Interessant scenario, ben benieuwd welke kant je op gaat. Veel succes in ieder geval!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
't Gaat me niet zozeer om mijn gewicht, sta nauwelijks op een weegschaal om eerlijk te zijn. De ene dag vind ik mijn armen chubby (wat niet echt zo is, heb een spiermassa van 41%) en de andere dag vind ik ze prachtig.
Vet was de laatste keeeeerrrrr zo even uit mijn hoofd 21 of 22% Dat was wel voor de kerst
Kont train ik al (al ga ik dat wel minderen want dat ding wordt te groot anders), onderrug niet maar ga ik ook aanpakken alvorens ik buik weer ga doen.
Lol, op Fok!?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessant scenario, ben benieuwd welke kant je op gaat. Veel succes in ieder geval!Zou je trouwens een foto kunnen posten? Gewoon in een standaard yoga pants, van de zijkant.
Geen yoga pants, geen leggings?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lol, op Fok!?
Zal ff kijken, heb nieteens yoga pants(en ook geen leggings) gewoon wijde grijze broek, sport om te sporten niet om bekeken te worden.
Sorry hoor maar ik ga toch echt niet in een legging rondlopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen yoga pants, geen leggings?Als meisje?
Wil ik dit wel zien, Phanster?
De leggings zijn nog tot daar aan toe, maar zelfs niet zo'n strakke trainingsbroek? Heb je nooit op dansen ofzo gezeten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef oLexie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik ga toch echt niet in een legging rondlopen![]()
Ik draag gewoon jeans, en heb ook geen Uggs of panterprintjes. De Vespa ontbreekt ook, al is dat dan wel weer jammer.
Heb wel op dansen gezeten maar dat was hiphop, had wel strakke broek maar die ligt denk ik bij m'n vader thuis. Hardlopen kan ik niet ivm eeuwig durende en zichzelf herhalende scheenvliesontsteking.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De leggings zijn nog tot daar aan toe, maar zelfs niet zo'n strakke trainingsbroek? Heb je nooit op dansen ofzo gezeten?En waar hardloop je dan in?
Gewoon die bitches negeren en lekker gaan deadliften, benchpressen en squatten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik heb spierbouw die ik niet wil, nee dus. Alleen heel veel herhalingen met licht gewicht (pulleys, chestpress enzo) en thuis squatten want in de sportschool word je zo aangekeken als je dat doet.
Je hebt toch niet zo'n fout jaren '80 tennisbroekje aan als je fitnesst he...quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef oLexie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik ga toch echt niet in een legging rondlopen![]()
Ik draag gewoon jeans, en heb ook geen Uggs of panterprintjes. De Vespa ontbreekt ook, al is dat dan wel weer jammer.
Goede mindset sowieso. Helft van de vrouwen in de gym hier sport met make-up op en in van die strakke sexy pakjes enzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lol, op Fok!?
Zal ff kijken, heb nieteens yoga pants(en ook geen leggings) gewoon wijde grijze broek, sport om te sporten niet om bekeken te worden.
#instafit #healthy #gym #lookingforpenisquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede mindset sowieso. Helft van de vrouwen in de gym hier sport met make-up op en in van die strakke sexy pakjes enzoen 90% van de tijd op hun telefoon bezig zijn natuurlijk.
Ik hoop dat je desondanks snel herstelt van je scheenvliesontsteking. Desgewenst kan ik je helpen bij het samenstellen van een passende hardloop outfit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Heb wel op dansen gezeten maar dat was hiphop, had wel strakke broek maar die ligt denk ik bij m'n vader thuis. Hardlopen kan ik niet ivm eeuwig durende en zichzelf herhalende scheenvliesontsteking.
Zeg, kun jij me uitleggen waarom stress een factor is betreft gewichtstoename?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
eet je wel veel brood? Ik namelijk niet, en daar mis ik al een zut zout bij, en niet te vergeten jodium. Gelukkig zit er 100% AHD kaliumjodide in mijn multivit.
Door stress wil jij je beter voelen en daarom ga je óf masturberen óf snacken? En een van beide zorgt voor veel energieinname?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zeg, kun jij me uitleggen waarom stress een factor is betreft gewichtstoename?
Nee, gewoon een sportbroek van Only Play. Zit alleen stak bij m'n reet en bij m'n enkels. Ik hoef niet zonodig m'n lichaam te showen, erger me altijd aan die types.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo'n fout jaren '80 tennisbroekje aan als je fitnesst he...
Ja dit dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede mindset sowieso. Helft van de vrouwen in de gym hier sport met make-up op en in van die strakke sexy pakjes enzoen 90% van de tijd op hun telefoon bezig zijn natuurlijk.
Smooth introductie van het onderwerp. Doe deze shit op OkC brah.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door stress wil jij je beter voelen en daarom ga je óf masturberen óf snacken? En een van beide zorgt voor veel energieinname?
Weet niet precies hoe jij het een en ander doet natuurlijk.
Lol, het is of of dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door stress wil jij je beter voelen en daarom ga je óf masturberen óf snacken? En een van beide zorgt voor veel energieinname?
Weet niet precies hoe jij het een en ander doet natuurlijk.
Heb ooit een filmpje gezien waarin én gemasturbeerd én gesnackt werdquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol, het is of of dus![]()
Ik dacht dat het wat gecompliceerder in elkaar zat
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ooit een filmpje gezien waarin én gemasturbeerd én gesnackt werd
En daarna werd die feeder geplet door dat wijf. Vond hij geil.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Ach heb ooit een filmpje gezien waar komkommers in vreemde plekken werden gestopt. Daarna aten ze het ook nog op. Toch nog wat eiwitten kunnen innemen. Ideaal!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou je trouwens een foto kunnen posten? Gewoon in een standaard yoga pants, van de zijkant.
Stress verhoogt cortisol, wat vaak in verband wordt gebracht met gewichtstoename. Of dit ook echt zo is weet ik niet (misschien eten die mensen meer en is dat niet meegenomen in onderzoeken), maar zal de reden zijn waarom je het hebt gehoord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zeg, kun jij me uitleggen waarom stress een factor is betreft gewichtstoename?
Haha DIT!quote:
Handschoentjes, helm, my nigga, what.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]Ik ben vóór
![]()
Maar dan wil ik ook graag foto's van de mannen in dit topic, ook in strakke yogabroek (ja, die mannen bestaan) of anders, als het echt niet anders kan, in zo'n professioneel, vacuüm gezogen wielrenpakje, inclusief handschoentjes en helm, waarin ik steeds meer mannen zie spinnen
Dat zijn trouwens hele goede plankoefeningen, bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Planks. Sit ups zijn de pest voor je rug. http://www.womenshealthmag.com/fitness/plank-exercise
Nou... echt welquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Stress verhoogt cortisol, wat vaak in verband wordt gebracht met gewichtstoename. Of dit ook echt zo is weet ik niet (misschien eten die mensen meer en is dat niet meegenomen in onderzoeken), maar zal de reden zijn waarom je het hebt gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |