'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja heb ik al gezien. Echt grappig was die
ikquote:
Ik. Sofie is het.quote:
ik ken nog een liedje, is een ode aan boulimia. als je limburgs kan, mag je het lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt die vinger en roep je keihard "BOULIMIAAAA"
mijn vries zit altijd al veel te volquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan verliest dat invriezen ook grotendeels zijn functie zegmaar
Wacht. Even lamzuipen, dan begrijp Limburgers vaak beter in hun zangerige dialect.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ken nog een liedje, is een ode aan boulimia. als je limburgs kan, mag je het lezen
ah hij leeft nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weer wedstrijden gaan rijden. Je interesse ligt er duidelijk nog.twitter:
huh het was toch al een week bezig ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Schaam je eigen
[..]
Beter doe je het met de auto ja haha
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weer wedstrijden gaan rijden. Je interesse ligt er duidelijk nog.twitter:
je hebt ons doorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Even lamzuipen, dan begrijp Limburgers vaak beter in hun zangerige dialect.
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Schaam je eigen
[..]
Beter doe je het met de auto ja haha
quote:
quote:
quote:
ja dat wist ik alquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Xeor het volgende:
Ik ben wegdoei
Dikke kus voor totoen een nog dikkere voor Ess
Het is sowieso een vrouw. Of Freek.quote:
De mijne af en toe. En als ik niks meer bij kan vriezen, dan eet ik eerst mijn lade leeg (ik gebruik 1 lade, mijn 2 huisgenootjes samen de anderequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn vries zit altijd al veel te vol
Welke?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |