Ik zag nog 2 posts en wilde 2 keer posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Je zat op de een na laatste post te wachten he?
Ja, er liepen op een gegeven moment 5 buurkatten achter me aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
al geprobeerd met lekker eten te lokken?
Deze valt vanzelf dicht tenzij je hem ver genoeg open zet (nu ik erover nadenk zit er volgens mij wel een dranger op). Je moet echt moeite doen om hem open te laten staan en die moeite neemt de buurvrouw want ze heeft dan haar fiets en kind en blablablaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet bekennen dat ik een portiekdeur zonder dranger ook nooit dicht zou doen, ben ik veel te lui voor
Welke en welke zender?quote:
Ga je gangquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik hier ook een sex gerelateerde vraag stellen
Liever niet, als het om auto's gaat dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wilde hetzelfde doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag nog 2 posts en wilde 2 keer posten.
Maar toen zag ik dat er een post was en moest ik snel zijn omdat ik anders weer zou missen
Alleen als het over Huppels sexleven gaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft ze weer wat gewonnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, het zou één van de miljoen pakketjes voor Myra kunnen zijn geweest.
Wat was je titel dan?quote:
Postbus openenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, het zou één van de miljoen pakketjes voor Myra kunnen zijn geweest.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als het over Huppels sexleven gaat
Hmmm... ik ga ff verder denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, er liepen op een gegeven moment 5 buurkatten achter me aan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Op Huppel zit ook geen dranger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan je toch ook sms-en ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens is nu iemand offline op fb die ik nodig heb.
Ze is altijd online en als ik haar een dringende vraag moet stellen, is ze er niet. Typisch.
Mijn bezorger is er inmiddels aan gewend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef twi het volgende:
Overigens deed ik dan wel weer open in mijn boxershort. Dat dan weer wel. Hij schrok gewoon. "Oh, volgens mij komt het niet heel gelegen?"
Nou kijk, mijn ''dinnetje'' inb4quote:
Ik heb voorlopig nog wel het idee dat ze weer terug komt. We houden de omgeving in de gaten enz. Kunnen nu niets anders doen dan afwachtenquote:
Gevalletje van letterlijk inb4.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou kijk, mijn ''dinnetje'' inb4en ik zijn beide nog maagd
Geen idee, ik heb geen maagdelijk meisje gehad/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou kijk, mijn ''dinnetje'' inb4en ik zijn beide nog maagd en laatst kreeg ik te horen dat zij er wel klaar voor was. Maar nu weet ik dankzij biologie (in de 2e ofzo) dat het breken van het maagdenvlies bij een meisje best pijnlijk kan zijn toch? Hoe kan ik dat minder onaangenaam maken?
Ik geloof dat het nummer dat ik heb, niet meer klopt.quote:
Nice!! Even zappenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afijn, nederland 1
Volgens mij is dat de nieuwste
dat je met je bakkes over een grindtegel schuift, idioot.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan pijn doen ja, maar ook weer nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou kijk, mijn ''dinnetje'' inb4en ik zijn beide nog maagd en laatst kreeg ik te horen dat zij er wel klaar voor was. Maar nu weet ik dankzij biologie (in de 2e ofzo) dat het breken van het maagdenvlies bij een meisje best pijnlijk kan zijn toch? Hoe kan ik dat minder onaangenaam maken?
Nicequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef twi het volgende:
Overigens deed ik dan wel weer open in mijn boxershort. Dat dan weer wel. Hij schrok gewoon. "Oh, volgens mij komt het niet heel gelegen?"
Kon je op wachten hequote:
zorgen dat je dr niet bovenop zet de eerste keer, dat was niet fijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn bezorger brengt mijn pakketjes standaard naar t kantoor van mn huisbaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bezorger is er inmiddels aan gewend.
Dat.... btw al in de bosjes gekeken enzo? ff rondgevraagd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog wel het idee dat ze weer terug komt. We houden de omgeving in de gaten enz. Kunnen nu niets anders doen dan afwachten
ow... probeer t eens.... en anders gewoon via FB sturen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nummer dat ik heb, niet meer klopt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef twi het volgende:
Hoe scherper je piemel hoe makkelijker hij er doorheen snijdt.
Overal gekeken, hond laten zoekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat.... btw al in de bosjes gekeken enzo? ff rondgevraagd?
Weet niet meer of ze een bandje had met naam en nummer??
Aangemeld bij Amivedi?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog wel het idee dat ze weer terug komt. We houden de omgeving in de gaten enz. Kunnen nu niets anders doen dan afwachten
Nog niet, als ze morgen nog niet terecht is dan doe ik datquote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn bezorger brengt mijn pakketjes standaard naar t kantoor van mn huisbaas
Fb al geprobeerd. Ik weet ook waar ze nu is. Kan ook de persoon bellen waar ze is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... probeer t eens.... en anders gewoon via FB sturen dan?
Zorg dat ze ontspannen is, goed nat (evt glijmiddel gebruiken) en zachtjes/lief zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, en als ik haar afleid danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan pijn doen ja, maar ook weer niet
in ieder geval dient ze echt helemaal relaxed te zijn en goed opgewonden... daarbij is een nee gewoon een nee
Niet te vertrouwen zijn is een bewuste keuze. Ik kan er ook niets aan doen dat SMS nog net wat betrouwbaarder is dan WA.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik niet te vertrouwen ben?
Mja .... ik weet ook ff niks meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overal gekeken, hond laten zoeken, buren gevraagd.
Kan nu alleen nog afwachten
Ik ben heel liefquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorg dat ze ontspannen is, goed nat (evt glijmiddel gebruiken) en zachtjes/lief zijn
Hard in d'r oorlel bijtenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag ook over die van jou gaan natuurlijk, maar mocht niet over jou posten wanneer je er niet wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat je met je bakkes over een grindtegel schuift, idioot.
Dat klinkt een beetje stalkerigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fb al geprobeerd. Ik weet ook waar ze nu is. Kan ook de persoon bellen waar ze is.
Denk niet dat ze dat kan waarderenquote:
Uhm.... ze is niet gek.... genot tegelijk met pijn..... dat werkt soms ook wel.... weet niet hoe geil ze wordt van kusjes in haar nekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, en als ik haar afleid danmet kusjes in de nek ofzo
Zou het meteen doen, staat redelijk hoog bij Google en is het eerste wat de dierenambulance en dierenartsen checken bij gevonden katten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet, als ze morgen nog niet terecht is dan doe ik dat
Als je het niet probeert weet je het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat kan waarderen
Dat is waar. Ik moet niet stalken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje stalkerigigg.... is t echt zoooooooooooooo dringend?
Dank je.quote:
Nou die kan dat wel waarderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... ze is niet gek.... genot tegelijk met pijn..... dat werkt soms ook wel.... weet niet hoe geil ze wordt van kusjes in haar nek
Wacht dan tot maandag als je haar toch al een FB-bericht hebt gestuurdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is waar. Ik moet niet stalken.
Hmm, kan waarschijnlijk wel wachten tot maandag.
je moet eens ophouden met dat zielige gedrag van je. Ik ben wel klaar met dat opschepperij en gewijs met vingertjes. Kijk eens in de spiegel, uit daar je frustraties en kom dan maar weer eens terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook over die van jou gaan natuurlijk, maar mocht niet over jou posten wanneer je er niet was
Tsja.... begin daar eens meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou die kan dat wel waarderenheel erg
dan word ze net zo geil als ik als ik een dikke V8 motor hoor optrekken zeg maar
Misschien moet je even terug lezen. Huppel begon met de opmerking dat het hier alleen over auto's zou mogen gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet eens ophouden met dat zielige gedrag van je. Ik ben wel klaar met dat opschepperij en gewijs met vingertjes. Kijk eens in de spiegel, uit daar je frustraties en kom dan maar weer eens terug.
Dus als die optrekt dan trek jij juist af?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
dan word ze net zo geil als ik als ik een dikke V8 motor hoor optrekken zeg maar
Ik weet niet wie dat is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef twi het volgende:
0900-ENGEL, voor al uw huis-, tuin- en keukenproblemen. Doet me een beetje aan Leonie Sazias denken, maar ik weet niet precies waarom.
Dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wacht dan tot maandag als je haar toch al een FB-bericht hebt gestuurd
ja, dat is toch ook de bedoeling?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet je even terug lezen. Huppel begon met de opmerking dat het hier alleen over auto's zou mogen gaan.
Kan dat serieus? Geil worden van een auto? Volgens mij moet je eerst zorgen dat je zelf van dat soort problemen af komt, voordat je het met inb4 doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef twi het volgende:
0900-ENGEL, voor al uw huis-, tuin- en keukenproblemen. Doet me een beetje aan Leonie Sazias denken, maar ik weet niet precies waarom.
Ik denk dat dat een goede verwoording is jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als die optrekt dan trek jij juist af?
Lees ff terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet eens ophouden met dat zielige gedrag van je. Ik ben wel klaar met dat opschepperij en gewijs met vingertjes. Kijk eens in de spiegel, uit daar je frustraties en kom dan maar weer eens terug.
Ik vond het niet aardig om Tineke de Nooij te noemen. Of ene Margo waarvan ik de achternaam ben vergeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lol
Leonie komt hier volgens mij uit de buurt... maar kan mij niet herinneren dat ze zo'n rubriek had
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Kan dat serieus? Geil worden van een auto? Volgens mij moet je eerst zorgen dat je zelf van dat soort problemen af komt, voordat je het met inb4 doet.
Natuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Kan dat serieus? Geil worden van een auto? Volgens mij moet je eerst zorgen dat je zelf van dat soort problemen af komt, voordat je het met inb4 doet.
die namen roept ook alleen Hilversum beelden op ....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het niet aardig om Tineke de Nooij te noemen. Of ene Margo waarvan ik de achternaam ben vergeten.
volgens mij van de lieve mona rubriekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik ken al die namen nietwie/wat/waar zijn dat?
Wat jij wilquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is toch ook de bedoeling?
volgens mij is t deze:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Is die leonie net zoiets als Klazien uut Zalk?
Niet echt, leg eens uit. En wat kan inb4 doen om jou net zo geil te maken als een optrekkende V8?quote:
aah, die ken ik ook niet, maar weet wel wat het isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
volgens mij van de lieve mona rubrieken
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, die ken ik ook niet, maar weet wel wat het is
quote:
ach, zo belachelijk als jij kom ik toch nooit over, dus dat scheelt weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lees ff terugIk maakte een grapje als reactie op huppel, door zo te reageren maak je jezelf een beetje belachelijk
Leonie Sazias werkte onder meer samen met Martin Gaus in zo'n voorganger van de 5-uur show, op de AVRO. Eind jaren '80, begin jaren '90.quote:
Ik heb er van gehoord, maar nooit gelezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]....
hoe weet je dan wat t is als je het niet kent
deze ken ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lieve Martine bestond volgens mij ook. En die Mona, die was het! Bedankt. Wat een autoritaire oma was dat zeg.
Nou ze weet dat ik het leuk vind als ik kusjes krijgquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Niet echt, leg eens uit. En wat kan inb4 doen om jou net zo geil te maken als een optrekkende V8?
a zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er van gehoord, maar nooit gelezen.
Die zit nu nog steeds bij Omroep Max. Met Loretta Schrijver samen geloof ik. En die andere knakker die finaal mislukt is als presentator.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
deze ken ik nietmaar maakt niet uit
Twi weet sowieso veel oude mensen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... geen idee geen bekende naam voor mij
Er zijn helaas geen titanen meerquote:
ow... ik heb geen tv meer... en max kijk ik praktisch nooitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Die zit nu nog steeds bij Omroep Max. Met Loretta Schrijver samen geloof ik. En die andere knakker die finaal mislukt is als presentator.
Dat blijktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi weet sowieso veel oude mensen.
Hehehequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Mona!
Wat had ik daar als kind een gruwelhekel aan.
Is ook nog lang niet voor onze doelgroep hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... ik heb geen tv meer... en max kijk ik praktisch nooit
Klopt... ik ga nick jr wel ff aanzettenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is ook nog lang niet voor onze doelgroep he
De relevante mensen vinden je wel lief. En dat is alles dat telt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
En toch voel ik me niet zo geliefd door de mensen hier
Okok. Veel plezier.quote:
Boomerang is leukerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt... ik ga nick jr wel ff aanzetten![]()
![]()
Dus niet anaal vernederen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Okok. Veel plezier.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
kusjekroel twiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
En toch voel ik me niet zo geliefd door de mensen hier
Gaat als een warm mes door de boterquote:
Is toch maar een garpjequote:
oe oe sexy timeeeeeeeeeeeeeee....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Dit is ook een geniale grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
check, check, ik heb nepkaarsjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe oe sexy timeeeeeeeeeeeeeee....
dus vers bed, lekker drankje, kaarsjes (wel op een veilige manier), condooms etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |