zeg ik nietquote:
Jouw molquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Xeor het volgende:
Ik ben wegdoei
Dikke kus voor totoen een nog dikkere voor Ess
Oké.quote:
Geen idee van eigenlijk. Al zal het op te beginnen veel reizen zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar alles wat er bij komt kijken. Geen zin meer in![]()
Naast homo zou ik een begenadigde Limburger kunnen zijn.quote:
waar sloeg typisch zijn opmerking op bij die link naar de spotify list? die wijst naar een opgezwolle albumquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee van eigenlijk. Al zal het op te beginnen veel reizen zijn.
[..]
Naast homo zou ik een begenadigde Limburger kunnen zijn.
Maar ja... ik besloot geschiedenis te kiezen
Duitse Glorie weggeedit. Leek me toch niet echt mijn taak om jouw naam te verspreiden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
waar sloeg typisch zijn opmerking op bij die link naar de spotify list? die wijst naar een opgezwolle album
Ik haal vaak mn spullen bij de groothandel, nadeel is wel dat ik hierdoor speciaal een tweede vriezer heb moeten kopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mijne af en toe. En als ik niks meer bij kan vriezen, dan eet ik eerst mijn lade leeg (ik gebruik 1 lade, mijn 2 huisgenootjes samen de andere) dan eet ik eerst die lade weer leeg. En dan vul ik hem weer
Echt? Oh, raar wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef xcachet het volgende:
Tygo, Freek, susan en Jenifer zijn het sowieso niet Ess. Want een van de vragen was "waar komt de mol vandaan/is geboren (weet niet meer precies)" kon kiezen tussen Utrecht, Amsterdam en Veenendaal. Hun vier komen daar niet vandaan en zijn er niet geboren volgens mij.
"Niets is wat het lijkt"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Oh, raar wel.
Dan denk ik dat Freek in de finale staat. In dat stuk met die enveloppen, dat van 17 dagen eerder, kwamen er een paar namen in beeld. En de adressering aan Freek was heel anders dan die van de andere deelnemers
Ik wil later ook een grote vriezerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik haal vaak mn spullen bij de groothandel, nadeel is wel dat ik hierdoor speciaal een tweede vriezer heb moeten kopen
oh okquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitse Glorie weggeedit. Leek me toch niet echt mijn taak om jouw naam te verspreiden.
Zonder succes overigens.
Irritant hč?quote:
Een vrouw mag ook ambitieus dromen anno 2014quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil later ook een grote vriezer
Sorry. Mijn enthousiasme nam overquote:
Ja, of het waren alle namen van de afvallersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Oh, raar wel.
Dan denk ik dat Freek in de finale staat. In dat stuk met die enveloppen, dat van 17 dagen eerder, kwamen er een paar namen in beeld. En de adressering aan Freek was heel anders dan die van de andere deelnemers
Ik wil dat het donderdag is, ja.quote:
ach boeiend, in dit geval wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vrouw mag ook ambitieus dromen anno 2014
[..]
Sorry. Mijn enthousiasme nam over
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt je kind zwart haar
Klootzak.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt je kind zwart haar
Klootzak.
Ja of dat jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, of het waren alle namen van de afvallers
Ja ik ookquote:
Huh? Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar volgende week en week daarop geen uitzending toch?
Oh.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
O?
[..]
[..]
Ja? Ik wil geen vrouw zijn hoor en iemand moet 't zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vrouw mag ook ambitieus dromen anno 2014
[..]
Sorry. Mijn enthousiasme nam over
Eetsmakelijkquote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |