quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Queller het volgende:
Je zit duidelijk niet voor niets in de kliniek...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Queller het volgende:
Je zit duidelijk niet voor niets in de kliniek...
Waar kun je die kopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Jimbo het volgende:
Hier zijn ook speciale douchekoppen voor in de vorm van een phallus met gaten aan elke kant
goedkopekutspullen.nlquote:
Word ie lekker schoon vanquote:
je had em nu al besteldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh alleen maar schoon? Dan hoef ik hem niet.
Dat is alleen de buitenkantquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het nog NET tegenhoudenOm schoon te worden heb ik al een normale douche.
Amateurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Water naar binnenspuiten lijkt me bij nader inzien niet echt een goed idee joh
quote:
Au contraire. Heel schoon juist, ik raad je zelfs een interne douche aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Pics van wat?
Vies mannetje ben je.
Oh je hebt het uitgeprobeerd? Op een andere plek dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Au contraire. Heel schoon juist, ik raad je zelfs een interne douche aan
Past niet manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je hebt het uitgeprobeerd? Op een andere plek dan natuurlijk.
Bevalt het een beetje?
vies gesprek is dit eigenlijk. Moet hier geen slotje op of iets?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe andere maat bestellen dan maar.
Oh nu is het opeens WEL vies?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vies gesprek is dit eigenlijk. Moet hier geen slotje op of iets?
Ja, nu gaat het over anale douchesquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, nu gaat het over anale douches
of je had verwacht dat ik hem in mn oor stak
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen sexmod he? Ik doe wel een TR.
Nee joh voor het hele topic. Dat ie wel dicht kan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]TR's ... dalijk heb ik weer een ban
okequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh voor het hele topic. Dat ie wel dicht kan.
Bierflesje met dop er nog op, bedoel je toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Beste Soulmate,
Ik kan je vertellen dat dat best een fijn gevoel geeft bij een meisje. Als ik de verhalen moet geloven. Het is een beetje vergelijkbaar om als man een bierflesje in je reet te steken.Probeer het uit. En je weet wat je chickie ook voelt.
Met vriendelijke groeten,
Tjacka
Nee zonder natuurlijk, en daarna het biertje opdrinkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Bierflesje met dop er nog op, bedoel je toch?
Golden brown krijgt nu opeens weer een heel andere betekenisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zonder natuurlijk, en daarna het biertje opdrinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |