SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krokusje, MT en ik zijn een trio .Ik voel het. Ze. Nee, het.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef krokusje31 het volgende:
MT en ik zijn soulmates. Ik voel het
De drie-éénheid!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
Ik denk eigenlijk dat MT, Stimo en Krokusje in real life hartsvriendinnen zouden kunnen zijn..
Nee stimo niet. MTquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
Ik denk eigenlijk dat MT, Stimo en Krokusje in real life hartsvriendinnen zouden kunnen zijn..
kleurrijk zooitjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef xaban06 het volgende:
Wat een weirdo turken zeg. Volgens mij komen hier echt alleen verwarde, getraumatiseerde, verkaaste turken, op enkele na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihaho.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Weissman het volgende:
Wammes, vertel ze hoe je vrouwen moet behandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is mooi, maar kindjes als jij snappen daar geen moer van.
Zijn sit wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahaha ik ga lesbisch worden.
Heb vandaag Mr. Baard aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmails negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
K vind mezelf stoer. Ik heb ballen jonge. Heb me nog nooit zo zelfverzekerd gevoeld! Maar in vervolg ga ik dit niet meer doen (denk ik). Zelfvertrouwen of niet. Afwijzing blijft kut
Dat ze dat helemaal alleen doetquote:
tnaks voor de link, maar ik ga em maar niet likenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef xminator het volgende:
Post link anders:
https://www.facebook.com/TattasBeLike
Als ambtenaar kun je dat beter niet doen, nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
tnaks voor de link, maar ik ga em maar niet liken
ambtenaar plus leidinggevende :pquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ambtenaar kun je dat beter niet doen, nee.
Liever dat dan iets beloven en niet nakomenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef xaban06 het volgende:
Wat een weirdo turken zeg. Volgens mij komen hier echt alleen verwarde, getraumatiseerde, verkaaste turken, op enkele na.
Zeker knapquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat ze dat helemaal alleen doetrespect
quote:Türkiye'de 2012 yılındaki doğumların yüzde 47,43'ü normal, yüzde 52,57'si sezaryen iken, 2013'ün ilk 6 ayındaki doğumların yüzde 41,40'ı normal, yüzde 58,60'i de sezaryen olarak gerçekleştirildi.
http://hamilelik.milliyet(...)/1753203/default.htm
Ik heb gesmeekt voor een keizersnede toen ik moest bevallen voor de tweede. Wat een hel is dat zeg, bevallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Zeker knap. Ik vind het wel jammer dat de vrouwen in Turkije tegenwoordig vaak onnodig voor een keizersnede kiezen.
[..]
de natuur is wreedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik heb gesmeekt voor een keizersnede toen ik moest bevallen voor de tweede. Wat een hel is dat zeg, bevallen.
Waarom wilde je een keizersnede eigenlijk? Voelt dat fijnerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik heb gesmeekt voor een keizersnede toen ik moest bevallen voor de tweede. Wat een hel is dat zeg, bevallen.
Ik wil geeneens kinderen meer nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Zeker knap. Ik vind het wel jammer dat de vrouwen in Turkije tegenwoordig vaak onnodig voor een keizersnede kiezen.
[..]
Ik had de eerste bevalling bijna niet overleefd en was dus doodsbang.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom wilde je een keizersnede eigenlijk? Voelt dat fijner?
dan hoef je niet te persenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom wilde je een keizersnede eigenlijk? Voelt dat fijner?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Levolution het volgende:
Inferieure vrouwen met slechte werpheupen.
Ruzie met Fatma ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet mang, kan vandaag even geen vrouw meer zien![]()
Heb mij opgesloten in 1 kamer en kom daar vandaag niet meer uit, kan de onzin even niet meer aan :´)
heb je een bad?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
Julis ik heb ineens last van pulsatiele tinnitus en heb zelfmoord neigingen hierdoor. Moet ik naar de dokter of zal ik mijzelf alvast van mijn huis afgooien?
Hani burdayken sana sorim, anders moet ik wachten tot maandag als ik mijzelf van het dak afgooi.
niet als de vrucht dwars ligtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
De tweede zou toch juist soepeler behoren te gaan?
quote:
Levo olm lanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Levolution het volgende:
Inferieure vrouwen met slechte werpheupen.
Teringgggg groot kindje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
Lang verhaal kort: zwangerschapsvergifiging, ingeleid, 1,5 geperst, ingeknipt (26 inwendige en uitwendige hechtingen) , placenta wilde er niet uit, gyn eruit getrokken, wond ontstaan, 2,5 liter bloed verloren, 2 zakken bloed bij.
MAAR Mert was geboren, 4380 gram en 54 cm
Patron, het gezeur/gezemel/gekwaak... ben het gewoon zat.. dus nu in the man cave met een goed boek, South Park divx en Fok ga ik het wel redden dit weekendquote:
Zoveel bir deze vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
Lang verhaal kort: zwangerschapsvergifiging, ingeleid, 1,5 geperst, ingeknipt (26 inwendige en uitwendige hechtingen) , placenta wilde er niet uit, gyn eruit getrokken, wond ontstaan, 2,5 liter bloed verloren, 2 zakken bloed bij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
een hete bad, scheermesje, veel plezierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jazeker, heb ook bubbeltjes effect.
Ik vind overmatig FOK!ken tijdverspilling en het plezier is er vanaf. Af en toe böyle gelip giderim artik voor bazen als jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Levo olm lanwaar ben jij abi
Vriend als vrouwen te veel zeuren, gew die platte hand of riem. Ja toch ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Patron, het gezeur/gezemel/gekwaak... ben het gewoon zat.. dus nu in the man cave met een goed boek, South Park divx en Fok ga ik het wel redden dit weekend
Wat zeg jij, mongool?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
een hete bad, scheermesje, veel plezier
WOWquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
Dit klinkt als Weissman die een erectie krijgt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef krokusje31 het volgende:
pas de problemquote:
Heb je uiteindelijk een keizersnede gehad dan? En verliep je tweede bevalling beter (en zonder complicaties)?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik had de eerste bevalling bijna niet overleefd en was dus doodsbang.
Ah. Maar een operatie lijkt me ook niks door de mogelijke complicatiesquote:
Luister naar muziek of radio. Minder stressen (makkelijker gezegd dan gedaan). Hmm, vervelendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
Julis ik heb ineens last van pulsatiele tinnitus en heb zelfmoord neigingen hierdoor. Moet ik naar de dokter of zal ik mijzelf alvast van mijn huis afgooien?
Hani burdayken sana sorim, anders moet ik wachten tot maandag als ik mijzelf van het dak afgooi.
Met de riem of de deegroller op de onderkant van de voeten, dit beperkt haar actieradius ook wbt weglopen daar wegkruipen opvalt en mijn neefjes Hakan en Burcin het plein in de gaten houdenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vriend als vrouwen te veel zeuren, gew die platte hand of riem. Ja toch ?
Ja dat dacht ik ook na de bevalling. Daarom durfde ik ook nooit meer te bevallen. En vrouwen die zeggen 'je vergeet de pijn meteen'. ECHT NIET!!!!!!quote:
is burcin een mannen naam? of unisex?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met de riem of de deegroller op de onderkant van de voeten, dit beperkt haar actieradius ook wbt weglopen daar wegkruipen opvalt en mijn neefjes Hakan en Burcin het plein in de gaten houden
Sansa bak. Zaten tinittus var bir de bu ciktiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:55 schreef Julis het volgende:
Luister naar muziek of radio. Minder stressen (makkelijker gezegd dan gedaan). Hmm, vervelend. Ik weet het niet. Ik ben wel eens naar de KNO-arts verwezen daarvoor. Geen verandering bij mij tho. Maar misschien pakt het bij jou anders uit.
Hmm unisex maar ken maar 1 man met die naam en meerdere vrouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
is burcin een mannen naam? of unisex?
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met de riem of de deegroller op de onderkant van de voeten, dit beperkt haar actieradius ook wbt weglopen daar wegkruipen opvalt en mijn neefjes Hakan en Burcin het plein in de gaten houden
het is multisex lan, multisexquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
is burcin een mannen naam? of unisex?
wats verschil lan?quote:
praat abn aub, ik ben niet van jouw lichtingquote:
heldenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
De ogen van Hakan en Burcin laten geen enkele vrouw langskomen zonder een lock op haar kont te genereren, vijandige pizzakoeriers en een M5 kan dezelfde reactie verwachten.
Onbezongen helden van de samenleving, voor orde en veiligheid
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me echt kut, tinnitus. Ik ben erg gesteld op een stille omgeving wanneer ik lees, slaap, film kijk, etc. Moet er niet aan denken...
Allah sabir versin, Stimorol-. Bestaat er echt geen behandeling voor?
Nee joh, die piep is niet erg. Die kan ik op de een of andere manier volledig blokkeren en als ik het niet kan blokkeren weet ik: time to relax. Ben nu erg gevoelig voor geluid, dat is het nadeel. Maar mijn hartslag in mijn oren is echt serieus fucked up kut, maar goed, alisiriz artik. Liever dit dan helemaal niets meer horenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me echt kut, tinnitus. Ik ben erg gesteld op een stille omgeving wanneer ik lees, slaap, film kijk, etc. Moet er niet aan denken...
Allah sabir versin, Stimorol-. Bestaat er echt geen behandeling voor?
Turken die vragen je ABN te pratenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
praat abn aub, ik ben niet van jouw lichting
kendine gel! ne diyorsun sen?!quote:
kennelijk meer tata dan toerkoequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Turken die vragen je ABN te praten![]()
Waar is je bir man ?
adami pisman etmequote:
goed nummer om mee te gaanquote:
why? wat zit je dwars?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga gewoon door het topic te verneuken met- nummers.
Ja, dat kan ik begrijpen. Hopelijk vindt de medische wereld er nog wat op, insallah.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee joh, die piep is niet erg. Die kan ik op de een of andere manier volledig blokkeren en als ik het niet kan blokkeren weet ik: time to relax. Ben nu erg gevoelig voor geluid, dat is het nadeel. Maar mijn hartslag in mijn oren is echt serieus fucked up kut, maar goed, alisiriz artik. Liever dit dan helemaal niets meer horenBence antibiotica dan oldu.
![]()
Ik mis stilte wel trouwensEn nee, niets aan te doen.
Hahaha, jij hebt echt zijn nummer uitgekozen. Dat lied heeft hij te vaak aan mij gezongen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
Julis, deze is voor zG:
[..]
NietsMoet dat dan?
waarom zou je het topic willen verneuken?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou je het topic willen verneuken?
Insallah. Enige momenten van soort van stilte is als ik zwem trouwensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. Hopelijk vindt de medische wereld er nog wat op, insallah.
Hasiktir lan gerizekali. Dat kindje is groot en het was goed bedoeld en zij begrijpt dat, dus jij moet je kop houden. Her boka karisma. Weet gelijk weer waarom ik hier weg wilde, goed dat jij komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt een terbiyesiz okuz ben jij
shit stinks weet je nog?quote:
take a chill pill, stimoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hasiktir lan gerizekali. Dat kindje is groot en het was goed bedoeld en zij begrijpt dat, dus jij moet je kop houden. Her boka karisma. Weet gelijk weer waarom ik hier weg wilde, goed dat jij komt.
Aju.
dude...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt een terbiyesiz okuz ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |