Ik had dan ook een kleine portiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor, wel machtig alleen ?
je bent toch geen konij-.... oh wait wacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon zelfs nog maar net een salade in elkaar zetten.
Yolo, eten is overschat.
Er zat een leuke verhaallijn in vond ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog bedankt voor deze filmtip. Een film die met Alanis Morissette - Ironic begint is sowieso goud![]()
Film zelf was redelijk.
Volle bak hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dan ook een kleine portie![]()
Ik ga straks ook m'n stoofpeertjes opwarmen
Hij keek wel goed weg. Als je internship leuk vond, moet je ook We're the Millers kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zat een leuke verhaallijn in vond ik![]()
Er zijn natuurlijk veel betere films. Zou deze toch wel een 7 geven.
Lijkt me nou ook niet de meest ideale situatie neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh was dat het.
Maar gaat goed hoor![]()
Ik kwam er vandaag achter dat afhankelijk zijn van de fiets of openbaar vervoer soms toch wel erg onhandig kan zijn.
En schoenenkast van 21kg kopen is dan bijvoorbeeld niet zo praktisch
Ohquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volle bak hoor
Ik kan geen maat houden met etenik vreet tot ik vol zit, en dan nog een beetje
)
Dan komt die vinger en roep je keihard "BOULIMIAAAA"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volle bak hoor
Ik kan geen maat houden met etenik vreet tot ik vol zit, en dan nog een beetje
)
en dat s zonde natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk had van te voren al porties ingevroren
Vrij kleine porties. Anders gooi ik alsnog de helft weg
Endurance is idd door landschap bepaalde afstand zo snel mogelijk afleggen. Ik noem het altijd cross. Zo heet het volgens mij officieel ook. Maar sgw (samen gestelde wedstrijd) kan ook. Omdat die mensen niet alleen cross rijden maar vooraf ook dressuur en springen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik nog een paardensport op de OS gekeken, dat was springen maar dan buiten op een lang parcours met natuurlijkere hindernissen. weet jij hoe dat heet? endurance is toch alleen veldrijden?
ik hield het 30 min vol.quote:
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lijkt me nou ook niet de meest ideale situatie neehaha.
Wel gelukt of?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef supersof het volgende:
the internship heb ik gekeken was leuke film.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hield het 30 min vol.
Ik wacht wel tot ze wat meer ruzie hebben en het wat boeiender is..
quote:
maandag begint het toch?quote:
Ik nietquote:
Ja heb ik al gezien. Echt grappig was diequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij keek wel goed weg. Als je internship leuk vond, moet je ook We're the Millers kijken.
Dan verliest dat invriezen ook grotendeels zijn functie zegmaarquote:
Dat vind ik zo zonde van het geld he, dat vreet je iets en kots je het weer uit (twice the taste, zero the caloriesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt die vinger en roep je keihard "BOULIMIAAAA"
Kloptquote:
Schaam je eigenquote:
Beter doe je het met de auto ja hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk was dus bij de ikea, op de fiets, voor wat fotolijstjes en een plantje. En ik ging gelijk even bij die schoenenkast kijken. En in het magazijn ook, maar dat kon ik toch echt niet zelf meenemen
Maar ik vraag het wel een keer aan m'n vader als hij deze kant op komt
Gewoon weer wedstrijden gaan rijden. Je interesse ligt er duidelijk nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Endurance is idd door landschap bepaalde afstand zo snel mogelijk afleggen. Ik noem het altijd cross. Zo heet het volgens mij officieel ook. Maar sgw (samen gestelde wedstrijd) kan ook. Omdat die mensen niet alleen cross rijden maar vooraf ook dressuur en springen.
twitter:
'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja heb ik al gezien. Echt grappig was die
ikquote:
Ik. Sofie is het.quote:
ik ken nog een liedje, is een ode aan boulimia. als je limburgs kan, mag je het lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt die vinger en roep je keihard "BOULIMIAAAA"
mijn vries zit altijd al veel te volquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan verliest dat invriezen ook grotendeels zijn functie zegmaar
Wacht. Even lamzuipen, dan begrijp Limburgers vaak beter in hun zangerige dialect.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ken nog een liedje, is een ode aan boulimia. als je limburgs kan, mag je het lezen
ah hij leeft nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weer wedstrijden gaan rijden. Je interesse ligt er duidelijk nog.twitter:
huh het was toch al een week bezig ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Schaam je eigen
[..]
Beter doe je het met de auto ja haha
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weer wedstrijden gaan rijden. Je interesse ligt er duidelijk nog.twitter:
je hebt ons doorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Even lamzuipen, dan begrijp Limburgers vaak beter in hun zangerige dialect.
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Schaam je eigen
[..]
Beter doe je het met de auto ja haha
quote:
quote:
quote:
ja dat wist ik alquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef Xeor het volgende:
Ik ben wegdoei
Dikke kus voor totoen een nog dikkere voor Ess
Het is sowieso een vrouw. Of Freek.quote:
De mijne af en toe. En als ik niks meer bij kan vriezen, dan eet ik eerst mijn lade leeg (ik gebruik 1 lade, mijn 2 huisgenootjes samen de anderequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn vries zit altijd al veel te vol
Welke?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |