje van: is dit alles....quote:Op zondag 5 januari 2014 15:55 schreef Poit het volgende:
Ik haal voorlopig ook geen Early Access meer. PA is erg goed bevallen en SB-DF9 ook maar vooral met die 2e merk je wel dat deze nog erg gelimiteerd is. PA groeit vrij snel en ik hoop dat SB dat ook gaat doen maar nu vind ik de game nog wel erg beperkt.
Compleet volgestampt ermeequote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik word gek van al die early-acces alpha games op steam.
Omdat het steeds meer de norm wordt om te betalen om een alpha / beta te testen. Hebben ze ook gedaan bij BF4, Simcity en Rome 2.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hoezo wordt jij daar gek van? Het is zelfs een aparte categorie, je hoeft er niet te komen.
Overigens zijn de leukste spellen die ik speel op dit moment allemaal (pre)alpha/beta.
Het is mij ook opgevallen als er new releases zijn dan is het toch vrij regelmatig dat er early access bijstaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het steeds meer de norm wordt om te betalen om een alpha / beta te testen. Hebben ze ook gedaan bij BF4, Simcity en Rome 2.
Dit verwachte ik alquote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sowieso betalen voor alpha/beta tests
Bij NewReleases staat alles, ook bagger software en DLC. Daar even overheen kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Het is mij ook opgevallen als er new releases zijn dan is het toch vrij regelmatig dat er early access bijstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |