SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krokusje, MT en ik zijn een trio .Ik voel het. Ze. Nee, het.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef krokusje31 het volgende:
MT en ik zijn soulmates. Ik voel het
De drie-éénheid!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
Ik denk eigenlijk dat MT, Stimo en Krokusje in real life hartsvriendinnen zouden kunnen zijn..
Nee stimo niet. MTquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
Ik denk eigenlijk dat MT, Stimo en Krokusje in real life hartsvriendinnen zouden kunnen zijn..
kleurrijk zooitjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef xaban06 het volgende:
Wat een weirdo turken zeg. Volgens mij komen hier echt alleen verwarde, getraumatiseerde, verkaaste turken, op enkele na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihaho.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Weissman het volgende:
Wammes, vertel ze hoe je vrouwen moet behandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is mooi, maar kindjes als jij snappen daar geen moer van.
Zijn sit wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahaha ik ga lesbisch worden.
Heb vandaag Mr. Baard aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmails negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
K vind mezelf stoer. Ik heb ballen jonge. Heb me nog nooit zo zelfverzekerd gevoeld! Maar in vervolg ga ik dit niet meer doen (denk ik). Zelfvertrouwen of niet. Afwijzing blijft kut
Dat ze dat helemaal alleen doetquote:
tnaks voor de link, maar ik ga em maar niet likenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef xminator het volgende:
Post link anders:
https://www.facebook.com/TattasBeLike
Als ambtenaar kun je dat beter niet doen, nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
tnaks voor de link, maar ik ga em maar niet liken
ambtenaar plus leidinggevende :pquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ambtenaar kun je dat beter niet doen, nee.
Liever dat dan iets beloven en niet nakomenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef xaban06 het volgende:
Wat een weirdo turken zeg. Volgens mij komen hier echt alleen verwarde, getraumatiseerde, verkaaste turken, op enkele na.
Zeker knapquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat ze dat helemaal alleen doetrespect
quote:Türkiye'de 2012 yılındaki doğumların yüzde 47,43'ü normal, yüzde 52,57'si sezaryen iken, 2013'ün ilk 6 ayındaki doğumların yüzde 41,40'ı normal, yüzde 58,60'i de sezaryen olarak gerçekleştirildi.
http://hamilelik.milliyet(...)/1753203/default.htm
Ik heb gesmeekt voor een keizersnede toen ik moest bevallen voor de tweede. Wat een hel is dat zeg, bevallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Zeker knap. Ik vind het wel jammer dat de vrouwen in Turkije tegenwoordig vaak onnodig voor een keizersnede kiezen.
[..]
de natuur is wreedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik heb gesmeekt voor een keizersnede toen ik moest bevallen voor de tweede. Wat een hel is dat zeg, bevallen.
Waarom wilde je een keizersnede eigenlijk? Voelt dat fijnerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik heb gesmeekt voor een keizersnede toen ik moest bevallen voor de tweede. Wat een hel is dat zeg, bevallen.
Ik wil geeneens kinderen meer nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Zeker knap. Ik vind het wel jammer dat de vrouwen in Turkije tegenwoordig vaak onnodig voor een keizersnede kiezen.
[..]
Ik had de eerste bevalling bijna niet overleefd en was dus doodsbang.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom wilde je een keizersnede eigenlijk? Voelt dat fijner?
dan hoef je niet te persenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom wilde je een keizersnede eigenlijk? Voelt dat fijner?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Levolution het volgende:
Inferieure vrouwen met slechte werpheupen.
Ruzie met Fatma ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet mang, kan vandaag even geen vrouw meer zien![]()
Heb mij opgesloten in 1 kamer en kom daar vandaag niet meer uit, kan de onzin even niet meer aan :´)
heb je een bad?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
Julis ik heb ineens last van pulsatiele tinnitus en heb zelfmoord neigingen hierdoor. Moet ik naar de dokter of zal ik mijzelf alvast van mijn huis afgooien?
Hani burdayken sana sorim, anders moet ik wachten tot maandag als ik mijzelf van het dak afgooi.
niet als de vrucht dwars ligtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
De tweede zou toch juist soepeler behoren te gaan?
quote:
Levo olm lanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Levolution het volgende:
Inferieure vrouwen met slechte werpheupen.
Teringgggg groot kindje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
Lang verhaal kort: zwangerschapsvergifiging, ingeleid, 1,5 geperst, ingeknipt (26 inwendige en uitwendige hechtingen) , placenta wilde er niet uit, gyn eruit getrokken, wond ontstaan, 2,5 liter bloed verloren, 2 zakken bloed bij.
MAAR Mert was geboren, 4380 gram en 54 cm
Patron, het gezeur/gezemel/gekwaak... ben het gewoon zat.. dus nu in the man cave met een goed boek, South Park divx en Fok ga ik het wel redden dit weekendquote:
Zoveel bir deze vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
Lang verhaal kort: zwangerschapsvergifiging, ingeleid, 1,5 geperst, ingeknipt (26 inwendige en uitwendige hechtingen) , placenta wilde er niet uit, gyn eruit getrokken, wond ontstaan, 2,5 liter bloed verloren, 2 zakken bloed bij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
een hete bad, scheermesje, veel plezierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jazeker, heb ook bubbeltjes effect.
Ik vind overmatig FOK!ken tijdverspilling en het plezier is er vanaf. Af en toe böyle gelip giderim artik voor bazen als jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Levo olm lanwaar ben jij abi
Vriend als vrouwen te veel zeuren, gew die platte hand of riem. Ja toch ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Patron, het gezeur/gezemel/gekwaak... ben het gewoon zat.. dus nu in the man cave met een goed boek, South Park divx en Fok ga ik het wel redden dit weekend
Wat zeg jij, mongool?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
een hete bad, scheermesje, veel plezier
WOWquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
Dit klinkt als Weissman die een erectie krijgt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
pas de problemquote:
Heb je uiteindelijk een keizersnede gehad dan? En verliep je tweede bevalling beter (en zonder complicaties)?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik had de eerste bevalling bijna niet overleefd en was dus doodsbang.
Ah. Maar een operatie lijkt me ook niks door de mogelijke complicatiesquote:
Luister naar muziek of radio. Minder stressen (makkelijker gezegd dan gedaan). Hmm, vervelendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
Julis ik heb ineens last van pulsatiele tinnitus en heb zelfmoord neigingen hierdoor. Moet ik naar de dokter of zal ik mijzelf alvast van mijn huis afgooien?
Hani burdayken sana sorim, anders moet ik wachten tot maandag als ik mijzelf van het dak afgooi.
Met de riem of de deegroller op de onderkant van de voeten, dit beperkt haar actieradius ook wbt weglopen daar wegkruipen opvalt en mijn neefjes Hakan en Burcin het plein in de gaten houdenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vriend als vrouwen te veel zeuren, gew die platte hand of riem. Ja toch ?
Ja dat dacht ik ook na de bevalling. Daarom durfde ik ook nooit meer te bevallen. En vrouwen die zeggen 'je vergeet de pijn meteen'. ECHT NIET!!!!!!quote:
is burcin een mannen naam? of unisex?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met de riem of de deegroller op de onderkant van de voeten, dit beperkt haar actieradius ook wbt weglopen daar wegkruipen opvalt en mijn neefjes Hakan en Burcin het plein in de gaten houden
Sansa bak. Zaten tinittus var bir de bu ciktiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:55 schreef Julis het volgende:
Luister naar muziek of radio. Minder stressen (makkelijker gezegd dan gedaan). Hmm, vervelend. Ik weet het niet. Ik ben wel eens naar de KNO-arts verwezen daarvoor. Geen verandering bij mij tho. Maar misschien pakt het bij jou anders uit.
Hmm unisex maar ken maar 1 man met die naam en meerdere vrouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
is burcin een mannen naam? of unisex?
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met de riem of de deegroller op de onderkant van de voeten, dit beperkt haar actieradius ook wbt weglopen daar wegkruipen opvalt en mijn neefjes Hakan en Burcin het plein in de gaten houden
het is multisex lan, multisexquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
is burcin een mannen naam? of unisex?
wats verschil lan?quote:
praat abn aub, ik ben niet van jouw lichtingquote:
heldenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
De ogen van Hakan en Burcin laten geen enkele vrouw langskomen zonder een lock op haar kont te genereren, vijandige pizzakoeriers en een M5 kan dezelfde reactie verwachten.
Onbezongen helden van de samenleving, voor orde en veiligheid
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me echt kut, tinnitus. Ik ben erg gesteld op een stille omgeving wanneer ik lees, slaap, film kijk, etc. Moet er niet aan denken...
Allah sabir versin, Stimorol-. Bestaat er echt geen behandeling voor?
Nee joh, die piep is niet erg. Die kan ik op de een of andere manier volledig blokkeren en als ik het niet kan blokkeren weet ik: time to relax. Ben nu erg gevoelig voor geluid, dat is het nadeel. Maar mijn hartslag in mijn oren is echt serieus fucked up kut, maar goed, alisiriz artik. Liever dit dan helemaal niets meer horenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me echt kut, tinnitus. Ik ben erg gesteld op een stille omgeving wanneer ik lees, slaap, film kijk, etc. Moet er niet aan denken...
Allah sabir versin, Stimorol-. Bestaat er echt geen behandeling voor?
Turken die vragen je ABN te pratenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
praat abn aub, ik ben niet van jouw lichting
kendine gel! ne diyorsun sen?!quote:
kennelijk meer tata dan toerkoequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Turken die vragen je ABN te praten![]()
Waar is je bir man ?
adami pisman etmequote:
goed nummer om mee te gaanquote:
why? wat zit je dwars?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga gewoon door het topic te verneuken met- nummers.
Ja, dat kan ik begrijpen. Hopelijk vindt de medische wereld er nog wat op, insallah.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee joh, die piep is niet erg. Die kan ik op de een of andere manier volledig blokkeren en als ik het niet kan blokkeren weet ik: time to relax. Ben nu erg gevoelig voor geluid, dat is het nadeel. Maar mijn hartslag in mijn oren is echt serieus fucked up kut, maar goed, alisiriz artik. Liever dit dan helemaal niets meer horenBence antibiotica dan oldu.
![]()
Ik mis stilte wel trouwensEn nee, niets aan te doen.
Hahaha, jij hebt echt zijn nummer uitgekozen. Dat lied heeft hij te vaak aan mij gezongen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
Julis, deze is voor zG:
[..]
NietsMoet dat dan?
waarom zou je het topic willen verneuken?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou je het topic willen verneuken?
Insallah. Enige momenten van soort van stilte is als ik zwem trouwensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. Hopelijk vindt de medische wereld er nog wat op, insallah.
Hasiktir lan gerizekali. Dat kindje is groot en het was goed bedoeld en zij begrijpt dat, dus jij moet je kop houden. Her boka karisma. Weet gelijk weer waarom ik hier weg wilde, goed dat jij komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt een terbiyesiz okuz ben jij
shit stinks weet je nog?quote:
take a chill pill, stimoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hasiktir lan gerizekali. Dat kindje is groot en het was goed bedoeld en zij begrijpt dat, dus jij moet je kop houden. Her boka karisma. Weet gelijk weer waarom ik hier weg wilde, goed dat jij komt.
Aju.
dude...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hasiktir lan gerizekali. Dat kindje is groot en het was goed bedoeld en zij begrijpt dat, dus jij moet je kop houden. . Weet gelijk weer waarom ik hier weg wilde, goed dat jij komt.
Aju.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet school afmaken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
take a chill pill, stimowaarom wilde je weg dan?
Yuru git aq.quote:
goeie binnenkomer en allesquote:
sorry was me ff ontgaanquote:
wat studeer je?quote:
Te confronterend Ambi?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet school afmaken.
[..]
Yuru git aq.![]()
Kk op met je ambi continu. Ik ben Ambi niet heb ik al gezegd en je blijft als een wijf maar doorgaan.quote:
Begrijpelijk, het zou mij niks verbazen als Hollandse vrouwen wel poepen! van die grote lompe hopen met een laagje welke afkomstig zou kunnen zijn van kaas of doorgekookte groente!quote:
yirtik dondan cikar gibi en allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dankje, vond um ook wel een goeie.
je bent die chill pill vergeten denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kk op met je ambi continu. Ik ben Ambi niet heb ik al gezegd en je blijft als een wijf maar doorgaan.
Wees gewoon een keer een vent, oruspu kari gibi kasinma.
Ben nu echt weg, goed dat jij kwam
Klopt, ik moet me niet als die Ambipur gaan gedragen, maar goed, dat weet jij wel zo goed, he, Ambipur?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kk op met je ambi continu. Ik ben Ambi niet heb ik al gezegd en je blijft als een wijf maar doorgaan.
Wees gewoon een keer een vent, oruspu kari gibi kasinma.
Ben nu echt weg, goed dat jij kwam
Allaha sukur broer, met jou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe is het allemaal, Trigger, görmeyeli?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 22:47:37 ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allaha sukur broer, met jou?Met mij ook goed, elhamdülillah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sende sagol.
quote:
quote:
Ben ik nog op tijd?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand? Accounts staan al klaar. We zoeken nog twee spelers.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Okey.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:56 schreef hugecooll het volgende:
Euh, Rummikub ken ik wel. De Turkse variant niet
Ik kan geen Engels tochquote:Op zondag 5 januari 2014 03:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Okey.
Lezen gaat er niet al te veel aan veranderen, hm?
Nee joh, ik loop je te fuckenquote:Op zondag 5 januari 2014 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus?!.
Even de Nederlandse handleiding die ooit gepost is in deze reeks opzoeken.
Kusje terug op je zwoele lippen.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:01 schreef xminator het volgende:
Ik moet prioriteiten stellen, opuldunuz.
Hoi fucker. ohnee jij bent maagd. seks is haramquote:Op zondag 5 januari 2014 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
halo mt ki bne ooko angeshcote! hauaah :'D
Ga slapen.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoi fucker. ohnee jij bent maagd. seks is haram
quote:Op zondag 5 januari 2014 04:06 schreef MaidensTower het volgende:
Lalalallaaaaa ik heb me als een werkelijke idioot gedragen zargon. nu mag je van alles zeggen. het is je recht!
Ga slapen. Neem morgen een (koude) douche. Denk erover na en pak het de volgende keer beter aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:06 schreef MaidensTower het volgende:
Lalalallaaaaa ik heb me als een werkelijke idioot gedragen zargon. nu mag je van alles zeggen. het is je recht!
quote:Op zondag 5 januari 2014 04:06 schreef MaidensTower het volgende:
k heb homo's versierd, politie agenten gecomplinenteerd en Arabische liedjes gezongen over de straten. lalalaquote:Op zondag 5 januari 2014 04:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga slapen. Neem morgen een (koude) douche. Denk erover na en pak het de volgende keer beter aan.
Kendine çeki düzen ver. Je jojoot, die mood changes zijn nergen goed voor.
Dit is de puntentelling in ieder geval: GC / Turken op FOK! #728 MEET MEET MEET.quote:
Helemaal super meid.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
k heb homo's versierd, politie agenten gecomplinenteerd en Arabische liedjes gezongen over de straten. lalala
Ff gebookmarkt voor een volgende keer tochquote:Op zondag 5 januari 2014 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is de puntentelling in ieder geval: GC / Turken op FOK! #728 MEET MEET MEET.
Maar eh, is te ingewikkeld allemaal om dit tijdstip..
quote:Op zondag 5 januari 2014 04:01 schreef xminator het volgende:
Ik moet prioriteiten stellen, opuldunuz.
K heb geen huisdieren schatquote:Op zondag 5 januari 2014 04:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop voor je dat je vanmiddag zonder een kater naar je werk kan gaan.
Helaas, poging twee is ook mislukt.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Okey gaat niet door begrijp ik? Dan ga ik maar eens slapen denk ik.
Dat men zo naïef is om te denken dat iemand het etentje gaat betalen van een stel onbekende. Sja kan ik ook niks aan doen. Wel tof om te zien dat er om gesmeekt wordt.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:28 schreef Weissman het volgende:
Claimen dat je een " echte turk" bent en dan nog zo gierig zijn als een hollander en je belofte niet nakomen
Bi siktirgidiniz lutfen
quote:Op zondag 5 januari 2014 09:28 schreef Weissman het volgende:
Claimen dat je een " echte turk" bent en dan nog zo gierig zijn als een hollander en je belofte niet nakomen
Bi siktirgidiniz lutfen
Gelegenheidsmoslimquote:Op zondag 5 januari 2014 09:59 schreef Weissman het volgende:
Al vind ik dat xaban wel een klassiek ''Turken in Nederland'' probleem weerspiegelt. Gedraag je soms als Turk, soms als Hollander, net wat je het beste uitkomt.
Inbe4 Borte die over Turkse genen begint.
Waar is zij trouwens
Niet zo oppervlakkig zijn Sylquote:Op zondag 5 januari 2014 09:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben geen luie Turk/kaaskop*.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Presentquote:Op zondag 5 januari 2014 10:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelegenheidsmoslim
Gelegenheidsturk
Gelegenheidskaaskop
Ik hoop voor je dat je jezelf niet belachelijk hebt gemaakt. Genoeg collega's gehad die zich na zo'n avondje lange tijd niet meer durfden te vertonen.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:03 schreef MaidensTower het volgende:
Damnit, ik heb gisteren 3 glazen wijn en twee shotjes gedronken en helemaal losgegaanIk had het afgezworen hahaha. Straks met twee van de personen waarmee ik was weer werken. Gaat leuk worden hahaha.
Ik vind iedereen, die jou boos kan krijgen, lief. Dus ook die buren van je.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
Polen die me om 10 uur wakker maken met hun kk muziek
Geber emi itttttt.
Heb n ochtendhumeur en koppijn. Yapma be peynir.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind iedereen, die jou boos kan krijgen, lief. Dus ook die buren van je.
Dat valt reuze mee. Ik was melig, niet dronken.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je jezelf niet belachelijk hebt gemaakt. Genoeg collega's gehad die zich na zo'n avondje lange tijd niet meer durfden te vertonen.![]()
Aangeschoten na drie glazen wijn en twee shotjes.![]()
Masallah.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:29 schreef MaidensTower het volgende:
Fuck you, fuck you very, very much lalalalala
Wat een leuk nummer!
Ik heb nog steeds last van mijn musculus trapezius, vandaar dat ik zo vroeg wakker ben. Ik moet me ook op iemand afreageren...quote:Op zondag 5 januari 2014 10:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb n ochtendhumeur en koppijn. Yapma be peynir.
Afgaande op je posts op FOK! was het meer dan melig.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Ik was melig, niet dronken.
Tjah, lang niet gedronken enzo.
Voor jou is alleen 'meer dan'quote:Op zondag 5 januari 2014 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgaande op je posts op FOK! was het meer dan melig.
Dat klopt helemaal. Jij hebt helemaal geen drank nodig om melig te zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jij en ik, dag en nacht. Voor jou is alles snel meer dan normaal
Sowieso geen kaaskopquote:Op zondag 5 januari 2014 09:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben geen luie Turk/kaaskop*.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Gaat goed. Met die van jou gaat ook z'n gangetje las ik?quote:
Whehhehehequote:Op zondag 5 januari 2014 11:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo snel aangeschoten is.
Die Turken leven samen met Patrick onder een steen. Neem het van mij maar aan dat je verdacht veel turkse opvattingen hebt. Je praat alleen verkaast nederlands waardoor je turkse kant een beetje wordt gecamoufleerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens de Turken ook geen Turk. En nu?
Oke man jij wintquote:Op zondag 5 januari 2014 11:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whehhehehe
Zij heeft tenminste nog shotjes gehad.
Je hebt me door.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Die Turken leven samen met Patrick onder een steen. Neem het van mij maar aan dat je verdacht veel turkse opvattingen hebt. Je praat alleen verkaast nederlands waardoor je turkse kant een beetje wordt gecamoufleerd.
Wat heb ik gewonnen?quote:[..]
Oke man jij wint
Het is ook klein beetje onmogelijk dat je 100% Nederlands bent, want je bent opgevoed in een Turks huishouden. Dus die kleine dingetjes van je zullen altijd Turks zijn, zoals hoe je je vrienden moet bezoeken (Turks is zonder afspraak, voor een onbepaald tijd en oneindig veel lekker eten. Nederlands is het tegenovergestelde van dit). Dit is ook wat ik heb opgemerkt met mijn Nederlanders vrienden.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt me door.
Ik ben gewoon iemand die zowel Nederlandse als Turkse opvattingen heeft. Het is voor mij gewoon niet mogelijk om 100% Nederlander of Turk te zijn. Om eerlijk te zijn denk ik dat ik meer dan Nederlander dan Turk ben (zo voel ik me ook). Gewoon een gezonde mix.
[..]
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is ook klein beetje onmogelijk dat je 100% Nederlands bent, want je bent opgevoed in een Turks huishouden. Dus die kleine dingetjes van je zullen altijd Turks zijn, zoals hoe je je vrienden moet bezoeken (Turks is zonder afspraak, voor een onbepaald tijd en oneindig veel lekker eten. Nederlands is het tegenovergestelde van dit). Dit is ook wat ik heb opgemerkt met mijn Nederlanders vrienden.
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Op bezoek komen/gaan zonder te bellen vind ik trouwens vreselijk.
Als ik druk aan het werk ben en de visite staat al op de stoep, dan kan ik hen niet wegsturen. Ik kan hen ook niet na een uur ofzo wegsturen.quote:
Sommige mensen zijn gewoon 100% buitenaards.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is ook klein beetje onmogelijk dat je 100% Nederlands bent, want je bent opgevoed in een Turks huishouden. Dus die kleine dingetjes van je zullen altijd Turks zijn, zoals hoe je je vrienden moet bezoeken (Turks is zonder afspraak, voor een onbepaald tijd en oneindig veel lekker eten. Nederlands is het tegenovergestelde van dit). Dit is ook wat ik heb opgemerkt met mijn Nederlanders vrienden.
Maar hij heeft je dus wel gebeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
Grappig dit, zo juist kwam een vriend van me langs. Belde 5 minuten van te voren of ik een kopje thee voor hem had. Ik hou van al mijn vrienden
Klopt. Maar zo kort van te voren bellen of bellen met een retorische vraag is dan wel weer ''turks''quote:Op zondag 5 januari 2014 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar hij heeft je dus wel gebeld.Als je wilde had je dus nog 'nee' kunnen zeggen.
Het kan als een retorische vraag bedoeld zijn, maar jij kan er alsnog op antwoorden. Probeer maar eens op een goede manier 'nee' te zeggen als men al op de stoep staat.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo kort van te voren bellen of bellen met een retorische vraag is dan wel weer ''turks''
Hoort een beetje bij het Turk zijn om omdat moment ''misafirperver'' te kunnen zijn. Als je 3 weken van te voren afspreekt kan iedereen gastvrij zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kan als een retorische vraag bedoeld zijn, maar jij kan er alsnog op antwoorden. Probeer maar eens op een goede manier 'nee' te zeggen als men al op de stoep staat.
Zelfs degenen die heel druk zijn en tig keren hebben aangegeven deze week geen tijd hebben kunnen op zo'n moment niet 'nee' zeggen.
Ik heb het niet over drie weken van tevoren afspreken. Geef mij gewoon de gelegenheid om 'nee' te zeggen zonder je weg te sturen (gelen misafir kovulmaz yani..). Dus 10-30 minuten van tevoren bellen vind ik prima.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij het Turk zijn om omdat moment ''misafirperver'' te kunnen zijn. Als je 3 weken van te voren afspreekt kan iedereen gastvrij zijn
Al begrijp ik nu beter waarom mijn moeder altijd het huis graag in nette staat zag. Omdat elke moment ''gelen giden'' olur enzo
Onaangekondigde meet bij Weiss. Jaaaa!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:13 schreef Weissman het volgende:
Iedereen die dit leest is ook welkom samen met Sylv
Gaat leuk worden dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:
Jij weet ook dat ik geen enkele uitdaging uit de wegga en meen wat ik zeg
Zargon, jfm,mt en unlabeled wonen in Rotterdam e.o. Ik zal eens kijken of ik met hen een spontane nachtelijke meet bij jou thuis kan regelen.quote:
Er moet eerst een klik zijn weetje. Zo gayquote:Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zargon, jfm,mt en unlabeled wonen in Rotterdam e.o. Ik zal eens kijken of ik met hen een spontane nachtelijke meet bij jou thuis kan regelen.
You go girl!!quote:Op zondag 5 januari 2014 09:28 schreef Weissman het volgende:
Bi siktirgidiniz lutfen
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Er moet eerst een klik zijn weetje. Zo gay
Zoals jij?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon 100% buitenaards.
Opportuniturkiquote:Op zondag 5 januari 2014 10:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelegenheidsmoslim
Gelegenheidsturk
Gelegenheidskaaskop
Zelfkennis is okay.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon 100% buitenaards.
En die hebben jullie de afgelopen meet niet kunnen vinden?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Er moet eerst een klik zijn weetje. Zo gay
Ik hoorde laatst van een nichtje dat ze vorig jaar in Turkije met 9 personen in een Golfje zaten.quote:
Waaromquote:Op zondag 5 januari 2014 14:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ziehier de langetermijngevolgen van Nagasaki en Hiroshima...
Ik zou het niet 'slecht' willen noemen, nee, maar Japanners (even generaliserend gesproken) zijn op z'n minst wel een beetje vreemd. Of ben je niet bekend met de weirde shit die zoal uit Japan komt?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom [ afbeelding ]? Dit is toch geen slecht iets?
Link niet gelezen, maar waarom ligt het percentage zo hoog?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Maydanoz.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:38 schreef Weissman het volgende:
Je kon gew ook een minder grote mond hebben
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 5 januari 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een nichtje dat ze vorig jaar in Turkije met 9 personen in een Golfje zaten.
Wat dat betreft ben ik echt heel streng. Eén persoon per zitplek en ook niet bijelkaar op schoot ofzo.Ik bedoel, ik kan de veiligheid van al die mensen niet garanderen mocht er iets gebeuren.
Zij hebben gekke tv-shows.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou het niet 'slecht' willen noemen, nee, maar Japanners (even generaliserend gesproken) zijn op z'n minst wel een beetje vreemd. Of ben je niet bekend met de weirde shit die zoal uit Japan komt?
Poehquote:Op zondag 5 januari 2014 15:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Link niet gelezen, maar waarom ligt het percentage zo hoog?
- Keizersnede wordt soms gepresenteerd als een alternatief voor een normale bevalling. Dit is zonder indicatie niet ethisch.quote:Zorunlu haller dışında rutin olarak uygulandığında zararları yukarıda belirtildiği üzere fazla olan sezar- yen doğum, zaman içinde elektif olarak uygulanır hale gelmiş, normal doğumun bir alternatifi gibi sunulma- ya başlanmıştır. Tıbbi nedenler dışında herhangi bir endikasyonla sezaryen uygulamak etik değildir.
- Vooruitgang in de operatiemogelijkheden dus.quote:Operasyon tekniği ve anestezi yönünden teknik
ilerlemeler artmaktadır.
- Toename overgewicht.quote:Beslenme bozukluğu, aşırı obezite ve sistemik has- talıkları olan riskli gebelerin artması: Gelişmiş ül- kelerdeki anne yaşamının ve alışkanlıklarının de- ğişmesi sonucu yağ ve karbonhidrattan zengin gı- dalarla beslenmenin artması ve azalmış fiziksel ak- tivite söz konusudur. Her iki nedende obeziteye yatkınlık ve obezitenin getirdiği diyabet, hipertan- siyon gibi sistemik hastalıklar ve distosi nedeniy- le yapılan sezaryen oranlarını artırmaktadır (Dölen ve Özdeğirmenci 2004).
- Zwangerschap vaker op een latere leeftijd.quote:Gebeliğin ileri yaşlara ertelenmesi: Batı ülkelerin- de annenin gebelik yaşı büyümüştür. Otuzbeş ve 40 yaş gebeliklerinin oranı belirgin derecede art- maktadır. İleri anne yaşının getirdiği komplikas- yonlar nedeniyle sezaryen oranları bu grupta yük- sektir (Cleary-Goldman ve ark. 2005).
- Keizersnede kan soms levensreddend zijn, maar tegenwoordig wordt het ook gebruikt terwijl er geen indicatie voor is. Er wordt onterecht geloofd dat een vrouw die bij een eerdere bevalling een keizersnede heeft gehad, de volgende zwangerschap ook een keizersnede moet ondergaan.quote:Anne ve bebek için bazen yaþam kurtarýcý olan sezaryen günümüzde gerçek endikasyonlarý dýþýnda kullanýlmaktadýr. Yapýlan araþtýrmalar, klinik yararlarýnýn öncelikli olmadýðýna iþaret etmektedir. Bir kez sezaryen olmanýn daha sonraki gebelikler için de sezaryen olmayý gerektirdiði yanlýþ bir inançtýr ve
gerçekleþen sezaryenlerin büyük kýsmý tekrarlayan sezaryenlerdir (7).
Sezaryen ile Doðumlar Artýyor...
quote:
Had je stiekem gewild he?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En die hebben jullie de afgelopen meet niet kunnen vinden?
[ Bericht 8% gewijzigd door Unlabeled op 05-01-2014 17:23:48 ]
Het is Turks omdat het zeer pragmatisch is, zoals Turks bouwkunde...quote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Typisch Turks om geen reet te geven om de veiligheid van je passagiers.
Ah, Unlabeled gaf net nog aan dat ze buitenaards is.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat jullie een klik hadden? Ja, hoor, ik hoop altijd op het beste voor mijn medemens.
Net als alle andere FOK!kers toch? Ze denkt dat ze als enige buitenaards is...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, Unlabeled gaf net nog aan dat ze buitenaards is.
Oeh, een bklik tussen TM en Unlabeled!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef Julis het volgende:
TM is echt een relschopper, ja. Met zijn bontkraagje en blikje Golden Power.
Of ze Golden Power drinkt weet ik niet, maar ze schijnt geen 'nee' te zeggen tegen een blikje energy drink.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:25 schreef Julis het volgende:
Hoe bedoel je? Drinkt ze dat ook? Golden Power-fissa!
Vraag me toch af om welke reden je mijn pure intenties in twijfel trekt, zonder mij ook maar te kennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef Unlabeled het volgende:
Tering wat is die magnificent een relschopper. "ik hoop altijd op het beste voor mijn medemens" my ass. Die klik was helemaal niet op die meet gedoeld man. Het is een inside joke.
Niet haten, zuster...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef Julis het volgende:
TM is echt een relschopper, ja. Met zijn bontkraagje en blikje Golden Power.
Je verandert ook zo vaak van kapsel, hè.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet haten, zuster...![]()
[ afbeelding ]
Seriously?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet haten, zuster...![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor. Gewoon ieder zijn verantwoordelijkheid? Ieder kan voor zich denken. Als wij ergens heen moeten en er zijn geen genoeg auto's en ik moet er 5 mee nemen terwijl ik er officieel maar 3 mee mag nemen, laat ik die andere 2 echt niet in de kou.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Typisch Turks om geen reet te geven om de veiligheid van je passagiers.
Niet echt goede redenen dus? Gewoon omdat het kan en het een gewoonte is, lijkt het wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Poeh, er zijn blijkbaar heel veel factoren die een rol spelen bij de keuze. In dit artikel staan er heel veel in ieder geval:
Kadınların Sezaryen Doğum Tercihleri - Care for Evidence-Based Applications During Pregnancy
Ik pik er wel een aantal uit:
[..]
- Keizersnede wordt soms gepresenteerd als een alternatief voor een normale bevalling. Dit is zonder indicatie niet ethisch.
(Indicaties kunnen zijn: stuitligging, nauw bekken, niet goed functionerende placenta ed.)
[..]
- Vooruitgang in de operatiemogelijkheden dus.
[..]
- Toename overgewicht.
[..]
- Zwangerschap vaker op een latere leeftijd.
Eén reden voor de stijging volgens een ander artikel:
[..]
- Keizersnede kan soms levensreddend zijn, maar tegenwoordig wordt het ook gebruikt terwijl er geen indicatie voor is. Er wordt onterecht geloofd dat een vrouw die bij een eerdere bevalling een keizersnede heeft gehad, de volgende zwangerschap ook een keizersnede moet ondergaan.
Gynaecologie is best interessant..
De redenen zijn blijkbaar niet altijd goed, nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet echt goede redenen dus? Gewoon omdat het kan en het een gewoonte is, lijkt het wel?
Mijn schoonzus had haar eerste dochter met een keizersnede en de tweede was een normale bevalling. Dus inderdaad onterecht dat er wordt gedacht dat de volgende dan ook maar met een keizersnede moet komen.
Ik vind dat je als bestuurder verantwoordelijk bent voor je passagiers. Ik zou niet met mezelf kunnen leven mocht door onverantwoordelijk gedrag van mijn kant een passagier iets zou overkomen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon ieder zijn verantwoordelijkheid? Ieder kan voor zich denken. Als wij ergens heen moeten en er zijn geen genoeg auto's en ik moet er 5 mee nemen terwijl ik er officieel maar 3 mee mag nemen, laat ik die andere 2 echt niet in de kou.
Ze proppen zich er niet zelf in, maar gebeurd meestal door de ouders. Of zijn de ouders in jouw omgeving minderjarig?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dat je als bestuurder verantwoordelijk bent voor je passagiers. Ik zou niet met mezelf kunnen leven mocht door onverantwoordelijk gedrag van mijn kant een passagier iets zou overkomen.
Verder ben ik van mening dat je de gevaren van zoiets pas kan inzien als je een rijbewijs hebt (en dus >18 jaar bent). En juist in het geval van kinderen/tieners wordt er gepropt, want ze passen toch wel.
Echte gier, dan rij je toch twee keer?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon ieder zijn verantwoordelijkheid? Ieder kan voor zich denken. Als wij ergens heen moeten en er zijn geen genoeg auto's en ik moet er 5 mee nemen terwijl ik er officieel maar 3 mee mag nemen, laat ik die andere 2 echt niet in de kou.
Ouders hebben het recht niet om hun kinderen in gevaar te brengen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ze proppen zich er niet zelf in, maar gebeurd meestal door de ouders. Of zijn de ouders in jouw omgeving minderjarig?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest een keer in de kofferbak.
Je taak als verantwoordelijk ouder verwaarlozen is ook mishandeling.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ouders hebben het recht niet om hun kinderen in gevaar te brengen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gekidnapt?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |