abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_135085231


Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.

Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.

De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.










Beschrijving:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!

______________________________________________________
User plaatjes door Plex


[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 04-01-2014 22:53:35 ]
Fear is the grease of society.
pi_135085256
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef shaderon het volgende:

[..]

http://urbanest.com.au/locations/sydney/cleveland-street <- Das 400 per fucking week :/

G, huurprijs is goedkoop in NL
In Thailand heb je daar een hele straat voor. Daarbij zit je gewoon met 4/5 andere in een woning dan, zo goedkoop is het dan niet meer
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135085288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

In Thailand heb je daar een hele straat voor.
Inclusief 12 vrouwen
Anoniem
pi_135085349
In aussieland krijg je toch ook meer betaald
pi_135085407
Jup
Anoniem
pi_135085412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef MineraalWater het volgende:
In aussieland krijg je toch ook meer betaald
Denk eerder minder :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135085445
Omgerekend naar euro's verdienen zij meer :P Voor hun is een tripje europa juist goedkoop
En voor ons een tripje australia onwijs duur
Anoniem
pi_135085461
Wie is zij
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135085480
zij die wij niet zijn
Anoniem
pi_135085578
Ik ben er een beetje klaar mee. Iedereen killed nu on sight.
Lekker happen
pi_135085594
Even het minimum loon in aus opgezocht, ¤ 305,97
Nederland 1446,60 EUR/bto maand + 8% vakantiegeld (+23 j)

Gras is altijd groener etc.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135085782
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Even het minimum loon in aus opgezocht, ¤ 305,97
Nederland 1446,60 EUR/bto maand + 8% vakantiegeld (+23 j)

Gras is altijd groener etc.
Ah, Nah ik zou er nooit willen wonen hoor, vind het hier in NL prima.
pi_135085892
Minimum loon is denk ik zo laag omdat ze al die buitenlanders krijgen die op een work en holiday visum een aantal maanden op het platteland gaan werken, dan mogen ze nog een jaar blijven.
Anoniem
pi_135085926
Fear is the grease of society.
pi_135085968
Hoe gaat het met jullie bitcoin beleggingen?
Fear is the grease of society.
pi_135085970
quote:
})
pi_135086022
Zoiets, bbp scheelt niet veel met NL
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ah, Nah ik zou er nooit willen wonen hoor, vind het hier in NL prima.
Qua rijkdom / zorg hebben we niets te klagen hier. Wordt alleen niet blij van die 13/15 jarigen slaan conducteur / politie agent in elkaar. Zal deels het 'vroeger was alles beter' syndroom zijn maar dergelijke berichten laten me toch wel vrezen voor de toekomst. Heb echt het idee dat het percentage 'complete retard' qua jeugd gigantisch veel hoger is dan een 10/20 jaar geleden en vanuit de politiek zie je 0 reactie. Niets. Dat baard mij zorgen.

Iedereen liep wel eens te klieren op basis/middelbaar. Maar de berichten die je nu leest getuigd gewoon van een compleet gemis van wat voor moraal dan ook.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:57:04 #18
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135086104
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef vogelkooi het volgende:
Hoe gaat het met jullie bitcoin beleggingen?
^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135086250
Gister weer wat verkocht in een mooie piek. Nu nog 0.07 btc over.
zou er 6 eurie 30 op verliezen als ik nu zou verkopen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135086303
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Zoiets, bbp scheelt niet veel met NL

[..]

Qua rijkdom / zorg hebben we niets te klagen hier. Wordt alleen niet blij van die 13/15 jarigen slaan conducteur / politie agent in elkaar. Zal deels het 'vroeger was alles beter' syndroom zijn maar dergelijke berichten laten me toch wel vrezen voor de toekomst. Heb echt het idee dat het percentage 'complete retard' qua jeugd gigantisch veel hoger is dan een 10/20 jaar geleden en vanuit de politiek zie je 0 reactie. Niets. Dat baard mij zorgen.

Iedereen liep wel eens te klieren op basis/middelbaar. Maar de berichten die je nu leest getuigd gewoon van een compleet gemis van wat voor moraal dan ook.
Ja ben ik helemaal met je eens en ik durf de wedden dat echt een heel aantal van die 15 jarige ook zeggen dat ze dat compleet gestoord vinden.

Misschien komt het ook wel deels doordat alles word opgenomen voortaan, Als er wat gebeurt staat het al meteen op youtube omdat iedereen wel een camera bij zich. Ook zijn er tientallen/honderden nieuws sites (in nederland) en blogs die zulke shit ook allemaal sharen natuurlijk.

Ik denk ook soms wat voor achterlijke mensen er rondlopen, En dan vooral buitenlanders.
pi_135086605
Den Haag vindt zoiets dan 'racistisch' ipv naar de cijfers te kijken.
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.html
(54% ....!!)

Maar goed de politiek is druk met andere dingen :') niets te zien hier, doorlopen mensen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:11:15 #22
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135086805
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Gister weer wat verkocht in een mooie piek. Nu nog 0.07 btc over.
zou er 6 eurie 30 op verliezen als ik nu zou verkopen.
waarom zou je dat uberhaupt doen. Verkopen. Beleg het en laat het een tijdje staan.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135086937
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

waarom zou je dat uberhaupt doen. Verkopen. Beleg het en laat het een tijdje staan.
Vond de 250 euro toch wat veel.
Gigantisch veel BTC's worden nog steeds gekocht door Chinezen terwijl daar nog absoluut niets zeker is over regels. Neem liever het zekere voor het onzekere. Als dit beleggen is dan is het risico zo off-scale op het moment.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:17:54 #24
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135087121
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Vond de 250 euro toch wat veel.
Gigantisch veel BTC's worden nog steeds gekocht door Chinezen terwijl daar nog absoluut niets zeker is over regels. Neem liever het zekere voor het onzekere. Als dit beleggen is dan is het risico zo off-scale op het moment.
true. Als je het niet kan missen moet je het ook niet doen idd
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135087184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Den Haag vindt zoiets dan 'racistisch' ipv naar de cijfers te kijken.
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.html
(54% ....!!)

Maar goed de politiek is druk met andere dingen :') niets te zien hier, doorlopen mensen.
Ja dat is toch niet racistisch als de waarheid recht voor je neus ligt.
Met ons multicultureel land waar miljoenen... misschien wel miljarden in worden gepompt wat nergens naar toe leid behalve criminaliteit.
Ligt volgens mij ook een wel een deel bij de opvoeding die gemiddelde buitenlander krijgt hier maar dat weet ik niet zeker.

Hou me zelf niet zo bezig met politiek maar weet wel dat het gewoon 3x niks is.

Wat ik me dan wel afvraag is valt er wat aan te doen? Is het überhaupt mogelijk om er iets aan te doen.
pi_135087508
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja dat is toch niet racistisch als de waarheid recht voor je neus ligt.
Met ons multicultureel land waar miljoenen... misschien wel miljarden in worden gepompt wat nergens naar toe leid behalve criminaliteit.
Ligt volgens mij ook een wel een deel bij de opvoeding die gemiddelde buitenlander krijgt hier maar dat weet ik niet zeker.

Hou me zelf niet zo bezig met politiek maar weet wel dat het gewoon 3x niks is.

Wat ik me dan wel afvraag is valt er wat aan te doen? Is het überhaupt mogelijk om er iets aan te doen.
Denk dat probleemjongeren die zelf op het goede pad raken het misschien weten, ik kan er alleen maar naar raden.

Je kan de Islam de schuld geven in de zin dat kinderen geen respect zouden tonen voor hun moeder / vrouwen. De vader uit beeld is en dus soort van opgroeien met hun broers. Maar kan me niet voorstellen dat zoveel Marokkanen nog iets hebben met religie in NL eigenlijk.
Jij posten toch een tijdje geleden dat filmpje van die ragende neger uit de USA die zei dat het land veranderd in een 'vaderloos land' misschien is dat in Nederland bij sommige families ook wel het geval.

Maar goed die voorvaders en vaders hebben wel half Nederland opgebouwd na WWII dus hoe is dat dan in één generatie zo fout gegaan?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135087669
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
true. Als je het niet kan missen moet je het ook niet doen idd
Ja ik ga mijn 0,07 :') nu lekker holden en goed het nieuws in de gaten houden. En als mijn pc zich staat te vervelen mine ik wat worldcoins. (die zijn erg stabiel gebleven trouwens, terwijl BTC LTC etc zo ongelofelijk stuiderde. )
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135088239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Denk dat probleemjongeren die zelf op het goede pad raken het misschien weten, ik kan er alleen maar naar raden.

Je kan de Islam de schuld geven in de zin dat kinderen geen respect zouden tonen voor hun moeder / vrouwen. De vader uit beeld is en dus soort van opgroeien met hun broers. Maar kan me niet voorstellen dat zoveel Marokkanen nog iets hebben met religie in NL eigenlijk.
Jij posten toch een tijdje geleden dat filmpje van die ragende neger uit de USA die zei dat het land veranderd in een 'vaderloos land' misschien is dat in Nederland bij sommige families ook wel het geval.

Maar goed die voorvaders en vaders hebben wel half Nederland opgebouwd na WWII dus hoe is dat dan in één generatie zo fout gegaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rabobank
Opgericht 1972, generatie na de 2e wereldoorlog, het is de schuld van de rabobank. Overduidelijk allemaal nu.
Anoniem
pi_135088781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Denk dat probleemjongeren die zelf op het goede pad raken het misschien weten, ik kan er alleen maar naar raden.

Je kan de Islam de schuld geven in de zin dat kinderen geen respect zouden tonen voor hun moeder / vrouwen. De vader uit beeld is en dus soort van opgroeien met hun broers. Maar kan me niet voorstellen dat zoveel Marokkanen nog iets hebben met religie in NL eigenlijk.
Jij posten toch een tijdje geleden dat filmpje van die ragende neger uit de USA die zei dat het land veranderd in een 'vaderloos land' misschien is dat in Nederland bij sommige families ook wel het geval.

Maar goed die voorvaders en vaders hebben wel half Nederland opgebouwd na WWII dus hoe is dat dan in één generatie zo fout gegaan?
Ja klopt maar dat was inderdaad vooral voor de negerts in de USA. (Die zijn dan weer wat extremer)

Heb het zelf ook meegemaakt met een vriend van mij, Vroeger altijd heel veel mee omgegaan enzo en toen ging hij naar HAVO en ik VMBO, Toen ging hij allemaal wiet roken die shit doen en gewoon de verkeerde vrienden tegengekomen. Ook al eens in de gevangenis gezeten voor het stelen van fietsen...(Kwam waarschijnlijk ook gedeelte door de scheiding)
Vader is een super gozert kom hem ook nog wel vaker tegen in de supermarkt enzo gewoon mee praten is wel gezellig.
Die moeder ook wel alleen het probleem is dat zei alles geloofd. Ze is blind van haar eigen kind.

"Oh maar dat kan hij nooit hebben gedaan" "Ja ga maar met de bus al is het maar 5 minuutjes fietsen" "Ja maar dat doen alleen zijn vrienden hij zal dat nooit doen"

Hence waarom hij bijna niet meer bij z'n vader woont omdat hij daar wel gewoon aan word gepakt als er iets gebeurt.

Klote om zo iemand een soort van de rails te zien geraken.
pi_135090325
Dat krijg je nu je je kind niet meer mag slaan. Dat soort praktijken zijn prima af te leren middels de riem!

pi_135090730
Gister was "Joey" op tv. Wat een slechte spin off zeg :'(
pi_135091144
Dekens jatten, mij mijn eigen bed uit schoppen en dan zeuren dat ik dat bed weer in moet omdat het koud is. Vrouwen. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135091272
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef TJV het volgende:
Dekens jatten, mij mijn eigen bed uit schoppen en dan zeuren dat ik dat bed weer in moet omdat het koud is. Vrouwen. :')
Moeilijken tijden deze tijden...

Wat doet je vriendin nu trouwens voor werk?
pi_135091460
Telefoniste bij een subsidieslurpende negerhulporganisatie.. 14 euro per uur!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135095893
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:04 schreef TJV het volgende:
Telefoniste bij een subsidieslurpende negerhulporganisatie.. 14 euro per uur!
Netjes :)
  zondag 5 januari 2014 @ 11:27:55 #36
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135096312
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef MineraalWater het volgende:
Gister was "Joey" op tv. Wat een slechte spin off zeg :'(
Dat bestaat al zo lang kill
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:28:05 #37
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135096317
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:04 schreef TJV het volgende:
Telefoniste bij een subsidieslurpende negerhulporganisatie.. 14 euro per uur!
UNICEF???
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135096540
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:27 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Dat bestaat al zo lang kill
Ja weet ik maar nooit gekeken omdat ik al gehoord was dat het zo slecht was. En toen kwam het op comedy central en toen even gekeken. Was echt pure bagger :')
  zondag 5 januari 2014 @ 11:45:13 #39
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135096649
http://imgur.com/a/nsISv

:')____________________________________________________________!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:49:43 #40
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135096733
gvd ik sluit reddit om t vervolgens weer te openen :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 12:01:53 #41
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135096961
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 5 januari 2014 @ 12:12:55 #42
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135097173
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135098200
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:12 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

kanker jappen
Gewoon payback dit. Die Amerikanen hebben de jappen ook bestookt met radioactief middel door 2 tal bommetjes paar jaar terug.
  zondag 5 januari 2014 @ 12:54:56 #45
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135098252
quote:
Is het al uit?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135098478
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Is het al uit?
Nope nog bezig
pi_135098513
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:01 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Nope nog bezig
Ziet er mooi uit, hopelijk kunnen ze het ook afkrijgen. Veel van die grote projecten halen het helaas niet. En zou toch leuk zijn om Morrowind te spelen zonder de overhaul mod.
pi_135098584
En vervolgens blijft die fucking btc koers maar stijgen, echt fml
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 5 januari 2014 @ 13:08:47 #49
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135098690
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135098799
Lekker happen
pi_135098805
stomme nieuwhomo.
Lekker happen
  zondag 5 januari 2014 @ 13:32:03 #52
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099347
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

BOXXXY.
ja dat jij nou zo'n nolifer bent die dat weet :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:32:16 #53
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099353
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135099383
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:32 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ja dat jij nou zo'n nolifer bent die dat weet :')
Was konker populair vroeger
  zondag 5 januari 2014 @ 13:34:27 #55
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099409
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Was konker populair vroeger
ja op /b/ ofzo
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:34:37 #56
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099414
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Was konker populair vroeger
en check je snap hihihihhii
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:42:41 #57
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099688
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:46:45 #58
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099824
<!-- start slipsum code -->

<h5>Are you ready for the truth?</h5>
You think water moves fast? You should see ice. It moves like it has a mind. Like it knows it killed the world once and got a taste for murder. After the avalanche, it took us a week to climb out. Now, I don't know exactly when we turned on each other, but I know that seven of us survived the slide... and only five made it out. Now we took an oath, that I'm breaking now. We said we'd say it was the snow that killed the other two, but it wasn't. Nature is lethal but it doesn't hold a candle to man.

<h5>I gotta piss</h5>
My money's in that office, right? If she start giving me some bullshit about it ain't there, and we got to go someplace else and get it, I'm gonna shoot you in the head then and there. Then I'm gonna shoot that bitch in the kneecaps, find out where my goddamn money is. She gonna tell me too. Hey, look at me when I'm talking to you, motherfucker. You listen: we go in there, and that nigga Winston or anybody else is in there, you the first motherfucker to get shot. You understand?

<h5>No man, I don't eat pork</h5>
Now that we know who you are, I know who I am. I'm not a mistake! It all makes sense! In a comic, you know how you can tell who the arch-villain's going to be? He's the exact opposite of the hero. And most times they're friends, like you and me! I should've known way back when... You know why, David? Because of the kids. They called me Mr Glass.

<h5>Uuummmm, this is a tasty burger!</h5>
Now that there is the Tec-9, a crappy spray gun from South Miami. This gun is advertised as the most popular gun in American crime. Do you believe that shit? It actually says that in the little book that comes with it: the most popular gun in American crime. Like they're actually proud of that shit.

<h5>No man, I don't eat pork</h5>
Look, just because I don't be givin' no man a foot massage don't make it right for Marsellus to throw Antwone into a glass motherfuckin' house, fuckin' up the way the nigger talks. Motherfucker do that shit to me, he better paralyze my ass, 'cause I'll kill the motherfucker, know what I'm sayin'?

<h5>I'm serious as a heart attack</h5>
Do you see any Teletubbies in here? Do you see a slender plastic tag clipped to my shirt with my name printed on it? Do you see a little Asian child with a blank expression on his face sitting outside on a mechanical helicopter that shakes when you put quarters in it? No? Well, that's what you see at a toy store. And you must think you're in a toy store, because you're here shopping for an infant named Jeb.

<h5>No, motherfucker</h5>
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. And you will know My name is the Lord when I lay My vengeance upon thee.

<h5>No, motherfucker</h5>
Normally, both your asses would be dead as fucking fried chicken, but you happen to pull this shit while I'm in a transitional period so I don't wanna kill you, I wanna help you. But I can't give you this case, it don't belong to me. Besides, I've already been through too much shit this morning over this case to hand it over to your dumb ass.

<h5>I gotta piss</h5>
Now that there is the Tec-9, a crappy spray gun from South Miami. This gun is advertised as the most popular gun in American crime. Do you believe that shit? It actually says that in the little book that comes with it: the most popular gun in American crime. Like they're actually proud of that shit.

<h5>I gotta piss</h5>
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. And you will know My name is the Lord when I lay My vengeance upon thee.

<h5>Hold on to your butts</h5>
Well, the way they make shows is, they make one show. That show's called a pilot. Then they show that show to the people who make shows, and on the strength of that one show they decide if they're going to make more shows. Some pilots get picked and become television programs. Some don't, become nothing. She starred in one of the ones that became nothing.

<h5>No, motherfucker</h5>
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. And you will know My name is the Lord when I lay My vengeance upon thee.

<h5>We happy?</h5>
Do you see any Teletubbies in here? Do you see a slender plastic tag clipped to my shirt with my name printed on it? Do you see a little Asian child with a blank expression on his face sitting outside on a mechanical helicopter that shakes when you put quarters in it? No? Well, that's what you see at a toy store. And you must think you're in a toy store, because you're here shopping for an infant named Jeb.

<h5>I'm serious as a heart attack</h5>
You think water moves fast? You should see ice. It moves like it has a mind. Like it knows it killed the world once and got a taste for murder. After the avalanche, it took us a week to climb out. Now, I don't know exactly when we turned on each other, but I know that seven of us survived the slide... and only five made it out. Now we took an oath, that I'm breaking now. We said we'd say it was the snow that killed the other two, but it wasn't. Nature is lethal but it doesn't hold a candle to man.

<h5>I gotta piss</h5>
Look, just because I don't be givin' no man a foot massage don't make it right for Marsellus to throw Antwone into a glass motherfuckin' house, fuckin' up the way the nigger talks. Motherfucker do that shit to me, he better paralyze my ass, 'cause I'll kill the motherfucker, know what I'm sayin'?

<h5>We happy?</h5>
Normally, both your asses would be dead as fucking fried chicken, but you happen to pull this shit while I'm in a transitional period so I don't wanna kill you, I wanna help you. But I can't give you this case, it don't belong to me. Besides, I've already been through too much shit this morning over this case to hand it over to your dumb ass.

<h5>Hold on to your butts</h5>
Now that there is the Tec-9, a crappy spray gun from South Miami. This gun is advertised as the most popular gun in American crime. Do you believe that shit? It actually says that in the little book that comes with it: the most popular gun in American crime. Like they're actually proud of that shit.

<h5>Is she dead, yes or no?</h5>
Your bones don't break, mine do. That's clear. Your cells react to bacteria and viruses differently than mine. You don't get sick, I do. That's also clear. But for some reason, you and I react the exact same way to water. We swallow it too fast, we choke. We get some in our lungs, we drown. However unreal it may seem, we are connected, you and I. We're on the same curve, just on opposite ends.

<h5>I can do that</h5>
My money's in that office, right? If she start giving me some bullshit about it ain't there, and we got to go someplace else and get it, I'm gonna shoot you in the head then and there. Then I'm gonna shoot that bitch in the kneecaps, find out where my goddamn money is. She gonna tell me too. Hey, look at me when I'm talking to you, motherfucker. You listen: we go in there, and that nigga Winston or anybody else is in there, you the first motherfucker to get shot. You understand?

<h5>We happy?</h5>
You think water moves fast? You should see ice. It moves like it has a mind. Like it knows it killed the world once and got a taste for murder. After the avalanche, it took us a week to climb out. Now, I don't know exactly when we turned on each other, but I know that seven of us survived the slide... and only five made it out. Now we took an oath, that I'm breaking now. We said we'd say it was the snow that killed the other two, but it wasn't. Nature is lethal but it doesn't hold a candle to man.

<h5>No man, I don't eat pork</h5>
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. And you will know My name is the Lord when I lay My vengeance upon thee.

<h5>I gotta piss</h5>
Well, the way they make shows is, they make one show. That show's called a pilot. Then they show that show to the people who make shows, and on the strength of that one show they decide if they're going to make more shows. Some pilots get picked and become television programs. Some don't, become nothing. She starred in one of the ones that became nothing.

<h5>We happy?</h5>
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. And you will know My name is the Lord when I lay My vengeance upon thee.

<h5>No, motherfucker</h5>
My money's in that office, right? If she start giving me some bullshit about it ain't there, and we got to go someplace else and get it, I'm gonna shoot you in the head then and there. Then I'm gonna shoot that bitch in the kneecaps, find out where my goddamn money is. She gonna tell me too. Hey, look at me when I'm talking to you, motherfucker. You listen: we go in there, and that nigga Winston or anybody else is in there, you the first motherfucker to get shot. You understand?

<h5>I gotta piss</h5>
Now that we know who you are, I know who I am. I'm not a mistake! It all makes sense! In a comic, you know how you can tell who the arch-villain's going to be? He's the exact opposite of the hero. And most times they're friends, like you and me! I should've known way back when... You know why, David? Because of the kids. They called me Mr Glass.

<h5>Is she dead, yes or no?</h5>
You think water moves fast? You should see ice. It moves like it has a mind. Like it knows it killed the world once and got a taste for murder. After the avalanche, it took us a week to climb out. Now, I don't know exactly when we turned on each other, but I know that seven of us survived the slide... and only five made it out. Now we took an oath, that I'm breaking now. We said we'd say it was the snow that killed the other two, but it wasn't. Nature is lethal but it doesn't hold a candle to man.

<h5>Is she dead, yes or no?</h5>
My money's in that office, right? If she start giving me some bullshit about it ain't there, and we got to go someplace else and get it, I'm gonna shoot you in the head then and there. Then I'm gonna shoot that bitch in the kneecaps, find out where my goddamn money is. She gonna tell me too. Hey, look at me when I'm talking to you, motherfucker. You listen: we go in there, and that nigga Winston or anybody else is in there, you the first motherfucker to get shot. You understand?

<h5>No, motherfucker</h5>
Do you see any Teletubbies in here? Do you see a slender plastic tag clipped to my shirt with my name printed on it? Do you see a little Asian child with a blank expression on his face sitting outside on a mechanical helicopter that shakes when you put quarters in it? No? Well, that's what you see at a toy store. And you must think you're in a toy store, because you're here shopping for an infant named Jeb.

<h5>I gotta piss</h5>
My money's in that office, right? If she start giving me some bullshit about it ain't there, and we got to go someplace else and get it, I'm gonna shoot you in the head then and there. Then I'm gonna shoot that bitch in the kneecaps, find out where my goddamn money is. She gonna tell me too. Hey, look at me when I'm talking to you, motherfucker. You listen: we go in there, and that nigga Winston or anybody else is in there, you the first motherfucker to get shot. You understand?

<h5>Hold on to your butts</h5>
Now that there is the Tec-9, a crappy spray gun from South Miami. This gun is advertised as the most popular gun in American crime. Do you believe that shit? It actually says that in the little book that comes with it: the most popular gun in American crime. Like they're actually proud of that shit.

<h5>Hold on to your butts</h5>
Look, just because I don't be givin' no man a foot massage don't make it right for Marsellus to throw Antwone into a glass motherfuckin' house, fuckin' up the way the nigger talks. Motherfucker do that shit to me, he better paralyze my ass, 'cause I'll kill the motherfucker, know what I'm sayin'?

<h5>I can do that</h5>
Now that there is the Tec-9, a crappy spray gun from South Miami. This gun is advertised as the most popular gun in American crime. Do you believe that shit? It actually says that in the little book that comes with it: the most popular gun in American crime. Like they're actually proud of that shit.

<!-- please do not remove this line -->

<div style="display:none;">
<a href="http://slipsum.com">lorem ipsum</a></div>

<!-- end slipsum code -->
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:46:55 #59
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099828
wut
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:47:22 #60
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099850
ɹǝʞuɐʞɹǝʌpoƃ ɹǝʇsdıɥ oz uǝq ʞı ƃɯo
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135099958
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:34 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ja op /b/ ofzo
Neuh gewoon op heel internet zag je die overal wel langs komen. Wist toen nog niet eens wat 4chan was denk ik.
pi_135099960
De afgelopen 31 keer ben je gebanned voor het overmatig gebruik van het woord kanker, misschien is 32 keer wel scheepsrecht en flikker je gewoon helemaal op.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:51:21 #63
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135099992
:D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:51:35 #64
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135100000
ben echt niet 31 keer gebanned hoorrrr
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135100122
Ik als oprichter van de Anti Ban Bobbernaut club kan dat beamen.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:54:42 #66
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135100136
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik als oprichter van de Anti Ban Bobbernaut club kan dat beamen.
O+ O+ O+ O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135100154
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:54 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Oh, ik was een / vergeten. Het is natuurlijk de Anti/Ban Bobbernaut club.
pi_135100171
Walked right into that!
pi_135100277
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef TJV het volgende:
De afgelopen 31 keer ben je gebanned voor het overmatig gebruik van het woord kanker, misschien is 32 keer wel scheepsrecht en flikker je gewoon helemaal op.
Zit niet zo te kankeren! :D
Lekker happen
pi_135100533
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Oh, ik was een / vergeten. Het is natuurlijk de Anti/Ban Bobbernaut club.
Bob ATM:
pi_135100745
Dayz update~ :D
Lekker happen
pi_135100993
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef -Datdus- het volgende:
Dayz update~ :D
Kut misschien is duplicaten nu weg! ghehe
  zondag 5 januari 2014 @ 14:19:36 #73
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135101212
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Oh, ik was een / vergeten. Het is natuurlijk de Anti/Ban Bobbernaut club.
HOER qq
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:19:49 #74
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135101225
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Bob ATM: [ afbeelding ]
Haha ja eerlijk
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135103144
Emma Watson weer vrijgezel
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135103767
Nou, schrijf een brief ^O^
pi_135103945
Lieve, Lieve Emma,

IK VIND JE LIEEEEF

groetjes,

Huibster
  zondag 5 januari 2014 @ 15:24:50 #78
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135103956
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135105139
Huey. :') Die zal wel goed zijn in de helikopter.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:02:44 #80
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135105583
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef TJV het volgende:
Huey. :') Die zal wel goed zijn in de helikopter.
:')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135105937
Jersey shore wijfje zo
  zondag 5 januari 2014 @ 16:15:16 #82
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135106048
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
Jersey shore wijfje zo
Anna Mazzolini O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:41:54 #83
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135107024
Zo met meisje eten hihihhiii
Fear is the grease of society.
pi_135107488
quote:
Wijfje dat door een paar 4channertjes belangrijk geacht werd.

Niks bijzonders verder.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:59:55 #85
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135107644
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wijfje dat door een paar 4channertjes belangrijk geacht werd.

Niks bijzonders verder.
Kijk, hier heb ik wat aan, itt
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

BOXXXY.
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef -Datdus- het volgende:
stomme nieuwhomo.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135107668
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Kijk, hier heb ik wat aan, itt

[..]

[..]

Ja of je googled gewoon luie anusbleker
  zondag 5 januari 2014 @ 17:34:38 #87
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135109075
Heb 2 cadeaukaarten voor bol.com van ieder 50 euro. Maar heb geen idee wat ik er van moet kopen.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:40:43 #88
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135109309
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef Mender het volgende:
Heb 2 cadeaukaarten voor bol.com van ieder 50 euro. Maar heb geen idee wat ik er van moet kopen.
kan je ze samen voegen?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:41:57 #89
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135109363
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

kan je ze samen voegen?
Weet ik niet, ga ik nu proberen. Ik denk dat ik voor een 3TB schijf van seagate ga. ¤113,-
pi_135109383
Liefies zal deze week niet zoveel posten, zit lekker een weekje in de alpen. Gr gr
  zondag 5 januari 2014 @ 17:42:53 #91
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135109402
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef kensei het volgende:
Liefies zal deze week niet zoveel posten, zit lekker een weekje in de alpen. Gr gr
have fun en stuur snapjes O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:47:32 #92
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135109605
Jep gelukt. Heb maar 13 euro bij moeten betalen :)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:49:46 #93
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135109718
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Mender het volgende:
Jep gelukt. Heb maar 13 euro bij moeten betalen :)
niiice
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:56:41 #94
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135112563
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:57:22 #95
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135112603
THATS ME IN THE CORNER
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:59:15 #96
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135112681
THAT IS ME IN THE SPOT LIGHT LOSING MY RELIGION
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:01:43 #97
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135112783
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:02:01 #98
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135112795
ON A DARK DESERT HIGHWAY
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:02:12 #99
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135112804
COOL WIND IN MY HAIR
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135113027
moet jij geen conducteurs in elkaar slaan ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 5 januari 2014 @ 19:08:44 #101
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135113099
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
moet jij geen conducteurs in elkaar slaan ?
GC / Wat voor strafbare feiten hebben jullie begaan?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135113978


:') :') :') :') :') :') :')
Lekker happen
pi_135117758
Net met een squad van 6 op 1 iemand zitten knallen :D
  zondag 5 januari 2014 @ 20:38:24 #104
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135118116
Leuk geweest met je spam bobbernaut.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_135118674
Goeie zaak dit.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:49:39 #106
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135118871
Was het eerst meer?
Fear is the grease of society.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:09:07 #107
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135120314


wtf
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135121482
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]

:') :') :') :') :') :') :')
hadden jullie niet UHC ofzoiets?
  zondag 5 januari 2014 @ 21:52:25 #109
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135123228
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Leuk geweest met je spam bobbernaut.
KAN IK NOG POSTEN TEST 1234 TEST
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:52:45 #110
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135123255
JAAAAAAAA NIET GEBANNED WOEHOE MAAR EY ALDIE POST OOK ZOVEEL AIDS WAT IS DIT
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135123811
Kwaliteitsinhoud =/= Aids
  zondag 5 januari 2014 @ 22:20:09 #112
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135124860
Voor Aldie
  zondag 5 januari 2014 @ 22:32:41 #113
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135125650
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kwaliteitsinhoud =/= Aids
dit
Fear is the grease of society.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:32:59 #114
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135125672
owja White House doen kijken
.
Fear is the grease of society.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:41:16 #115
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135126185
Maggie Gyllenhaal wat een hondekop heeft zij, lijkt wel een labradoor. en maar chagrijnig kijken, en als ze vrolijk kijkt, alsof ze bobber aan het bevallen is..
Fear is the grease of society.
pi_135127229
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef vogelkooi het volgende:
Maggie Gyllenhaal wat een hondekop heeft zij, lijkt wel een labradoor. en maar chagrijnig kijken, en als ze vrolijk kijkt, alsof ze bobber aan het bevallen is..
Mooie omschrijving
  zondag 5 januari 2014 @ 23:00:13 #117
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135127363
Brony docu op Netflix :') :') _O-

Allemaal van die types waar je op school ook...tsja.. o|O
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 5 januari 2014 @ 23:05:16 #118
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135127645
ik mis de alpha :'(
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:08:20 #119
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135127808
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef Basxt het volgende:
ik mis de alpha :'(
minecraft 2 maar weer dan. Wind waker graphics.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 5 januari 2014 @ 23:09:22 #120
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135127862
herinner me nog mijn allereerste world.
de nostalgie
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:17:47 #121
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135128322
Heerlijk een pickaxe in je bibs.
Fear is the grease of society.
  maandag 6 januari 2014 @ 06:52:54 #122
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135134578
GEFELICITEERD DRUMPIEEEEE O+ O+ O+
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou nou.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 07:17:47 #123
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135134695

BITCH I HUSSLE ERRDAY
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135134793
Gatver ik heb presentatie maar het regent.
  maandag 6 januari 2014 @ 07:46:33 #125
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135134827
watje
Fear is the grease of society.
  maandag 6 januari 2014 @ 07:55:37 #126
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135134880
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gatver ik heb presentatie maar het regent.
dus jij gaat niet naar school? :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135135172
Voor niets opgestaan om half 8, eerste college gaat niet door en moet pas om half 2 op de uni zijn. Ik had nog zo heerlijk kunnen dromen ;(
pi_135135191
Ik ook 2 uur te vroeg wakker. Alsof ze willen dat ik in mijn bed blijf liggen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  maandag 6 januari 2014 @ 08:54:07 #129
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135135355
Goedemorgen MCSC
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135135790
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:55 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

dus jij gaat niet naar school? :P
Neuhj duh
pi_135136668
Iemand zin om ook Rift te starten?

  maandag 6 januari 2014 @ 10:20:25 #132
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135136774
quote:
Doe vanmiddag wel even mee.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135137573
Moggel
pi_135137971
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:55 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

dus jij gaat niet naar school? :P
Deze is goeie jeweet
  maandag 6 januari 2014 @ 12:34:42 #135
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135140555
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:52 schreef bobbernaut het volgende:
GEFELICITEERD DRUMPIEEEEE O+ O+ O+

[..]

issie jarig?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135145241


WTF fok! :' ) Danny get your shit together. Daarom dus adblock.
Lekker happen
pi_135145260
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

hadden jullie niet UHC ofzoiets?
Ja. Maar ik had geen tijd G.
Lekker happen
pi_135145668
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135146756
En toen was je opeens dood.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:55:00 #140
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135148349
Wat is dat tata be like?
Fear is the grease of society.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:29:16 #141
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135149999
quote:
19s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is dat tata be like?
blanke versie van niggas be like
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:29:30 #142
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135150011
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

issie jarig?
Neeman.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135150123
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:29 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

blanke versie van niggas be like
Om nogmaals aan te tonen dat autochtonen juist meer last hebben van racisme.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:33:17 #144
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135150213
En waar slaat dat nigga's be like op>
Fear is the grease of society.
pi_135150321
quote:
19s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef vogelkooi het volgende:
En waar slaat dat nigga's be like op>
Vine enzo om grappig te zijn
  maandag 6 januari 2014 @ 17:09:07 #146
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135151649
LETS GIZZO WILDSTYLE
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:16:19 #147
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135151935
OPkutten snotneus!
Fear is the grease of society.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:05:36 #148
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135153835
White house down is bagger film, drie sub climaxen en dan die puppy slet er nog bij en helemaal niks.
Fear is the grease of society.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:07:21 #149
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135153887
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135154015
Yes bobber niet gebanned O+
  maandag 6 januari 2014 @ 18:18:31 #151
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135154300
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef kensei het volgende:
Yes bobber niet gebanned O+
O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:18:56 #152
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135154319
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef kensei het volgende:
Yes bobber niet gebanned O+
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef bobbernaut het volgende:
JAAAAAAAA NIET GEBANNED WOEHOE MAAR EY ALDIE POST OOK ZOVEEL AIDS WAT IS DIT
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:24:36 #153
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135154551
RIFT ^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 6 januari 2014 @ 18:26:16 #154
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135154627
Mehh

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:26:34 #155
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135154639
zie op zn minst al 5 fouten
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135154948
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135155984
In ander nieuws, een 8 voor mijn herkansing calculus. B-)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:04:35 #158
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135156256
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef TJV het volgende:
In ander nieuws, een 8 voor mijn herkansing calculus. B-)
Chique naam voor wiskunde..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135156330
Ja pfff als ik wiskunde zeg komt er weer iemand die denkt dat het over statistiek gaat, terwijl ik daar wel goed in ben. ;(
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135161458
De hemel komt naar beneden vallen hier :o
  maandag 6 januari 2014 @ 20:27:45 #161
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135161498
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Timwonnacott het volgende:
De hemel komt naar beneden vallen hier :o
rt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:29:15 #162
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135161602
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 6 januari 2014 @ 20:29:16 #163
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135161603
het hagelt (grote korrels venz)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:42:24 #164
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135162295
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef SosuaCafe het volgende:
RIFT ^O^
?
pi_135162312
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef bobbernaut het volgende:
het hagelt (grote korrels venz)
heb je dat nummer nu al geluisterd?
  maandag 6 januari 2014 @ 22:00:59 #166
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135166463
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Mender het volgende:

[..]

?
http://store.steampowered.com/search/?snr=1_4_4__12&term=rift

Samen met aldie bezig geweest. Lvl 14 nu.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135166722
Dat spel heb ik in de beta gespeeld, ordinaire wow kloon dat het toen was. Zelfs de interface was een copy paste.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 6 januari 2014 @ 22:08:44 #168
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135166978
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat spel heb ik in de beta gespeeld, ordinaire wow kloon dat het toen was. Zelfs de interface was een copy paste.
Moet zeggen dat het best leuk is. Lijkt er wel een beetje op, maar zeker niet slecht. En graties. Leuk ter afwisseling
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135172816
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef SosuaCafe het volgende:
RIFT ^O^
WORD ^O^
pi_135172854
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het best leuk is. Lijkt er wel een beetje op, maar zeker niet slecht. En graties. Leuk ter afwisseling
Idd ja. Lijkt wat op WoW, maar heeft ook zeker eigen dingen. Die rifts en instant adventures zijn een top toevoeging ^O^

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=213575374
pi_135172877
Voel je die kerstmis spirit al?
pi_135175532
fucking level achttien deze hier
  dinsdag 7 januari 2014 @ 06:29:40 #174
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135178112
jeuj
Fear is the grease of society.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 06:46:03 #175
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135178159
Jkkmmmb kk moe
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:13:18 #176
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135179370
Nieuw wachtwoord nodig voor mijn pc, iemand tips.
Fear is the grease of society.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:48:47 #177
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135179890
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:13 schreef vogelkooi het volgende:
Nieuw wachtwoord nodig voor mijn pc, iemand tips.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:50:08 #178
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135179926
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 01:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fucking level achttien deze hier
haha, jij bent nog effe doorgegaan dus. Dat eilandje is wel een fos killer. Had alles voluit open staan. Maar even tweaken. Had jij die pvp missies ook al gedaan?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:50:17 #179
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135179931
re fgthjkm nbh?:", bvf
Fear is the grease of society.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:50:41 #180
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135179944
met mijn hoofd over toetsenbord rollen krijg ik dat, wa krijg jij sos?
Fear is the grease of society.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:50:52 #181
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135179949
Als jij er over heen rolt.
Fear is the grease of society.
pi_135179956
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:13 schreef vogelkooi het volgende:
Nieuw wachtwoord nodig voor mijn pc, iemand tips.
F0k!1!1!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:53:08 #183
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135179998
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:50 schreef vogelkooi het volgende:
met mijn hoofd over toetsenbord rollen krijg ik dat, wa krijg jij sos?
h bnhggbnh nb v n nb
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:54:19 #184
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135180019
Haha
Fear is the grease of society.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:54:50 #185
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135180031
hippopotomonstrosesquippedaliofobie

Aan het overwegn
Fear is the grease of society.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:55:42 #186
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135180046
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:54 schreef vogelkooi het volgende:
hippopotomonstrosesquippedaliofobie

Aan het overwegn
Hehe, die had ik een keer als tt vorig jaar.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:56:23 #187
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135180063
of aldiewillentenkapenvaren_01
Fear is the grease of society.
pi_135181847
gfvbt hnvymk,ljiuhbyvtfcrdxsa
pi_135181854
Dat was miene kop op het tobo
pi_135181900
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:50 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

haha, jij bent nog effe doorgegaan dus. Dat eilandje is wel een fos killer. Had alles voluit open staan. Maar even tweaken. Had jij die pvp missies ook al gedaan?
Dat eilandje sanctum ofzo? Die is wel ernstig ja, maar was toen rustig vannacht :P

Die PVP heb twee instances gedaan, zijn wel erg grappig. Verder veel free XP binnengeharkt door binnen Sanctum boodschapper te zijn. Is best wel tof spel eigenlijk, blijf ik voorlopig zeker even spelen.
pi_135181914
FOKKERS GEEFT ACHT

ALLEMAAL DOWNLOADEN, INSTALLEREN, SPELEN!
pi_135181923
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Idd ja. Lijkt wat op WoW, maar heeft ook zeker eigen dingen. Die rifts en instant adventures zijn een top toevoeging ^O^

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=213575374
Ja dat gedeelte komt uit Aion :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135181929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:11 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ja dat gedeelte komt uit Aion :P
Beter goed gejat dan slecht bedacht dan :P
pi_135181938
Dit spel zou mij denk ik geen ¤15 per maand waard zijn, maar gratis? Ik blijf voorlopig nog wel even doorspelen
pi_135181966
ziet er wel sfeervol uit maar ik moet ff niet aan een mmo beginnen nu :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:23:05 #196
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135182173
Je bent toch werkloos.
Fear is the grease of society.
pi_135182360
k
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135182795
goeiemoggel
pi_135183330
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:30 schreef Ame_thyst het volgende:
k
#rekt
pi_135183428
rekt :@ :?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135183529
Wrecked. Gesloopt.
pi_135183541
Burned. Shots fired.
pi_135183564
#shrekt
pi_135183587
#uitgerekt
pi_135183598
goeie man, kunnen we nu weer normaal doen, okey
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135183896
#shit
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:21:10 #207
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_135184136
#yolo #swag
Fear is the grease of society.
pi_135184730
Echt ga werken jullie
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135184930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef TJV het volgende:
Echt ga werken jullie
:'(
pi_135185075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:49 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

:'(
Jij niet
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:57:57 #211
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135187378
Pvp is lastig joh.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:58:09 #212
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135187387
#rwina
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135188192
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Pvp is lastig joh.
Ja echt he. Jouw klasse is top voor de dungeons, die voor mij voor solo. Assassins smelten je war je bijstaat.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:56:17 #214
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135189809
DONUTS O+ O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:42:04 #216
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135191876
quote:
link?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135191888
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

link?
Naar?
pi_135192074
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Naar?
ik denk naar de popcorn, zodat hij het zelf kan proberen...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:48:54 #219
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135192261
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Naar?
topic
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135192460
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

topic
Is geen topic voor :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:55:09 #221
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135192571
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Is geen topic voor :P
maak
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135192902
quote:
:') :D _O_

Die zwarte ga je niet dood aan
pi_135196336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

:') :D _O_

Die zwarte ga je niet dood aan
Tja dat zeggen ze wel vaker maar toch schieten ze elkaar elke dag weer dood.
pi_135197531
Gaat allen Rift spelen, dwazen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:06:56 #225
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135198055
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gaat allen Rift spelen, dwazen
neen
pi_135198663
Met een beetje geluk is mn pc er morgen nog _O_
pi_135199364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Mender het volgende:

[..]

neen
ja
pi_135199449
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Mender het volgende:

[..]

neen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:48:28 #229
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135199460
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Mender het volgende:

[..]

neen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135199901
Maar euh we stoppen dan maar weer ff met ftb :P :') ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:00:54 #231
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135199949
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar euh we stoppen dan maar weer ff met ftb :P :') ?
doe hem effe op pauze ofzo :)

Teveel afleiding op het moment. Kutsales en releases. Dayz, Rust, Rift. Vind het wel tof nog, maar kom er gewoon niet aan toe.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:02:16 #232
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135200020
Gewoon 10.000 op deze account gemist

:')
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:05:26 #233
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135200148
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon 10.000 op deze account gemist

:')
deze account


Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:06:25 #234
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135200205
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:05 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

deze account

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:07:19 #235
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135200249
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

?
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon 10.000 op deze account gemist

:')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135200328
niets mis mee bob, deze account kan prima.
http://nl.linkedin.com/pu(...)eer-actief/4/8b8/8a3
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:10:02 #237
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135200378
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:11:10 #238
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135200441
Hm volgens mij lees ik nu dus dat t allebei goed is, maar alsnog klink je als een turk.

EY MAN IK WIEP DEZE MEID KANKERHARD G AHAHA KANKER BIGGIE ASSER DIE MEID WIL IK KNALLEN
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135200609
Als je bijvoorbeeld ergens naar wijst en zegt "deze auto wil ik" of " deze account is van mij" klinkt het prima. Bij mij tenminste :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:16:38 #240
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135200751
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Als je bijvoorbeeld ergens naar wijst en zegt "deze auto wil ik" of " deze account is van mij" klinkt het prima. Bij mij tenminste :P
Deze auto *wijst naar auto* wil ik.
Kan gewoon, als de auto naast je staat ofzo, maar als ie aan de overkant van de straat staat zou ik eerder zeggen "Die auto wil ik."
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135200795
In sosu's geval zou het zijn deze auto's, met al zijn bitcoin money
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:20:30 #242
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135200972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef Ame_thyst het volgende:
In sosu's geval zou het zijn deze auto's, met al zijn bitcoin money
meervoud
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:21:22 #243
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135201022
godverdomme hele doos donuts naar binnen gewerkt :@
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:28:56 #244
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135201441
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef bobbernaut het volgende:
godverdomme hele doos donuts naar binnen gewerkt :@
emotievreter. Die/dat/deze/den
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:30:27 #245
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135201515
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

emotievreter. Die/dat/deze/den
NIKS EMOTIEVRETER, DONUTS ZIJN DOOR HEM GESCHAPEN!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:30:47 #246
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135201536
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135201544
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef Ame_thyst het volgende:
In sosu's geval zou het zijn deze auto's, met al zijn bitcoin money
Ik had gehoord dat PTS nu upcoming was ofzo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:32:42 #248
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135201636
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik had gehoord dat PTS nu upcoming was ofzo
mja, is al relatief duur. En niet echt currency.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135201649
quote:
Hoogvliet donuts g
Anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:38:33 #250
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135202014
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef shaderon het volgende:

[..]

Hoogvliet donuts g
DEZE MAN WEET
2.70, bij AH zijn ze 3.50 ofzo :{
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:17:09 #251
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135204079
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:19:01 #252
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135204192
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:36:56 #253
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135205258
Had Plex die niet al een keer gepost?
pi_135205271
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had Plex die niet al een keer gepost?
deze
pi_135205410
repost week ban
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135205690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

[..]

deze
Ja :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:45:57 #258
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135205724
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja :P
JA HALLO HOE MOEST IK DAT WETEN
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:49:23 #259
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135205907
Welk lvl ben je nu aldie?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:49:40 #260
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135205928
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Welk lvl ben je nu aldie?
-33
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135206075
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Welk lvl ben je nu aldie?
21 nog maar, valt best mee
pi_135206119
wejo eens die shaders geinstalleerd. Geeft toch weer een heel ander gevoel in MC.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:57:35 #263
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135206296
Zo maar eens filmpje kijken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:57:59 #264
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135206313
mendert, ooit in new york geweest dan?

plex, welke dag precies gaat u naar dem hospital?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:58:48 #265
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135206348
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
wejo eens die shaders geinstalleerd. Geeft toch weer een heel ander gevoel in MC.
Werd die shaders snel zat. Mooi voor screens enzo.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135206399
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Curlbrah het volgende:
mendert, ooit in new york geweest dan?

plex, welke dag precies gaat u naar dem hospital?
13 Januari en operatie is 14 Januari.
pi_135206426
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Werd die shaders snel zat. Mooi voor screens enzo.
hmja, Ik denk als je een beetje goeie settings hebt (Geen DOF, goeie lighting, Misschien bumpmapping aan als het goed werkt) dat het dan wel tof is
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:02:57 #268
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135206554
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:59 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

13 Januari en operatie is 14 Januari.
Ga naar zwolle dan, komen we elkaar tegen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:03:48 #269
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135206598
hehe ging dat maar zo makkelijk he
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135206602
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ga naar zwolle dan, komen we elkaar tegen.
:')
pi_135206635
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:03 schreef Curlbrah het volgende:
hehe ging dat maar zo makkelijk he
Had zelf ook liever nog dichterbij gelegen maarja als het niet gaat gaat het niet. ( Is nu een uurtje rijden dus valt gelukkig nog mee)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:10:33 #272
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135206947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Had zelf ook liever nog dichterbij gelegen maarja als het niet gaat gaat het niet. ( Is nu een uurtje rijden dus valt gelukkig nog mee)
"When I woke up in the hospital earlier tonight, I thought it couldn't get any worse"

"I opened my eyes and everything slid into focus"

*max payne soundtrack*
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135206993
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135207070
Het konijn van de buren is dood.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135207100
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef TJV het volgende:
Het konijn van de buren is dood.
RIP, En nu opeten!
pi_135207164
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

RIP, En nu opeten!
Meh, lijkt me niet verstandig. Nu ga ik dit draaien om ze te troosten, denk ik.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:15:10 #277
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135207249
wheheh dat filmpje.

RIP though ;(
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135207368
Gevolgd door deze en dan kunnen ze er wel weer tegenaan.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135207458
Blijft toch wel mooie muziek he. Die films zijn zelfs leuk voor blinden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135207657
zat ik toevallig ook net te luisteren
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:25:45 #281
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135207881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef TJV het volgende:
Blijft toch wel mooie muziek he. Die films zijn zelfs leuk voor blinden.
haha true true

echt bazig.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135208046
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135208091
Tot over 4 uur.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135209905
Beta key gekregen voor Elderscrolls online voor dit weekend. Maar even gebruik van maken :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:55:48 #285
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135209935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Beta key gekregen voor Elderscrolls online voor dit weekend. Maar even gebruik van maken :D
^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:05:49 #286
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135210528
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Curlbrah het volgende:
mendert, ooit in new york geweest dan?

Yes

  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:09:14 #287
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135210728
quote:
Oh baas, ziet er wel vet uit die stad.

wel weer een eckte hollander he, gelijk weer de fiets pakken
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135210831

HIHAHO kijk hem spelen dan.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:10:48 #289
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135210841
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Oh baas, ziet er wel vet uit die stad.

wel weer een eckte hollander he, gelijk weer de fiets pakken
:P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:11:00 #290
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135210847
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Timwonnacott het volgende:

HIHAHO kijk hem spelen dan.
;(
pi_135211018
Lache concept dat nieuwe van Razer.
pi_135211041
Ja doe linkje dan.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:16:00 #294
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135211152
Zal vast niet duur zijn.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135211180
quote:
Gaaf. Times Square op de fiets was hier niet zo'n succes. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135211301
quote:
Heeft zeker potentie als het ook dezelfde soort specs kan halen als een echte pc. Ziet er ook zeker niet slecht uit.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:21:15 #297
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_135211456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef TJV het volgende:

[..]

Gaaf. Times Square op de fiets was hier niet zo'n succes. :D
Hehe. Times Square heb ik me niet aan gewaagd op de fiets. Wel chinatown maar dat was ook niet zo prettig fietsen.
pi_135211550
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Curlbrah het volgende:
Zal vast niet duur zijn.
Ja dacht ik ook al aan. Als je nou die compartments los kon kopen om je eigen kaart enz in te zetten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Heeft zeker potentie als het ook dezelfde soort specs kan halen als een echte pc. Ziet er ook zeker niet slecht uit.
Ja dat vraag ik me nog af hoe dit gaat werken en hoe duur zo iets word.
Wel tof dat het door mineral oil word gekoeld ipv Water koeling zodat het ding ook erg stil is.
pi_135211594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Mender het volgende:

[..]

Hehe. Times Square heb ik me niet aan gewaagd op de fiets. Wel chinatown maar dat was ook niet zo prettig fietsen.
Haha klopt, sommige stukken zijn echt Amsterdam in het kwadraat. Totale chaos, geef je voorrang ga je dood, gewoon gassen ga je ook dood dus dan maar gewoon gassen. Stukje Brooklyn Bridge/Brooklyn was wel lekker rustig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:25:45 #300
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_135211754
Daarom gewoon Californië, beetje rond rijden, op het strand liggen en naar de gym gaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135211834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Beta key gekregen voor Elderscrolls online voor dit weekend. Maar even gebruik van maken :D
same, zal wel zwaar gaan tegenvallen :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')