SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krokusje, MT en ik zijn een trio .Ik voel het. Ze. Nee, het.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef krokusje31 het volgende:
MT en ik zijn soulmates. Ik voel het
De drie-éénheid!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
Ik denk eigenlijk dat MT, Stimo en Krokusje in real life hartsvriendinnen zouden kunnen zijn..
Nee stimo niet. MTquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
Ik denk eigenlijk dat MT, Stimo en Krokusje in real life hartsvriendinnen zouden kunnen zijn..
kleurrijk zooitjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef xaban06 het volgende:
Wat een weirdo turken zeg. Volgens mij komen hier echt alleen verwarde, getraumatiseerde, verkaaste turken, op enkele na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihaho.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Weissman het volgende:
Wammes, vertel ze hoe je vrouwen moet behandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is mooi, maar kindjes als jij snappen daar geen moer van.
Zijn sit wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahaha ik ga lesbisch worden.
Heb vandaag Mr. Baard aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmails negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
K vind mezelf stoer. Ik heb ballen jonge. Heb me nog nooit zo zelfverzekerd gevoeld! Maar in vervolg ga ik dit niet meer doen (denk ik). Zelfvertrouwen of niet. Afwijzing blijft kut
Dat ze dat helemaal alleen doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |