abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135255273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef oLexie het volgende:

[..]

't Gaat me niet zozeer om mijn gewicht, sta nauwelijks op een weegschaal om eerlijk te zijn. De ene dag vind ik mijn armen chubby (wat niet echt zo is, heb een spiermassa van 41% ;( ) en de andere dag vind ik ze prachtig.

Vet was de laatste keeeeerrrrr zo even uit mijn hoofd 21 of 22% Dat was wel voor de kerst :')

Kont train ik al (al ga ik dat wel minderen want dat ding wordt te groot anders), onderrug niet maar ga ik ook aanpakken alvorens ik buik weer ga doen.
Interessant scenario, ben benieuwd welke kant je op gaat. Veel succes in ieder geval! :) Zou je trouwens een foto kunnen posten? Gewoon in een standaard yoga pants, van de zijkant.
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:45:18 #102
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135255340
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Interessant scenario, ben benieuwd welke kant je op gaat. Veel succes in ieder geval! :) Zou je trouwens een foto kunnen posten? Gewoon in een standaard yoga pants, van de zijkant.
Lol, op Fok!? _O-

Zal ff kijken, heb nieteens yoga pants :') (en ook geen leggings) gewoon wijde grijze broek, sport om te sporten niet om bekeken te worden. :(
Bay of Plenty
pi_135255475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef oLexie het volgende:

[..]

Lol, op Fok!? _O-

Zal ff kijken, heb nieteens yoga pants :') (en ook geen leggings) gewoon wijde grijze broek, sport om te sporten niet om bekeken te worden. :(
Geen yoga pants, geen leggings? ;( Als meisje? ;( Wil ik dit wel zien, Phanster? :D
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:50:35 #104
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135255568
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Geen yoga pants, geen leggings? ;( Als meisje? ;( Wil ik dit wel zien, Phanster? :D
Sorry hoor maar ik ga toch echt niet in een legging rondlopen :')
Ik draag gewoon jeans, en heb ook geen Uggs of panterprintjes. De Vespa ontbreekt ook, al is dat dan wel weer jammer.
Bay of Plenty
pi_135255624
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik draag gewoon jeans, en heb ook geen Uggs of panterprintjes. De Vespa ontbreekt ook, al is dat dan wel weer jammer.
De leggings zijn nog tot daar aan toe, maar zelfs niet zo'n strakke trainingsbroek? Heb je nooit op dansen ofzo gezeten? :o En waar hardloop je dan in?
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:53:33 #106
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135255767
quote:
3s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

De leggings zijn nog tot daar aan toe, maar zelfs niet zo'n strakke trainingsbroek? Heb je nooit op dansen ofzo gezeten? :o En waar hardloop je dan in?
Heb wel op dansen gezeten maar dat was hiphop, had wel strakke broek maar die ligt denk ik bij m'n vader thuis. Hardlopen kan ik niet ivm eeuwig durende en zichzelf herhalende scheenvliesontsteking.
Bay of Plenty
pi_135255795
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef oLexie het volgende:

[..]

:')

Ik heb spierbouw die ik niet wil, nee dus. Alleen heel veel herhalingen met licht gewicht (pulleys, chestpress enzo) en thuis squatten want in de sportschool word je zo aangekeken als je dat doet. :')
Gewoon die bitches negeren en lekker gaan deadliften, benchpressen en squatten.
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:55:42 #108
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135255891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef oLexie het volgende:

[..]

Je hebt toch niet zo'n fout jaren '80 tennisbroekje aan als je fitnesst he...
Confidence through competence
pi_135255925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef oLexie het volgende:

[..]

Lol, op Fok!? _O-

Goede mindset sowieso. Helft van de vrouwen in de gym hier sport met make-up op en in van die strakke sexy pakjes enzo :') en 90% van de tijd op hun telefoon bezig zijn natuurlijk.
pi_135255998
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Goede mindset sowieso. Helft van de vrouwen in de gym hier sport met make-up op en in van die strakke sexy pakjes enzo :') en 90% van de tijd op hun telefoon bezig zijn natuurlijk.
#instafit #healthy #gym #lookingforpenis

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef oLexie het volgende:

[..]

Heb wel op dansen gezeten maar dat was hiphop, had wel strakke broek maar die ligt denk ik bij m'n vader thuis. Hardlopen kan ik niet ivm eeuwig durende en zichzelf herhalende scheenvliesontsteking.
Ik hoop dat je desondanks snel herstelt van je scheenvliesontsteking. Desgewenst kan ik je helpen bij het samenstellen van een passende hardloop outfit.
pi_135256006
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
eet je wel veel brood? Ik namelijk niet, en daar mis ik al een zut zout bij, en niet te vergeten jodium. Gelukkig zit er 100% AHD kaliumjodide in mijn multivit.
Zeg, kun jij me uitleggen waarom stress een factor is betreft gewichtstoename?
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:59:34 #112
55709 Stereotomy
pi_135256092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Door stress wil jij je beter voelen en daarom ga je óf masturberen óf snacken? En een van beide zorgt voor veel energieinname?

Weet niet precies hoe jij het een en ander doet natuurlijk. :+
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:00:20 #113
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135256138
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt toch niet zo'n fout jaren '80 tennisbroekje aan als je fitnesst he...
Nee, gewoon een sportbroek van Only Play. Zit alleen stak bij m'n reet en bij m'n enkels. Ik hoef niet zonodig m'n lichaam te showen, erger me altijd aan die types.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dit dus.
Bay of Plenty
pi_135256187
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Door stress wil jij je beter voelen en daarom ga je óf masturberen óf snacken? En een van beide zorgt voor veel energieinname?

Smooth introductie van het onderwerp. Doe deze shit op OkC brah.
pi_135256203
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lol, het is of of dus :')

Ik dacht dat het wat gecompliceerder in elkaar zat :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:02:53 #116
55709 Stereotomy
pi_135256293
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Lol, het is of of dus :')

Ik dacht dat het wat gecompliceerder in elkaar zat :')
Heb ooit een filmpje gezien waarin én gemasturbeerd én gesnackt werd :o

En daarna werd die feeder geplet door dat wijf. Vond hij geil.
pi_135256569
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb ooit een filmpje gezien waarin én gemasturbeerd én gesnackt werd :o

En daarna werd die feeder geplet door dat wijf. Vond hij geil.
:') Ach heb ooit een filmpje gezien waar komkommers in vreemde plekken werden gestopt. Daarna aten ze het ook nog op. Toch nog wat eiwitten kunnen innemen. Ideaal!
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:15:51 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135257042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:07 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

:') Ach heb ooit een filmpje gezien waar komkommers in vreemde plekken werden gestopt. Daarna aten ze het ook nog op. Toch nog wat eiwitten kunnen innemen. Ideaal!
:')

Morgen waarschijnlijk zeikweer, dus ipv hardlopen naar de sportschool. Kijken of ik weer zeeën van ruimte heb. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135257338
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zou je trouwens een foto kunnen posten? Gewoon in een standaard yoga pants, van de zijkant.
:D Ik ben vóór ^O^

Maar dan wil ik ook graag foto's van de mannen in dit topic, ook in strakke yogabroek (ja, die mannen bestaan) of anders, als het echt niet anders kan, in zo'n professioneel, vacuüm gezogen wielrenpakje, inclusief handschoentjes en helm, waarin ik steeds meer mannen zie spinnen O+
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:23:59 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135257507
Spinnen met helm? Srsly?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135258066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Stress verhoogt cortisol, wat vaak in verband wordt gebracht met gewichtstoename. Of dit ook echt zo is weet ik niet (misschien eten die mensen meer en is dat niet meegenomen in onderzoeken), maar zal de reden zijn waarom je het hebt gehoord.
pi_135258116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Spinnen met helm? Srsly?
Haha DIT! _O-

quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:21 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

:D Ik ben vóór ^O^

Maar dan wil ik ook graag foto's van de mannen in dit topic, ook in strakke yogabroek (ja, die mannen bestaan) of anders, als het echt niet anders kan, in zo'n professioneel, vacuüm gezogen wielrenpakje, inclusief handschoentjes en helm, waarin ik steeds meer mannen zie spinnen O+
Handschoentjes, helm, my nigga, what. _O- Ik heb wel sexy pics =$, maar die ruil ik alleen. :) :)
pi_135258128
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef Snakey het volgende:

[..]

Planks. Sit ups zijn de pest voor je rug. http://www.womenshealthmag.com/fitness/plank-exercise
Dat zijn trouwens hele goede plankoefeningen, bedankt :)

@ oLexie: ik heb ook altijd pijn in mijn onderrug bij 'gewone' buikspieroefeningen. Het schijnt ook gewoon echt niet goed voor je rug/nek te zijn, én het zet nauwelijks zoden aan de dijk. Je kunt inderdaad veel beter planks doen, en dan heel goed je buikspieren/bekkenbodemspieren aanspannen om 'doorhangen' te voorkomen.

En een goede (yoga)oefening is deze:

http://www.yogaonline.nl/(...)ripurna-navasana.htm
pi_135258379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Spinnen met helm? Srsly?
Nou... echt wel :D

En met allemaal reclames op hun pakken, hè. Helmen, haarbanden, hartslagmeters, ik denk dat ze drie kwartier in de kleedkamer nodig hebben om al die gadgets vast te gespen en om te binden. Maar dan HEB JE OOK WAT *O*
pi_135258627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Stress verhoogt cortisol, wat vaak in verband wordt gebracht met gewichtstoename. Of dit ook echt zo is weet ik niet (misschien eten die mensen meer en is dat niet meegenomen in onderzoeken), maar zal de reden zijn waarom je het hebt gehoord.
Bedankt!

Ik ga ff wat onderzoekjes lezen hierover :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')