SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:30 schreef oLexie het volgende:
Iemand tips tegen pijn in de onderrug bij buikspier oefeningen op de grond? Of oefeningen waarbij mijn onderrug minder belast wordt.
Ik heb een hele holle onderrug, handdoek eronder werkt voor geen meter en als ik mijn onderrug plat op de grond duw dan ligt mijn bekken zo erg gekanteld dat ik de oefening niet normaal kan uitvoeren.Planks. Sit ups zijn de pest voor je rug. http://www.womenshealthmag.com/fitness/plank-exerciseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk heb je zelf niet door hoe geil dit klonk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:30 schreef oLexie het volgende:
Iemand tips tegen pijn in de onderrug bij buikspier oefeningen op de grond? Of oefeningen waarbij mijn onderrug minder belast wordt.
Ik heb een hele holle onderrug
En dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Planks. Sit ups zijn de pest voor je rug. http://www.womenshealthmag.com/fitness/plank-exercise
Doet ook pijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Planks. Sit ups zijn de pest voor je rug. http://www.womenshealthmag.com/fitness/plank-exercise
Ja ik heb nogal bolle bipsen ja, die zijn ook een oorzak dat mijn rug de grond gewoon niet aanraakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf niet door hoe geil dit klonk.Waarschijnlijk is je bum te groot?
[..]
En dit.
Alleen maar goed toch! Situps moet je sowieso al niet willen doen. Doe je al deadlifts?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef oLexie het volgende:
[..]
Doet ook pijn
[..]
Ja ik heb nogal bolle bipsen ja, die zijn ook een oorzak dat mijn rug de grond gewoon niet aanraakt.
Dan je onderrug sterker maken inderdaad. Back extentions bv.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef oLexie het volgende:
[..]
Doet ook pijn
[..]
Ja ik heb nogal bolle bipsen ja, die zijn ook een oorzak dat mijn rug de grond gewoon niet aanraakt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch! Situps moet je sowieso al niet willen doen. Doe je al deadlifts?
Minder zout eten helpt wel, of doe je dat al? Als ik een dag veel zout eet weeg ik de dag erna zo 1.5-2kg zwaarder door al het vocht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef oLexie het volgende:
En als een pussy een uur lang op de cardioVan gewichten ga ik niet zweten maar hou veel vocht vast dus ja..
Lees je? Ik hou vocht vast. Ben verre van vet, dat hoef ik ook niet kwijt. Uurtje zweten is niets mis mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Vocht heeft helemaal, maar dan ook helemaal niks met vetverlies te maken, dus eigenlijk zou je je de moeite kunnen besparen.
En dat je spierbouw hebt die je niet wil; je bedoelt dat je 'zwaar gebouwd' bent?
Liever een uur zweten dan zout opgeven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Minder zout eten helpt wel, of doe je dat al? Als ik een dag veel zout eet weeg ik de dag erna zo 1.5-2kg zwaarder door al het vocht.
Ik lees bestquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:09 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lees je? Ik hou vocht vast. Ben verre van vet, dat hoef ik ook niet kwijt. Uurtje zweten is niets mis mee.
Zwaar gebouwd zou ik niet zeggen nee. Ben redelijk fijn met welgevormde benen e.d. maar verder niet breed ofzo.
Nee sorry, ben niet echt vet. Heb gewoon maat 36.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik lees bestMaar de meeste vrouwen die over vocht zeuren zijn gewoon wat pafferig = vet.
Daar heb je ook wel weer een punt jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
En overigens heeft 'eruit zweten' ook totaal geen zin, tenzij je de rest van de tijd gedehydreerd rond wil lopen. Anders vul je dat toch weer aan door water te drinken.
Wil je chronisch de waterbijdrage aan je LBM omlaag schroeven (waarvan ik echt betwijfel of dat echt nodig is, heb er iig nog nooit aanwijzingen voor gezien dat 'vocht vasthouden' het cosmetische probleem was ipv een paar pondjes teveel), dan zul je aan je electrolytenbalans moeten werken, zoals hierboven beschreven.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef oLexie het volgende:
[..]
Je moet idd behoorlijk wat meer zout (natrium vooral) en andere mineralen erbij eten als je veel zweetquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt ja
Probeer wel minder zout te eten maar als ik een ei bak gaat daar toch echt wel een hoop zout overheen.
Moet je trouwens niet redelijk wat zout eten als je veel sport?
Kan het mis hebben (heb me er verder nooit in verdiept) maar heb ooit geleerd dat als je zweet niet zout smaakt, je zout tekort hebt.
Ja daar ga ik soms de fout in. Eet normaal niet heel erg zout, veel melk, eieren, havermout enz. Merk dat als ik zout eet ik ook meer kracht heb. Let daar ook bewust op en anders gooi ik gewoon wat zout bij mn whey/havermout shakes in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet idd behoorlijk wat meer zout (natrium vooral) en andere mineralen erbij eten als je veel zweet
Dan hou ik mijn zout nu aan hoe ik het eet. Heb nu meer tijd om naar de sportschool te gaan (ontslag genomen van werk ivm stage in februari, maandje rust!!!!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet idd behoorlijk wat meer zout (natrium vooral) en andere mineralen erbij eten als je veel zweet
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:30 schreef oLexie het volgende:
Ik heb een hele holle onderrug, handdoek eronder werkt voor geen meter en als ik mijn onderrug plat op de grond duw dan ligt mijn bekken zo erg gekanteld dat ik de oefening niet normaal kan uitvoeren.je achterwerk wat meer trainen en wat extra oefeningen voor de rug doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit wel op andere dagen dan dat je de buikspieren traint.
en wat je ook kan doen om je rug wat minder te belasten tijdens de buikspier oefeningen is je voeten op een bal of halter leggen.
ps
vocht er uit zweten heeft geen zin. dit is het zelfde als na de sauna gaan en na afloop roepen dat je bent afgevallen. dit vocht zit er meteen waar in bij de eerste de beste keer dat je wat drinkt.
daarbij dat beetje water dat je verliest geeft in het gunstigste geval een winst van 2KG.
het is interessanter om te kijken naar aandeel vet. zowel in absolute hoeveelheid (KG) als in procenten.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
't Gaat me niet zozeer om mijn gewicht, sta nauwelijks op een weegschaal om eerlijk te zijn. De ene dag vind ik mijn armen chubby (wat niet echt zo is, heb een spiermassa van 41%quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef z80 het volgende:
[..]
je achterwerk wat meer trainen en wat extra oefeningen voor de rug doen.
dit wel op andere dagen dan dat je de buikspieren traint.
en wat je ook kan doen om je rug wat minder te belasten tijdens de buikspier oefeningen is je voeten op een bal of halter leggen.
ps
vocht er uit zweten heeft geen zin. dit is het zelfde als na de sauna gaan en na afloop roepen dat je bent afgevallen. dit vocht zit er meteen waar in bij de eerste de beste keer dat je wat drinkt.
daarbij dat beetje water dat je verliest geeft in het gunstigste geval een winst van 2KG.
het is interessanter om te kijken naar aandeel vet. zowel in absolute hoeveelheid (KG) als in procenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |