Problem solved.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op veel scholen is douchen na de gym verplicht. Ik vind dat echt belachelijk.
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Verplicht douchen na de gymles is er alleen maar om perverse leraren aan hun trekken te laten komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op veel scholen is douchen na de gym verplicht. Ik vind dat echt belachelijk.
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Aldus een FOK'erquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
FOK!kers hebben met hun 30cm of meer niets om zich voor te schamen.
Onzin, gewoon hygiëne. Moesten wij vroeger ook altijd (jaren 70) toen ik op de basis school zat. Nu met die Moslims mag het niet meer. Die houden hun onderbroek aan ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:08 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Verplicht douchen na de gymles is er alleen maar om perverse leraren aan hun trekken te laten komen.
Werd je geboren met 30cm?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
FOK!kers hebben met hun 30cm of meer niets om zich voor te schamen. Doe niet zo preuts gewoon...
als je jezelf Bozebaas had genoemd dan zou ik het gelovenquote:
Want een haas kan niet baas zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je jezelf Bozebaas had genoemd dan zou ik het geloven
Ja, m'n moeder heeft ook 20 hechtingen aan de bevalling over gehouden. Ben wel blij dat ze het goede buisje hebben doorgeknipt toen.quote:
Ik laat jou rennen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef sp3c het volgende:
een haas is per definitie geen baas
die wint alleen door keihard weg te rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |