Ik zag nog 2 posts en wilde 2 keer posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Je zat op de een na laatste post te wachten he?
Ja, er liepen op een gegeven moment 5 buurkatten achter me aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
al geprobeerd met lekker eten te lokken?
Deze valt vanzelf dicht tenzij je hem ver genoeg open zet (nu ik erover nadenk zit er volgens mij wel een dranger op). Je moet echt moeite doen om hem open te laten staan en die moeite neemt de buurvrouw want ze heeft dan haar fiets en kind en blablablaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet bekennen dat ik een portiekdeur zonder dranger ook nooit dicht zou doen, ben ik veel te lui voor
Welke en welke zender?quote:
Ga je gangquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik hier ook een sex gerelateerde vraag stellen
Liever niet, als het om auto's gaat dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wilde hetzelfde doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag nog 2 posts en wilde 2 keer posten.
Maar toen zag ik dat er een post was en moest ik snel zijn omdat ik anders weer zou missen
Alleen als het over Huppels sexleven gaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft ze weer wat gewonnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, het zou één van de miljoen pakketjes voor Myra kunnen zijn geweest.
Wat was je titel dan?quote:
Postbus openenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, het zou één van de miljoen pakketjes voor Myra kunnen zijn geweest.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als het over Huppels sexleven gaat
Hmmm... ik ga ff verder denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, er liepen op een gegeven moment 5 buurkatten achter me aan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Op Huppel zit ook geen dranger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als het over Huppels sexleven gaat
kan je toch ook sms-en ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens is nu iemand offline op fb die ik nodig heb.
Ze is altijd online en als ik haar een dringende vraag moet stellen, is ze er niet. Typisch.
Mijn bezorger is er inmiddels aan gewend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef twi het volgende:
Overigens deed ik dan wel weer open in mijn boxershort. Dat dan weer wel. Hij schrok gewoon. "Oh, volgens mij komt het niet heel gelegen?"
Nou kijk, mijn ''dinnetje'' inb4quote:
Ik heb voorlopig nog wel het idee dat ze weer terug komt. We houden de omgeving in de gaten enz. Kunnen nu niets anders doen dan afwachtenquote:
Gevalletje van letterlijk inb4.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou kijk, mijn ''dinnetje'' inb4en ik zijn beide nog maagd
Geen idee, ik heb geen maagdelijk meisje gehad/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou kijk, mijn ''dinnetje'' inb4en ik zijn beide nog maagd en laatst kreeg ik te horen dat zij er wel klaar voor was. Maar nu weet ik dankzij biologie (in de 2e ofzo) dat het breken van het maagdenvlies bij een meisje best pijnlijk kan zijn toch? Hoe kan ik dat minder onaangenaam maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |